4x4 Club Slovakia
http://4x4club.sk/forum/

Mitsubishi Pajero 2 2,8 TD rv. 98 - demontáž karosérie
http://4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=126&t=12927
Stránka 1 z 1

Autor:  tomasb [ Uto, 26.04.2011, 18:44 ]
Predmet príspevku:  Mitsubishi Pajero 2 2,8 TD rv. 98 - demontáž karosérie

nazdar pani offroadaci, tymto vas chcem poziadat o radu ohladom zhodenia karoserie z rámu na pajere. hlavne body :

1. na co si dat pozor
2. co vsetko treba odpojit, povolit atd
3. co je najlepsie podlozit pod kasnu, na zdvihnutie (cital som o pukoch, rozmyslal som o gumach co sa davali medzi panely, oplati sa kupit origo sadu na zvysenie, ale nechcem ziadny extrem)

budem vdacny za kazdu odpoved, najviac vsak ak to uz niekto absolvoval

diky Tomas

Autor:  bobko [ Uto, 26.04.2011, 20:01 ]
Predmet príspevku: 

Ja by som do pukov už nešiel.Mal som ich na vitare a nepáčilo sa mi to.
Dural s rozmermi 80 na 300 ma vyšiel na 40 ečka.A je to pevnejšie a hlavne dural je určite trvácnejší ako puk.
Ale je to hlavne na tebe čo použiješ :D

Autor:  doricka75 [ Uto, 26.04.2011, 21:18 ]
Predmet príspevku: 

no ja som si dal narezat silon 80mm X 45mm a je to v pohode.

Autor:  tomasb [ Uto, 26.04.2011, 22:16 ]
Predmet príspevku: 

ten silon je len jeden druh ci je nejaky obycajny a nejaky tvrdeny alebo ako ? v robote kupujeme tycovinu silonovu a rezeme ju na mieru.

Autor:  doricka75 [ Str, 27.04.2011, 21:38 ]
Predmet príspevku: 

klasika bieli,ci je rozdielna tvrdost alebo tuhost netusim ale hlavne je abi boli vsetky spoje dostatocne dotiahnute a nevidim v tom problem - vela stastia .

Autor:  Lucky [ Str, 27.04.2011, 21:46 ]
Predmet príspevku: 

tomasb píše:
ten silon je len jeden druh ci je nejaky obycajny a nejaky tvrdeny alebo ako ? v robote kupujeme tycovinu silonovu a rezeme ju na mieru.


...hej hej čierny silon je najtvrdší,treba použiť klasiku biely ten je stredný...

Autor:  Tunki [ Str, 27.04.2011, 22:09 ]
Predmet príspevku: 

Na Micine budeš musieť ešte predĺžiť volantovú tyč nejakým vhodným nástavcom. Posunom karosérie hore sa ti zníži motor oproti chladiču, a teda aj hadice trocha prihneš. Kabeláž ti asi problém nespraví. Vzadu trochu naserie predlžovanie hrdla nádrže.

Využi príležitosť, a prevar úchyty nádrže vyššie o koľko si podvihneš búdu. Budeš mať vzadu lepšiu svetlosť.

Podložky pod môžu byť aj o dosť širšie ako guma silentblokov. Vylepšíš tak rozloženie sily pri namáhaní spoja. Nesmieš zanedbať ani jeden spoj. Koľko ich bolo pred bodyliftom, toľko ich musí byť aj po ňom.

A podložky môžu byť kľudne aj z ocele.

Veľa ma už nenapadá, čo ešte číha pri dvíhaní karosérie. Šak začni, a rieš problémy až potom, keď vzniknú. Veľa ich nebude.

Autor:  ferjon [ Štv, 28.04.2011, 22:01 ]
Predmet príspevku: 

predlženie radiacich pák, sahara, ...

Stránka 1 z 1 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/