Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Str, 18.06.2025, 15:41
Dnes je streda 18. júna 2025, meniny má Vratislav a zajtra Alfréd




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 11 ] 
 Mitsubishi Pajero 2 2.8 - po vymene turba problem 
Autor Správa
Učeň

Registrovaný: Uto, 05.07.2011, 0:48
Príspevky: 20
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
Viete mi poradit, co moze sposobovat prepustanie tlaku v turbe pri prudkom stlaceni plynu? Vymenil som repasovane turbo od f.Special Turbo Praha -nikde inde ho nevedeli opravit (ze vraj nevedeli zohnat ND) -zozralo lopatky turbiny vo vyfuku a poskodilo aj celu vyfuk.skrinu. Samozrejme ze to natlacilo olej do celeho vyfuk.systemu a nieco aj do sania. Olej, filtre vymenene, prekontrolovane cele sanie atd. Lenze teraz ked mu viac zoslapnem plyn, turbo zasyci -ako keby cez prepustaci ventil a syci kym nepovolim plyn. Ked na neho slapem kvazi normalne, tak sa nic nedeje. Neda sa s nim vsak predbiehat. Moze to byt olejom v EGR? Stretol sa uz niekto z Vas s tymto problemom? Alebo sa treba obratit na f.ktora repasovala turbo? V sprievodnom liste je uveden, ze turbo bolo aj nasledne preskusane a nastavene.


Uto, 05.07.2011, 1:20
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 24.03.2008, 14:40
Príspevky: 2320
Bydlisko: Sliač
Odpoveď s citáciou
Poslať 
ma to katalyzator?

_________________
http://www.4x4offroad.sk
Rasto
Nissan Patrol Y60 TD 4,2T, Silverstone Extreme 35'', Ironman, 2x Superwinch EP9
ex.Nissan Patrol 3.0 DTi, Silverstone 35'', Ironman C foam cell, Superwinch Talon


Uto, 05.07.2011, 8:26
Profil
Učeň

Registrovaný: Uto, 05.07.2011, 0:48
Príspevky: 20
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
to keby som vedel...musim pozriet pod auto alebo napisem hollemu do BB nech mi zisti podla VIN-ka. Ak ano, nechci mi povedat, ze budem musiet menit aj ten, lebo ma jebne na cisto. teraz musim dat na repas cerpadlo s tryskami. Ale dobra otazka. Ked to nadrbalo olej vsade do vyfuku..zrejme to meni hodnoty pre ovladanie turba..


Uto, 05.07.2011, 11:38
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 24.03.2008, 14:40
Príspevky: 2320
Bydlisko: Sliač
Odpoveď s citáciou
Poslať 
je to hlavne zapchate

_________________
http://www.4x4offroad.sk
Rasto
Nissan Patrol Y60 TD 4,2T, Silverstone Extreme 35'', Ironman, 2x Superwinch EP9
ex.Nissan Patrol 3.0 DTi, Silverstone 35'', Ironman C foam cell, Superwinch Talon


Uto, 05.07.2011, 11:45
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 16.11.2007, 10:33
Príspevky: 747
Bydlisko: Trenčianske Teplice, Košice
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Mne presne toto robilo prasknute tesnenie na výfukovom potrubí tesne za turbom. Vymenil som tesnenie a auto šlape ako má.

_________________
Nikdy sa nehádaj s blbcom. Niekdo by si nemusel všimnúť, že je medzi vami rozdiel.

LAND ROVER Discovery II.


Uto, 05.07.2011, 15:04
Profil
Učeň

Registrovaný: Uto, 05.07.2011, 0:48
Príspevky: 20
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
no ma to zvuk od vyfuku ako keby bol dakde prasknuty, alebo proste plny oleja. takze dolu cely vyfuk a precistit? nestaci s tym jazdit, ze by sa olej vypalil? idem pozriet egr-ko v akom je stave, to sa da aj bez jamy :-)


Uto, 05.07.2011, 15:22
Profil
Učeň

Registrovaný: Uto, 05.07.2011, 0:48
Príspevky: 20
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
egr uplne v pohode, ziaden karbon co som cumel jak puk, pod tesnenim medzi turbom a vyfukom nefuci. hadice vyzeraju byt na pohlad v poriadku, ale robi to nieco take ako keby hadica drzala, ale zvysi sa tlak a pusti to von. Nasiel som jednu podtlakovu hadicku s bielymi ciarkami od niecoho odlomenu, vysadenu ale na strane cerpadla a za boha neviem najst miesto kam patri. pri nastartovani je v nej podtlak a syci. ma tu niekto schemu podtlakov na tomto motore, ze co ide odkial a kam? ci to nema suvis s tym "prepustanim" turba


Uto, 05.07.2011, 18:28
Profil
Začínajúci koumák

Registrovaný: Ned, 29.03.2009, 10:09
Príspevky: 122
Bydlisko: Trencin
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Ja by som siel pekne postupne, odpoj vyfuk a chod sa odviest.
Odpoj hadicku co ide do cerpadla na ovladanie obohacenia zmesi a na mieste mu dal plny plyn a kontroluj co sa deje na vystupe z hadicky.Sucasne kontroluj ci sa nahodou neotvara pretlakovy ventil na turbe skorej ako by mal a tym padom obchadza turbo


Uto, 05.07.2011, 22:00
Profil ICQ
Učeň

Registrovaný: Uto, 05.07.2011, 0:48
Príspevky: 20
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
skusim to tak, ako pises. zaujimala by ma ta hadicka podtlakova co syci a neviem kam patri. ale je na opacnej strane odpojena ako turbo. Inak turbo je komplet po repase z f Special Turbo Praha. raz na to pridem. ale chcem to dat este na repas cerpadla a trysiek, tak mozno oni daco najdu pri demontazi..


Str, 06.07.2011, 0:54
Profil
Učeň

Registrovaný: Uto, 05.07.2011, 0:48
Príspevky: 20
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
no a problem sa nasiel. netesnost niekde okolo sacieho resp. vyfukoveho potrubia. alebo hadica z IC do sania. Asi kupim nove hadice, tesnenia, pasky a mam svaty pokoj. hadicu som trochu skratil, vymenil pasku a robi to uz len niekedy a menej.


Pia, 08.07.2011, 15:59
Profil
Učeň

Registrovaný: Uto, 05.07.2011, 0:48
Príspevky: 20
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
problem s odfukovanim som este neriesil, po dovolenke sa ide na to. podla mna poistny tlak.ventil dostal zabrat. Ale chcem upozornit tymto vsetkych majitelov dieselovych Pajer aby tam davali IBA originalne zhavice a ziadne nahrady!!!! Bosh -acka nahrada -zhavice sa tak spiekli ze kusy zhavicov mi rozdrbali turbo!!! takze len original zhavice NGK


Pia, 19.08.2011, 14:06
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 11 ] 

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: