4x4 Club Slovakia http://4x4club.sk/forum/ |
|
Mitsubishi Pajero 2 2.8 - po vymene turba problem http://4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=126&t=13291 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | RedLabel [ Uto, 05.07.2011, 1:20 ] |
Predmet príspevku: | Mitsubishi Pajero 2 2.8 - po vymene turba problem |
Viete mi poradit, co moze sposobovat prepustanie tlaku v turbe pri prudkom stlaceni plynu? Vymenil som repasovane turbo od f.Special Turbo Praha -nikde inde ho nevedeli opravit (ze vraj nevedeli zohnat ND) -zozralo lopatky turbiny vo vyfuku a poskodilo aj celu vyfuk.skrinu. Samozrejme ze to natlacilo olej do celeho vyfuk.systemu a nieco aj do sania. Olej, filtre vymenene, prekontrolovane cele sanie atd. Lenze teraz ked mu viac zoslapnem plyn, turbo zasyci -ako keby cez prepustaci ventil a syci kym nepovolim plyn. Ked na neho slapem kvazi normalne, tak sa nic nedeje. Neda sa s nim vsak predbiehat. Moze to byt olejom v EGR? Stretol sa uz niekto z Vas s tymto problemom? Alebo sa treba obratit na f.ktora repasovala turbo? V sprievodnom liste je uveden, ze turbo bolo aj nasledne preskusane a nastavene. |
Autor: | bull4x4 [ Uto, 05.07.2011, 8:26 ] |
Predmet príspevku: | |
ma to katalyzator? |
Autor: | RedLabel [ Uto, 05.07.2011, 11:38 ] |
Predmet príspevku: | |
to keby som vedel...musim pozriet pod auto alebo napisem hollemu do BB nech mi zisti podla VIN-ka. Ak ano, nechci mi povedat, ze budem musiet menit aj ten, lebo ma jebne na cisto. teraz musim dat na repas cerpadlo s tryskami. Ale dobra otazka. Ked to nadrbalo olej vsade do vyfuku..zrejme to meni hodnoty pre ovladanie turba.. |
Autor: | bull4x4 [ Uto, 05.07.2011, 11:45 ] |
Predmet príspevku: | |
je to hlavne zapchate |
Autor: | bacilpyrin [ Uto, 05.07.2011, 15:04 ] |
Predmet príspevku: | |
Mne presne toto robilo prasknute tesnenie na výfukovom potrubí tesne za turbom. Vymenil som tesnenie a auto šlape ako má. |
Autor: | RedLabel [ Uto, 05.07.2011, 15:22 ] |
Predmet príspevku: | |
no ma to zvuk od vyfuku ako keby bol dakde prasknuty, alebo proste plny oleja. takze dolu cely vyfuk a precistit? nestaci s tym jazdit, ze by sa olej vypalil? idem pozriet egr-ko v akom je stave, to sa da aj bez jamy ![]() |
Autor: | RedLabel [ Uto, 05.07.2011, 18:28 ] |
Predmet príspevku: | |
egr uplne v pohode, ziaden karbon co som cumel jak puk, pod tesnenim medzi turbom a vyfukom nefuci. hadice vyzeraju byt na pohlad v poriadku, ale robi to nieco take ako keby hadica drzala, ale zvysi sa tlak a pusti to von. Nasiel som jednu podtlakovu hadicku s bielymi ciarkami od niecoho odlomenu, vysadenu ale na strane cerpadla a za boha neviem najst miesto kam patri. pri nastartovani je v nej podtlak a syci. ma tu niekto schemu podtlakov na tomto motore, ze co ide odkial a kam? ci to nema suvis s tym "prepustanim" turba |
Autor: | PeterGRko [ Uto, 05.07.2011, 22:00 ] |
Predmet príspevku: | |
Ja by som siel pekne postupne, odpoj vyfuk a chod sa odviest. Odpoj hadicku co ide do cerpadla na ovladanie obohacenia zmesi a na mieste mu dal plny plyn a kontroluj co sa deje na vystupe z hadicky.Sucasne kontroluj ci sa nahodou neotvara pretlakovy ventil na turbe skorej ako by mal a tym padom obchadza turbo |
Autor: | RedLabel [ Str, 06.07.2011, 0:54 ] |
Predmet príspevku: | |
skusim to tak, ako pises. zaujimala by ma ta hadicka podtlakova co syci a neviem kam patri. ale je na opacnej strane odpojena ako turbo. Inak turbo je komplet po repase z f Special Turbo Praha. raz na to pridem. ale chcem to dat este na repas cerpadla a trysiek, tak mozno oni daco najdu pri demontazi.. |
Autor: | RedLabel [ Pia, 08.07.2011, 15:59 ] |
Predmet príspevku: | |
no a problem sa nasiel. netesnost niekde okolo sacieho resp. vyfukoveho potrubia. alebo hadica z IC do sania. Asi kupim nove hadice, tesnenia, pasky a mam svaty pokoj. hadicu som trochu skratil, vymenil pasku a robi to uz len niekedy a menej. |
Autor: | RedLabel [ Pia, 19.08.2011, 14:06 ] |
Predmet príspevku: | porucha turba |
problem s odfukovanim som este neriesil, po dovolenke sa ide na to. podla mna poistny tlak.ventil dostal zabrat. Ale chcem upozornit tymto vsetkych majitelov dieselovych Pajer aby tam davali IBA originalne zhavice a ziadne nahrady!!!! Bosh -acka nahrada -zhavice sa tak spiekli ze kusy zhavicov mi rozdrbali turbo!!! takze len original zhavice NGK |
Stránka 1 z 1 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |