Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Str, 18.06.2025, 13:24
Dnes je streda 18. júna 2025, meniny má Vratislav a zajtra Alfréd




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 7 ] 
 Cerpadlo-Imobilizer 
Autor Správa
Učeň

Registrovaný: Uto, 09.02.2010, 21:49
Príspevky: 30
Bydlisko: Puchov
Odpoveď s citáciou
Ahoj,potreboval by som poradit kde na vsrek. čerpadle sa nachádza cievka ktorá je ovládaná imobilizérom a ako ju prepojit aby to fungovalo. Problem mám v tom auto niekedy chytí na supu a inokedy ho nastartujem vobec. Nafta nespaduje,čerpadlo je po generalke. Je to 2800. Díky za každu radu. Kimbo


Str, 21.12.2011, 21:18
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 16.06.2010, 22:26
Príspevky: 301
Bydlisko: OMSENIE
Odpoveď s citáciou
Poslať 
neviem ake mas auto ,asi mislis PAJERO tam je imobilizer zo zadu nad vstrekovacimi trubkami takzvana hlava cerpadla treba ho zozsekat so srobovakom a pod nim je cievka najdes na jednom s tych troch kabloch prud ktori zapoj na cievku a mas to

_________________
ARO 243TD motor PAJERO 2,5TD v predu naprava 461+ ausina,v zadu 100% uzavierka, navijak 5,4t.prekopany podvozok, kompresor,gurtne ,hi-lift. atd....


Str, 21.12.2011, 22:48
Profil
Učeň

Registrovaný: Uto, 09.02.2010, 21:49
Príspevky: 30
Bydlisko: Puchov
Odpoveď s citáciou
Poslať 
doricka75 píše:
neviem ake mas auto ,asi mislis PAJERO tam je imobilizer zo zadu nad vstrekovacimi trubkami takzvana hlava cerpadla treba ho zozsekat so srobovakom a pod nim je cievka najdes na jednom s tych troch kabloch prud ktori zapoj na cievku a mas to


Takže je to ta cievka pod tým ciernym plastom? Na ňu treba pripojit plus. ten konektor k ten cievke treba odpojit alebo nie? Je to pajero 2800. Dík


Štv, 22.12.2011, 10:04
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 16.06.2010, 22:26
Príspevky: 301
Bydlisko: OMSENIE
Odpoveď s citáciou
Poslať 
na cievke musis mat prud pri zapatom kluci

_________________
ARO 243TD motor PAJERO 2,5TD v predu naprava 461+ ausina,v zadu 100% uzavierka, navijak 5,4t.prekopany podvozok, kompresor,gurtne ,hi-lift. atd....


Štv, 22.12.2011, 22:52
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 20:24
Príspevky: 604
Bydlisko: Polomka - okr. BR
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Pozor v tom čiernom plaste je kovova bliaška a pokial ma pameť neklame cele to čierne teleso je pišrobovane ibuskami (asi 5 alebo 4) cez taky polmesiac (robil som to asi pred rokom)
doricka dobre hovori o prude


Štv, 22.12.2011, 23:05
Profil ICQ
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 16.06.2010, 22:26
Príspevky: 301
Bydlisko: OMSENIE
Odpoveď s citáciou
Poslať 
OK. je to na 5kach indusakoch ale tie mavaju vecsinou otrhnutu hlavu ako bolo na SKODOVKACH na spinacke, potom to treba s citom rozsekat

_________________
ARO 243TD motor PAJERO 2,5TD v predu naprava 461+ ausina,v zadu 100% uzavierka, navijak 5,4t.prekopany podvozok, kompresor,gurtne ,hi-lift. atd....


Pia, 23.12.2011, 0:45
Profil
Učeň

Registrovaný: Uto, 09.02.2010, 21:49
Príspevky: 30
Bydlisko: Puchov
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Tak uz je zapojene a facha to. Diky moc chalani.Kimbo


Ned, 25.12.2011, 17:42
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 7 ] 

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: