Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Str, 18.06.2025, 23:19
Dnes je streda 18. júna 2025, meniny má Vratislav a zajtra Alfréd




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 31 ]  Choď na stránku 1, 2, 3  Ďalší
 Mitshubishi Pajero 2,5 TD - dlhé štartovanie 
Autor Správa
Začínajúci koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 14.04.2010, 19:23
Príspevky: 115
Bydlisko: Kremnica
Odpoveď s citáciou
Nazdar,
mám takýto problem: moje pajerko velmi zle startuje, velmi dlho toci kym naskoci. je jedno ci je teply alebo studeny motor, ci je teplo alebo zima, palivovy filter aj vzduchovy su nove, zhavice som skusal su dobre, aj som skusal z ineho auta, zhavenie cvaka,

mam podozrenie ci mi nepada nafta, ale aj ked som pred startovanim napumpoval na filtri tak o nieco lepsie ale aj tak tlho tocilo. skusal som aj startovať z kanistra, bolo to lepšie auto sa ovela skor ozvalo ale stale to nieje ono. este som si vsimol že ked motor vypnem a hnet nato nastartujem tak chyti na brnk.

neviete niekto poradit ? nemôžu to robiť trysky? vsimol som si ze tam kde su trysky je nafta. alebo to robi cerpadlo?

_________________
Pajero II. 1991, 2,5TD Wagon, T3 31x10,5xR15- vpredu Insa Turbo, vzadu Vranik


Sob, 22.10.2011, 17:29
Profil
Nikdy nespokojny úpravca
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30
Príspevky: 4332
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Začni tým, že nakŕmis filter napriamo... alebo aj bez filtra ak mas pumpu na filtri priamo, tu membranovu, môže byť že je v dyme, stáva sa to...

_________________
www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233

Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt :-)


Sob, 22.10.2011, 18:00
Profil ICQ WWW
Začínajúci koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 14.04.2010, 19:23
Príspevky: 115
Bydlisko: Kremnica
Odpoveď s citáciou
Poslať 
no ved teraz to mam zapojene z kanistra priamo do cerpadla, mimo filtra, a je to o kusok lepsie

_________________
Pajero II. 1991, 2,5TD Wagon, T3 31x10,5xR15- vpredu Insa Turbo, vzadu Vranik


Sob, 22.10.2011, 18:32
Profil
Nikdy nespokojny úpravca
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30
Príspevky: 4332
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
A ked chytí, IDE vyrovnane ? Neklape ?

_________________
www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233

Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt :-)


Sob, 22.10.2011, 18:41
Profil ICQ WWW
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 09.09.2007, 10:31
Príspevky: 480
Bydlisko: Partizanske
Odpoveď s citáciou
Poslať 
ja by som to typol skor tlaky vo valcoch

_________________
L 200 - cb,hi-lift,sw9000,mt,šnorchel,


Sob, 22.10.2011, 18:45
Profil
Nikdy nespokojny úpravca
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30
Príspevky: 4332
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Treba najskor hladat v tych jednoduchsich zavadach, kym rozoberies motor, na to aby som mal jasno, je podla mna stale malo info, preto sa stale vypytujem

_________________
www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233

Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt :-)


Ned, 23.10.2011, 9:16
Profil ICQ WWW
Začínajúci koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 14.04.2010, 19:23
Príspevky: 115
Bydlisko: Kremnica
Odpoveď s citáciou
Poslať 
ked chyti tak uz je fajn, motor ide dobre , chvilu trha ked je studeny ale ked sa zohreje ide pekne a ticho. len mam pocit že pri rozbiehani dymy viac ako by mal. neviem

_________________
Pajero II. 1991, 2,5TD Wagon, T3 31x10,5xR15- vpredu Insa Turbo, vzadu Vranik


Ned, 23.10.2011, 11:52
Profil
Nikdy nespokojny úpravca
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30
Príspevky: 4332
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Trosky by klepali, stale mi to pripadá na naftu... po tom co už viem si myslím, že čerpadlo...

Skús dať do toho kanistra motorového oleja tak 1:1 s.naftou nech to spali a následne skús nechať vychladnúť a štartovať na čistú naftu... vypada to na netesnost v čerpadle... olej trochu na chvíľu zlepší a ak to následne naštartuje lepšie , tak podľa mňa čerpadlo pozrieť...

_________________
www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233

Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt :-)


Ned, 23.10.2011, 14:30
Profil ICQ WWW
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 09.09.2007, 10:31
Príspevky: 480
Bydlisko: Partizanske
Odpoveď s citáciou
Poslať 
neni jednoduchšie pri kontrole žhavičov , napojiť tlakomer a zmerať tlaky aby sa mal od čoho odraziť ked vie že tlaky má ok tak z istotu sa tam už vracať nemusí môže isť dalej trisky,čerpadlo a pod... ?

_________________
L 200 - cb,hi-lift,sw9000,mt,šnorchel,


Ned, 23.10.2011, 15:30
Profil
Pandík

Registrovaný: Pia, 02.10.2009, 22:33
Príspevky: 3300
Odpoveď s citáciou
Poslať 
požičaj si od niekoho dobrú baterku skús siju dať ty alebo prepoj káblami ju na tvoju a skús, možno pomôže možno nie :wink: ale stojí to za pokus ;-)


Ned, 23.10.2011, 16:11
Profil
Učeň

Registrovaný: Str, 03.02.2010, 19:25
Príspevky: 58
Bydlisko: POLOMKA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
ak maš naftu pri vstrekoch buť netesnia vstrekovače alebo lišta na prepad stane sa že praskne a nasáva cez nu vzduch.odmastni tech.benzinom a vyfukaj. sleduj kade tečie


Ned, 23.10.2011, 17:08
Profil
Začínajúci koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 14.04.2010, 19:23
Príspevky: 115
Bydlisko: Kremnica
Odpoveď s citáciou
Poslať 
to s baterkami som uz skusal, startoval som z druheho pajera cez startovacie kable, a bolo to rovnako zle.

_________________
Pajero II. 1991, 2,5TD Wagon, T3 31x10,5xR15- vpredu Insa Turbo, vzadu Vranik


Pon, 24.10.2011, 8:46
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 20:24
Príspevky: 604
Bydlisko: Polomka - okr. BR
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Otázka znie kedy ti to začalo robiť? To len tak že si jedno rano sadol do auta a nechytalo a odvtedy nechyta?
Ake maš žhaviče? koko sekund trva kym ich rozžeravi dočervena? predstrik si pozeral?


Pon, 24.10.2011, 21:27
Profil ICQ
Začínajúci koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 14.04.2010, 19:23
Príspevky: 115
Bydlisko: Kremnica
Odpoveď s citáciou
Poslať 
no robí to ako som ho kupil, zhavice som mal vonku, skusal som ich na baterke , hneť sa rozhavili, ani na druhych zhavicoch to neslo lepsie, cez vikend skusim to co pisal rado s tym olejom.

_________________
Pajero II. 1991, 2,5TD Wagon, T3 31x10,5xR15- vpredu Insa Turbo, vzadu Vranik


Uto, 25.10.2011, 18:21
Profil
koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35
Príspevky: 4321
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
ak sa nemylim tak tam mas cerpadlo denso. ci ?
ak hej, O-kruzok na stop solenoide si kontroloval?

_________________
www.facebook.com/jeepparts , www.jeepparts.sk , www.spinsro.sk


Uto, 25.10.2011, 18:46
Profil WWW
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 31 ]  Choď na stránku 1, 2, 3  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: