4x4 Club Slovakia
http://4x4club.sk/forum/

Sada rozvodov Pajero 3,5V6 SOHC ?
http://4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=126&t=14881
Stránka 1 z 1

Autor:  jenki [ Sob, 21.04.2012, 13:21 ]
Predmet príspevku:  Sada rozvodov Pajero 3,5V6 SOHC ?

Vie niekto poradiť, čo všetko obsahuje kompletná sada rozvodov na motor 3,5V6 SOHC, ročník 1997?
Je to ten novší typ motora, s jedným hriadeľom v hlave valcov.

Autor:  jenki [ Ned, 22.04.2012, 12:04 ]
Predmet príspevku: 

Nikto nič?

Autor:  Rudi [ Ned, 22.04.2012, 13:30 ]
Predmet príspevku: 

Neviem pomôže Ti toto?
Obrázok

Autor:  pitu [ Ned, 22.04.2012, 13:33 ]
Predmet príspevku: 

Sada obsahuje to co tam ten ktory dodavatel da, na niektore auta sa to moze lisit.
Cisto na rozvody potrebujes len remen, dve kladky a vodnu pumpu, rovnako ako ostatne 6g74.
Potom uz je len na tebe ci vymenis rovno gufera na kluke a vackach, tesnenia pod deklami, nebodaj precistenie sitka na olejovom cerpadle

Autor:  Rudi [ Ned, 22.04.2012, 18:03 ]
Predmet príspevku: 

Mal by tam ísť 1ks remeň,2ks kladky a 1 šponovák

Autor:  jenki [ Ned, 22.04.2012, 20:04 ]
Predmet príspevku: 

Ďakujem chlapi, veľká pomoc.
Trošku ma zarazila tá vodná pumpa...mení sa aj tá pri výmene rozvodov?
Jedná sa o pravidelnú výmenu, na motore mám cez 230 000 km, tak sa pomaly chystám na nákup.

Ide mi o to, čo všetko mám objednať, aby mi nič nechýbalo.

Autor:  jenki [ Ned, 22.04.2012, 20:48 ]
Predmet príspevku: 

Takže by malo stačiť toto?
Alebo ako je to teda s tou vodnou pumpou?
Obrázok

Autor:  Rudi [ Pon, 23.04.2012, 11:13 ]
Predmet príspevku: 

Tak Ti poviem na európanoch sa to vraj vyžaduje,neviem nevlastním také autá,ale Ja na Mitsubishi keď som dával robiť rozvody som ešte vodnú pumpu nemenil skoro nikdy,viem teraz každý bude namietať že som chcel ušetriť a pod. ALE dával som meniť už naozaj veľa tých rozvodov a zatial sa nestalo na Mitsubishi že by niektorá začala tiecť,teda pokial nemalo Pajero 500 000km.Ale zas druhá stránka vecí že tým nič nepokazíš ak Ti ju vymenia,nie je to až taká pálka.Osobne Ja viac verím originálom ktorý mám na aute ako nejakej druhovýrobe ktorá môže tiecť po 10 000km,ale aj nemusí.Tak to som Ti asi moc neporadil,ale nechce sa mi niekoho presviedčať prečo to Ja nemením. ;-)

Autor:  Martinoff [ Pon, 23.04.2012, 12:52 ]
Predmet príspevku: 

Ja som už na Pajere rozvody menil - aj s pumpou. Dôvody prečo aj pumpu:
1. auto po predchádzajúcom majiteľovi nemalo evidovanú výmenu
2. cena pumpy v pomere k cene práce a možným komplikáciám keby sa posrala.

Jenki pre teba by mala pasovať asi táto:
http://www.ecat.elit.sk/ArticleDetails. ... leTypeID=1

Autor:  jenki [ Pon, 23.04.2012, 12:55 ]
Predmet príspevku: 

Rudi v pohode, ja sa pýtam - ty mi odpovedáš :)
Moje auto má cez 230 000 a v programe mi vypisuje, že mám meniť rozvody.
Pozriem ešte do nemeckej faktúry, čo tam dávali pri prvej výmene.
Jazdím s tým dosť, aj v teréne, aj po ceste, auto má dostať to, čo je predpísané.
Tiež potrebujem vymeniť olej v automate, práve kvôli tomu terénu by som chcel mať pokoj na duši (kolesá 33x13,5x16 v ťažkom teréne...).

Mimochodom, nepočul si o niekom, kto si dával prídavný chladič automatu na Pajero?

Autor:  jenki [ Pon, 23.04.2012, 12:57 ]
Predmet príspevku: 

Martin sorry, nestihol som...a nemáš aj konkrétnu sadu na výmenu rozvodov takto?
Chcem vedieť, či to má význam objednávať z vonku, alebo kúpiť tu...

Autor:  Martinoff [ Pon, 23.04.2012, 13:11 ]
Predmet príspevku: 

Remeň mám od Contitechu a kladky tuším Ina. Rozvody mi robil Roland z http://www.gmtservis.sk/ .
Na stránkach ecatu nájdeš čo potrebuješ. Pri výbere konkrétnej značky sa skús popýtať ľudí čo s tým robia - majú lepší prehľad o kvalite.
A ešte si musíš v ecate vybrať správnu motorizáciu - ja mám ešte 153kW motor s dvomi vačkami.

Autor:  Martinoff [ Pon, 23.04.2012, 13:20 ]
Predmet príspevku: 

Tak som hľadal na ecate a na 3,5v6 dohc tam nič nenachádza. Ale na autokelly mi našlo toto:
http://www.autokelly.sk/#PATH=3345620;7 ... T=0|LNG=0|

Myslím že tým Nippartsom nič nepokazíš.
A ešte vodné pumpy:
http://www.autokelly.sk/#PATH=3345620;7 ... T=0|LNG=0|
Len neviem ktorá Ti bude pasovať, sú tam dva typy.

Autor:  jenki [ Pon, 23.04.2012, 15:14 ]
Predmet príspevku: 

To je ten rozdiel... u nás sa veľmi ťažko hľadajú veci na 3,6V6 SOHC (mám ja) a väčšinou sú len na DOHC (máš ty).
Preto som naposledy kupoval v USA.... a preto sa aj pýtam čo všetko treba.

Stránka 1 z 1 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/