Dnes je utorok 17. júna 2025, meniny má Adolf a zajtra Vratislav
Autor |
Správa |
Tepes
Ťažký Profík
Registrovaný: Štv, 30.12.2010, 23:51 Príspevky: 316 Bydlisko: Poltár
|
Poradte mi prosím
- či na suchu, či na blate ... proste si predok zmyslí a zaberie sa do strany...najskôr som si myslel, že to na asfalte kvôli širokým gumám ked nabehnem na koľaje od kamionov ...ale robí to aj na snehu či blate...vôľa riadenia nie je vôbec...kolesá reagujú na točenie volantom ihned ... treba stále držať volant a byť v strehu...
- je to r.v. 1995 Pajero krátke 3.5 V6
dakujem za radu
|
Ned, 06.02.2011, 23:13 |
|
 |
Tunki
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 10.01.2008, 23:34 Príspevky: 2183 Bydlisko: Prakovce, Myjava a Vrbové
|
Pozri sa na stav gumových dielov zavesenia nápravy.
Poprípade zájdi niekam na nastavenie geometrie.
_________________ ARO m461 2.5TD CactusEdition .... Trooper 2.2TD (RIP) .... alebo .... *Čo z auta odpadáva ,to tam nepatrí*
|
Ned, 06.02.2011, 23:22 |
|
 |
medal41
Ťažký Profík
Registrovaný: Ned, 09.09.2007, 10:31 Príspevky: 480 Bydlisko: Partizanske
|
mne toto robil bruchoplaz všetko sme menili ale tá pravá zmena nastala až po výmene vrchných uloženiach tlmičov len neviem či to má takto aj pajero
|
Ned, 06.02.2011, 23:28 |
|
 |
OFFroad4wd
Pandík
Registrovaný: Pia, 02.10.2009, 22:33 Príspevky: 3300
|
medal41 píše: mne toto robil bruchoplaz všetko sme menili ale tá pravá zmena nastala až po výmene vrchných uloženiach tlmičov len neviem či to má takto aj pajero
dík za radu aj mne to pomôže keď mi začne plávať panda lebo vždy plával aj po geometrii a keď som menil pružiny proste keď boli uloženia von a nazad už bolo lepšie 
|
Ned, 06.02.2011, 23:45 |
|
 |
JohnnyPajero
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 28.01.2009, 23:51 Príspevky: 791 Bydlisko: Preßburg
|
_________________ MITSUBISHI PAJERO WAGON 3.5 V6 GLSA Ex: MITSUBISHI PAJERO WAGON 3.0 V6 GLS
|
Ned, 06.02.2011, 23:47 |
|
 |
jenki
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 16.03.2009, 1:26 Príspevky: 2389 Bydlisko: Zvolen
|
Tepes píše: Poradte mi prosím ....... - je to r.v. 1995 Pajero krátke 3.5 V6 dakujem za radu
Kontrola čapov riadenia a kontrola geometrie. Ako písal Tunki, ale hlavne pozri všetky čapy. Že by si niekde skočil?
Pandík, kuš.
_________________ Jenki
Patrol GR (Y61) 2,8 TD6 Wagon, Family Off Road Edition Subaru Outback 3,6 H6, SUV Edition Pajerko II, 3,5 V6 automat, SWB, Off Road Edition - predané
|
Pon, 07.02.2011, 0:35 |
|
 |
Rudi
Mitsubishi Man
Registrovaný: Str, 10.01.2007, 22:54 Príspevky: 1375 Bydlisko: Púchov
|
A skús sa pozrieť aj na servo čerpadlo či Ti náhodou neblbne.
_________________ Každý raz začínal!Nemalo by sa na to zabúdať!
Offroad nie je o autách,ale o ľuďoch!
|
Pon, 07.02.2011, 0:57 |
|
 |
Tepes
Ťažký Profík
Registrovaný: Štv, 30.12.2010, 23:51 Príspevky: 316 Bydlisko: Poltár
|
- no pekne...takže môžem páliť do servisu
- ja som na tom neskočil ešte zatiaľ nikde, len ten Ferko čo mi ho predal oprel bok o breh, takže si len môžem myslieť, ako na tom lietal
- ešte taký detail...je vymenená spojka, ale ked radím, tak to tým autom šklbe ako na traktore ... neviem či to tak na Pejerách, no ale ak ano, tak sa výrobca v ponímaní pohoda pri jazde dosť netrafil ... bližšie povedané - kto už išiel na plne naloženom kamione, ten si isto všimol niečo podobné pri pohýnaní a radení
- uzávierka zadného diferáku = ked ju zapnem tlačidlom na spodku pred rýchlostnou pákou, tak začne vrčať (bzučať) a na palubovke bliká - to je akože OK ???
- ja Vás tu ešte pripravím o nervy !!!
|
Pon, 07.02.2011, 8:33 |
|
 |
012Roman_0
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 27.12.2009, 20:08 Príspevky: 583 Bydlisko: Martin
|
Keď radíš tak šklbe?tak asi nevypína dostatočne nie?
_________________ Suzuki vitara OME
|
Pon, 07.02.2011, 9:15 |
|
 |
jenki
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 16.03.2009, 1:26 Príspevky: 2389 Bydlisko: Zvolen
|

Začnem od konca.
Uzávierka diferáku je ovládaná vzduchom, preto sa ti po zapnutí rozbehne kompresor v pravom zadnom blatníku, natlačí vzduch a následne uzávierku zopne. Blikanie znamená, že je zapnutá, ale ešte nezaskočila (kolesá/zuby sú v medzipolohe), stále svietenie signalizuje uzavretý diferenciál. Dá sa to len pri uzavretom medzinápravovom diferenciáli (páka prídavnej prevodovky v polohe: svietia všetky 4 kolesá aj žltý štvorček v strede).
Spojka na Pajerách 3,5 V6 je pomerne dosť namáhaná, lebo veľa šoférov zabúda, že má pod riťou 200 koní s točivým momentom 300Nm bez redukcie. Tá spojka normálne nijak neseká, takže asi nejaká chyba pri výmene?... v nastavení?
Možno Rudi poradí. Ja mám automat a teda o starosť menej.
A tú geometriu a kontrolu nápravy si mal urobiť hneď, ako si kúpil, spolu s výmenou všetkých náplní. Pokiaľ nemáš papier od výmeny rozvodového remeňa, tak tiež vymeniť.
Pajero 3,5 V6 je nenáročný dríč, jediné čo chce, je palivo a výmena olejov. Podľa mňa je to kríženec luxusnej limuzíny a buldozéru v tom najlepšom slova zmysle.
_________________ Jenki
Patrol GR (Y61) 2,8 TD6 Wagon, Family Off Road Edition Subaru Outback 3,6 H6, SUV Edition Pajerko II, 3,5 V6 automat, SWB, Off Road Edition - predané
|
Pon, 07.02.2011, 9:21 |
|
 |
Tepes
Ťažký Profík
Registrovaný: Štv, 30.12.2010, 23:51 Príspevky: 316 Bydlisko: Poltár
|
- no Jenki to je tak...asi je spojka OK...len ten motor sa s tými 2 tonami vôbec neserie...ked viac pridám a radím, tak to v kabíne cítiť a dosť !
- oleje sú vymenené
- buldozer to je, to je pravda ... motor šlape ako malina - nevidím dôvod meniť rozvody, ale skontrolujem to
- dalšia vec ... na kieho je tam to el. nastavenie tuhosti podvozku, či tlmičov či čo to je ???...ved to vôbec nereaguje !...teda som nič nepostrehol
|
Pon, 07.02.2011, 9:55 |
|
 |
jenki
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 16.03.2009, 1:26 Príspevky: 2389 Bydlisko: Zvolen
|
Je to elektrické nastavenie dĺžky piestnice v tlmiči. Keď funguje (no, na ročníku 95 bez výmeny, no, neviem) tak sa mení týmto tvrdosť tlmičov. Ja som to mal funkčné, ale vymenil som to za tlmiče Ironman. Na wagóne to bolo viac cítiť, na kraťasovi sa mi to zdalo málo.
Inak, možno aj kontrola tlmičov by ti ukázala, prečo ti ten predok môže plávať...
_________________ Jenki
Patrol GR (Y61) 2,8 TD6 Wagon, Family Off Road Edition Subaru Outback 3,6 H6, SUV Edition Pajerko II, 3,5 V6 automat, SWB, Off Road Edition - predané
|
Pon, 07.02.2011, 10:03 |
|
 |
RADOFFROAD
Nikdy nespokojny úpravca
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30 Príspevky: 4332 Bydlisko: ZA
|
zasadna otazka, to auto je seriove, alebo nejaka uprava, zdvihnutie ??
...len mimochodom rozvody sa nemenia, ked auto neslape ako ma, tie sa menia pravidelne, ak uz motor neslape ako ma, rozvody nemaju dovod pomoct tomu... (trochu som to zjednodusil, niekedy maju, ale to je na dlhsiu debatu a skor vynimka)
_________________www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233
Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt 
|
Pon, 07.02.2011, 10:06 |
|
 |
Tepes
Ťažký Profík
Registrovaný: Štv, 30.12.2010, 23:51 Príspevky: 316 Bydlisko: Poltár
|
- vymením všetko, ked budú prašule...to ako ten čo sa chválil v práci, aké kúpil super auto - už som vymenil len motor, prevodovku, nápravy a kasňu a všetko je OK
- je to sériovka
- viem na čo sa menia rozvody ! ... len to musím pozrieť kedy boli menené
- aj tlmiče vymením
- aj tapacíra
- aj bok vyklepeme
- aj OFF Road gumy kúpim
aj aj aj a potom mi ho dáky Idiot ukradne
- zatiaľ naň nemám čas, len tak po mimo firmy ... potom pošlem FOTO, ale ešte Vás tu niečím pootravujem ked ma napadne
- inak dakujem Vám veľmi pekne za odpovede
|
Pon, 07.02.2011, 19:02 |
|
 |
RADOFFROAD
Nikdy nespokojny úpravca
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30 Príspevky: 4332 Bydlisko: ZA
|
Citácia: Tepes Učeň
Založený: 30 december 2010 Príspevky: 10 Bydlisko: Poltár Reputácia: 2.3Reputácia: 2.3 PríspevokZaslal: . motor šlape ako malina - nevidím dôvod meniť rozvody,
pre toto som to napisal, sa mi z tej poznamky zdalo, ze to treba ozrejmit...
...a nejaku apatiu citim z tvojho posledneho prispevku, trochu optimizmu 
_________________www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233
Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt 
|
Uto, 08.02.2011, 8:31 |
|
 |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|