4x4 Club Slovakia
http://4x4club.sk/forum/

mizne mi olej v Pajere II 2.8TD
http://4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=126&t=16331
Stránka 1 z 2

Autor:  Jessi7 [ Sob, 22.12.2012, 0:45 ]
Predmet príspevku:  mizne mi olej v Pajere II 2.8TD

Neviete mi niekto poradiť auto sa tvari ako by žralo olej, najprv som myslel že či to nebude popri ventiloch ale tam je všetko v poriadku, motor ma normalny chod žiadne hučanie buchanie a pod.

Autor:  cechto [ Sob, 22.12.2012, 19:07 ]
Predmet príspevku: 

neťahá olej cez turbo ??? kukni sa na hadicu čo ide z turba do sania ale turbu nemusí biť nič lebo čo je odparovanie motora ta hadica tak cez tu vie tiecť olej a ta ide tiež do sania lenže pred turbo

Autor:  Tiboffroad [ Sob, 22.12.2012, 19:20 ]
Predmet príspevku: 

skus si pozriet farbu nafty v nádrži ak je čierna tak ti ide olej do nafty cez čerpadlo a zhoršia sa štarty

Autor:  efendi [ Sob, 22.12.2012, 20:39 ]
Predmet príspevku: 

Tiboffroad píše:
skus si pozriet farbu nafty v nádrži ak je čierna tak ti ide olej do nafty cez čerpadlo a zhoršia sa štarty


2,8smicka ma vstrekovacie cerpadlo mazane olejom od motora??? bo 2,5ka nie,,je mazana naftou,,,,,

pozri si ci nemas simeringi na ventyloch stvrdnute,,to je jeden dovod spotreby oleja- a najcastejsi,

dalej turbo ti moze prepustat olej bud do sania alebo do vyfuku,, ties dovod spotreby oleja

ci ti neunika niekde z motora von-skontrolovat, ci ti neprepusta olej vzadu na zotrvacnik, a stadial stecie na zem,

alebo mas v prdeli stieracie kruzky na pieste,,

Autor:  farky [ Sob, 22.12.2012, 22:05 ]
Predmet príspevku: 

efendi píše:
2,8smicka ma vstrekovacie cerpadlo mazane olejom od motora??? bo 2,5ka nie,,je mazana naftou,,,,,


nie nemá, normalka naftou, ale medzi čerpadlom a motorom je jeden semering ktorý po smrti može prepúšťať olej do nafty alebo naopak, naftu do oleja

Autor:  JOE66 [ Ned, 23.12.2012, 0:18 ]
Predmet príspevku: 

mne ten semering prepustal naftu do oleja a ak cerpadlo je mazane naftou tak naco je tam semering ktory prepusta olej alebo naftu? -naco vobec ide olej do cerpadla? ked cerpadlo je pohanane od rozvodovej retaze?

Autor:  farky [ Ned, 23.12.2012, 1:24 ]
Predmet príspevku: 

ved práveže ten semering nič prepúštať nemá, len keď umre vtedy prepúšťa, a to je zle

a čerpadlo na 2,8TD (4M40) nie je poháňané od reťaze ale od ozubených kolies rozvodov, (žiadna reťaz ani remeň) a rozvody sú mazané motorovým olejom ktorý sa práve cez to už nefunkčné gufero sa može miešať nafta s olejom

Autor:  JOE66 [ Ned, 23.12.2012, 1:33 ]
Predmet príspevku: 

motor mitsubishi pajero 2,8td ma rozvody retazou a nie ,,vecnym ozubenym koleckom,,-ked mi odisiel sponovak-klzak-tak sme to menili- ked som pozeral fotky ako sme menili to guferko tak cerpadlo je pohanane od ozubeneho kolecka -velkeho a pred tym je male ozubene kolecko na ktorom je retaz-ak som dobre vypozeral z fotky

Autor:  farky [ Ned, 23.12.2012, 9:34 ]
Predmet príspevku: 

len sem hodím obrázok,

šípkou je označené koleso čerpadla, nemyslím že by ho poháňala reťaz

Obrázok


ale vlastne máš pravdu tiež, rozvody (vačkový hriadeľ) sú reťazou, ale olejové čerpadlo, výveva, vyvažovacie hriadele, servočerpadlo aj vstrekovacie čerpadlo je hnané ozubenými kolesami

Autor:  Jessi7 [ Uto, 19.02.2013, 17:39 ]
Predmet príspevku:  Re: mizne mi olej v Pajere II 2.8TD

Pani dal som rozobrať to čerpadlo lebo nafta bola cierna ako kominar. a na cerpadle je take male guferko to je v prdeli?

Autor:  Jessi7 [ Uto, 19.02.2013, 17:39 ]
Predmet príspevku:  Re: mizne mi olej v Pajere II 2.8TD

Pani dal som rozobrať to čerpadlo lebo nafta bola cierna ako kominar. a na cerpadle je take male guferko to je v prdeli?

Autor:  Jessi7 [ Uto, 19.02.2013, 17:40 ]
Predmet príspevku:  Re: mizne mi olej v Pajere II 2.8TD

Pani dal som rozobrať to čerpadlo lebo nafta bola cierna ako kominar. a na cerpadle je take male guferko to je v prdeli?

Autor:  doricka75 [ Uto, 19.02.2013, 23:33 ]
Predmet príspevku:  Re: mizne mi olej v Pajere II 2.8TD

To gufero je 20x31x6,5 bezne ich menim ci na 2,5ke alebo 2,8ke a sluzi na utesnenie cerpadla podavacieho ktore dopravuje naftu na zaklade podtlaku ktori vznika rotaciou lopatiek v cerpadle hnane cez koleso na hriadeli ktoru tesni ak stvrdne tak unika podtlak auto dlho startuje lebo v palive je vzduch prisavany cez toto gufero a mohlo bi aj mierne prisiat mensie mnozstvo motoroveho oleja ktori bi mierne zaspinil -ciernil naftu.Ako vravim auto najskor zle startuje a dobri cerpadlar dokaze zmerat podtlak a unik-netesnost aj na aute. :smt006

Autor:  MARTINO [ Uto, 19.02.2013, 23:42 ]
Predmet príspevku:  Re: mizne mi olej v Pajere II 2.8TD

..a keby bol problem gufero tak vieme dodat :smt006

Autor:  JOE66 [ Uto, 19.02.2013, 23:55 ]
Predmet príspevku:  Re: mizne mi olej v Pajere II 2.8TD

tto guferko odchadza len na cerpadle s motorom 2,8 a ide olej do nafty alebo nafta do oleja-aj mne to uz na 2,8 v minulosti odislo a auto dlhsie startovalo a na 2,5 je cerpadlo ine tam sa ti olej do nafty cez cerpadlo nedostane-stava sa to len na 2,8-bezny jav

Stránka 1 z 2 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/