Dnes je utorok 4. novembra 2025, meniny má Karol a zajtra Imrich  
	 
	
  
  
 
 
	
	 
  
	
	
		
			
				 
			 | 
		
			 Stránka 1 z 1
  | 
			 [ Príspevkov: 10 ]  | 
			 | 
		
	 
	 
			
	
	 Problém so štartovaním Pajero I,1988   
	
        
        
            | Autor | 
            Správa | 
         
        
			| 
				
				 vlado684 
				Učeň 
				
					 Registrovaný: Ned, 25.01.2015, 13:02 Príspevky: 10
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Dobrý deň páni, Mám problem naštartovať ak auto dlhšie stojí ( cca 10hod), Pokiaľ bolo teplo , tak štartovalo na brnk, ale ako sa teraz ochladilo tak dlho pretáča a z výfuku ide hustý biely dym. Žhaviče som mal všetky vytiahnuté a preskúšané, všetky sú OK. Pred štartovaním napumpujem naftu ( v lete som to robiť nemusel).Potom keď už naštartuje a idem niekam, tak štartuje už normálne. najhoršie je naštartovať ráno, baterku mám novú , len sa obávam aby to vydržala. Ak má niekto podobné skúsenosti a už zistil čo to spôsobuje, tak by som bol rád aby mi poradil čo s tým. Za odpovede Ďakujem. 
					
  
			 | 
		 
		
			| Uto, 27.10.2015, 17:37 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 ManoM 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Uto, 11.09.2012, 15:10 Príspevky: 513 Bydlisko: Ružomberok
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 a ked to uz rano nastartuje a ide biely dym aky to ma zvuk ? normalny alebo to ide na jeden valec ? 
					
						_________________| pajero 2,8TD intercooler 3dv. r.97 + M/T toyo |  facebook |  
					
  
			 | 
		 
		
			| Uto, 27.10.2015, 17:47 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 vlado684 
				Učeň 
				
					 Registrovaný: Ned, 25.01.2015, 13:02 Príspevky: 10
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Biely dym ide predtým ako naskočí, potom ešte raz ho vyfúkne a ide normálny, ale motor hneď po naštartovaní ide normálne, nie na jeden valec. 
					
  
			 | 
		 
		
			| Uto, 27.10.2015, 18:09 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Andras 
				Začínajúci koumák 
				
					 Registrovaný: Pon, 27.02.2012, 22:59 Príspevky: 116 Bydlisko: Eber Hardcore
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Ja som mal tieto iste priznaky na Jeepe a nakoniec to bolo palivove cerpadlo pred smrtou 
					
  
			 | 
		 
		
			| Uto, 27.10.2015, 18:39 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 MoostanQue 
				Mašinista 
				
					 Registrovaný: Uto, 19.12.2006, 4:39 Príspevky: 1111
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Podľa toho jak to popisuješ to nebude len teplotou. Pokiaľ ten biely dym hnusno smrdí, tak je to málo nafty.     Podávacie čerpadlo by to mohlo byť (resp. podávacia časť vstrekovacieho), ale môže to byť pricpatý filter/čokoľvek (ale to by malo byť poznať aj na výkone), alebo drobná netesnosť niekde po ceste k čerpadlu a spadávajúca nafta. Ak biely dym nesmrdí a rozplýva sa, tak je to para a chyba je úplne niekde inde.  
					
						_________________Bežný automobil v základnej výbave. Nóóikdyž..     
					
  
			 | 
		 
		
			| Uto, 27.10.2015, 19:06 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 vlado684 
				Učeň 
				
					 Registrovaný: Ned, 25.01.2015, 13:02 Príspevky: 10
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Dym smrdí, ale ak to nie je vonkajšou teplotou, prečo to v lete nerobilo ? Ale ďakujem všetkým za odpovede a popozerám čo ste mi radili a dám vedieť. 
					
  
			 | 
		 
		
			| Uto, 27.10.2015, 19:29 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Mato SE 
				Začínajúci koumák 
				
					 Registrovaný: Str, 13.06.2012, 22:27 Príspevky: 121 Bydlisko: okr.SE
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Ja som mal na dvojkovom pajere podobný problém a žhaviče boli nové keď bolo studené nie a nie chytiť prešli sme komplet elektriku a boli zlé káble od baterky po žhaviace relé 
					
						 _________________ Mitsubishi Pajero II 2.5 TD Jeep Grand Cherokee WG Limited 4.7+LPG, 2" lift, Hankook Dynapro MT 30", snorchel,  navijak  Predator profesional 5.4 t 
					
  
			 | 
		 
		
			| Uto, 27.10.2015, 19:45 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 MoostanQue 
				Mašinista 
				
					 Registrovaný: Uto, 19.12.2006, 4:39 Príspevky: 1111
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 No žhaviče písal že skontrolované, tak som predpokladal že aj s vedením - ale máš pravdu, môže byť chyba tam.
  Skús to nažhaviť natvrdo, hrubým káblom od baterky. 
					
						_________________Bežný automobil v základnej výbave. Nóóikdyž..     
					
  
			 | 
		 
		
			| Str, 28.10.2015, 9:45 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Kubec721 
				Začínajúci koumák 
				
					 Registrovaný: Uto, 01.12.2015, 18:30 Príspevky: 112 Bydlisko: Milochov
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Skúšal si dlhšie nažhaviť tak 2-3 krát po sebe a potom natočiť? 
					
  
			 | 
		 
		
			| Pon, 21.12.2015, 21:23 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 fezoj111 
				Čumil 
				
					 Registrovaný: Str, 30.11.2016, 21:51 Príspevky: 5
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 ja mam ten isty problem ze nechce startovat a potom chyti tak na ten jeden dva valce a po chvyli skocia setky 
					
  
			 | 
		 
		
			| Str, 30.11.2016, 22:02 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
	
		 | 
	 
	
	 
	
	
	
		
			
				  
			 | 
		
			 Stránka 1 z 1
  | 
			 [ Príspevkov: 10 ]  | 
			 | 
		
	 
	 
 
	 
	
	
		Kto je on-line | 
	 
	
		Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný  | 
	 
	 
 
	 | 
	Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
  | 
 
 
 
	 |