Dnes je štvrtok 26. júna 2025, meniny má Adriána a zajtra Ladislav, Ladislava
Autor |
Správa |
doktor
Čumil
Registrovaný: Sob, 21.07.2007, 13:41 Príspevky: 7 Bydlisko: Košický kraj
|
Zdravím priaznivcov offroad-ov. Dúfam, že sa mi tu podarí zohnať odpoveď na moju otázku(y) V blízkej dobe uvažujem o zmene tátoša. Veeelmi sa mi pozdáva krátke Pajero r.v 96-98.S autom nemám žiadne skúsenosti, prosím vás - odborníkov, o radu. Akú motorizáciu si zvoliť. Momentálne sedlám Audi TDI, čo je síce super na ceste, ale často jazdím na ryby s priatelmi a na chaty, či už v lete alebo v zime. Predtým som mal možnosť v práci používať Patrol GR r.v 93. Potrebujem však niečo použitelné aj na bežné jazdenie, žiadny hard, čo si myslím, že Pajero aj dokáže. Aké máte skúsenosti s tými benzínovými V6-kami? Budem vďačný, za každý názor. Pekný deň 
|
Sob, 21.07.2007, 14:05 |
|
 |
michi
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 18.10.2006, 1:17 Príspevky: 2388 Bydlisko: Zálesie
|
začni so štúdiom trebárs odtiaľto: viewtopic.php?t=496
|
Sob, 21.07.2007, 15:11 |
|
 |
doktor
Čumil
Registrovaný: Sob, 21.07.2007, 13:41 Príspevky: 7 Bydlisko: Košický kraj
|
V´daka za tip. To som už čítal. Myslel som konkrétne poznatky majitelov  Trebars ako hodnotíte činnosť automatickej prevodovky a jazdné vlastnosti tých motorov.
|
Sob, 21.07.2007, 15:20 |
|
 |
michi
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 18.10.2006, 1:17 Príspevky: 2388 Bydlisko: Zálesie
|
Je tu dosť "Pajeristov", takže keď sa dostanú ku PC, tak Ti asi dajú aj konkrétne skúsenosti.
|
Sob, 21.07.2007, 15:24 |
|
 |
Rudi
Mitsubishi Man
Registrovaný: Str, 10.01.2007, 22:54 Príspevky: 1375 Bydlisko: Púchov
|

Zdravím Ťa ak by som mohol tak by som Ti poradil 3.0i alebo 2.8TD v tom roku výroby čo si udal.Robím s ND na Mitsubishi asi 8 rokov a zatiaľ čo s touto značkou robím môžem povedať že lepšie ,čo sa spolahlivosti týka vychádza 3.0i .Na 2.8TD som už pár objednávok na hlavy a motory mal,ale môže to byť spôsobené aj tým že dieselov je viac.Naschvál som nespomenul 2.5TD.Týchto áut je u nás najviac a preto človek trochu neobjektívne musí priznať že na tieto autá ľudia potrebujú najviac ND.Na druhej strane ND na motor 2.5TD sú dostupnejšie a cenovo výhodnejšie ako na 2.8TD.S tohoto mi vchádza najlepšie asi ten 3.0i.Len neviem ako si budeš zvykať s 1.9TDI na 3.0i benzín.Ak by som doporučoval 2.5TD alebo 2.8TD tak ale jedine niečo čo nemalo päť a viac majiteľov.Lebo u nás tie autá väčšinou majú tie najlepšie roky za sebou(česť výnimkám)!Najlepšie niečo z dovozu alebo trochu viac peňazí za lepší stav ako nejaký lacák ktorý Ťa bude stáť potom keď sa niečo vyserie majland.Trochu komplikovane som to vysvetlil,ak by si niečomu nerozumel rád Ti odpoviem. 
_________________ Každý raz začínal!Nemalo by sa na to zabúdať!
Offroad nie je o autách,ale o ľuďoch!
|
Sob, 21.07.2007, 21:37 |
|
 |
doktor
Čumil
Registrovaný: Sob, 21.07.2007, 13:41 Príspevky: 7 Bydlisko: Košický kraj
|
Úprimná vďaka za snahu poradiť  Mal som možnosť skúšať 2.5TD ale v dlhej verzii, čo sa mi zdalo trošičku lenivé. Uvažoval som práve nad tým 3litrom s manuálnou prevodovkou. Som realista, neočakávam spotrebu ako na mojom tdi. Zato ten výkon už slubuje nejaké živšie zvezenie aj po ceste  Musím priznať že pred audi to boli dve mazdy 323 z toho jedna turbo benzín a dokonca 4x4  , a ešte predtým staručký Ford Capri tiež V6. Len sa stým autom cítim už akosi "obmedzovaný" alebo ako by som to nazval. A dokonca má šport.podvozok, čo ale neznamená to isté aku o off, t.j.-zvýšený, ale práve naopak  . Na výlety typu off, som používal niečo ako 2x1(moto), to je však už preč 
|
Ned, 22.07.2007, 9:50 |
|
 |
Rudi
Mitsubishi Man
Registrovaný: Str, 10.01.2007, 22:54 Príspevky: 1375 Bydlisko: Púchov
|
Tak potom 3-liter je dobrá voľba,ale ak by si chcel naftu známy mi ponúkal teraz 2.8TD Wagon,r.v.96 s klímou nové pneu,nebúraný za cca. 260 000Sk.To len tak okrajovo.Ale tie 3-litre sú spoľahlivé. 
_________________ Každý raz začínal!Nemalo by sa na to zabúdať!
Offroad nie je o autách,ale o ľuďoch!
|
Ned, 22.07.2007, 12:40 |
|
 |
doktor
Čumil
Registrovaný: Sob, 21.07.2007, 13:41 Príspevky: 7 Bydlisko: Košický kraj
|
Dikes  . Ale asi skorej ten 3dverák. Ten sa mi tak nejak ľúbi  . Ja sa dieslu inak nebránim, ale chcelo by to už fakt tú 2.8-čku, čo však popri rekonštrukcii bytu a prírastku do rodiny zrejme už rodinný rozpočet nepustí 
|
Ned, 22.07.2007, 18:03 |
|
 |
troppic
Frajer
Registrovaný: Pia, 27.10.2006, 8:57 Príspevky: 237 Bydlisko: Belper UK
|
doktor píše: Dikes  . Ale asi skorej ten 3dverák. Ten sa mi tak nejak ľúbi  . Ja sa dieslu inak nebránim, ale chcelo by to už fakt tú 2.8-čku, čo však popri rekonštrukcii bytu a prírastku do rodiny zrejme už rodinný rozpočet nepustí 
Ahoj, mam tady jednu cervenou, tridverku, 2.8 TD, slusny stav, cena by byla kolem 170 tis.
Jinak mas dobrou vobu, pokud hledas auto do lehciho terenu a na silnici asi Pajero nej volba.
Za rok a pul jsem mel jeden problem a vresil jsem ho behem tydne za cca 500 kc. A to byla civka k prevodovce.
_________________ ***********************************
Mitsubishi Pajero 2.5 Td
Original Japan import
***********************************
|
Ned, 22.07.2007, 20:33 |
|
 |
doktor
Čumil
Registrovaný: Sob, 21.07.2007, 13:41 Príspevky: 7 Bydlisko: Košický kraj
|
V´daka  , ale ešte to nieje aktuálne. Prečo ho vlastne dávaš preč? Predpokladám, že ideš presedlať na nejaký hard-off  . Ako si inak spokojný s pomerom výkon - spotreba u tvojho auta? Oplatí sa podla teba ísť do toho 3litra, len kvoli cene, alebo dať viac, čo sa neskor vráti v prevádzkových nákladoch? Mal si problém so zapínaním predku ak sa nemýlim. Fakt som vám vďačný za každý názor a skúsenosť.
|
Ned, 22.07.2007, 21:14 |
|
 |
PEŤO
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 18.02.2007, 18:42 Príspevky: 566 Bydlisko: senk
|
Ja by som odporucal 3,2 DI-D , mimo cestu sa s rozumom dostanes kde chces, a na ceste limuzina. Prave som sa vratil z malej povinej rodinej vypravy, celu cestu zapnuta klima, 80% diadnica 130 - 140, sotreba mi vysla na 9,25, totalny komfort ani by som neveril ze mam za sebou cez 2000 km. 
|
Ned, 05.08.2007, 14:10 |
|
 |
Haldir
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 06.02.2007, 15:29 Príspevky: 675 Bydlisko: stranske
|
doktor píše: Zdravím priaznivcov offroad-ov. Dúfam, že sa mi tu podarí zohnať odpoveď na moju otázku(y) V blízkej dobe uvažujem o zmene tátoša. Veeelmi sa mi pozdáva krátke Pajero r.v 96-98.S autom nemám žiadne skúsenosti, prosím vás - odborníkov, o radu. Akú motorizáciu si zvoliť. Momentálne sedlám Audi TDI, čo je síce super na ceste, ale často jazdím na ryby s priatelmi a na chaty, či už v lete alebo v zime. Predtým som mal možnosť v práci používať Patrol GR r.v 93. Potrebujem však niečo použitelné aj na bežné jazdenie, žiadny hard, čo si myslím, že Pajero aj dokáže. Aké máte skúsenosti s tými benzínovými V6-kami? Budem vďačný, za každý názor. Pekný deň  najprv si poloz otazku vyuzitia,potom financnu,ale jaby som Ti doporucil 2.8 td po mojich skusenostiach,daj si pozor nie vsetky maju uzavierku tie auta su super po vsetkych strankach az na jednu nevojdu tam 35-ky pisem o kratkom pajere mal som 3 kusi rv 88,96 a 98 ale novsi model
_________________ a prejdem ...skype: haldir53
|
Pon, 06.08.2007, 8:00 |
|
 |
troppic
Frajer
Registrovaný: Pia, 27.10.2006, 8:57 Príspevky: 237 Bydlisko: Belper UK
|

doktor píše: V´daka  , ale ešte to nieje aktuálne. Prečo ho vlastne dávaš preč? Predpokladám, že ideš presedlať na nejaký hard-off  . Ako si inak spokojný s pomerom výkon - spotreba u tvojho auta? Oplatí sa podla teba ísť do toho 3litra, len kvoli cene, alebo dať viac, čo sa neskor vráti v prevádzkových nákladoch? Mal si problém so zapínaním predku ak sa nemýlim. Fakt som vám vďačný za každý názor a skúsenosť.
Kde pak, hodlam odjet za svim bratrem do skotska. Ted me tady nic nedrzi tak mam tu spravnou prilezitost.Tam si poridim nejakeho Landa, jejich tam mraky za dobre penize.
Vykon me nikdy nesklamal, po silnici je maximalka 170 km, zalezi na obuti. V terenu pokud byl opravdu zapotrebi poradny vykon, jednoduse jsem zaradil redukci, dal tam dvojku a bylo. Nechci nejak pomlouvat benzin, ma tocky a tak, to se muze hodit. Ale ta spotreba je desna. A kdyz jsem videl u vas ty ceny, no moc by jsem premyslel. Ten predek se mi porouchal to je pravda. Dostal se mi prach do civky ktera to prepina. No jak jsem jiz psal cena jine, (pouzite) byla 500 kc a od te doby je po problemu. JInak jsem potom zjistil ze by se to eventuelne dalo i vycistit. A vymenu tusim zvladne i male dite.
Dale prevodovka u Pajera v zakladu nema chybu. Tam kde zustal Patrol protoze nemel speru, tam jsem mu zamaval a jel dal. Je ted me roztrhaj.
Jinak pokud se podivas na me fotky tak i vetsi teren neni takova prekazka. Staci auto dobre obout a mas 80 procent uspechu. No na silnice je to zase jako osobak.
Tak uz nevim co vice by jsem napsal.
Snad jen hodne stesti.
_________________ ***********************************
Mitsubishi Pajero 2.5 Td
Original Japan import
***********************************
|
Pon, 06.08.2007, 8:06 |
|
 |
doktor
Čumil
Registrovaný: Sob, 21.07.2007, 13:41 Príspevky: 7 Bydlisko: Košický kraj
|
Ďakujem vám všetkým. Audi je už preč, tak snáď už čoskoro vám budem môcť predstaviť aj ja nejakého toho svojho mišiaka. A určite to bude diesel  .
|
Štv, 09.08.2007, 20:57 |
|
 |
pedro
Čumil
Registrovaný: Str, 29.08.2007, 18:00 Príspevky: 5 Bydlisko: PODBREZOVA
|
ahojte je dodam k tim pajeram dobra volba je do lachsieho terenu aj pajero sport 2.5TD tie sa skoro vsetky zachovale takze odporucam aj cenove dostupne suciastky

|
Pia, 31.08.2007, 8:09 |
|
 |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|