4x4 Club Slovakia http://4x4club.sk/forum/ |
|
zohrievanie http://4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=126&t=3792 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | viktoor [ Uto, 19.02.2008, 10:06 ] |
Predmet príspevku: | zohrievanie |
Ahojte misiaci ![]() niekde som cital ze pri pajerach rocniky 99 a starsie si pri kupe treba davat pozor na prasknutu hlavu, co sa prejavuje ako rychle zohrievanie a prehrievanie. A preve o tom rychlom zohrievani sa chcem rozpravat, mam pajero 98 2.5TD a na diesel sa mi dost rychlo zohrieva, aj vo vacsich minusoch a pri tom si davam sakra pozor aby som ho nevytacal nad 2200/2300 ot. a aj menej. Ale potom mi teplota zastane presne v strede tak ako ma a nikdy sa mi neprehrial aj ked som ho neviem ako moc dusil aj v terene. Tak ze ci by niekto nevedel ci to nahodou nie je uz ten prvy priznak?? ![]() dikes |
Autor: | Kapo [ Uto, 19.02.2008, 10:58 ] |
Predmet príspevku: | |
Čo je to rýchlo ? Kolko KM ? Ak sa ti rýchlo zohreje na pracovnú teplotu, a tam sa potom drží, tak buď rád. Všetko je OK aj termostat. Prasknutá hlava /tesnenie pod hlavou/ sa prejavuje napr. tým, že ti kompresia tlakuje do chladiacej kapaliny a vytláča ju. Alebo ked máš vodu v motorovom oleji /farba oleja je hnedá/. |
Autor: | michi [ Uto, 19.02.2008, 11:04 ] |
Predmet príspevku: | Re: zohrievanie |
viktoor píše: Ahojte misiaci ![]() niekde som cital ze pri pajerach rocniky 99 a starsie si pri kupe treba davat pozor na prasknutu hlavu, co sa prejavuje ako rychle zohrievanie a prehrievanie. A preve o tom rychlom zohrievani sa chcem rozpravat, mam pajero 98 2.5TD a na diesel sa mi dost rychlo zohrieva, aj vo vacsich minusoch a pri tom si davam sakra pozor aby som ho nevytacal nad 2200/2300 ot. a aj menej. Ale potom mi teplota zastane presne v strede tak ako ma a nikdy sa mi neprehrial aj ked som ho neviem ako moc dusil aj v terene. Tak ze ci by niekto nevedel ci to nahodou nie je uz ten prvy priznak?? ![]() dikes Nerieš. Teš sa. Je tak ako to má byť. ![]() |
Autor: | petertn [ Uto, 19.02.2008, 11:18 ] |
Predmet príspevku: | |
skus si precitat zopar slidov v sekcii poradna a hlavne nissan je tam o hlavach a priznakoch popisane dost mozno si najdes spominane priznaky, ale ja mam 2,8 GRy61 a zohreje sa mi na pracovnu teplotu do cca 4km jazdy tak neviem ci je to chyba. |
Autor: | viktoor [ Uto, 19.02.2008, 12:07 ] |
Predmet príspevku: | |
dakujem vam, hned som kludnejsi.. a hnedy olej som mal na bezinovej felde, a z hlavou som nemal nic.. tak neviem.. ale asi u dieslov je to inac .. |
Autor: | marcus [ Uto, 19.02.2008, 14:12 ] |
Predmet príspevku: | |
Jazdím na L 200 2,5 TD a je to tak ako opisuješ. Zohreje sa rýchlo,ale teplotu drží pekne v strede. Je to ok! Aj v lete aj v zime!!! Bez problémov, tak to má byť!!! ![]() |
Autor: | viktoor [ Uto, 19.02.2008, 14:19 ] |
Predmet príspevku: | |
supis marcus.. som si aj myslel ale radsej sa opytam aby sa mi tam nieco nedodrbalo ![]() ![]() |
Autor: | Rudi [ Uto, 19.02.2008, 15:22 ] |
Predmet príspevku: | |
viktoor píše: supis marcus.. som si aj myslel ale radsej sa opytam aby sa mi tam nieco nedodrbalo ![]() ![]() Viktoor kúpil si si Mitsubishi,tak si zvykaj nato,že to tak má byť! ![]() |
Autor: | viktoor [ Uto, 19.02.2008, 15:49 ] |
Predmet príspevku: | |
Rudi píše: viktoor píše: supis marcus.. som si aj myslel ale radsej sa opytam aby sa mi tam nieco nedodrbalo ![]() ![]() Viktoor kúpil si si Mitsubishi,tak si zvykaj nato,že to tak má byť! ![]() Ano Rudi? to som nevedel.. takze ked budem pocut klepanie, buchanie skripanie, poviem si.. TAK TO MA BYT ... A dam si hlasnesie radio hej ![]() ![]() ![]() |
Autor: | Rudi [ Uto, 19.02.2008, 18:00 ] |
Predmet príspevku: | |
viktoor píše: Rudi píše: viktoor píše: supis marcus.. som si aj myslel ale radsej sa opytam aby sa mi tam nieco nedodrbalo ![]() ![]() Viktoor kúpil si si Mitsubishi,tak si zvykaj nato,že to tak má byť! ![]() Ano Rudi? to som nevedel.. takze ked budem pocut klepanie, buchanie skripanie, poviem si.. TAK TO MA BYT ... A dam si hlasnesie radio hej ![]() ![]() ![]() Já som hovoril o spoľahlivosti a nie o škrípaní,búchaní a pískaní a neviem o čom ďalšom! ![]() ![]() ![]() |
Autor: | petertn [ Uto, 19.02.2008, 19:49 ] |
Predmet príspevku: | |
to ma nenapadlo ze takt sa da odstranit buchot rachot a sripnie, len aby ta hudba neskripala viac ![]() |
Autor: | marcus [ Uto, 19.02.2008, 22:35 ] |
Predmet príspevku: | |
Ja som s L 200 spokojný! A to dostáva zabrať aj v práci! Jediný problém som mal so spojkou.Ale motoricky sú ![]() |
Autor: | viktoor [ Str, 20.02.2008, 14:57 ] |
Predmet príspevku: | |
Ja som z mojim pajerom nad mieru spojkony, taham si vozim z 2 konmi a aj po takych kopcoch kde ine auta placu tak pajerko sa iba tesi ![]() sice trosku dymi, ale inac v pohode. a jedine co som uz menil a co som vobec necakal tak to bol veniec na startery a ked uz bola dole prevedovka, co nie je taka lahka vec tak aj spojka isla nova. ![]() |
Autor: | Roland [ Štv, 17.07.2008, 13:20 ] |
Predmet príspevku: | |
ja som len nedavno doriesil broblem s prasknutou hlavou misiak 2,8 td a prejavilo sa to tak ze v sobotu som rano nemohol natocit (nebolo mozne otocit motorom niektory valec bol zliaty vodou) ked sa to ako tak podarilo odjazdil som cely den. vecer som v pohode odparkoval a v nedelu rano pri starte auto vygrcalo vsetku vodu cez prepad na vyrovnavacke este za studena a len vtedy zacalo byt vela veci jasnejsich 50/50 tesnenie/hlava.Problem samozrejme zvolil podla murphyho zakona tu horsiu variantu hlava bola znicena dost vyrazne (popraskane ventilove sedla na 3och valcoch a popraskane vstrekovacie dutiny pri tryskach.zvolil som variantu opravy hlavy nakolko som poznal jednu sikovnu firmicku v Trnave stalo to sice takmer 15000 ale roboticka super hlava ako nova potom praca s tesnenim a bolo hotovo.Prvotne omyly v indikacii zavady boli starter nevladal pretocit motor -nie vzdy je slaba baterka alebo starter v kybly a rychle zohrievanie na prac. teplotu mozem len potvrdit bolo to tak do1-2 minuty na volnobehu!!! |
Stránka 1 z 1 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |