4x4 Club Slovakia http://4x4club.sk/forum/ |
|
torzne tyce http://4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=126&t=3985 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | UZO [ Pia, 07.03.2008, 21:22 ] |
Predmet príspevku: | torzne tyce |
chcel by som predspanovat torzne tyce na Pajere (pretocit na drazke/,chcel by som vediet ci to daco vydrzi ![]() ![]() |
Autor: | masurko [ Pia, 07.03.2008, 21:24 ] |
Predmet príspevku: | Re: torzne tyce |
UZO píše: chcel by som predspanovat torzne tyce na Pajere (pretocit na drazke/,chcel by som vediet ci to daco vydrzi ![]() ![]() ![]() |
Autor: | fajer [ Sob, 08.03.2008, 4:27 ] |
Predmet príspevku: | Re: torzne tyce |
UZO píše: chcel by som predspanovat torzne tyce na Pajere (pretocit na drazke/,chcel by som vediet ci to daco vydrzi ![]() ![]() UUZOOOO o vydrzani TORZIEK ti viac povie THUNDER, ma sice galopera, ale je to defacto to iste riesenie. ba dokonca podla mna este lepsie pre servis a udrzbu. takze otacanie a sponovanie torziek = THUNDER = RADOFROAD |
Autor: | Karlito [ Sob, 08.03.2008, 8:51 ] |
Predmet príspevku: | Re: torzne tyce |
UZO píše: chcel by som predspanovat torzne tyce na Pajere (pretocit na drazke/,chcel by som vediet ci to daco vydrzi ![]() ![]() Torzné tyče vydržia... zdvihnutím predku = zmenou úhlov bude celé IFS trpieť viac (ale pri malom dvihnutí to tak hrozné neni... Budeš musieť ale nechať urobiť geometriu - minimálne zbiehavosť (lebo ramená a spojovacie tyče riadenia neopisujú rovnaké kružnice/rovnaké dráhy) a asi aj odklon kolies - nerovnaká dĺžka horného a dolného ramena viac neviem ![]() -ka- |
Autor: | Majod [ Sob, 08.03.2008, 9:03 ] |
Predmet príspevku: | re |
a aj odklony |
Autor: | romo11 [ Sob, 08.03.2008, 21:21 ] |
Predmet príspevku: | Re: re |
Majod píše: a aj odklony odklony sa ako daju nastavit na pajere? mne na gallopera povedali ze odklon nie je nastavitelny ![]() |
Autor: | Jano JP [ Sob, 08.03.2008, 21:27 ] |
Predmet príspevku: | |
1) debata o torzkách nepatrí len na stránky mitsubishi, je to všeobecná téma (torzky sú na viacerých značkách 2) po zdvihnutí o 6-8 cm (podvozok IM) som bol dať nadstaviť prednú geometriu, zariadenie moderné, môj typ auta s parametrami od výrobcu v počítači a div sa svete, geometria bola na 100% v poriadku presne podľa predpísaných údajov... ...ale to neznamená, že každé auto má to šťastie, po dvíhaní treba ísť premerať... (mimochodom torzky toho znesú neúrekom nielen nejaké to prikrútenie... a pokiaľ viem, dokonca aj BVP má pri tej svojej obrovskej váhe torzky a pritom to po teréne pláva jak koráb na mori ![]() |
Autor: | UZO [ Ned, 09.03.2008, 19:04 ] |
Predmet príspevku: | |
no uvidime ![]() ![]() |
Autor: | LOSOS [ Ned, 09.03.2008, 19:45 ] |
Predmet príspevku: | |
Teraz budem nastavovat torzné tyče uvidím ako sa to bude správat na L 200 |
Autor: | Majod [ Ned, 09.03.2008, 22:08 ] |
Predmet príspevku: | re |
odklon spravíš brusenými podložkami pod horne ramena |
Autor: | ivanbb [ Ned, 09.03.2008, 22:22 ] |
Predmet príspevku: | |
Ja som pritahoval na campe a v pohode no a pretažoval som ho poriadne. |
Autor: | romo11 [ Ned, 09.03.2008, 22:28 ] |
Predmet príspevku: | Re: re |
Majod píše: odklon spravíš brusenými podložkami pod horne ramena to ale musis mat nejakeho kamosa co robi geometriu..lebo kdekolvek v servise ta asi poslu do prdele ked im povies ze pockajte este chvilocku, ja si zmontujem ramena a prihodim dalsiu podlozku a potom mi to premerajte znovu ![]() |
Autor: | peterB [ Ned, 09.03.2008, 23:29 ] |
Predmet príspevku: | |
Pokial to chces na offroad tak to sprav, pravdepodobne ti zostane geometria OK a nic ta uz nebude trapit - urcite budu trpiet poloosi, pretoze v puzdrach budu tahane dohora ... ale to sa prejavi casom ... |
Autor: | Karlito [ Pon, 10.03.2008, 7:32 ] |
Predmet príspevku: | |
Jano JP píše: dokonca aj BVP má pri tej svojej obrovskej váhe torzky a pritom to po teréne pláva jak koráb na mori ![]() Ahoj Janči, ![]() Našponovanie výšky autami funguje, takže v kľude, ale sú tam isté veci čo sa musia skontrolovať... no ![]() ![]() ![]() -ka- |
Autor: | rado nd [ Pon, 10.03.2008, 9:03 ] |
Predmet príspevku: | |
A nie sú v týchto strojkoch použité torzné tyče preto, lebo to je relatívne lacné riešenie a životnosť tanku v poli je malá, a nie preto, že by to bolo najsamfasa, čo sa okolo podvozkov vymyslelo? Sa pýtam. |
Stránka 1 z 2 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |