4x4 Club Slovakia
http://4x4club.sk/forum/

Naftové čerpadlo-demontáž/montáž nastavenie zubov 2,8td
http://4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=126&t=5245
Stránka 1 z 3

Autor:  Roland [ Ned, 27.07.2008, 9:46 ]
Predmet príspevku:  Naftové čerpadlo-demontáž/montáž nastavenie zubov 2,8td

Kto má skúsenosti pajero V20 2,8td naftové čerpadlo špiní naftu motorovým ojejom :smt022 a cez spiatocku ten humus vracia do nádrže. Počas toho ako je auto nastartované púštam do cerpadla cistú novú naftu a prepadovým potrubím sa vracia špinavá a pomaly sa cerpadlo čistí (nafta z prepadu ide stále čistejšia) ale po vypnutí motora sa to celé opakuje ,start ,cista dnu spinavá von .Idem vybrat cerpadlo metoda pokus omyl lebo v tej prirucke co mam o nom nepíšu nič ale zda sa mi a je to aj mojim zbožnym želaním že to bude možné bez demontaže krytu rozvodov a olejovej vane a neviem coho vsetkého ešte :smt065

Autor:  Kapo [ Ned, 27.07.2008, 10:36 ]
Predmet príspevku: 

Normálne rotočerpadlo je mazané naftou, a z motorovým ojejom nemá nič. Takže netuším. :? Niekde inde to nebude? /ohrev nafty, alebo niekde inde?/

Autor:  Roland [ Ned, 27.07.2008, 14:25 ]
Predmet príspevku: 

Kapo píše:
Normálne rotočerpadlo je mazané naftou, a z motorovým ojejom nemá nič. Takže netuším. :? Niekde inde to nebude? /ohrev nafty, alebo niekde inde?/
No to je pravda ale ten olej sa tam uz nejako dostane a jedine mi to vychádza asi na osku cerpadla kde je hnacie ozub. koliesko a kazdopadne to cerpadlo musí von na pretesnenie minimalne.len ta demontaž sa mi zda nechutne komplikovana ze treba rozobrat olejovu vanu a prsa motora fuj hnus :x

Autor:  HONZA.S [ Pon, 28.07.2008, 18:40 ]
Predmet príspevku: 

Přijemnou práci, může to být simerink kolem hřídelky čerpadla.Obrázok

Autor:  Roland [ Pon, 28.07.2008, 20:34 ]
Predmet príspevku: 

je super ze sem niekto zavesil nieco uzitocne diki moc. A ja prezradim co vsetko bolo potrebne demontovat aby sa to nakazene cerpadlo dalo vybrat ak to bude niekoho zaujimat inak uz to mam vonku :smt129. SOm ale zvedavy kolko zatnem do srajtofle za opravu cerpadla :smt130

Autor:  ferjon [ Uto, 29.07.2008, 7:44 ]
Predmet príspevku: 

Toto ma veľmi zaujima čo všetko si musel rozmetať na to Pajerku aby si ho vybral.
Inak o štrajkujucich naftovych čerpadlach na 2,8td si už 4-ty čo počujem. Akurat diganoza bude asi kus ina.
Prajem vela chuti do prace :wink:

Autor:  hollyml [ Uto, 29.07.2008, 20:59 ]
Predmet príspevku: 

Toto je prvy krat co pri Pajere pocujem o takejto zavade na cerpadle. Stava sa, ze sa vo vstrekovacom cerpadle pokazi podavacie.
Ale to sa da jednoducho nahradit externym cerpadlom ktore sa zapoji pred. vstrekovacie.

Autor:  Roland [ Str, 30.07.2008, 17:34 ]
Predmet príspevku: 

hollyml píše:
Toto je prvy krat co pri Pajere pocujem o takejto zavade na cerpadle. Stava sa, ze sa vo vstrekovacom cerpadle pokazi podavacie.
Ale to sa da jednoducho nahradit externym cerpadlom ktore sa zapoji pred. vstrekovacie.
ja mam tiez niekedy dojem ze na mojom aute akomkolvek sa vyskytuju casto nepravdepodobné alebo az zahadne zavady :smt143

Autor:  Roland [ Str, 30.07.2008, 17:41 ]
Predmet príspevku: 

ferjon píše:
Toto ma veľmi zaujima čo všetko si musel rozmetať na to Pajerku aby si ho vybral.
Inak o štrajkujucich naftovych čerpadlach na 2,8td si už 4-ty čo počujem. Akurat diganoza bude asi kus ina.
Prajem vela chuti do prace :wink:
Pokusim sa dodrzat poradie : intercooler,chladic, vyveva,servo, a potm to debilne cerpadlo :smt075

Autor:  Roland [ Uto, 19.08.2008, 21:00 ]
Predmet príspevku: 

okrem ineho je uz vonku aj motor na pretesnenie komplet + kontrola spojky a rozvodovej retaze. inak tie rozvody boli zle zlozene (vyvazovacie hriadele uplne zle a klukovka oproti vacke jedencap na retiazke uplne nechapem jak to vobec mohlo chodit) :smt120 dufam v skory navrat na cesty :smt035

Autor:  marcus [ Uto, 19.08.2008, 22:44 ]
Predmet príspevku: 

Tak Ti prajem rýchle uzdravenie tvojho autíčka a skorý návrat na off scénu...
A ešte taka maličkosť : pevné nervy :smt023

Autor:  Roland [ Str, 20.08.2008, 6:13 ]
Predmet príspevku: 

marcus píše:
Tak Ti prajem rýchle uzdravenie tvojho autíčka a skorý návrat na off scénu...
A ešte taka maličkosť : pevné nervy :smt023
nervy uz nemam a uz vobec pevne :smt088

Autor:  lada [ Štv, 21.08.2008, 8:15 ]
Predmet príspevku:  .

Roland píše:
okrem ineho je uz vonku aj motor na pretesnenie komplet + kontrola spojky a rozvodovej retaze. inak tie rozvody boli zle zlozene (vyvazovacie hriadele uplne zle a klukovka oproti vacke jedencap na retiazke uplne nechapem jak to vobec mohlo chodit) :smt120 dufam v skory navrat na cesty :smt035


a ako sa spraval ten motor,este pred demonazou? zle startoval,alebo ho velmi triaslo pri volnobehu?

Autor:  Rudi [ Štv, 21.08.2008, 9:34 ]
Predmet príspevku: 

Roland píše:
marcus píše:
Tak Ti prajem rýchle uzdravenie tvojho autíčka a skorý návrat na off scénu...
A ešte taka maličkosť : pevné nervy :smt023
nervy uz nemam a uz vobec pevne :smt088



Urobíš si to a aspoň budeš vedieť čo tam máš a budeš sa na to auto môcť spoľahnúť.Bohužiaľ je veľmi veľa majstrov čo všetko vedia urobiť (aspoň si to teda myslia) a potom sa ukáže že to až tak pravda nie je.Držím palce nech to už poslúcha! :wink:

Autor:  Roland [ Uto, 26.08.2008, 19:29 ]
Predmet príspevku:  Re: .

lada píše:
Roland píše:
okrem ineho je uz vonku aj motor na pretesnenie komplet + kontrola spojky a rozvodovej retaze. inak tie rozvody boli zle zlozene (vyvazovacie hriadele uplne zle a klukovka oproti vacke jedencap na retiazke uplne nechapem jak to vobec mohlo chodit) :smt120 dufam v skory navrat na cesty :smt035


a ako sa spraval ten motor,este pred demonazou? zle startoval,alebo ho velmi triaslo pri volnobehu?
normalne dobre startoval ale mal maly vykon(mne sa tak zdalo) a po starte zdochol lebo sa zavzdusnovalo cerpadlo lebo bolo netesne ale nezdalo sa mi ze by sa trepal viacej ako ine diesle tak neviem. uvidim co bude ked sa to dostane do pojazdna

Stránka 1 z 3 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/