4x4 Club Slovakia http://4x4club.sk/forum/ |
|
Nevinný šramot-brutálna deštrukcia http://4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=126&t=6058 |
Stránka 1 z 5 |
Autor: | Roland [ Pia, 07.11.2008, 16:44 ] |
Predmet príspevku: | Nevinný šramot-brutálna deštrukcia |
Nepodcenujte nevinne zaklepkanie motora u mna sa za jazdy ozvalo slabe klepanie a po chvíli sa katapultovala vačkovka v štyroch kusoch z uloženia v hlave.Predbežny odhad opravy do 25 tis skk hura ![]() |
Autor: | zuz [ Pia, 07.11.2008, 17:51 ] |
Predmet príspevku: | |
ja to poznam, mna zachranilo dobre ucho Martina4 a bleskove vypnutie motora. dodnes velka vdaka Matkovi za pohotovu reakciu a Andrejovi za odtah ![]() |
Autor: | petertn [ Pia, 07.11.2008, 17:58 ] |
Predmet príspevku: | |
no, ale mohli by ste konecne povedat o co slo? rozvody? |
Autor: | zuz [ Pia, 07.11.2008, 18:03 ] |
Predmet príspevku: | |
peto sorry, ale ja som neschopna opisat akukolvek zavadu v zrozumitelnom jazyku (som vyrazne netechnicky typ ![]() |
Autor: | Roland [ Sob, 08.11.2008, 7:57 ] |
Predmet príspevku: | |
Zdanlivo spolahlive a neporuchove rozvody sa rozbili.Priebeh:povolila sa skrutka co spaja ozubene koliesko casovania ventilov s vackovkou a koliesko sa kyvalo a kyvalo az ustrihlo poistny kolicek a vackovka za jazdy zastala a veci nabrali rýchly spád ![]() |
Autor: | Karlito [ Sob, 08.11.2008, 20:03 ] |
Predmet príspevku: | |
No gratulujem a súcitim... Ja sa týřdeň zapodievam s Trimišivbuši Pajo I 2,6 benzín. Prišiel chalan - klepe motor. Áno, klepal, po pridaní plynu - mu vravím, ak Ti neprablikáva kontrolka mazania za tepla na voľnobeh, tak jazdi ďalej - mimo iné motor klepkal posledných 5.000 km!!! No za hodinu volal - domov som došiel na lane - kúslo sa to. Motor neodborne opravovaný - na 4 tom valci očividne šmirglovaná kľukovka, ojnica iná! Na druhom valci sa pretočili šály, takže všetko vyjebané. Rozvody - komplet už asi 100.000 km po smrti... Zajtra ideme po iné Pájo a cez týždeň výmena motora ![]() ![]() ![]() -ka- |
Autor: | MatoNR [ Sob, 08.11.2008, 20:27 ] |
Predmet príspevku: | |
"Motor neodborne opravovaný - na 4 tom valci očividne šmirglovaná kľukovka, ojnica iná! Na druhom valci sa pretočili šály, takže všetko vyjebané. Rozvody - komplet už asi 100.000 km po smrti..." Tomu ja hovorim kuzelnik |
Autor: | konik [ Sob, 08.11.2008, 21:07 ] |
Predmet príspevku: | |
toto s tou srubkou by si asi mali vsetci micinovci opakovat pred zasunutim kluca do zapalovania ako otcenas, co som tu na fore tak viem o zuz o josovi a teraz ty ... Uprimnu sustrast prajem a drzim palce pri oprave. |
Autor: | Rudi [ Ned, 09.11.2008, 17:54 ] |
Predmet príspevku: | |
Roland píše: Zdanlivo spolahlive a neporuchove rozvody sa rozbili.Priebeh:povolila sa skrutka co spaja ozubene koliesko casovania ventilov s vackovkou a koliesko sa kyvalo a kyvalo az ustrihlo poistny kolicek a vackovka za jazdy zastala a veci nabrali rýchly spád ![]() Roland prosím Ťa tie rozvody si si robil sám alebo Ti to niekto robil? ![]() |
Autor: | LOSOS [ Ned, 09.11.2008, 19:43 ] |
Predmet príspevku: | |
Ako sme išli z Nitri aj mne rozvody preskočili o 5 zubou len zastavil a potiahli domou zatial to ide . |
Autor: | Tunki [ Ned, 09.11.2008, 19:53 ] |
Predmet príspevku: | |
Môže mi to teraz dakto čo to pozná zhrnúť , a hlavne presne popísať príznaky takejto štiepnej reakcie v motore? Teda klepanie, ale aké a kedy. (Neradno si rádio nahlas púšťať) A nejaké tečenie oleja s tým nesúvisí? |
Autor: | Rudi [ Ned, 09.11.2008, 20:41 ] |
Predmet príspevku: | |
LOSOS píše: Ako sme išli z Nitri aj mne rozvody preskočili o 5 zubou len zastavil a potiahli domou zatial to ide . A to Ti preskočili len tak na rovnej ceste?Pri žiadnej záťaži?Napríklad Jano-vi JP tiež už dávnejšie preskočili remeň,ale v teréne a jediné čo sa stalo bolo že mu zhasol motor a nenaštartoval.Neviem kde je príčina týchto problémov ale asi záleží od rýchlosti keď ten remeň preskočí a trochu mám podozrenie či to nemôže byť trochu aj problém našponovania remeňa.Nechcem nikoho uraziť ale čí to nebude domácim montovaním rozvodov a nedostatočným došponovaním alebo prešponovaním remeňa.A nemali ste pri tom preskočení remeňa niekto roztrhnutý ten malý remeň na vyvažováky?Lebo aj to mohla byť príčina preskočenia.Prosím aby nikto nebral tieto riadky ako nejaký útok na jeho robotu alebo niečo podobné len sa snažím prísť na tú príčinu čo vadí týmto motorom ,v drvivej väčšine 2.5TD. ![]() |
Autor: | LOSOS [ Ned, 09.11.2008, 21:32 ] |
Predmet príspevku: | |
Remene majú byt našponované ako velmi vieš mne sa to stalo v meste zastavil so na križovatke apohol som sa a vtedy problém je v tom že zuby sa zanesú špinou a potom remen už nedosadá poriadne na svoje miesto v Nitre na tankodrome je brutálný terén drvený kamen a bordel zanieslo sa mi to a preto sa mi to stalo a aj ostatným to je moj názor. ![]() |
Autor: | hollyml [ Ned, 09.11.2008, 22:44 ] |
Predmet príspevku: | |
Rudi píše: ...Nechcem nikoho uraziť ale čí to nebude domácim montovaním rozvodov a nedostatočným došponovaním alebo prešponovaním remeňa.A nemali ste pri tom preskočení remeňa niekto roztrhnutý ten malý remeň na vyvažováky?Lebo aj to mohla byť príčina preskočenia.... Zdielam tento nazor. A nechcem tym povedat, ze s kazdou somarinou hned treba ist do servisu. Spravne nastavenie a vymena vsetkych potrebnych komponentov je to najdolezitejsie. Zle je: ked nevymenis kladky, ked nevymenis vyvazovaci remen, ked remene nedospanujes, alebo ked ich prespanujes. A vela krat samozvany odbornici vobec nevedia remene nastavit spravne. Zvycajne je chyba ludsky faktor. |
Autor: | Majod [ Ned, 09.11.2008, 22:55 ] |
Predmet príspevku: | re |
No možno sa raz príde aj na to ,že motory ktrore maju rozvodove remene, su nevhodne na brodenie v blate . |
Stránka 1 z 5 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |