4x4 Club Slovakia http://4x4club.sk/forum/ |
|
pajero turbo http://4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=126&t=7647 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Igor ZA [ Str, 08.04.2009, 20:47 ] |
Predmet príspevku: | pajero turbo |
kdo poradi co zo zadretou klapkou na turbe???diiik |
Autor: | Roland [ Sob, 02.05.2009, 23:05 ] |
Predmet príspevku: | |
treba to opravit ![]() |
Autor: | Rudi [ Sob, 02.05.2009, 23:09 ] |
Predmet príspevku: | |
Neurobíš nič,jedine repas alebo druhé turbo! ![]() |
Autor: | marisko [ Ned, 03.05.2009, 12:15 ] |
Predmet príspevku: | |
pred mesiacom som toto riešil pri cene repasu 400€ a cene nového turba 500-800 € sa repas neoplatí ak sa jedná o bežné turbo, čo sa v tomto prípade asi jedná. |
Autor: | LOSOS [ Ned, 03.05.2009, 16:56 ] |
Predmet príspevku: | |
A čo použité pomohlo by ? |
Autor: | marisko [ Ned, 03.05.2009, 20:27 ] |
Predmet príspevku: | |
podľa mojich skúseností, použité je lotéria. Nevyváženosť lopatkového kolesa ktoré sa točí 100.000 ot/min sa otáčaním v ruke nedá zisitiť. |
Autor: | Rudi [ Ned, 03.05.2009, 20:46 ] |
Predmet príspevku: | |
Určite by som riešil použité! ![]() |
Autor: | Igor_SB [ Ned, 03.05.2009, 21:05 ] |
Predmet príspevku: | re |
Rudi dovolim si s tebou nesúhlasiť . Riešiť použitú lopatku do použitého, zapečeného turba je dosť veľké riziko. Aby si potom "omega600" pre tých 300€ čo ušetriš nemusel riešiť GO celého motora. |
Autor: | Danopatrol [ Ned, 03.05.2009, 21:30 ] |
Predmet príspevku: | |
marisko píše: pred mesiacom som toto riešil pri cene repasu 400€ a cene nového turba 500-800 € sa repas neoplatí ak sa jedná o bežné turbo, čo sa v tomto prípade asi jedná. Prosim ta prezrad mi,kde sa da kupit nove turbo na Pajero za 500€ ![]() |
Autor: | Majod [ Ned, 03.05.2009, 21:45 ] |
Predmet príspevku: | re |
Páni to každemu komu sa pokazí karburator radite generalku motora ?alebo ste turbo videli iba z vlaku kamaratovi pod pazuchou?Ak dobre čitam ma pridretu klapku takže sa asi jedna o variabilné turbo, a ovladanie aerodynamických klapiek je čiste mechanicka vec, čo nema nič spoločne s oskou turba a ani s vrtulkou-resp turbínkami. Ja ti radím rozober to su to dva take prstence ktore sa medzi sebou natačaju a tym hybu malými plôškami ,jemne to vyčisti 600 alebo 1000 vodným šmirglom vo vedre s vodou -nie cele turbo- bude to zapečene alebo je tam jemne roztopený nanesený hliník ak bol pred tým defekt hlavy ,nič nemaž musí to lahko chodiť .tie lopatky a prstence su špeciálný material tak sa nemusíš báť.Daj si len pozor aby si nedrcol po vrtulkách a trochu trpezlivosti. |
Autor: | Rudi [ Ned, 03.05.2009, 23:50 ] |
Predmet príspevku: | |
Musím uznať Majod že máš pravdu,prečítal som si ešte raz čo píše a vidím že som to zle pochopil.Moja rada bola pri zlom turbe ako celok,ale pri zlom turbe by som určite riešil skôr staršie dobré turbo ako repas! Igor aj Ty máš pravdu vôbec som nemal namysli nejak kombinovať dve turbá,bola by to hlúposť.Zle som si to prečítal a s toho vznikla zlá rada,sorry! ![]() ![]() |
Autor: | Majod [ Pon, 04.05.2009, 9:29 ] |
Predmet príspevku: | re |
Rudi teba som vôbec nemal na mysli ,lebo viem že s tým pracuješ. |
Autor: | Igor_SB [ Pon, 04.05.2009, 11:43 ] |
Predmet príspevku: | Re |
Sorry, ale ja som to tiež pochopil, že ma zadreté celé ústrojenstvo aj s hlavnou oskou. |
Autor: | Igor_SB [ Pon, 04.05.2009, 14:27 ] |
Predmet príspevku: | re |
A ešte jedna vec. Citujem Majoda: Ak dobre čitam ma pridretu klapku takže sa asi jedna o variabilné turbo,..." O tom veľmi pochybujem že na Pajere I. je variabilne turbo. No nemám už to svoje Pajo I., aby som sa naň pozrel zblízka takže sa opravim a poviem že na 99,99% je to klasika. Preto som usudil, že bude pridretá cela oska aj s vrtuľou. Niekde na čechách mi kolega spomínal, že repas turba ponúkajú od 5000Kč. Ak nájdem pošlem link. |
Autor: | marisko [ Pon, 04.05.2009, 19:58 ] |
Predmet príspevku: | |
páni keď pozriete na fotku tak to pajero je z rokov kedy sa o VGT bežným autám nesnívalo. Podľa mňa tou "klapkou" myslí obtokový ventil (alias waste gate). Turbo je či sa vám to páči alebo nie spotrebný artikel ktorý po 200.000 km má nárok odísť. Najmä keď 99 percent ľudí nevie čo znamená motor poriadne zohriať než ho začnú točiť a čo znamená že sa nesmie motor vypnúť hneď po paľbe. Kamoš má santa fe, začalo mu pohvizdovať turbo, odkladal to z týždňa na týždeň až mu motor nasal olej a to bol jeho posledný pokus o kompresný zdvih. Pointa - vzhľadom na vek auta chlapec má turbo za zenitom tak nech neriskuje. @ Danopatrol - napísal som 500-800 €. Dnes som objednával turbo KKK (nemecký výrobca) do Peugeotu boxer, cena 650 € s DPH. |
Stránka 1 z 2 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |