4x4 Club Slovakia http://4x4club.sk/forum/ |
|
Problem s alternatorom-Pajero. http://4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=126&t=9118 |
Stránka 1 z 4 |
Autor: | negio [ Sob, 17.10.2009, 19:32 ] |
Predmet príspevku: | Problem s alternatorom-Pajero. |
Mno zdravim Páni... Kamarat ma na Pajere problem s alternatorom nerozumiem sa tomu ani ja ani on len mi napisal e-mail ze: alternátor mi vybíja baterku,že ma odber nejaké 3 ampére... Neviete niekto poradit co to moze robit? Aj ked tomu nerozumiem,preco by mal mat alternator nejaky odber ale...ak s tym mate niekto skusenost tak poradte..s elektriky som bol vzdy debil... ![]() Typ pajera je: PAJERO TD MT GL V24 motor 2477cm3,73kw r.v.1996 |
Autor: | finder [ Sob, 17.10.2009, 20:26 ] |
Predmet príspevku: | |
1. povedz kamosovi nech nie je lenivy a registruje sa 2. vybijat baterku mu bude asi spotrebic, ktory nutne elektrinu potrebuje, co urcite nie je alternator (fakt, nekecam ?). 3. nech ide po veciach, ktore sa zapajali posledne (kolegovi tiez nieco vybijalo baterku, vravim co si zapajal posledne ? Ja nic, dovoz z FR, ale typek predajca zapajal radio - to debilne vstavane panelove). Vravim, tak ho odpoj ... Na druhy den dosiel vyskereny, ze odber sa zminimalizoval ...). |
Autor: | tibike [ Sob, 17.10.2009, 20:48 ] |
Predmet príspevku: | rada |
napoj merak...a vytahuj zaradom poistky a ked zistis ktora poistka tak chod po nej.... aspon ja to robim tak....... |
Autor: | pavlik [ Sob, 17.10.2009, 23:48 ] |
Predmet príspevku: | vybíjanie aku |
..Poškodený alternátor môže mať odber,stáva sa to pri prerazení diodového mosťíku,alebo uhlíkový prach robí skrat na ich držiaku.Niekedy to môžu byť aj kovové úlomky z rotora...ako to zisťiť? jednoducho,vypneš zapalovanie...odpoj 30+(to je ten hrubý + kábel,ktorý ide z alternátora) a vlož medzi ampérmeter. Ak tam nameráš nejakú hodnotu,tak to je ten nežiadúci prúdový odber,malo by tam byť 0,0 Ampera....potom treba rozobrať altík,kontrola diod,kotvy rotora poprípade stator či nie je niekde predratý...tie diody sú plusové a aj mínusové. Pri ich kontrole treba odletovať jeden koniec diody... ![]() http://media.photobucket.com/image/most ... rging2.jpg |
Autor: | offDiss [ Sob, 17.10.2009, 23:57 ] |
Predmet príspevku: | pajo |
s alternatorom som mala na pajere aj ja problem... prestal nabijat lebo boli diodi v tahu.... pozor velky nato.. novy alternator stal len 150e.. nic oproti tomu ze ma to zradilo v brne na dialnici a odtah 14Okm ma stal 14000kc... hlavne nepodcenit .. ja mam poucenie jak das ![]() |
Autor: | negio [ Ned, 18.10.2009, 22:40 ] |
Predmet príspevku: | Problém pajo... |
Oki zatial dakujem za rady...ked odovzdam tak napisem ako pokrocil s opravou-teda hladanim chyby... ![]() |
Autor: | Cipo [ Uto, 03.11.2009, 6:50 ] |
Predmet príspevku: | |
pokiaľ to bude diodový mostik da sa kupiť za 60€, zisis to zapojenim ampérmetra na baterku odber cca 2-3,5A, ked odpojis alternator tak 0,??? podľa výbavy PS: dosť ťažko sa ten alternátor vyberá treba si nájsť polohu ide smerom hore (dosť som sa našpekuloval ![]() |
Autor: | vladek [ Uto, 03.11.2009, 7:55 ] |
Predmet príspevku: | |
Ak povolíš servočerpadlo s nádržkou a oddiališ ich smerom ku karoserii, ide to ľahšie. |
Autor: | ferjon [ Uto, 03.11.2009, 20:26 ] |
Predmet príspevku: | Re: Problem s alternatorom-Pajero. |
negio píše: Typ pajera je: PAJERO TD MT GL V24 motor 2477cm3,73kw r.v.1996 to je 24 voltove pajero??? ![]() |
Autor: | negio [ Uto, 03.11.2009, 20:56 ] |
Predmet príspevku: | Re: Problem s alternatorom-Pajero. |
ferjon píše: negio píše: Typ pajera je: PAJERO TD MT GL V24 motor 2477cm3,73kw r.v.1996 to je 24 voltove pajero??? ![]() Nie to bude asi nieco s vybavou alebo co ja neviem to mi nadiktoval s technickeho... |
Autor: | PATaMAT [ Uto, 03.11.2009, 21:03 ] |
Predmet príspevku: | |
fejron, negio: zeby to V24 znamenalo ze to je 24 ventil??? |
Autor: | EL PANELL [ Uto, 03.11.2009, 21:03 ] |
Predmet príspevku: | Re: pajo |
offDiss píše: s alternatorom som mala na pajere aj ja problem... prestal nabijat lebo boli diodi v tahu.... pozor velky nato.. novy alternator stal len 150e.. nic oproti tomu ze ma to zradilo v brne na dialnici a odtah 14Okm ma stal 14000kc... hlavne nepodcenit .. ja mam poucenie jak das ![]() To bych si raděj koupil nabitou baterku, těch 140km by to vydržela. Já jel takle do brna 300km s LC.Jinak v Brně repasují alternátory, startéry atd za cca €100 (pan Jiskra - opravdu se ten pán tak jmenuje ![]() |
Autor: | negio [ Uto, 03.11.2009, 21:15 ] |
Predmet príspevku: | |
PATaMAT píše: fejron, negio: zeby to V24 znamenalo ze to je 24 ventil??? Netusim...ako som uz pisal je to s technickeho opisane...nebodaj sa vyrabali aj 24ventily?... |
Autor: | PATaMAT [ Uto, 03.11.2009, 22:04 ] |
Predmet príspevku: | |
ja enveim este som nevidel tie motory... ale tak co nieje moze byt... |
Autor: | negio [ Uto, 03.11.2009, 22:05 ] |
Predmet príspevku: | |
PATaMAT píše: ja enveim este som nevidel tie motory... ale tak co nieje moze byt... Sak hej... ![]() |
Stránka 1 z 4 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |