4x4 Club Slovakia http://4x4club.sk/forum/ |
|
2,5 tdi - dve rozne hlavy http://4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=126&t=9956 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | ares-x [ Pon, 01.02.2010, 17:36 ] |
Predmet príspevku: | 2,5 tdi - dve rozne hlavy |
pajerá 2,5 tdi sa vyrabali z dvoma roznymy hlavami som sa dozvedel.. ![]() |
Autor: | efendi [ Pon, 01.02.2010, 17:53 ] |
Predmet príspevku: | Re: 2,5 tdi - dve rozne hlavy |
ares-x píše: pajerá 2,5 tdi sa vyrabali z dvoma roznymy hlavami som sa dozvedel.. ![]() nuz prehodit hlavu by sa neodporucalo a to z nasledovneho dovodu, hlava ktora ma ventyle vystupene pasuje iba k motoru ktore maju k tomu prisposobene piesty, teda v piestu su take vyfrezovane kruhy aby ventyle nebuchli do piestu, respektivne aby piest nebuchal do ventylu, mam na myslu samozrejma polohu ventylov ked su oba zatvorene teda ked je piest v hornej uvrati,,,a taktiesz pouzit hlavu so zapustenyma ventylmi na motor ktory ma povodne hlavu s vystupenyma ventylma,,, bude mat motor tazsi start a slabsi vykon, nakolko bude mensia kompresia , skusenost s tym nemam len konstatujem ze k comu by mohlo dojst,nakolko pri dieselovych motoroch aj to uz vadi ak pod hlavu dame hrubsie tesnenie, co ma za nasledok startu vykonu motora.. |
Autor: | Roland [ Pon, 01.02.2010, 21:00 ] |
Predmet príspevku: | |
ja to zajtra pozrem v servisnom ale mam dojem ze pravdepodobne bude mozno pouzit aj jedno aj druhe len ak sa to robilo na ten isty kod motora ale to uvidim zajtra iste to nieje. |
Autor: | Rudi [ Uto, 02.02.2010, 0:26 ] |
Predmet príspevku: | |
Roland kódy sú rovnaké tie dva typy hláv sú pravda.Jedny sa robily tuším do 1994-96 a tie druhé po.Len si teraz ani za svet neviem spomenúť ktoré mali tie ventily zapustené a ktoré nie.A kombinovať v žiadnom prípade nie.Inak aj Galloper má už tie novšie.Ale zajtra môžem pozrieť ktorá je ktorá. ![]() ![]() |
Autor: | ivonemo69 [ Uto, 02.02.2010, 1:36 ] |
Predmet príspevku: | hlava |
čo ja viem tak sa nedajú zameniť kôli piestom |
Autor: | Rudi [ Uto, 02.02.2010, 1:39 ] |
Predmet príspevku: | |
Tak,tak ![]() |
Autor: | ivonemo69 [ Uto, 02.02.2010, 1:50 ] |
Predmet príspevku: | |
riešil som to pred asi mesiacom jedna hlava mi aj ostala |
Autor: | Karlito [ Uto, 02.02.2010, 7:42 ] |
Predmet príspevku: | |
Nemeniteľné. V tých motorroch je rozdielov viac a v kode 2,5tD bol tušim 3x zlom. Hlavu neosadíš, lebo Ťa budú hnevať ventily s piestami a za druhé nenapojíš rozvod - iné zakončenie na vačke, iné rozvodové kolesá a remeň. -ka- |
Autor: | efendi [ Uto, 02.02.2010, 9:19 ] |
Predmet príspevku: | |
takze som predokladal spravne hlavy sa nemozu zamenit.. |
Autor: | Rudi [ Uto, 02.02.2010, 10:00 ] |
Predmet príspevku: | |
Karlito píše: Nemeniteľné. V tých motorroch je rozdielov viac a v kode 2,5tD bol tušim 3x zlom. Hlavu neosadíš, lebo Ťa budú hnevať ventily s piestami a za druhé nenapojíš rozvod - iné zakončenie na vačke, iné rozvodové kolesá a remeň. -ka- Karlito má zas pravdu ![]() ![]() |
Autor: | Karlito [ Uto, 02.02.2010, 10:27 ] |
Predmet príspevku: | |
Rudi dík, a nie je to len v zaobleniach zubov a drážok ale aj v rozostupe týchto zubov a malinkato aj v priemeroch kolies. -ka- |
Autor: | ares-x [ Uto, 02.02.2010, 10:32 ] |
Predmet príspevku: | |
super diky za odpovede. Nikde som sa k tomu nemohol dopatrat.. Inak zamenitelne su ![]() |
Autor: | ares-x [ Uto, 02.02.2010, 10:43 ] |
Predmet príspevku: | |
Karlito píše: Rudi dík, a nie je to len v zaobleniach zubov a drážok ale aj v rozostupe týchto zubov a malinkato aj v priemeroch kolies. -ka- Karlito podla toho co pises tak ine ozubenie bude mat aj cerpadlo. Ale dufam ze aspon samotne cerpadlo je rovnake pre oba motory? Či? ![]() |
Autor: | Karlito [ Uto, 02.02.2010, 10:53 ] |
Predmet príspevku: | |
Uff, na to Ti nedokážem odpovedať. -ka- |
Autor: | ares-x [ Uto, 02.02.2010, 11:11 ] |
Predmet príspevku: | |
vyskusam metodu pokus-omyl ![]() |
Stránka 1 z 2 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |