4x4 Club Slovakia
http://4x4club.sk/forum/

2,5 tdi - dve rozne hlavy
http://4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=126&t=9956
Stránka 1 z 2

Autor:  ares-x [ Pon, 01.02.2010, 17:36 ]
Predmet príspevku:  2,5 tdi - dve rozne hlavy

pajerá 2,5 tdi sa vyrabali z dvoma roznymy hlavami som sa dozvedel.. :) Jedna mala ventily zapustene a druha vystupene. Vie niekto v com su rozdielne? Pripadne mozu sa medzi sebou prehodit? Comu by to mohlo vadit? Ma stym niekto skusenost?

Autor:  efendi [ Pon, 01.02.2010, 17:53 ]
Predmet príspevku:  Re: 2,5 tdi - dve rozne hlavy

ares-x píše:
pajerá 2,5 tdi sa vyrabali z dvoma roznymy hlavami som sa dozvedel.. :) Jedna mala ventily zapustene a druha vystupene. Vie niekto v com su rozdielne? Pripadne mozu sa medzi sebou prehodit? Comu by to mohlo vadit? Ma stym niekto skusenost?



nuz prehodit hlavu by sa neodporucalo a to z nasledovneho dovodu, hlava ktora ma ventyle vystupene pasuje iba k motoru ktore maju k tomu prisposobene piesty, teda v piestu su take vyfrezovane kruhy aby ventyle nebuchli do piestu, respektivne aby piest nebuchal do ventylu, mam na myslu samozrejma polohu ventylov ked su oba zatvorene teda ked je piest v hornej uvrati,,,a taktiesz pouzit hlavu so zapustenyma ventylmi na motor ktory ma povodne hlavu s vystupenyma ventylma,,, bude mat motor tazsi start a slabsi vykon, nakolko bude mensia kompresia , skusenost s tym nemam len konstatujem ze k comu by mohlo dojst,nakolko pri dieselovych motoroch aj to uz vadi ak pod hlavu dame hrubsie tesnenie, co ma za nasledok startu vykonu motora..

Autor:  Roland [ Pon, 01.02.2010, 21:00 ]
Predmet príspevku: 

ja to zajtra pozrem v servisnom ale mam dojem ze pravdepodobne bude mozno pouzit aj jedno aj druhe len ak sa to robilo na ten isty kod motora ale to uvidim zajtra iste to nieje.

Autor:  Rudi [ Uto, 02.02.2010, 0:26 ]
Predmet príspevku: 

Roland kódy sú rovnaké tie dva typy hláv sú pravda.Jedny sa robily tuším do 1994-96 a tie druhé po.Len si teraz ani za svet neviem spomenúť ktoré mali tie ventily zapustené a ktoré nie.A kombinovať v žiadnom prípade nie.Inak aj Galloper má už tie novšie.Ale zajtra môžem pozrieť ktorá je ktorá. :lol: :wink:

Autor:  ivonemo69 [ Uto, 02.02.2010, 1:36 ]
Predmet príspevku:  hlava

čo ja viem tak sa nedajú zameniť kôli piestom

Autor:  Rudi [ Uto, 02.02.2010, 1:39 ]
Predmet príspevku: 

Tak,tak :smt023

Autor:  ivonemo69 [ Uto, 02.02.2010, 1:50 ]
Predmet príspevku: 

riešil som to pred asi mesiacom jedna hlava mi aj ostala

Autor:  Karlito [ Uto, 02.02.2010, 7:42 ]
Predmet príspevku: 

Nemeniteľné. V tých motorroch je rozdielov viac a v kode 2,5tD bol tušim 3x zlom. Hlavu neosadíš, lebo Ťa budú hnevať ventily s piestami a za druhé nenapojíš rozvod - iné zakončenie na vačke, iné rozvodové kolesá a remeň.

-ka-

Autor:  efendi [ Uto, 02.02.2010, 9:19 ]
Predmet príspevku: 

takze som predokladal spravne hlavy sa nemozu zamenit..

Autor:  Rudi [ Uto, 02.02.2010, 10:00 ]
Predmet príspevku: 

Karlito píše:
Nemeniteľné. V tých motorroch je rozdielov viac a v kode 2,5tD bol tušim 3x zlom. Hlavu neosadíš, lebo Ťa budú hnevať ventily s piestami a za druhé nenapojíš rozvod - iné zakončenie na vačke, iné rozvodové kolesá a remeň.

-ka-


Karlito má zas pravdu :wink: ,rozvodový remeň má jeden zaoblené zuby a druhý má hrany a tým pádom aj rozvodové kolečká. :smt023

Autor:  Karlito [ Uto, 02.02.2010, 10:27 ]
Predmet príspevku: 

Rudi dík, a nie je to len v zaobleniach zubov a drážok ale aj v rozostupe týchto zubov a malinkato aj v priemeroch kolies.

-ka-

Autor:  ares-x [ Uto, 02.02.2010, 10:32 ]
Predmet príspevku: 

super diky za odpovede. Nikde som sa k tomu nemohol dopatrat.. Inak zamenitelne su :D len to nefunguje.. Totizto ze su dva druhy som sa dozvedel az dodatocne po tom co som zohnal cely motor a prehodil si z neho len hlavu. vetlili s piestami sa sice nedotykali start bol tiez na brnk. Ale dymilo na sedo a miestami nepravidelny chod. Teraz uz viem preco..

Autor:  ares-x [ Uto, 02.02.2010, 10:43 ]
Predmet príspevku: 

Karlito píše:
Rudi dík, a nie je to len v zaobleniach zubov a drážok ale aj v rozostupe týchto zubov a malinkato aj v priemeroch kolies.

-ka-



Karlito podla toho co pises tak ine ozubenie bude mat aj cerpadlo. Ale dufam ze aspon samotne cerpadlo je rovnake pre oba motory? Či? :roll:

Autor:  Karlito [ Uto, 02.02.2010, 10:53 ]
Predmet príspevku: 

Uff, na to Ti nedokážem odpovedať.

-ka-

Autor:  ares-x [ Uto, 02.02.2010, 11:11 ]
Predmet príspevku: 

vyskusam metodu pokus-omyl :lol: v kazdom pripade diky za rady.

Stránka 1 z 2 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/