Dnes je utorok 24. júna 2025, meniny má Ján a zajtra Tadeáš
Autor |
Správa |
dindaj
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 06.03.2007, 19:34 Príspevky: 1811 Bydlisko: SE
|
CU
_________________ Bývalý offroadak
|
Pia, 24.08.2007, 22:17 |
|
 |
Karlito
CVOK HOBBISTA
Registrovaný: Štv, 14.06.2007, 22:53 Príspevky: 1442 Bydlisko: Západné čechy - okres ROkycany (pochádzam z Martina)
|
michi píše: Karlito píše: ... a inak si niesom istý tým nerezovým tesnením, ty kokso! Nerez je dosť hard, teda tvrdý!!!!!!!!!!!! -ka- A čo myslíš, že by tam bolo lepšie dať??? 
no asi niečo čo relatívne v pohode okopíruje povrch.... tak napríklad veľmi rozšíreným materiálom je CU (meď), AL (hliník), alebo aj klingerit!!!!!!!!!!
Este nejaké otázočky? Ten nerez je tak na nejaké efektné držiačiky a pičovinky, to potom nehrdzavie, ale ako tesnenie absolútne nevhodné... iba ak by si chcel vytvoriť tepelnú bariéru... nerez a vedenie tepla sa nemajú radi
-ka-
_________________ Červená je tiež farba...
+420 604 240 223
|
Pia, 24.08.2007, 22:19 |
|
 |
michi
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 18.10.2006, 1:17 Príspevky: 2388 Bydlisko: Zálesie
|
No nie je problém to vymeniť. Uvidím čo zoženiem.
|
Pia, 24.08.2007, 22:22 |
|
 |
Karlito
CVOK HOBBISTA
Registrovaný: Štv, 14.06.2007, 22:53 Príspevky: 1442 Bydlisko: Západné čechy - okres ROkycany (pochádzam z Martina)
|
Michi, nerez, ocele triedy 17 sú fakt dosť tvrdé a povrchové nerovnosti neradi kopírujú... a moc by som sa nedivil, keby Ti to pod tým aj ufukovalo.
Keby si písol, že nemáš a plánuješ, tak Ti k CD pribalím plátok CU pliešku
fikni snobským susedom z odkvapu, ten je tiež dobrý
-ka-
_________________ Červená je tiež farba...
+420 604 240 223
|
Pia, 24.08.2007, 22:27 |
|
 |
michi
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 18.10.2006, 1:17 Príspevky: 2388 Bydlisko: Zálesie
|
|
Pia, 24.08.2007, 22:33 |
|
 |
nico
Učeň
Registrovaný: Str, 13.06.2007, 22:12 Príspevky: 94 Bydlisko: Bratislava
|
ja som tam supol nerez a nepodfukuje
_________________ Faster and Faster
|
Sob, 25.08.2007, 21:21 |
|
 |
PEŤO
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 18.02.2007, 18:42 Príspevky: 566 Bydlisko: senk
|
Tak uz som aj ja clube, i ked zatial iba z odpojenim vzduchoveho ovladania toho ventilu. Poradil mi to kamos, a tu som o tom nasiel pokec po hodinovom hladani nakolko som si nezapametal ten nazov EGR, hold blbost ma blbe meno  . A len tak na okraj, su este nejake "vychytavky" ktore zbytocne prekazaju motoru??
|
Ned, 25.11.2007, 21:09 |
|
 |
Karlito
CVOK HOBBISTA
Registrovaný: Štv, 14.06.2007, 22:53 Príspevky: 1442 Bydlisko: Západné čechy - okres ROkycany (pochádzam z Martina)
|
PACO píše: Tak uz som aj ja clube, i ked zatial iba z odpojenim vzduchoveho ovladania toho ventilu. Poradil mi to kamos, a tu som o tom nasiel pokec po hodinovom hladani nakolko som si nezapametal ten nazov EGR, hold blbost ma blbe meno  . A len tak na okraj, su este nejake "vychytavky" ktore zbytocne prekazaju motoru??
vzduchový filter a tlmiče výfuku
-ka-
_________________ Červená je tiež farba...
+420 604 240 223
|
Ned, 25.11.2007, 21:21 |
|
 |
PEŤO
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 18.02.2007, 18:42 Príspevky: 566 Bydlisko: senk
|
Karlito píše: PACO píše: . A len tak na okraj, su este nejake "vychytavky" ktore zbytocne prekazaju motoru?? vzduchový filter a tlmiče výfuku -ka-
To je pravda, no o tom viem a mam ciastocne poriesene  , mislel som take veci o ktorych sa moc nehovory , a su zbytocne navesane a popripajane uz od vyrobcu 
|
Pon, 26.11.2007, 10:59 |
|
 |
Karlito
CVOK HOBBISTA
Registrovaný: Štv, 14.06.2007, 22:53 Príspevky: 1442 Bydlisko: Západné čechy - okres ROkycany (pochádzam z Martina)
|

PACO píše: Karlito píše: PACO píše: . A len tak na okraj, su este nejake "vychytavky" ktore zbytocne prekazaju motoru?? vzduchový filter a tlmiče výfuku -ka- To je pravda, no o tom viem a mam ciastocne poriesene  , mislel som take veci o ktorych sa moc nehovory , a su zbytocne navesane a popripajane uz od vyrobcu 
No, máš moor DiD... hm,
1.) chip tuning - báť sa toho nemusíš, daj to slušnej firme a je to pecka!
2.) motor musí dýchať - takže lepší filter a sanie
3.) turbo má samotlmiaci efekt, takže v podstate od turba holá rúra a nerobí to kravál, ale duní - minimálne stredný tlmič (možno máš kat) tak von a nechať v zadu len rozptylku na utlmenie ostrých tónov - mám takto upravený výfuk na Trolovi a v pohode (KAPO, CICO, MICHI, LEONA počuli a kravál to nerobí)
4.) viac vzduchu do motoru = lepšie schladenie stlačeného vzduchu (postrek I.COOLERA vodnou hmlou  ) - 2 medzichladiče, nútený prúd vzduchu cez medzichladič - k tomu vyvážený pomer palivo/vzduch. !!! ak pridáš do motora vzduch musíš aj naftu - inak sa to rovná chudobnej zmesi a prepálenému piestu!!!
5.) trošku skor naftu do valcov -- mám prihodené 3/4 °
6.) poriadna ventilácia motorového priestoru - každých 10°C v mot. priestore je cca 5koní dolu
7.) chuťovka, ale zníženie hlavy = zvýšenie kompresného pomeru = rýchlejšie vznietenie a prehorenie paliva - ale to už je na profi spracovanie so všetkým čo k tomu patrí.
takže si vyškrtaj body 1 až 6 a máš nad čím bádať kde to možeš prišponovať 
_________________ Červená je tiež farba...
+420 604 240 223
|
Pon, 26.11.2007, 12:10 |
|
 |
PEŤO
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 18.02.2007, 18:42 Príspevky: 566 Bydlisko: senk
|
He, si mi tu toho nakydal  , ale to uz je pre fajnych tuningarov, ja patrim skor k tej skupine, ze co netreba k zivotu tak von. dakujem
|
Pon, 26.11.2007, 12:31 |
|
 |
Jano JP
Pajero compatibile
Registrovaný: Pon, 09.10.2006, 11:04 Príspevky: 2172 Bydlisko: Licavca City
|
PACO píše: He, si mi tu toho nakydal  , ale to uz je pre fajnych tuningarov, ja patrim skor k tej skupine, ze co netreba k zivotu tak von. dakujem
Peťo, a čo takto konečne namontovať nášlapy, alebo až keď riadne oprieš prahy? 
_________________ Krásnu blondínu, abo nadupaný off????? .....  Poradím sa s tou brunetou v mojom pajero šport!!!!!... 
|
Pon, 26.11.2007, 12:44 |
|
 |
PEŤO
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 18.02.2007, 18:42 Príspevky: 566 Bydlisko: senk
|
Jano JP píše: PACO píše: He, si mi tu toho nakydal  , ale to uz je pre fajnych tuningarov, ja patrim skor k tej skupine, ze co netreba k zivotu tak von. dakujem Peťo, a čo takto konečne namontovať nášlapy, alebo až keď riadne oprieš prahy? 
Si ma nachytal Janci, na ten ventil som dosiel vdaka mojmu bielodymemu problemu ktory sa za mnou taha uz velmi dlho, i ked V-POVER to z velkej casti vyriesil ale nedalo mi to,tak patram a pitam sa dalej kde sa da. A mam pocit ze ten moj ERG je but zly alebo prehodene hadicky ovladania, lebo si otvaral a zatvaral kedy chcel i na volnobehu, pricom mi lietali otacky hore dole a to by ze vraj nemal. Inak mne po odpojeni toho ERG motor neskutocne ozil  , naslapi sa uz risuju ale az v novom roku.
|
Pon, 26.11.2007, 13:03 |
|
 |
Karlito
CVOK HOBBISTA
Registrovaný: Štv, 14.06.2007, 22:53 Príspevky: 1442 Bydlisko: Západné čechy - okres ROkycany (pochádzam z Martina)
|

PACO píše: A mam pocit ze ten moj ERG je but zly alebo prehodene hadicky ovladania, lebo si otvaral a zatvaral kedy chcel i na volnobehu, pricom mi lietali otacky hore dole a to by ze vraj nemal. Inak mne po odpojeni toho ERG motor neskutocne ozil  , naslapi sa uz risuju ale az v novom roku.
EGR ventil funguje ako spatná cesta k čiastočnej recyklácii výfukových plynov. EGR nemusíš mať zákonite zlý, aj zle načasovaná regulácia urobí svoje. Je zle ak sa otvára pri voľnobežných otáčkach! Je ovládaný "podtlakom? - ale nie som si 100% istý" v sacom trakte - za filtrom cez spínacie relátka/ventily podtlak od vývevy - brzd. systému, ale fakt to na 100% netvrdím. Ventily dostávajú aj pokyn od množstva vstrekovaného paliva - snímač na čerpadle. Spaliny sú vedené trubkou z výfukového zvodu pred TURBOM, alebo u atnosféry na zvode...
V saní je adaptér kadiaľ sa plyny dostávajú dovnútra a miešajú s nasávaným vzduchom. Motor by mal byť živší, hlavne turbo sa teší na nástup po jemnejšom pridaní, a hlavne - motor je zvnútra čistší!  Tiež by to malo mať pozitívny vplyv na spotrebu, ale nečakaj že ako liter, dva.... pár deci, ale.
-ka-
_________________ Červená je tiež farba...
+420 604 240 223
|
Pon, 26.11.2007, 13:20 |
|
 |
PEŤO
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 18.02.2007, 18:42 Príspevky: 566 Bydlisko: senk
|
Je, teda bol ovladany podtlakom, a uz tak ostane. Niekde tam ako si hovoril bude mozno chyba ked sa otvaral kedy chcel. Ked to ale bude len tym cidlom urcenym pre ten ventil tak ma to uz trapit nebude, ked je mimo provoz. Teraz skusim naliat obycajnu naftu a uvidim ci problem bol v nom, alebo hladam dalej. Ked som dobre pochopil ucel toho ventilu ( reciklacia vyfukovych plynou " mensie znecistovanie ovzdusia") mi torska nejde do hlavy, ked po odpojeni klesne spotreba.
|
Pon, 26.11.2007, 13:38 |
|
 |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|