Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Uto, 24.06.2025, 0:15
Dnes je utorok 24. júna 2025, meniny má Ján a zajtra Tadeáš




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 46 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4  Ďalší
 Odpojenie EGR 
Autor Správa
OFFROAD Expert

Registrovaný: Uto, 06.03.2007, 19:34
Príspevky: 1811
Bydlisko: SE
Odpoveď s citáciou
Poslať 
CU

_________________
Bývalý offroadak


Pia, 24.08.2007, 22:17
Profil
CVOK HOBBISTA
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 14.06.2007, 22:53
Príspevky: 1442
Bydlisko: Západné čechy - okres ROkycany (pochádzam z Martina)
Odpoveď s citáciou
Poslať 
michi píše:
Karlito píše:
... a inak si niesom istý tým nerezovým tesnením, ty kokso! Nerez je dosť hard, teda tvrdý!!!!!!!!!!!!
-ka-


A čo myslíš, že by tam bolo lepšie dať??? :smt017



no asi niečo čo relatívne v pohode okopíruje povrch.... tak napríklad veľmi rozšíreným materiálom je CU (meď), AL (hliník), alebo aj klingerit!!!!!!!!!!

Este nejaké otázočky? Ten nerez je tak na nejaké efektné držiačiky a pičovinky, to potom nehrdzavie, ale ako tesnenie absolútne nevhodné... iba ak by si chcel vytvoriť tepelnú bariéru... nerez a vedenie tepla sa nemajú radi :wink:

-ka-

_________________
Červená je tiež farba...
+420 604 240 223


Pia, 24.08.2007, 22:19
Profil WWW
OFFROAD Expert

Registrovaný: Str, 18.10.2006, 1:17
Príspevky: 2388
Bydlisko: Zálesie
Odpoveď s citáciou
Poslať 
No nie je problém to vymeniť. Uvidím čo zoženiem. :D

_________________
Nissan Patrol GR Y60 "Listnatý les" :smt159

http://www.aloha.sk/
http://www.excursion.sk/
http://picasaweb.google.sk/michi4x4


Pia, 24.08.2007, 22:22
Profil WWW
CVOK HOBBISTA
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 14.06.2007, 22:53
Príspevky: 1442
Bydlisko: Západné čechy - okres ROkycany (pochádzam z Martina)
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Michi, nerez, ocele triedy 17 sú fakt dosť tvrdé a povrchové nerovnosti neradi kopírujú... a moc by som sa nedivil, keby Ti to pod tým aj ufukovalo.

Keby si písol, že nemáš a plánuješ, tak Ti k CD pribalím plátok CU pliešku :-D

fikni snobským susedom z odkvapu, ten je tiež dobrý :-D

-ka-

_________________
Červená je tiež farba...
+420 604 240 223


Pia, 24.08.2007, 22:27
Profil WWW
OFFROAD Expert

Registrovaný: Str, 18.10.2006, 1:17
Príspevky: 2388
Bydlisko: Zálesie
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Karlito píše:
fikni snobským susedom z odkvapu, ten je tiež dobrý :-D

-ka-



:smt126 :smt126 :smt126

to je fakt, ja mám len pozinkovaný plech! :D

_________________
Nissan Patrol GR Y60 "Listnatý les" :smt159

http://www.aloha.sk/
http://www.excursion.sk/
http://picasaweb.google.sk/michi4x4


Pia, 24.08.2007, 22:33
Profil WWW
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 13.06.2007, 22:12
Príspevky: 94
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
ja som tam supol nerez a nepodfukuje

_________________
Faster and Faster


Sob, 25.08.2007, 21:21
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 18.02.2007, 18:42
Príspevky: 566
Bydlisko: senk
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Tak uz som aj ja clube, i ked zatial iba z odpojenim vzduchoveho ovladania toho ventilu. Poradil mi to kamos, a tu som o tom nasiel pokec po hodinovom hladani nakolko som si nezapametal ten nazov EGR, hold blbost ma blbe meno :lol: . A len tak na okraj, su este nejake "vychytavky" ktore zbytocne prekazaju motoru??


Ned, 25.11.2007, 21:09
Profil
CVOK HOBBISTA
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 14.06.2007, 22:53
Príspevky: 1442
Bydlisko: Západné čechy - okres ROkycany (pochádzam z Martina)
Odpoveď s citáciou
Poslať 
PACO píše:
Tak uz som aj ja clube, i ked zatial iba z odpojenim vzduchoveho ovladania toho ventilu. Poradil mi to kamos, a tu som o tom nasiel pokec po hodinovom hladani nakolko som si nezapametal ten nazov EGR, hold blbost ma blbe meno :lol: . A len tak na okraj, su este nejake "vychytavky" ktore zbytocne prekazaju motoru??


vzduchový filter a tlmiče výfuku

-ka-

_________________
Červená je tiež farba...
+420 604 240 223


Ned, 25.11.2007, 21:21
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 18.02.2007, 18:42
Príspevky: 566
Bydlisko: senk
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Karlito píše:
PACO píše:
. A len tak na okraj, su este nejake "vychytavky" ktore zbytocne prekazaju motoru??


vzduchový filter a tlmiče výfuku

-ka-

To je pravda, no o tom viem a mam ciastocne poriesene :lol: , mislel som take veci o ktorych sa moc nehovory , a su zbytocne navesane a popripajane uz od vyrobcu :wink:


Pon, 26.11.2007, 10:59
Profil
CVOK HOBBISTA
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 14.06.2007, 22:53
Príspevky: 1442
Bydlisko: Západné čechy - okres ROkycany (pochádzam z Martina)
Odpoveď s citáciou
Poslať 
PACO píše:
Karlito píše:
PACO píše:
. A len tak na okraj, su este nejake "vychytavky" ktore zbytocne prekazaju motoru??


vzduchový filter a tlmiče výfuku

-ka-

To je pravda, no o tom viem a mam ciastocne poriesene :lol: , mislel som take veci o ktorych sa moc nehovory , a su zbytocne navesane a popripajane uz od vyrobcu :wink:


No, máš moor DiD... hm,

1.) chip tuning - báť sa toho nemusíš, daj to slušnej firme a je to pecka!
2.) motor musí dýchať - takže lepší filter a sanie
3.) turbo má samotlmiaci efekt, takže v podstate od turba holá rúra a nerobí to kravál, ale duní - minimálne stredný tlmič (možno máš kat) tak von a nechať v zadu len rozptylku na utlmenie ostrých tónov - mám takto upravený výfuk na Trolovi a v pohode (KAPO, CICO, MICHI, LEONA počuli a kravál to nerobí)
4.) viac vzduchu do motoru = lepšie schladenie stlačeného vzduchu (postrek I.COOLERA vodnou hmlou :wink: ) - 2 medzichladiče, nútený prúd vzduchu cez medzichladič - k tomu vyvážený pomer palivo/vzduch. !!! ak pridáš do motora vzduch musíš aj naftu - inak sa to rovná chudobnej zmesi a prepálenému piestu!!!
5.) trošku skor naftu do valcov -- mám prihodené 3/4 °
6.) poriadna ventilácia motorového priestoru - každých 10°C v mot. priestore je cca 5koní dolu
7.) chuťovka, ale zníženie hlavy = zvýšenie kompresného pomeru = rýchlejšie vznietenie a prehorenie paliva - ale to už je na profi spracovanie so všetkým čo k tomu patrí.

takže si vyškrtaj body 1 až 6 a máš nad čím bádať kde to možeš prišponovať :wink:

_________________
Červená je tiež farba...
+420 604 240 223


Pon, 26.11.2007, 12:10
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 18.02.2007, 18:42
Príspevky: 566
Bydlisko: senk
Odpoveď s citáciou
Poslať 
He, si mi tu toho nakydal :smt130 :smt023 , ale to uz je pre fajnych tuningarov, ja patrim skor k tej skupine, ze co netreba k zivotu tak von. dakujem


Pon, 26.11.2007, 12:31
Profil
Pajero compatibile
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 09.10.2006, 11:04
Príspevky: 2172
Bydlisko: Licavca City
Odpoveď s citáciou
Poslať 
PACO píše:
He, si mi tu toho nakydal :smt130 :smt023 , ale to uz je pre fajnych tuningarov, ja patrim skor k tej skupine, ze co netreba k zivotu tak von. dakujem

Peťo, a čo takto konečne namontovať nášlapy, alebo až keď riadne oprieš prahy? :smt035

_________________
:smt017 Krásnu blondínu, abo nadupaný off????? ..... :smt115 Poradím sa s tou brunetou v mojom pajero šport!!!!!... :smt025


Pon, 26.11.2007, 12:44
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 18.02.2007, 18:42
Príspevky: 566
Bydlisko: senk
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Jano JP píše:
PACO píše:
He, si mi tu toho nakydal :smt130 :smt023 , ale to uz je pre fajnych tuningarov, ja patrim skor k tej skupine, ze co netreba k zivotu tak von. dakujem

Peťo, a čo takto konečne namontovať nášlapy, alebo až keď riadne oprieš prahy? :smt035


Si ma nachytal Janci, na ten ventil som dosiel vdaka mojmu bielodymemu problemu ktory sa za mnou taha uz velmi dlho, i ked V-POVER to z velkej casti vyriesil ale nedalo mi to,tak patram a pitam sa dalej kde sa da. A mam pocit ze ten moj ERG je but zly alebo prehodene hadicky ovladania, lebo si otvaral a zatvaral kedy chcel i na volnobehu, pricom mi lietali otacky hore dole a to by ze vraj nemal. Inak mne po odpojeni toho ERG motor neskutocne ozil :lol: , naslapi sa uz risuju ale az v novom roku.


Pon, 26.11.2007, 13:03
Profil
CVOK HOBBISTA
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 14.06.2007, 22:53
Príspevky: 1442
Bydlisko: Západné čechy - okres ROkycany (pochádzam z Martina)
Odpoveď s citáciou
Poslať 
PACO píše:
A mam pocit ze ten moj ERG je but zly alebo prehodene hadicky ovladania, lebo si otvaral a zatvaral kedy chcel i na volnobehu, pricom mi lietali otacky hore dole a to by ze vraj nemal. Inak mne po odpojeni toho ERG motor neskutocne ozil :lol: , naslapi sa uz risuju ale az v novom roku.


EGR ventil funguje ako spatná cesta k čiastočnej recyklácii výfukových plynov. EGR nemusíš mať zákonite zlý, aj zle načasovaná regulácia urobí svoje. Je zle ak sa otvára pri voľnobežných otáčkach! Je ovládaný "podtlakom? - ale nie som si 100% istý" v sacom trakte - za filtrom cez spínacie relátka/ventily podtlak od vývevy - brzd. systému, ale fakt to na 100% netvrdím. Ventily dostávajú aj pokyn od množstva vstrekovaného paliva - snímač na čerpadle. Spaliny sú vedené trubkou z výfukového zvodu pred TURBOM, alebo u atnosféry na zvode...

V saní je adaptér kadiaľ sa plyny dostávajú dovnútra a miešajú s nasávaným vzduchom. Motor by mal byť živší, hlavne turbo sa teší na nástup po jemnejšom pridaní, a hlavne - motor je zvnútra čistší! :P Tiež by to malo mať pozitívny vplyv na spotrebu, ale nečakaj že ako liter, dva.... pár deci, ale.

-ka-

_________________
Červená je tiež farba...
+420 604 240 223


Pon, 26.11.2007, 13:20
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 18.02.2007, 18:42
Príspevky: 566
Bydlisko: senk
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Je, teda bol ovladany podtlakom, a uz tak ostane. Niekde tam ako si hovoril bude mozno chyba ked sa otvaral kedy chcel. Ked to ale bude len tym cidlom urcenym pre ten ventil tak ma to uz trapit nebude, ked je mimo provoz. Teraz skusim naliat obycajnu naftu a uvidim ci problem bol v nom, alebo hladam dalej. Ked som dobre pochopil ucel toho ventilu ( reciklacia vyfukovych plynou " mensie znecistovanie ovzdusia") mi torska nejde do hlavy, ked po odpojeni klesne spotreba.


Pon, 26.11.2007, 13:38
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 46 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: