Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Pon, 30.06.2025, 0:09
Dnes je pondelok 30. júna 2025, meniny má Melánia a zajtra Diana




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 50 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4  Ďalší
 GR Y60 zmena prevodu na redukcnej prevodovke viac do pomala 
Autor Správa
Nikdy nespokojny úpravca
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30
Príspevky: 4332
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
ja mam iny kontakt, mozes mi poslat aj ten co udavas ty ?

_________________
www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233

Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt :-)


Štv, 30.08.2007, 11:34
Profil ICQ WWW
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 13.06.2007, 22:12
Príspevky: 94
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
ROMAN píše:
jine prevody do patrolu GR vyrabi na Morave v Krnove JIRKA KALINOWSKI ma nastrojarnu na vyrobu ozubenych kol a je to profik jezdi to tady uz hodne lidi a zadny problem meni se pouze prevodovy pomer redukce a to na 2,65 je treba dodat pridavek cena s montazi ozubeni do skrineje cca 10 000kč


2,65 to sa mi nezda! Aky tam je pomer v serii?

_________________
Faster and Faster


Sob, 01.09.2007, 1:39
Profil
Legenda Offroadu

Registrovaný: Pon, 25.06.2007, 8:49
Príspevky: 210
Bydlisko: Kopřivnice,CZ
Odpoveď s citáciou
Poslať re.
v serii 1 ku 2


Sob, 01.09.2007, 13:25
Profil WWW
OFFROAD Expert

Registrovaný: Str, 04.10.2006, 22:48
Príspevky: 584
Bydlisko: Banská Bystrica
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Ja som počul tiež niečo o tom, že ak sa zmenia kolieska v redukčke, tak sa to zmení z 2:1 na viac ako 2,65:1. To by som nerobil potom. Malá zmena. Ak tak potom povedzme minimálne 3:1 možno optimum 3,5:1. To by stálo za zamyslenie potom.

Inak už mám tiež 35" BFG MT a ak sú nafúkané všetky na 2atm tak síce cítim rozdiel z predošlých 33" ( boli to pirelli scorpion AT 33x12,5R15 a v reále mali na aute 80cm, teda ani nie 31,5" ), ale nie je to vôbec nejak markantné. Jedine kde to cítiť je vtedy ak sa človek zvykol hnať stále na plný plyn. Tak tam cítim, že to už ide tak na 90% a nie na 100% čo to šlo pri predošlých gumách. Na druhej strane pri dialničnej rýchlosti točím menej otáčok, takže motor si len tak pradie. Nepociťujem prezutie ako handicap, stále dokážem statočne zavariť aj bežným osobným autám. V teréne som ešte nestihol skúšať, takže o redukcii a výkone v blate inokedy.... ale vzhľadom na to ako to ide po ceste, myslím, že na redukcii to bude ešte menší rozdiel. A ako výkonný mám motor by vedel povedať Radoffroad, ten sa vozil a vie to porovnať s inými kusmi. Ja som iný ako môj nešoféroval.


Str, 12.09.2007, 20:37
Profil WWW
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 18.10.2006, 10:46
Príspevky: 40
Bydlisko: Ruzomberok, Liskova
Odpoveď s citáciou
Poslať 
RADOFFROAD píše:
dufam, ze napise napr Mizu alebo Boby aby som nebol v opozicii sam , ale na hociktorom GR Y60 na 35" BFG pri rozbehu na asfalte aspon kusok pretocim gumu = ktory osobak to spravi na 2alebo 3tom pr.stupni ??



Ja mam na GR Y60 35 len kratko asi 2 mesiace a moc som na nich v terene nestihol pojazdit. Na ceste je to skutocne markantne lepsie ako predtym. Ziadny problem pri rozbiehani a pri zaradenej 5 uplne super. V terene par miest kde som sa predtym moc isto necitil som teraz presiel lahucko. S redukciou som neevidoval zhorsenie.

_________________
boby patrol


Štv, 13.09.2007, 13:18
Profil
Mašinista
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 19.12.2006, 4:39
Príspevky: 1112
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Existuju kolecka do pridavnej prevodovky y6o / y61 s pomermi 2.484:1; 2.86:1; 3.743:1; ktore pasuju bez dalsich uprav pridavnej prevodovky - takze technologicky to mozne je. Komplikacia je, ze su v Australii, za cca 25.ooo,- Sk, neratajuc postovne (moze byt 4.ooo,- Sk ?) ... co ovsem nie je zas tak priserna cena. Mozno by sa na slovensku aj sikovny a primerane vybaveny strojar nasiel, co by uvedene kolecka za mensie peniaze vyrobit dokazal, a siroku redukciechtivu verejnost velmo potesiu?

pekny den praje

_________________
Bežný automobil v základnej výbave.
Nóóikdyž.. :smt077


Pon, 21.01.2008, 17:22
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 14.11.2006, 22:24
Príspevky: 324
Bydlisko: Dudince
Odpoveď s citáciou
Poslať 
žeby toto? http://www.offroadaccessoires.ch/accueil.html#
Obrázok
kto sa nebojí nech si to aj v cenníku najde :-D

_________________
LANDROVER DISCOVERY bývalá leštenka


Pon, 21.01.2008, 17:51
Profil
Mašinista
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 19.12.2006, 4:39
Príspevky: 1112
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Ano, to je ono. Vyrobca je australia. Hmm, je tam niekde cena (na tej stranke kde si to nasiel? ja tomu nerozumiem :( )

Pointou ale je, ze sa to tam da napasovat, teda ze neni maly karter alebo tak podobne. Nevedel by to niekto u nas vyrabat? Este chvilu a zacnem to spidlat pilnikom doma :-D

_________________
Bežný automobil v základnej výbave.
Nóóikdyž.. :smt077


Pon, 21.01.2008, 18:09
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 14.11.2006, 22:24
Príspevky: 324
Bydlisko: Dudince
Odpoveď s citáciou
Poslať 
na tej stránke vpravo dole je TARIFS 2007,ale ušetrím Ti robotu 2297 švajčiarskych bubákov.Som rád že mám LR :D

_________________
LANDROVER DISCOVERY bývalá leštenka


Pon, 21.01.2008, 18:18
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 02.01.2007, 7:21
Príspevky: 1810
Bydlisko: Lúky
Odpoveď s citáciou
MoostanQue píše:
Ano, to je ono. Vyrobca je australia. Hmm, je tam niekde cena (na tej stranke kde si to nasiel? ja tomu nerozumiem :( )

Pointou ale je, ze sa to tam da napasovat, teda ze neni maly karter alebo tak podobne. Nevedel by to niekto u nas vyrabat? Este chvilu a zacnem to spidlat pilnikom doma :-D


Dá sa to vyrobiť aj u nás. Ja by som k tomu potreboval pôvodné súkolie, podľa ktorého navrhnem podľa priestorových možností súkolie nové, prípadne kit pomalého prevodu na opajcovanie. Keď urobím výkresy, výrobné možnosti sa nájdu.

_________________
Nissan Patrol K260 2,8d, mierne ,,vylepšený" a to isté z motorom RB30 v štádiu skúmania. Seat Arosa na ľahké presuny.
Múdrejšiemu neraď, silnejšiemu nezdvíhaj!


Uto, 22.01.2008, 8:25
Profil
Recyklovaný teaneger
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 26.12.2006, 17:21
Príspevky: 3601
Bydlisko: MY/BA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Tak šup šup , nájsť nejakého darcu orgánu , urobiť rozpočet ,urobiť záväzné prihlášky na odber súkolia , a hor sa na pneu 37´. :twisted:

_________________
JAK BY TADY BYLO KRÁSNE, KDYBY SEM TU NEBYL JÁ.Obrázok


Uto, 22.01.2008, 11:58
Profil
Mašinista
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 19.12.2006, 4:39
Príspevky: 1112
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Mam iba tento obrazok Obrázok

povodna velkost je 1152x864, mozem poslat na mail, ale neviem ci ti to nejak pomoze. Okrem toho, Australia vyraba tri prevodove pomery, neviem ktory je na obrazku.

Mne osobne by prisiel vhodny pomer tak 3:1 az 4:1; ale ja mam 4,2D a ten sa zrejme chova trochu inac, okrem toho mam ine diferaky ako 2,8T. Pri velkej patke je max. rychlost cca 100 km/h (pri rozumnych otackach); na redukovanej cca 50 km/h, pri prevode redukcie 2,02:1. Myslim ze by bohato stacila redukovana patka tak do 25 - 30 km/h...

Mimochodom, prevodovky pre RD28T a TD42 nie su identicke (vraj), rozdiely nezistene (prevodove pomery by mali byt tie iste). Pridavne prevodovky by mali byt rovnake.

_________________
Bežný automobil v základnej výbave.
Nóóikdyž.. :smt077


Uto, 22.01.2008, 16:36
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 02.01.2007, 7:21
Príspevky: 1810
Bydlisko: Lúky
Odpoveď s citáciou
Na malých kolesách sa nedajú spočítat zuby pre určenie prevodového pomeru. Mne by stačila stará rozbitá prídavná prevodovka kvôli zmeraniu osovej vzdialenosti a staré kolesá a hriadele. Ozubenie už môze byť navrhnuté podľa STN. Svoju rozoberať nebudem. Jedine, že by kľakla.

_________________
Nissan Patrol K260 2,8d, mierne ,,vylepšený" a to isté z motorom RB30 v štádiu skúmania. Seat Arosa na ľahké presuny.
Múdrejšiemu neraď, silnejšiemu nezdvíhaj!


Uto, 22.01.2008, 17:59
Profil
Recyklovaný teaneger
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 26.12.2006, 17:21
Príspevky: 3601
Bydlisko: MY/BA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Aj toto by bola možnosť ... http://www.4x4nazory.cz/phpBB2/viewtopi ... 7&start=15

...zmeniť prevod v difoch .
http://rajdy4x4.pl/sklep/produkt/97/4181.html

_________________
JAK BY TADY BYLO KRÁSNE, KDYBY SEM TU NEBYL JÁ.Obrázok


Str, 23.01.2008, 13:00
Profil
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 16.01.2008, 17:32
Príspevky: 50
Bydlisko: CZ - Litomyšl
Odpoveď s citáciou
Poslať 
zajímavá debata......jezdím 35" na GR Wagon bez problému.....pokud bych chtěl jezdit trial, poslal bych přídavku do Krnova (nebo kde se to na Moravě dělá, měl to tam Čampi) na repasi a změnu převodu a je hotovo.......jinak bych nikdy na GR nic neměnil........a jak napsal Rado ze Žiliny....pokud má GR v dobré kondici motor a spojku, tak to auto jede na 35" nejlépe ze všech rozměrů....... :wink:


Str, 23.01.2008, 15:17
Profil WWW
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 50 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na:  
cron