Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Štv, 09.05.2024, 21:25
Dnes je štvrtok 9. mája 2024, meniny má Roland a zajtra Viktória




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 52 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4  Ďalší
 automatická uzávierka axlelock 
Autor Správa
OFFROAD Expert

Registrovaný: Ned, 21.10.2007, 18:48
Príspevky: 2495
Bydlisko: LIPT.MIKULAS
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Mohol by napisat preco to vyhodil?Ako sa to chovalo?Dal tam potom kolikovy?Ten umoznuje diferovat,ale zas ma trocha trhany pohyb a do ara sa nerobi.


Naposledy upravil bahno dňa Ned, 02.01.2011, 16:30, celkovo upravené 1



Ned, 02.01.2011, 16:27
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 06.07.2010, 20:34
Príspevky: 1298
Bydlisko: Myjava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
bahno píše:
,mam to na patrolovi 160tke,.



otazka 01 : za tie 2 roky, kolko si toho potrhal na prednej naprave.
otazka 02 : posielal si dif koš do ČR ?|
otazka 03 : k160 španiel alebo japonec

_________________
Pepe K160 3,3TDi + Red Banditos Y60 4,2 D, Hyena V8 6.2D + Audi A6 2,5TD
UTE Y60 TD42 vo výstavbe
"ked motor tak kladivo, ked smrad tak z diesla"
td42@safe-mail.net


Ned, 02.01.2011, 16:29
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 06.07.2010, 20:34
Príspevky: 1298
Bydlisko: Myjava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
bahno píše:
Mohol by napisat preco to vyhodil?Ako sa to chovalo?Dal tam potom kolikovy?Ten umoznuje diferovat,ale zas ma trocha trhany pohyb a do ara sa nerobi.


spitam sa ho ale skus mu napisat na 4x4nazory tam chodieva obcas

_________________
Pepe K160 3,3TDi + Red Banditos Y60 4,2 D, Hyena V8 6.2D + Audi A6 2,5TD
UTE Y60 TD42 vo výstavbe
"ked motor tak kladivo, ked smrad tak z diesla"
td42@safe-mail.net


Ned, 02.01.2011, 16:31
Profil WWW
OFFROAD Expert

Registrovaný: Ned, 21.10.2007, 18:48
Príspevky: 2495
Bydlisko: LIPT.MIKULAS
Odpoveď s citáciou
Poslať 
1.nepotrhal som nic,uz mam svoje roky a nemusim si za kazdu cenu nieco dokazovat :D No a gumy mam len 31tky,takze tam nie je take hrozne namahanie.
2.Matoskovi som doniesol cely dif a on to tam napasoval,ja som este stiahol z tych podloziek co o ne opiera cap,lebo mi to tazko vypinalo.3.Patrol je asi japonec 3,3td , neviem ako sa lisia od seba.


Ned, 02.01.2011, 16:35
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 06.07.2010, 20:34
Príspevky: 1298
Bydlisko: Myjava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
bahno píše:
1.nepotrhal som nic,uz mam svoje roky a nemusim si za kazdu cenu nieco dokazovat :D No a gumy mam len 31tky,takze tam nie je take hrozne namahanie.
2.Matoskovi som doniesol cely dif a on to tam napasoval,ja som este stiahol z tych podloziek co o ne opiera cap,lebo mi to tazko vypinalo.3.Patrol je asi japonec 3,3td , neviem ako sa lisia od seba.


tak to mas presne to iste co ja, mam dobreho kamarada nastrojara som rozmyslal to skopirovat alebo aspon porovnat s GR alebo uazovaou aky tam je rozdiel , ale myslim ze len v tych distancnych podložkach

v com to je utopene v klasickom diferakovom oleji?

_________________
Pepe K160 3,3TDi + Red Banditos Y60 4,2 D, Hyena V8 6.2D + Audi A6 2,5TD
UTE Y60 TD42 vo výstavbe
"ked motor tak kladivo, ked smrad tak z diesla"
td42@safe-mail.net


Ned, 02.01.2011, 16:47
Profil WWW
OFFROAD Expert

Registrovaný: Ned, 21.10.2007, 18:48
Príspevky: 2495
Bydlisko: LIPT.MIKULAS
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Hej,je to v normalnom oleji,je to vlastne zubova spojka ktoru dotlaca cap satelitov,takze treba dat olej co patri do difu,ja mam daky obycajny hypoidny :oops: .GR ma pevnejsi kos difu,ale uzavierka je riesena len 2 ozubmy s dost kratkou stykovou plochou.Uazovy kulackovy bude asi tazko vyrobit,neviem ako by si opracoval tie vacky.To tato kopia ausiny vypada uplne jednoducho,akurat treba vybrat matros co bude znasat narazy pri zapnuti.Ked mi matoska robil ten prvy,dal som mu tipa ci by to nemohli robit z podobnej ocele ako boli zavorniky na sa58,tam tiez boli riadne narazy a opotrebenie mizerne.Takze ak mas znameho co ma cnc frezku a pristup k matrosu a kaliarni,mas vystarane.Aj ked myslim ze to moc lacnejsie ako od matosku nebude,ale kto vie?Ak by sa nasiel dalsi vyrobca bolo by to len dobre.


Ned, 02.01.2011, 18:26
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 16.06.2010, 22:26
Príspevky: 301
Bydlisko: OMSENIE
Odpoveď s citáciou
Poslať 
no chlapci ja mam tiez ausinu na ARE 243 v predu a 100% v zadu ovladanu podtlakom a to vsetko taha PAJERO 2,5TD (73kw) ide to s tym ako slak no a k tomu terenu je pravda ze sa s tym dost na hovno karuje po snehu sak tan predok stale hrabe a je dost poznat ak sa jedno predne kolaso dostane na nieco pevnajsie cele auto strhne do strany a vobec tomu nevadi ci su kolaje alebo nie a nejaky vyjazd tak sa clovek dost natoci aj ked mam servo ono sa to snazi ist dost rovno ale ten rozdiel vo vyjazde je dost velky a to nehovorim ak mam zapatu aj zadnu , ja si osobne myslim ze na manevrovatelnosti to dost ubralo a hlavne musi ist clovek pomalsie ak su na blizku dake stromy alebo dost prudke zrazy ( uz som sa dost ojebkal ) ale ak s tym clovek pocita tak to nema chybu a este nieco pri brzdeny aj ked je predok vypnuty ( ale nie na volnobezkach) tak to s pradkom seka ,sak ta uzavierka funguje aj opacne .Do zadu bi som ju nedaval kamarat ju mal v ARE 461 a dal ju von kvoli tomu ze ho vyhadzovalo a tusim sa aj vybural. Dnes som sa bol vozit s kamosom ja na ARE a on na PAJERE a ja som nemal problem kdezto on kazdu chvilu na gurtni a to mam pneu. BFGOODRICH KM2.

_________________
ARO 243TD motor PAJERO 2,5TD v predu naprava 461+ ausina,v zadu 100% uzavierka, navijak 5,4t.prekopany podvozok, kompresor,gurtne ,hi-lift. atd....


Ned, 02.01.2011, 21:15
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 06.07.2010, 20:34
Príspevky: 1298
Bydlisko: Myjava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
bahno píše:
Ak by sa nasiel dalsi vyrobca bolo by to len dobre.


skoda ze to nemas rozobrate by som dal spravit viac kusov na K160 K260
mam k dispozicii GR a UAZovy ale tento neviem zohnat vonku :-)

_________________
Pepe K160 3,3TDi + Red Banditos Y60 4,2 D, Hyena V8 6.2D + Audi A6 2,5TD
UTE Y60 TD42 vo výstavbe
"ked motor tak kladivo, ked smrad tak z diesla"
td42@safe-mail.net


Ned, 02.01.2011, 23:46
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 16.03.2009, 1:26
Príspevky: 2391
Bydlisko: Zvolen
Odpoveď s citáciou
Poslať 
bahno píše:
Pre Jenkiho,Pajero by slo tak isto ako patrol a ostatne,to znamena ze v terena vpohode a na klzkom povrchu na ceste nahovno.Ono,aj ja som nepresne pisal,hlavne musia byt vpredu manualne volnobezky......
Este pre Jenkiho,to aky ma zmysel to odpajanie predku na paji2,ked sa dif aj tak toci?To jednotkovy typ mal praktickejsie,nie?Tam sa pri odpojeni predku netocilo nic a keby ta 3v6tka nemala zubaty remen a tolko elektroniky,este by mi vravela gazda.

Bahno, ver mi nešlo by to. Mám to odkonzultované priamo s výrobcom (ak chceš, nájdeš to niekde aj na českom fóre). Je to preto, že Pajero II NEMÁ manuálne ani automatické voľnobežky v nábojoch kolies (ako napr. Patrol, Isuzu, niektoré typy Pajero I a podobne). Takže by v režime 4H (t.j. štvorkolka s odomknutým medzinápravovým dieferákom) aj na mierne klzkom povrchu (stačí prach) išla rovno. V režime 4HLc (zamknutá medzináprava, stav ako na Patrole 4H) by to samozrejme fungovalo.
Výhoda odpojenia predku na Pajere II je v tom, že aj keď sa s odpojeným predným diferákom točí stále jedna poloosa, môžeš radiť 4-kolku a aj zamknúť stredný diferák až do 100km/h. A to je super, to mi ver. Takže môžeš bez zastavovania alebo spomaľovania použiť 2-kolku, 4-kolku aj 4-kolku s uzavretým medzinápravovým diferenciálom (50/50 ako má Patrol) podľa potreby.

_________________
Jenki

Patrol GR (Y61) 2,8 TD6 Wagon, Family Off Road Edition
Subaru Outback 3,6 H6, SUV Edition
Pajerko II, 3,5 V6 automat, SWB, Off Road Edition - predané


Pon, 03.01.2011, 1:02
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Ned, 21.10.2007, 18:48
Príspevky: 2495
Bydlisko: LIPT.MIKULAS
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Jenki,asi obaja myslime to iste,len inak piseme.Ale podla mna by to slo s tym medzinapravovym po klzkom trocha lepsie ako s natvrdo zavretym,kedze medzinapravovy by dorovnaval rozdielne rychlosti predneho a zadneho kardanu.S natvrdo zavretym predkom sa to chova ako som pisal tak ako potrol,tzn nahovno,ba az nebezpecne

.Ale s natvrdo zaradenym predkom sa po ceste rychlo nejazdi,takze tam je problem.Ty chces pripinat predok za jazdy a jazdit rychlo aj na 4x4 a to sa s tymto neda.Takze ked to zhrnieme,nejde ani tak o odpojitelny predok,hlavne musia byt manualne ovladane volnobezky.

pre PEPEho,ty mas moznost to dat vyrobit?To by sa hadam oplatilo rozobrat dif,aj tak by som mal pozret ako sa to opotrebuva,ci tam bude daco poznat.


Pon, 03.01.2011, 6:00
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 06.07.2010, 20:34
Príspevky: 1298
Bydlisko: Myjava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
bahno píše:
,ty mas moznost to dat vyrobit?To by sa hadam oplatilo rozobrat dif,aj tak by som mal pozret ako sa to opotrebuva,ci tam bude daco poznat.


mam tu moznost u kamarada nastrojara, pruziny viem dat tiez vyrobit tu v jednej firme , typ materialu by uz chalani tam vedeli zistit, co to je a ako kalene, jedna otazka je montáž do difu ci to nie je nejake problematicke ked si ten pan pita aj dif a ladi to tam nejak,

_________________
Pepe K160 3,3TDi + Red Banditos Y60 4,2 D, Hyena V8 6.2D + Audi A6 2,5TD
UTE Y60 TD42 vo výstavbe
"ked motor tak kladivo, ked smrad tak z diesla"
td42@safe-mail.net


Pon, 03.01.2011, 8:46
Profil WWW
OFFROAD Expert

Registrovaný: Uto, 06.03.2007, 19:34
Príspevky: 1814
Bydlisko: SE
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Pepe myslim ze zbytocne vymyslas.Neverim ze Ti to niekto urobi podstatne lacnejsie a so zachovanim kvality a technologie spracovania. Aby Ta to nakoniec nestalo viac az budes napriklad chrumat jednu za druhou pre zly matros.Ja sa snazim tiez usetrit. Ale su veci na ktorych sa setrit neda.

_________________
Bývalý offroadak


Pon, 03.01.2011, 11:15
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 06.07.2010, 20:34
Príspevky: 1298
Bydlisko: Myjava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
dindaj píše:
Pepe myslim ze zbytocne vymyslas.Neverim ze Ti to niekto urobi podstatne lacnejsie a so zachovanim kvality a technologie spracovania. Aby Ta to nakoniec nestalo viac az budes napriklad chrumat jednu za druhou pre zly matros.Ja sa snazim tiez usetrit. Ale su veci na ktorych sa setrit neda.


dindaj mas urcite pravdu , ale necham si to nacenit len bajvoko 12tis CZK je furt dost. a u kaktusa je tiborova na GR tak pre teba by slo skopcit hned, ale borec uz presel vyvojom tak hned by to asi nebolo 100pero.

_________________
Pepe K160 3,3TDi + Red Banditos Y60 4,2 D, Hyena V8 6.2D + Audi A6 2,5TD
UTE Y60 TD42 vo výstavbe
"ked motor tak kladivo, ked smrad tak z diesla"
td42@safe-mail.net


Pon, 03.01.2011, 12:40
Profil WWW
OFFROAD Expert

Registrovaný: Uto, 06.03.2007, 19:34
Príspevky: 1814
Bydlisko: SE
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Pepe dik ale to co som povedal plati a preto urcite chcem od Matosku.

_________________
Bývalý offroadak


Pon, 03.01.2011, 15:38
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 06.07.2010, 20:34
Príspevky: 1298
Bydlisko: Myjava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
dindaj píše:
Pepe dik ale to co som povedal plati a preto urcite chcem od Matosku.


ved aj ja radsi overenu vec, len ma zaujimala vyrobna cena u ineho nastrojara .

_________________
Pepe K160 3,3TDi + Red Banditos Y60 4,2 D, Hyena V8 6.2D + Audi A6 2,5TD
UTE Y60 TD42 vo výstavbe
"ked motor tak kladivo, ked smrad tak z diesla"
td42@safe-mail.net


Uto, 04.01.2011, 11:48
Profil WWW
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 52 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na:  
cron