4x4 Club Slovakia http://4x4club.sk/forum/ |
|
Nissan Patrol Y60 - jemne zasičanie pri stlačení spojky http://4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=129&t=13011 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Little PEPE [ Str, 11.05.2011, 9:55 ] |
Predmet príspevku: | Nissan Patrol Y60 - jemne zasičanie pri stlačení spojky |
caffte, pri stlaceni pedalu spojky pocujem jemne zasičanie , zabera ok ani nic nerobi problemy, doteraz som si to mozno nevsimol,nevite co to moze byt? dik za feedback |
Autor: | Oron72 [ Str, 11.05.2011, 12:13 ] |
Predmet príspevku: | |
pocujes to od motora alebo skor s kabiny?Lebo ak z vonka,tak by to mohlo byt spojkove lozisko a ak zvnutra mohol by to byt posilovac spojkoveho valca(ak to posilovac ma) |
Autor: | Little PEPE [ Str, 11.05.2011, 13:02 ] |
Predmet príspevku: | |
Oron72 píše: pocujes to od motora alebo skor s kabiny?Lebo ak z vonka,tak by to mohlo byt spojkove lozisko a ak zvnutra mohol by to byt posilovac spojkoveho valca(ak to posilovac ma) tazko povedat odkial to ide ale od motora by to asi nebolo pocut asi to ide od posilovaca tej spojky ![]() |
Autor: | Little PEPE [ Str, 11.05.2011, 19:54 ] |
Predmet príspevku: | |
tak som to znovu popočúval a ten zvuk pri vyslapnuti spojky ako keby nejaky zotrvačník sa dotáčal, za cca 3 sekundy z vyssich do nulovych otacok |
Autor: | Karlito [ Štv, 12.05.2011, 7:51 ] |
Predmet príspevku: | |
Prítlačné ložisko spojky. Vstupné ložisko v prevodovke. -ka- |
Autor: | Little PEPE [ Štv, 12.05.2011, 22:31 ] |
Predmet príspevku: | |
Karlito píše: Prítlačné ložisko spojky. Vstupné ložisko v prevodovke. -ka- karlito dikes, a teraz cakat kym zomre alebo ho radsi vymenit? |
Autor: | Karlito [ Štv, 12.05.2011, 23:28 ] |
Predmet príspevku: | |
No máš na výber, môžeš aj počkať, môžeš aj riešiť. Ak bude vstupné ložisko prevodovky, bude sa to stupňovať až do chvíle úniku oleja cez gufero (môže trvať aj ďalších 30t km) Ak je to prítlačné ložisko spojky, tak pri každom kontakte s prítlačným tanierom sa musí roztočiť, takže čím ťažšie sa roztáča, tým vačší je tam preklz a ver tomu, že ubúda materiál na pružinkách prítlačného taniera (skončí to naraz a hovoríme tomu že si prešlapol spojku - ložisko preletí cez zlomené pružinky) -ka- PS: odporúčam naplánovať komplexnejšie s prípadným zásahom na motore a vybrať motor, potom sa poprípade prevodovka vyberá podstatne jednoduchšie. Motor bez klimy je z Y60 vonku cca za 2,5 hod ![]() |
Autor: | Little PEPE [ Štv, 12.05.2011, 23:58 ] |
Predmet príspevku: | |
Karlito píše: N PS: odporúčam naplánovať komplexnejšie s prípadným zásahom na motore a vybrať motor, potom sa poprípade prevodovka vyberá podstatne jednoduchšie. planujem do buducna riesit unik oleja aj nejaky vaznesi bude na olejovej vani. a na prirube s prevodovkov, tak potom sa to asi poriesi naraz dikes ![]() |
Autor: | Karlito [ Pia, 13.05.2011, 0:06 ] |
Predmet príspevku: | |
Není zač. Ten únik oleja na prírube s prevodovkou zvykne byť zatekajúci olej (najčastejšie od víka ventilov), pretože plech medzi motorom a prevodovkou je sandwich z niekoľkých vrstiev a tadial to potom vzlína do najnižšieho miesta kde to kvapká -ka- |
Autor: | dindaj [ Pia, 13.05.2011, 0:08 ] |
Predmet príspevku: | |
Karlito píše: ...................... Motor bez klimy je z Y60 vonku cca za 2,5 hod ![]() Upresnim.Nez som otocil Holoubkov-Tachov,tak mi Karlito vyluskol motor z takej skusobnej šopy a pripravil na odvoz. ![]() |
Stránka 1 z 1 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |