4x4 Club Slovakia
http://4x4club.sk/forum/

Odpojenie EGR
http://4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=129&t=2220
Stránka 1 z 4

Autor:  nico [ Pia, 27.07.2007, 21:48 ]
Predmet príspevku:  Odpojenie EGR

Nissanisti

na niektorych forach Y60-tkari pisu ze je dobre odstavit EGR ventil. co je na tom pravda?

Autor:  DanoDEF [ Pia, 27.07.2007, 21:58 ]
Predmet príspevku:  Re: EGR

nico píše:
Nissanisti

na niektorych forach Y60-tkari pisu ze je dobre odstavit EGR ventil. co je na tom pravda?


...to je vseobecna pravda... :-D

Autor:  Karlito [ Pia, 27.07.2007, 22:46 ]
Predmet príspevku: 

Už som v klube, poradil mi to chalan, myslím dosť ostrieľaný - na českých fórach "HOPIK" :-D

trubka s prírubou (ja som to pomenoval píšťaľka) vymontovaná - a karbónu tam bolo
Obrázok

a miesto nej medzi tie dva klingerity (tie som nechal aby to vyzeralo netknute) som vystrihol a opilníkoval medenú opodložku bez diery uprostred
Obrázok

Myslím si že spotrebou by som mohol byť o nejaký polliter dole, ale na 100% to neviem :-D
A turbínka sa ľahšie dostane do otáčok, si myslím

-ka-

Autor:  HONZA.S [ Sob, 28.07.2007, 8:16 ]
Predmet príspevku: 

Nestačilo by ucpat tu hadičku co ho otevírá?

Autor:  Martin 4 [ Ned, 29.07.2007, 20:14 ]
Predmet príspevku: 

...ja mám len odpojenú hadičku podtlaku čo to ovláda.

Autor:  Tyky [ Pon, 30.07.2007, 11:17 ]
Predmet príspevku: 

btw, robi niekto dekarbonizaciu komplet motora v blizkosti BA?

Autor:  nico [ Uto, 31.07.2007, 20:25 ]
Predmet príspevku: 

Takze som ho odpojil (EGR) a to tak ze som medzi ventil a sanie vlozil podlozku z nerezu ktora zabranila pristupu vyfukovych plynov z ventila do sania. Alternativa s odpojenim tej ovladacej hadicky sa mne osobne nepaci, pretoze do toho ventilu ide dost svinstva z vyfuku a zda sa mi ze to svinstvo by mohlo za urcitych okolnosti zpricinit ze ventil ostane furt otvoreny (aspon mne sa to uz raz stalo).

Po odpojeni EGR s radostou konstatujem ze motor ide ovela lepsie, ma podstatne vyssi krutiaci moment v nizkych otazkach. lepsi chod, menej dymi a ma nizsiu spotrebu.

Som spokojny.

Autor:  finder [ Uto, 31.07.2007, 20:29 ]
Predmet príspevku: 

:shock: Hat ... Toto sme preberali pred mesiacom na Choci ...
Kedze cez STK budem usiet ist za pomoci farebnych papierikov (hold kat to ma asi za sebou), kaslem na emisie, a EGR asi pojde zastuplovat ...

Autor:  nico [ Uto, 31.07.2007, 21:11 ]
Predmet príspevku: 

Tyky píše:
btw, robi niekto dekarbonizaciu komplet motora v blizkosti BA?



Existuje profesionalna dekarbonizacia prostrednictvom špecialneho "bypassu" kt sa pripoji namiesto filtra. Ja osobne som pouzil Engine Flush pripavok kt nalejes do oleja pre vymenou a nechas motor ist 10 min na volnobeh a potom to cele vypustis, vymenis filter a das novy olej. Ten pripravodk je koncetrovany detergent ktory sa v malom mnozstve pouziva ako aditivum aj v oleji.

Celkom to funguje.

Autor:  Martin 4 [ Str, 01.08.2007, 9:42 ]
Predmet príspevku: 

ak niekto chce, mám skladom origo plechovku takého sajrajtu rovno z améériky. Svojho času som sa na to dal nablázniť ale v poslednej chvíli ma opustila odvaha to naliať do motora a tak mi to smutno stojí v regáli.... ak by mal niekto záujem...

Autor:  palo-cherokee [ Str, 01.08.2007, 12:10 ]
Predmet príspevku: 

AD EGR vebntil - som to riešil na Jeepe kombináciou obidvoch postupov, pretože:

len samotné odpojenie a následné upchatie podtlakovej hadičky síce odstaví ovládanie EGR a tiež zamedzí zblbnutu riadiacej elektroniky (ak nejakéá je), ale môže dochádzať k samovoľnému otváraniu ventilu tlakom plynov cez trubku a preto som to zablendoval - tak ako píše Nico - podložka pod príruby

2Martin: aký to máš ten Engine Flush? možno by som mal záujem

Autor:  nico [ Str, 01.08.2007, 21:03 ]
Predmet príspevku: 

Martin 4 píše:
ak niekto chce, mám skladom origo plechovku takého sajrajtu rovno z améériky. Svojho času som sa na to dal nablázniť ale v poslednej chvíli ma opustila odvaha to naliať do motora a tak mi to smutno stojí v regáli.... ak by mal niekto záujem...



Martin ja mam podobne auto ako ty a predpokladam ze rovnako stare a prblizne rovnaky pocet km. Ja som takyto detergent nalial aj do motora a aj do chladica (samozrejme specialny prostriedok na chladice) a tiez som mal obavy aby mi hlavne chladic nezacal niekde tiect, ale som si povedal ze ked ma tiect radsej nez tece v garazi ako niekde 200 km od domu. Použil som to a z chladiča vytiekol akurat vodny kamen a nezačal ani tiect ani nebol ziaden problem

Autor:  michi [ Pia, 24.08.2007, 21:58 ]
Predmet príspevku: 

Tak aj ja som odstavil predmetný ventil. Z tejto debaty mi vyšlo zaslepiť aj hadičku aj ventil nerezovou podložkou. Nejaký citelný nárast výkonu alebo krúťaku nepociťujem, ale ešte som s tým moc nenajazdil. Uvidíme tento víkend. :smt119
To Martin: Ak Ťa ešte Cheero neobral a ten zázrak dekarbonizujúci motor, tak by som mal o neho interes. Podľa mňa to nemôže uškodiť a možno to motoru prospeje. Daj vedieť. :smt147

Autor:  Karlito [ Pia, 24.08.2007, 22:05 ]
Predmet príspevku: 

michi píše:
Tak aj ja som odstavil predmetný ventil. Z tejto debaty mi vyšlo zaslepiť aj hadičku aj ventil nerezovou podložkou. Nejaký citelný nárast výkonu alebo krúťaku nepociťujem, ale ešte som s tým moc nenajazdil. Uvidíme tento víkend. :smt119
To Martin: Ak Ťa ešte Cheero neobral a ten zázrak dekarbonizujúci motor, tak by som mal o neho interes. Podľa mňa to nemôže uškodiť a možno to motoru prospeje. Daj vedieť. :smt147


Michí,

ale je to tam, neboj! :wink: Minimálne robíš dobrú službu motoru, lebo doňho neláduješ spaliny, teda karbón... a inak si niesom istý tým nerezovým tesnením, ty kokso! Nerez je dosť hard, teda tvrdý!!!!!!!!!!!!

-ka-

Autor:  michi [ Pia, 24.08.2007, 22:15 ]
Predmet príspevku: 

Karlito píše:
... a inak si niesom istý tým nerezovým tesnením, ty kokso! Nerez je dosť hard, teda tvrdý!!!!!!!!!!!!
-ka-


A čo myslíš, že by tam bolo lepšie dať??? :smt017

Stránka 1 z 4 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/