4x4 Club Slovakia http://4x4club.sk/forum/ |
|
Odpojenie EGR http://4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=129&t=2220 |
Stránka 1 z 4 |
Autor: | nico [ Pia, 27.07.2007, 21:48 ] |
Predmet príspevku: | Odpojenie EGR |
Nissanisti na niektorych forach Y60-tkari pisu ze je dobre odstavit EGR ventil. co je na tom pravda? |
Autor: | DanoDEF [ Pia, 27.07.2007, 21:58 ] |
Predmet príspevku: | Re: EGR |
nico píše: Nissanisti na niektorych forach Y60-tkari pisu ze je dobre odstavit EGR ventil. co je na tom pravda? ...to je vseobecna pravda... ![]() |
Autor: | HONZA.S [ Sob, 28.07.2007, 8:16 ] |
Predmet príspevku: | |
Nestačilo by ucpat tu hadičku co ho otevírá? |
Autor: | Martin 4 [ Ned, 29.07.2007, 20:14 ] |
Predmet príspevku: | |
...ja mám len odpojenú hadičku podtlaku čo to ovláda. |
Autor: | Tyky [ Pon, 30.07.2007, 11:17 ] |
Predmet príspevku: | |
btw, robi niekto dekarbonizaciu komplet motora v blizkosti BA? |
Autor: | nico [ Uto, 31.07.2007, 20:25 ] |
Predmet príspevku: | |
Takze som ho odpojil (EGR) a to tak ze som medzi ventil a sanie vlozil podlozku z nerezu ktora zabranila pristupu vyfukovych plynov z ventila do sania. Alternativa s odpojenim tej ovladacej hadicky sa mne osobne nepaci, pretoze do toho ventilu ide dost svinstva z vyfuku a zda sa mi ze to svinstvo by mohlo za urcitych okolnosti zpricinit ze ventil ostane furt otvoreny (aspon mne sa to uz raz stalo). Po odpojeni EGR s radostou konstatujem ze motor ide ovela lepsie, ma podstatne vyssi krutiaci moment v nizkych otazkach. lepsi chod, menej dymi a ma nizsiu spotrebu. Som spokojny. |
Autor: | finder [ Uto, 31.07.2007, 20:29 ] |
Predmet príspevku: | |
![]() Kedze cez STK budem usiet ist za pomoci farebnych papierikov (hold kat to ma asi za sebou), kaslem na emisie, a EGR asi pojde zastuplovat ... |
Autor: | nico [ Uto, 31.07.2007, 21:11 ] |
Predmet príspevku: | |
Tyky píše: btw, robi niekto dekarbonizaciu komplet motora v blizkosti BA? Existuje profesionalna dekarbonizacia prostrednictvom špecialneho "bypassu" kt sa pripoji namiesto filtra. Ja osobne som pouzil Engine Flush pripavok kt nalejes do oleja pre vymenou a nechas motor ist 10 min na volnobeh a potom to cele vypustis, vymenis filter a das novy olej. Ten pripravodk je koncetrovany detergent ktory sa v malom mnozstve pouziva ako aditivum aj v oleji. Celkom to funguje. |
Autor: | Martin 4 [ Str, 01.08.2007, 9:42 ] |
Predmet príspevku: | |
ak niekto chce, mám skladom origo plechovku takého sajrajtu rovno z améériky. Svojho času som sa na to dal nablázniť ale v poslednej chvíli ma opustila odvaha to naliať do motora a tak mi to smutno stojí v regáli.... ak by mal niekto záujem... |
Autor: | palo-cherokee [ Str, 01.08.2007, 12:10 ] |
Predmet príspevku: | |
AD EGR vebntil - som to riešil na Jeepe kombináciou obidvoch postupov, pretože: len samotné odpojenie a následné upchatie podtlakovej hadičky síce odstaví ovládanie EGR a tiež zamedzí zblbnutu riadiacej elektroniky (ak nejakéá je), ale môže dochádzať k samovoľnému otváraniu ventilu tlakom plynov cez trubku a preto som to zablendoval - tak ako píše Nico - podložka pod príruby 2Martin: aký to máš ten Engine Flush? možno by som mal záujem |
Autor: | nico [ Str, 01.08.2007, 21:03 ] |
Predmet príspevku: | |
Martin 4 píše: ak niekto chce, mám skladom origo plechovku takého sajrajtu rovno z améériky. Svojho času som sa na to dal nablázniť ale v poslednej chvíli ma opustila odvaha to naliať do motora a tak mi to smutno stojí v regáli.... ak by mal niekto záujem... Martin ja mam podobne auto ako ty a predpokladam ze rovnako stare a prblizne rovnaky pocet km. Ja som takyto detergent nalial aj do motora a aj do chladica (samozrejme specialny prostriedok na chladice) a tiez som mal obavy aby mi hlavne chladic nezacal niekde tiect, ale som si povedal ze ked ma tiect radsej nez tece v garazi ako niekde 200 km od domu. Použil som to a z chladiča vytiekol akurat vodny kamen a nezačal ani tiect ani nebol ziaden problem |
Autor: | michi [ Pia, 24.08.2007, 21:58 ] |
Predmet príspevku: | |
Tak aj ja som odstavil predmetný ventil. Z tejto debaty mi vyšlo zaslepiť aj hadičku aj ventil nerezovou podložkou. Nejaký citelný nárast výkonu alebo krúťaku nepociťujem, ale ešte som s tým moc nenajazdil. Uvidíme tento víkend. ![]() To Martin: Ak Ťa ešte Cheero neobral a ten zázrak dekarbonizujúci motor, tak by som mal o neho interes. Podľa mňa to nemôže uškodiť a možno to motoru prospeje. Daj vedieť. ![]() |
Autor: | Karlito [ Pia, 24.08.2007, 22:05 ] |
Predmet príspevku: | |
michi píše: Tak aj ja som odstavil predmetný ventil. Z tejto debaty mi vyšlo zaslepiť aj hadičku aj ventil nerezovou podložkou. Nejaký citelný nárast výkonu alebo krúťaku nepociťujem, ale ešte som s tým moc nenajazdil. Uvidíme tento víkend. ![]() To Martin: Ak Ťa ešte Cheero neobral a ten zázrak dekarbonizujúci motor, tak by som mal o neho interes. Podľa mňa to nemôže uškodiť a možno to motoru prospeje. Daj vedieť. ![]() Michí, ale je to tam, neboj! ![]() -ka- |
Autor: | michi [ Pia, 24.08.2007, 22:15 ] |
Predmet príspevku: | |
Karlito píše: ... a inak si niesom istý tým nerezovým tesnením, ty kokso! Nerez je dosť hard, teda tvrdý!!!!!!!!!!!! -ka- A čo myslíš, že by tam bolo lepšie dať??? ![]() |
Stránka 1 z 4 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |