4x4 Club Slovakia
http://4x4club.sk/forum/

GR Y60 zmena prevodu na redukcnej prevodovke viac do pomala
http://4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=129&t=2413
Stránka 1 z 4

Autor:  nico [ Ned, 26.08.2007, 23:05 ]
Predmet príspevku:  GR Y60 zmena prevodu na redukcnej prevodovke viac do pomala

Po skusenostiach s jazdenim, hlavne v piesku, sa mi zda ze motor Y60 nestiha, jednoducho mu trochu chyba "dych".
Stretol tu sa niekto alebo ma uz aj skusenost so zmenou prevodu na redukcii viac do pomala-sily?

Autor:  dindaj [ Ned, 26.08.2007, 23:15 ]
Predmet príspevku: 

Oslov Jura BSP on to ma. Nie vsak na redukcnej prevodke,ale ma stalu redukciu v prevodovke,nakolko je na 37" pneu.

Autor:  petertn [ Ned, 26.08.2007, 23:28 ]
Predmet príspevku: 

nico ked nieco zistis tak to daj sem,aj mna to zaujima.

Autor:  nico [ Ned, 26.08.2007, 23:28 ]
Predmet príspevku: 

dindaj píše:
Oslov Jura BSP on to ma. Nie vsak na redukcnej prevodke,ale ma stalu redukciu v prevodovke,nakolko je na 37" pneu.

Juro napis nam sem pre vsetkych o tom nieco

Autor:  pal [ Pon, 27.08.2007, 3:18 ]
Predmet príspevku: 

hmmm, som pocul ze patrol jazdi na 35 pneu ako v serii... A ze len chujoviny ako jeep potrebuju menit revody... :)

Autor:  mello [ Pon, 27.08.2007, 21:51 ]
Predmet príspevku: 

pozri www.calmini.sk. resp. www.marks4wd.com

Autor:  michi [ Uto, 28.08.2007, 0:37 ]
Predmet príspevku: 

pal píše:
hmmm, som pocul ze patrol jazdi na 35 pneu ako v serii...


Nesmieš veriť všetkému, čo si kde počul!!! :-D

Autor:  pal [ Uto, 28.08.2007, 2:31 ]
Predmet príspevku: 

kokos, ono to je jasne - ja viem. Ale tolko ludi rozprava o 35 bez zameny stalych prevodov, jaaaj. Ved stacia zaklady mechaniky..,
Ide o to ze na Jeep vyjdu prvody 15 a na japonca 150. A za 150 by som uz veru aj ja robil kaleraby o tom ako to v pohode frci ;)

Autor:  Kapo [ Uto, 28.08.2007, 9:58 ]
Predmet príspevku: 

Problém s vedšími pneu majú zvedša benzíny a hlavne automaty. Diesel skôr zožere rozdiel hlavne na rovine , a patrolu hlavne vydržia poloosi :-D . Ja ked som dal 33 tak tachometer začal ukazovať skutočnú rýchlosť , a pätku dávam namiesto v 50 až v 60 km/h.

Autor:  RADOFFROAD [ Uto, 28.08.2007, 10:41 ]
Predmet príspevku: 

nerad by som aby tu vznikla podobna hadka ako u ceskych bratov na temu Patrol na 35

stavali sme nejedneho Patrola na 35 (na vsetkych som jazdil)

tvrdim : Patrol 3,3TD na 35 = ziadny problem

GR s dobrym motorom na 35 ziadny problem

pokial ma clovek trochu citu v nohe , spotreba mimo mesta klesne !

nevrdim , ze je to na zavodenie , ale jazdi to uplne normalne a uz par mudrlantov presvedcilo az pojazdenie v takom aute

kazdopadne idealna je zmena prevodu avsak ja doporucujem na trola len zmenu redukcneho a tak aj idem teraz riesit par aut (aj svoje)

hlavny prevod mi vyhovuje , na trole sa potom prijemnejsie cestuje , akoby som mal 6. rychl. stupen

Autor:  pal [ Uto, 28.08.2007, 10:54 ]
Predmet príspevku: 

Ahhha, ale na redukcii si nestaci, takze to nieje ok. Aj mne to na ceste islo, pomalicky som sa rozgulal a islo. Ale v terene, redukcie, ojoooj. Ten isty problem ma kazdy, jeho vec ci to bude trpiet, alebo poriesi 8)

Autor:  RADOFFROAD [ Uto, 28.08.2007, 11:31 ]
Predmet príspevku: 

ale to je nezmysel co pises !

normalne to ide aj na redukcii a ked posadim hociakeho offroudaka v terene do trola a nebude vediet ake ma gumy , sa stavim , ze 9 z 10tich to nerozozna :roll:


zmierte sa uz konecne vsetci s tym, ze Patrol MOZE jazdit na 35" pneumatikach a je vtedy daleko menej handycapovany ako ine auta

Autor:  Andrej [ Uto, 28.08.2007, 11:52 ]
Predmet príspevku: 

RADOFFROAD píše:
zmierte sa uz konecne vsetci s tym, ze Patrol MOZE jazdit na 35" pneumatikach a je vtedy daleko menej handycapovany ako ine auta


No to je možné, viezol som sa vtedy z Haldirom, len akosi ked to skape na 1 v kopci bez redukcie, neviem či to je košer. Na redukcii to šlo vždy docel akurat na moj vkus sa musel hodne vytáčať motor aby to šlo.

Tak isto aj ja ked dám na svoj jeep 33 a nezmením prevody to pojde ale len pojde to ma nikto nepresvedčí. A zase stále chodiť len na redukčke dosť otrava. Ked mam selectract a chodím na zadok prejdem toho hodne bez použitia redukčky. Tu len v nejakých tiahlych kopcoch a podobne. Skor využívam 4-kolku. A to mam na rozdiel od patrola 180 koní a aj tak idem meniť prevody pretože to nemá tu dynamiku čo malo.

Nejdem sa hádať, všetko ide. :wink:

Autor:  RADOFFROAD [ Uto, 28.08.2007, 12:10 ]
Predmet príspevku: 

miesate hrusky s jablkami dookola

Haldir ma elektronicke cerpadlo (zatial)

viezol sa na moju ziadost v Bobyho GR , pricom Boby ma 116 PS (a nalozene upravene GR 60) a Haldir 128 PS (a prazdne neupravene GR 61) a este Bobyho trol nepatri zas k tym najzivsim

cize by Bobyho GR 60 mala byt poriadne handycapovana oproti Haldirovej GR 61

...ale nebola

Haldir povedal, ze odspodu ide lepsie Bobyho a celkovo skoro rovnake a vo vyzsich otackach ide lepsie ten jeho

je tam vela faktorov

a nedrzte sa len vykonu , je dalsich x dolezitych parametrov :wink:

Autor:  Andrej [ Uto, 28.08.2007, 12:21 ]
Predmet príspevku: 

RADOFFROAD píše:
je dalsich x dolezitych parametrov :wink:


Tak tak a ked je všetko urobené ako ma všetko funguje amen :wink:

Stránka 1 z 4 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/