Dnes je sobota 4. mája 2024, meniny má Florián a zajtra Lesana, Lesia
Patrol Y60 2,8 TD - nechce ist..je to normalne?
Autor |
Správa |
Milan
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 20:37 Príspevky: 3268 Bydlisko: Nitra
|
[quote="bahno".Do kopca bolo asi treba usmev c 10 a patrol by to dal v pohode [/quote] Neeeeee,do kopca usmev 12 a zatvorenu papulu aby si nevyzeral ako vesely cyklista z muškami v zuboch Si to cele pokazil. A ano,je lenive.Ked som robil na skladke odpadu tak som si ho prevazil na elektronickej vahe.2 386 kg aj z tym bordelom co v nom vozim.Takze tak.
_________________ Patrol GR, kde neprejdem tam pretiahnem!!!
|
Pia, 06.08.2021, 16:16 |
|
|
Milan
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 20:37 Príspevky: 3268 Bydlisko: Nitra
|
Janobodo píše: .auto ma 2,7 tony..ja ma high roof verziu, este so zachranarskym vybavenim. Mam dojem ze tu bude problem.
_________________ Patrol GR, kde neprejdem tam pretiahnem!!!
|
Pia, 06.08.2021, 16:21 |
|
|
Janciak
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pia, 05.04.2013, 17:43 Príspevky: 1580 Bydlisko: Čierny Balog (Brezno)
|
Len tak mimo temu ja mam v patrole gu4 m57 z bmw aj s 6st manualom cca 250konikov inak povedane len ten slabsi motor kus cipnuty ale do druheho pattola dam rovno to biturbo Co sa kablov tyka (senzor polohy vacky a kluky, senzor tlaku v sani, senzor tlaku paliva na liste a v cerpadle) to je asi vsetko ked neratam cidla na tlak oleja a podobne veci Motor je celkom jednoduchy a hlavne ked sa podrbe elektronika oprava je uplna pohoda ku vsetkemu je pristup Diagnostika cez telefon
_________________ PREDAJ POUZITYCH ND NISSAN PATROL Y60 0915 526 286 Nissan Patrol GR Y61 2.8 TD troska podvihnute, Maxxis CC 37x12.5, navijaky, pevnostaky, zahradka, CB, lana, sekera a vsetko ostatne EX:Opel Frontera 2.4i, Navijak 5,5t, MT31x10,5
|
Pia, 06.08.2021, 21:59 |
|
|
Janobodo
Učeň
Registrovaný: Ned, 01.08.2021, 14:29 Príspevky: 16
|
diky za zpravu a uz som s nim volal..snad to nejako spravi. Na bazar som sa dival..jasne..ale skor by som chcel ten.moj..lebo viem ze bol malo pouzivany...a k tomu 200kw;) ti dam pan doktor
|
Pia, 06.08.2021, 22:18 |
|
|
Janobodo
Učeň
Registrovaný: Ned, 01.08.2021, 14:29 Príspevky: 16
|
[quote="Janciak"]Len tak mimo temu ja mam v patrole gu4 m57 z bmw aj s 6st manualom cca 250konikov inak povedane len ten slabsi motor kus cipnuty ale do druheho pattola dam rovno to biturbo
Bomba..prosim ta..kto to robil, kolko ta to stalo prosim? diky
|
Sob, 07.08.2021, 15:08 |
|
|
Janobodo
Učeň
Registrovaný: Ned, 01.08.2021, 14:29 Príspevky: 16
|
Cau chlapci dlhsie som sa neozval, leto bolo hekticke a srovnaval som si myslienky a udaje. V prvom rade sa ospravedlnujem a kludne urobim zo seba k..ta...patrol, ktory bol v sudane mal 4,2litrovy diesel motor...preto asi ten spomienkovy optimizmus..volal som si s chirurgom z Talianska, ktory tam bol so mnou a nejako sme sa dopracovali k tomuto zaveru. Co dalej... predtym nez sa bud patrola alebo skor motora 2,8T a s prevodovkou zbavim, ho zkusim tuna poladit..nasiel som tu borca..jazdim rozumne, snad moju ani patrolovu hlavu neroztrhne. Jak som hovoril, chodim s nim len do prace a z prace. ked ma to neuspokoji, dam vediet, ked budem motor s prevodovkou predavat. Velice ma laka swap BMW M57 spolu s automatom BMW ...160km...kedze to potrebujem mat na papieroch, budem musiet obetovat nemale prostriedky za zapisanie do TP..ked nepocitam samotnu cenu motoru a prevodovky + material a praca. Boze ale jak sa mi lubia na youtube Patroly s BMW 4,4 is V8 M62 B44...kvoli tomu by som aspon chvilku chcel zit v Polsku, asi tam je mozne vsecko Ten zvuk je uzasny...niekdo skusenost?poznate chlapika kto by to vedel? diky a zdar vsetkym Jano
|
Štv, 02.09.2021, 21:36 |
|
|
OGO
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 20.05.2009, 21:33 Príspevky: 1837
|
Napíšem sem môj názor a neber to ako odhováranie, len sa nad tým zamysli. Ak chceš predať to auto alebo len motor, tak ho netuninguj, nechaj ho napokoji. Prečo ? Zamysli sa nad textom inzerátu : 1/ Predám patrol s málo kilometrami v pôvodnom stave. 2/ Predám patrol, kde do motora som už vŕtal ( tuningoval).
Každý jeden, čo chce patrola tak dá prednosť netuningovanému motoru, lebo si ho môže sám tuningovať ako chce. Keď si kúpi tuningový motor, tak si kupuje mačku vo vreci, lebo nevie kto a čo na tom motore robil. Jedine keby to robila firma a dala záruku, čo robila. Keď v inzeráte zatajíš, že v motore sa už vrtalo a ten motor novému majiteľovi kľakne, tak sa ťa budú spytovať, ako mohol kľaknúť motor s tak málo kilometrami. Chcel som pôvodne napísať viacej ale to by si už mohol brať ako že príliš mudrujem a popritom patrol je tvoj a nie môj.
|
Str, 08.09.2021, 16:14 |
|
|
Janobodo
Učeň
Registrovaný: Ned, 01.08.2021, 14:29 Príspevky: 16
|
Ahoj OGO tvoj nazor ma racionalny zaklad a musim uznat, ze mas pravdu Auto jak som pisal predam lennza nesmyselnu cenu, jak je na mobile.de...ale s pravdepodobnostou hraniciacou a istotou budem predavat prevodovku a motor..neviem kedy..ale prijde to. A jak spravne pises, pre mnohych moze byt povodny zachovaly motor s prevodovkou zaujimavy. a mne moze znizit naklad na prestavbu.
mam rozjednane moznosti zastavby, skor sa uberam cestou BMW V8...M60B44 ci M62B44 ..ine motory ma nezaujimaju..mimo klasik M57, to mam jako nouzovou moznost. Od kupenia auta s nim denne jazdim do prace a aj ked mam uz potvrdene, ze motor jazdi jak ma, tak sa s nim postupne lucim... Diky vsetkym za konstruktivne nazory..tuning teda vypustam. kebs niekdo vedel o niekom, kto vie zapojit uvedene V8 do patrolu , prosim dajte echo..cim blizsie k Litomysli v Cechah, tym.lepsie.
patrolu zdar!
|
Str, 08.09.2021, 22:34 |
|
|
JOE66
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 17.04.2012, 18:31 Príspevky: 2593 Bydlisko: Vychod
|
Keby mam davat do patrola 8valce starej europskej koncepcie tak zo skusenosti radsej ako bmw dam prednost od mercedesu M113 5liter- blbovzdorny alebo M113 s kompresorom co sa daval do amgcok kde to ma v serii 500koni + s lahkou upravou 600 . Sam mam doma na palete Om606 ktory ma tiez potencial na 300az 500 konikov len ja a diezel to zase nejde velmi dokopy ale jest nepyta
|
Str, 08.09.2021, 23:36 |
|
|
OGO
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 20.05.2009, 21:33 Príspevky: 1837
|
Janobodo ešte taká malá poznámka. Zisti si, či to budeš vedieť zlegalizovať., teda aby si mal v poriadku "papiere"., ak stroj budeš chcieť používať na verejných cestách. Ide o to, že častokrát to je najväčší problém.
PS: Napísal som ti súkromnú správu.
|
Štv, 09.09.2021, 0:22 |
|
|
Janobodo
Učeň
Registrovaný: Ned, 01.08.2021, 14:29 Príspevky: 16
|
Registracia je hned druha vec, ktora ma trochu trapi. Ale snad s podporou nejakych bubakov v penazenke sa ochotny clovek najde. mam vybornu prihodu..v Keni som nakupoval vzacne Vespy, na dovolenke pri mori ma nebavi len lezat na plazi..su to ikonicke skutre...kupil som celkom 4kusy, za skoro nic..jeden model ako som.kupil je v new yourskom muzeu ako najkrajsi skuter na svete, Vespa GS150, Vespa Rally 200..najsilnejsia a najvyhladavanejsia stara Vespa, Vespa SS180 a Vespa VNB125..vsetko 60 a 70roky.. Vsetci mi hovorili na forach, ze sice ich kupim ale nemam sancu ich oficialne dostat do europy a zaregistrovat.. no a o par rokov mi predaj 2kusov zaplatil kompletnu renovaciu dalsich dvoch, ktorem mam v garazi na policke na znackach.. Ono niekedy sa neda vsetko doplanovat do posledneho detailu a niekedy fakt staci nadsenie a zapal tu vec realizovat..potom sa to nejako spravi Ale je to jako s veteranmi..su tak krasne ze s nimi clovek nechce jazdit, aby ich neposkrabal. Ale jak uz niekdo napisal..jest si to nepyta. Kazdopadne bez pomoci rovnako nadsenych ludi by to nebolo mozne..na Slovensko prisli tie vespy zadarmo..skutocne. Preto diky za rady a keby niekdo mal kontakt na pana z uradu, ktory ubohemu doktorovi pomoze zaregistrovat vysnivany swap, napiste mi prosim spravu. diky
|
Štv, 09.09.2021, 10:03 |
|
|
JOE66
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 17.04.2012, 18:31 Príspevky: 2593 Bydlisko: Vychod
|
Na inzercii na bazosi su teraz asi 2 patroly 60 a 61 s bmw motorom.Tusim,ze z cadci a cenovka okolo 35 litrov. Ze hladaj a volaj a pytaj sa a budes v obraze
|
Štv, 09.09.2021, 22:38 |
|
|
Luther
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 31.03.2013, 19:37 Príspevky: 2119 Bydlisko: Lipt. Mikuláš
|
JOE66 píše: Na inzercii na bazosi su teraz asi 2 patroly 60 a 61 s bmw motorom.Tusim,ze z cadci a cenovka okolo 35 litrov. Ze hladaj a volaj a pytaj sa a budes v obraze Niekto si s tým chce spraviť dobrý bussines Keď vidím také autá, tak si vždy spomeniem na jednu Y61 ktorá sa predávala za cca 15 a nevedeli sa toho zbaviť. Ja osobne by som šiel do 4.2. Zástavba BMW je predsa veľký zásah, ktorý laikovi môže poriadne znepríjemniť život. Je pekné, že poliak dáva záruku, len neviem, či by sa mi chcelo vždy riešiť odťah do PL, keď sa niečo stane.
_________________ ...Respect Nature... Som označený za extrém, pretože milujem svoju zem!
|
Pia, 10.09.2021, 7:50 |
|
|
Janobodo
Učeň
Registrovaný: Ned, 01.08.2021, 14:29 Príspevky: 16
|
Caute, trochu to tu ozivim po poslednych spravach som upustil od upravy stavajuceho motoru.trosku si na neho zvykam..a ked nic za patrolom netaham, tak ani nenadavam..okrem toho ked tankujem..ten vykon za tu spotrebu skratka nestoji spotrebu viem.pochopit u V8 ktora vam s kazdym zrychlenim vyrvori usmev na tvari.. posledne tu bol spomenuty swap OM606 motoru od MB s mechanickou pumpou...na strankach ako dieselmeken a dieselpumpuk je o swapoch tohto motoru popisane hodne. swap mechanickrho motoru za mechanicky je dobra vec..a 300koni tiez..na strankach sa da kupit repasovana pumpa nastavena na pozadovany vykon etc..keby som mal na palete prevodovku y61 asi by som do toho siel.Tiez som zistoval informacie o swapoch M113 od MB, tiez velice zajimave..vzdy je tam problem napasovania na inu prevodovku etc. v neposlednom rade zatial som nenasiel nikoho, kto by Mercedes swap do Patrolu v CR robil...ale chlapi, myslim ze OM606 je skutocne dobra volba
Aj tak hladam stale kombinaciu atmosferickeho V8 s dobrou prevodovkou spolu ..idealne automatickou..takto by sa.mi to lubilo najviac. Kontakt na chlapika co robi swap M57 mam, ale BMW V8 montovat nevie...
No a na youtube a na australskom fore som videl a cital o dvoch patroloch, ktore mali implantovany motor V8 z Infinity FX. Asi 230kw v zaklade..schopne az 600koni, motor s dobrou povestou, kvalitne postaveny..VK45DE s automatom Jatco 5kvalt...ta ista je v Patrole GU2..tiez velice solidna. Nemate niekdo skusenost..predpokladam ze asi nie..len nahodou...narazil som na chlapika ktory sa zaobera upravami Infinity aut a nad swapom do patrola povedal..neni problem, urobi uchyty motoru a prevodovky, kardan zkrati, vyvazi etc..proste nic nebolo problem, prehodi ECU, vymaze veci ktore nepotrebujem etc..az mi to prislo divne..preto pisem.. cena vobec neni zla, oproti poliakovi ani nehovorim. 4x4expert.pl suschopny urobit swap aj V8 bmw s prevodovkou ZF za 20000!!!eur
blazni diky za feedback Jano
Naposledy upravil Janobodo dňa Str, 27.10.2021, 21:22, celkovo upravené 1
|
Str, 27.10.2021, 21:17 |
|
|
palo-cherokee
koumák
Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35 Príspevky: 4311 Bydlisko: ZA
|
Janobodo píše: Caute, trochu to tu ozivim
Aj tak hladam stale kombinaciu atmosferickeho V8 s dobrou prevodovkou spolu ..idealne automatickou..takto by sa.mi to lubilo najviac. Gen IV LS + 6L90 a budeš spokojný
|
Štv, 28.10.2021, 2:17 |
|
|
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|