Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Pia, 19.04.2024, 15:40
Dnes je piatok 19. apríla 2024, meniny má Jela a zajtra Marcel




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 30 ]  Choď na stránku 1, 2  Ďalší
 Y60 zdochne po par minutach 
Autor Správa
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 03.10.2014, 11:09
Príspevky: 43
Odpoveď s citáciou
Caute,

prosim o pomoc s mojim patrolom Y60 2.8td rv91

nebudem zatial pisat celu story, zacnem s jednoducho

Pokial je baterka uplne KO, a je v tom aute skor na ozdobu, moze to byt dovod preco po par min. zdochne ? Akokeby nedostaval naftu.


Auto stalo asi 9 mesiacov
Startoval som cez kable a raz aj cez roztiahnutie
Menil som palivovy filter, predfilter a pumpicku, tiez som otvoril nadrz a pozrel ci na spodku nie je bordel,
Ked je nastarovane ukazuje 12V, alternator pravdepodobne slape,

Potrebujem to auto 1x-2x za rok, cize nechcem hned kupovat novu baterku, ak by chyba mohla byt niekde uplne inde.


Dakujem


Sob, 08.10.2022, 17:23
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Str, 20.05.2009, 21:33
Príspevky: 1833
Odpoveď s citáciou
.....Pokial je baterka uplne KO, a je v tom aute skor na ozdobu, moze to byt dovod preco po par min. zdochne ? Akokeby nedostaval naftu.....

Pokiaľ motor beží, alternátor funguje, tak pokrýva celú elektrickú spotrebu + dobíja akumulátor, pokiaľ je akumulátor KO, teda nie je schopný prijímať a uskladňovať elektriku, tak to nie je dôvod aby motor zhasol.


Sob, 08.10.2022, 20:48
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 03.01.2010, 21:01
Príspevky: 308
Bydlisko: GA Jelka
Odpoveď s citáciou
Pokiaľ alternátor dáva 12v tak je to trochu dosť málo a ak je batéria ko tak to môže byť aj tým


Sob, 08.10.2022, 21:38
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Str, 20.05.2009, 21:33
Príspevky: 1833
Odpoveď s citáciou
S tou KO batériou nesúhlasím.
Akonáhle motor beží a alternátor je dobrý, celú elektrickú spotrebu ťahá alternátor.
Ja to mám x-krát vyskúšané. Keď sa motor naštartoval, išiel aj s KO akumulátorom.
Podmienkou je dobrý alternátor.


Sob, 08.10.2022, 22:24
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 04.10.2006, 20:45
Príspevky: 3148
Bydlisko: VYCHOD PO
Odpoveď s citáciou
moody01 píše:
Caute,


Ked je nastarovane , alternator pravdepodobne slape,

ukazuje 12V,Dakujem


..pravdepodobne nešlape.... :wink:

_________________
My car is Cherokee-Jeep Grand Cherokee ! 5,2 V8,MT Goodrich,3"liftik,CB,gurtna a dobra duša za volantom.

ložiska a prislušenstvo http://www.martino-eshop.sk


Ned, 09.10.2022, 8:06
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 04.09.2012, 9:43
Príspevky: 1886
Bydlisko: GA-Kosuty
Odpoveď s citáciou
Ako píše Martino,alternátor by mal dávať 14-14,7 V a nie 12

_________________
VW T3 1,6 aircooled boxer(1980). EX:Jeep Grand Cherokee 5,2 V8,Jeep Grand Cherokee 5,2 V8,Jeep Cherokee 2,5 td,Ford Maverick 2,7td,Jeep Grand Cherokee 5,2V8,Jeep Grand Cherokee 4,0i,Jeep Grand Cherokee 2,5td,Hyundai Galloper 2,5td,Jeep Cherokee 2,5td


Ned, 09.10.2022, 10:06
Profil
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 03.10.2014, 11:09
Príspevky: 43
Odpoveď s citáciou
Kupil som baterku

Auto nastartovalo ale musel som ho drzat v otackach, inak by zdochol, drzal som ho chvilku na 1500 potom som znizil na 1000 , po piatich min uz drzal aj na volnobech ale len nejakych 200-300ot a skoro skapinal, tak som si vravel ze asi treba dostelovat volnobech,

Ked sa trocha zohrial skusil som ho vytocit do 3000 ,
Nasledne zacal cukat, dymit (biely dym), a zfochynat,

Dalsie start boli tazke a nepravidelny chod, a zdochynal

Cize baterkou to nebolo :/


Uto, 11.10.2022, 18:13
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Str, 20.05.2009, 21:33
Príspevky: 1833
Odpoveď s citáciou
Voľnobeh 200-300 otáčok nerobí dobre motoru, čudujem sa že nezhasol.
No vyzerá to tak, že ten motor vyžaduje väčšie ošetrenie ako baterku.
Komplet palivová sústava, vstrekovacie čerpadlo, trysky.
Tlaky vo valcoch sú v poriadku ? Motor nežerie olej ? Koľko má vlastne kilometrov ? Koľko kilometrov majú trysky, vstrekovacie čerpadlo ? Netratí sa voda z chladiča ? Rozvody sú OK ? Ventily OK ? Netlakuje do expanzky ? To je len základ, môže toho byť menej ale aj viac. Zábava na dlhé zimné večery...


Uto, 11.10.2022, 18:37
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Ned, 21.10.2007, 18:48
Príspevky: 2491
Bydlisko: LIPT.MIKULAS
Odpoveď s citáciou
Ved si si sam odpovedal v prvom prispevku :wink: .Nedostava naftu.Treba uz len zistit,ze preco.....netesne potrubie,zahrdzavene cerpadlo ked dlho stalo....netesny semering na nom.....zadrbane sitko pod holendrom....zahrdzavene ihly v spickach....zly kontakt na chcipaku.....
Napoj na cerpadlo bandasku s cistou naftou,aby si vylucil netesnost potrubia a ked sa nezlepsi,tak chod po cerpadle.Pripadne vymontovat trysky a pozret ako prasia a mozno skontrolovat rozvody ci neskocil remen....


Uto, 11.10.2022, 18:39
Profil
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 03.10.2014, 11:09
Príspevky: 43
Odpoveď s citáciou
Auto startovalo a jazdilo do posledku na 1*, nasledne dlho stalo cca 10 mesiacov, prvy start po 10 mesiacoch bol bez spreju a na 1. Pretocenie nastatrtoval a krasny zvuk, drzal otacky atd. Problem nastal az na 2. Nastartovanie na druhy den ked som ho chcel vyparkovat zo zeliny.


Uto, 11.10.2022, 18:52
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Str, 20.05.2009, 21:33
Príspevky: 1833
Odpoveď s citáciou
Pozri, že kedy nastal problém nie je vôbec dôležité, ale dôležité je to, ako sa motor správa teraz. A tie jeho prejavy naznačujú, čo by bolo preň vhodné spraviť, písali sme. Bez toho sa zrejme nevráti do pôvodnej kondície len tak sám od seba.


Uto, 11.10.2022, 19:42
Profil
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 03.10.2014, 11:09
Príspevky: 43
Odpoveď s citáciou
Jasne, idem prezret celu palivovu sustavu,

Dakujem velmi pekne za vsetky rady a tipy :smt147


Uto, 11.10.2022, 19:53
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 03.01.2010, 21:01
Príspevky: 308
Bydlisko: GA Jelka
Odpoveď s citáciou
Vypustiť nádrž
Po takej dobe tam bude najskôr voda a iný sajrajt z nafty


Uto, 11.10.2022, 20:21
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 05.04.2013, 17:43
Príspevky: 1580
Bydlisko: Čierny Balog (Brezno)
Odpoveď s citáciou
V prvom rade daj hadicu z cerpadla rovno do flasky s cistou novou naftou
Nastartuj a uvidis ako sa bude spravat
Ak to bude robit kktiny tak nemas uz velmi co hladat
Uz to bude len v motore (stlpik cerpadlo vstreky)
Ak auto pojde z flasky normalne problem je v privode paliva
Potom uz len posuvaj flasku dalej a dalej od motora a uvidis kedy sa problemy objavia

_________________
PREDAJ POUZITYCH ND NISSAN PATROL Y60
0915 526 286
Nissan Patrol GR Y61 2.8 TD troska podvihnute, Maxxis CC 37x12.5, navijaky, pevnostaky, zahradka, CB, lana, sekera a vsetko ostatne
EX:Opel Frontera 2.4i, Navijak 5,5t, MT31x10,5


Uto, 11.10.2022, 20:33
Profil
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 03.10.2014, 11:09
Príspevky: 43
Odpoveď s citáciou
Z bandasky ide ako novy, zacinam verit ze je to proste stara nafta, zozenem nejaku vacsiu bandasku a idem ju vypustit.

Nechcel som tomu ale verit kedze viem ze patrol nebol nikdy vyberavy na to co sa mu nalialo do hrdla...


Štv, 13.10.2022, 17:17
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 30 ]  Choď na stránku 1, 2  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: