Dnes je nedela 29. júna 2025, meniny má Peter a Pavol, Petra a zajtra Melánia
GR Y60 zmena prevodu na redukcnej prevodovke viac do pomala
Autor |
Správa |
nico
Učeň
Registrovaný: Str, 13.06.2007, 22:12 Príspevky: 94 Bydlisko: Bratislava
|
Po skusenostiach s jazdenim, hlavne v piesku, sa mi zda ze motor Y60 nestiha, jednoducho mu trochu chyba "dych".
Stretol tu sa niekto alebo ma uz aj skusenost so zmenou prevodu na redukcii viac do pomala-sily?
_________________ Faster and Faster
|
Ned, 26.08.2007, 23:05 |
|
 |
dindaj
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 06.03.2007, 19:34 Príspevky: 1811 Bydlisko: SE
|
Oslov Jura BSP on to ma. Nie vsak na redukcnej prevodke,ale ma stalu redukciu v prevodovke,nakolko je na 37" pneu.
_________________ Bývalý offroadak
|
Ned, 26.08.2007, 23:15 |
|
 |
petertn
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 04.12.2006, 15:26 Príspevky: 1254 Bydlisko: Trenčín
|
nico ked nieco zistis tak to daj sem,aj mna to zaujima.
_________________ na cestach umiera cim dalej tym viac ludi...budem radsej jazdit po chodniku...
Nikdy nesúper s blbcom.
Stiahne Ťa na svoju úroveň a tam Ťa prevalcuje svojimi skúsenosťami....
"Byť človekom nie je fakt, ale možnosť ..."
|
Ned, 26.08.2007, 23:28 |
|
 |
nico
Učeň
Registrovaný: Str, 13.06.2007, 22:12 Príspevky: 94 Bydlisko: Bratislava
|
dindaj píše: Oslov Jura BSP on to ma. Nie vsak na redukcnej prevodke,ale ma stalu redukciu v prevodovke,nakolko je na 37" pneu.
Juro napis nam sem pre vsetkych o tom nieco
_________________ Faster and Faster
|
Ned, 26.08.2007, 23:28 |
|
 |
pal
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 02.11.2006, 1:34 Príspevky: 889 Bydlisko: Ruzindol (TT)
|
hmmm, som pocul ze patrol jazdi na 35 pneu ako v serii... A ze len chujoviny ako jeep potrebuju menit revody... 
_________________ zelena mrdka
|
Pon, 27.08.2007, 3:18 |
|
 |
mello
Koumák
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 10:55 Príspevky: 193 Bydlisko: Kosice
|
_________________ LR DII, ARB, EP9, OME, 32",sanie, CB
|
Pon, 27.08.2007, 21:51 |
|
 |
michi
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 18.10.2006, 1:17 Príspevky: 2388 Bydlisko: Zálesie
|
pal píše: hmmm, som pocul ze patrol jazdi na 35 pneu ako v serii...
Nesmieš veriť všetkému, čo si kde počul!!!
|
Uto, 28.08.2007, 0:37 |
|
 |
pal
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 02.11.2006, 1:34 Príspevky: 889 Bydlisko: Ruzindol (TT)
|
kokos, ono to je jasne - ja viem. Ale tolko ludi rozprava o 35 bez zameny stalych prevodov, jaaaj. Ved stacia zaklady mechaniky..,
Ide o to ze na Jeep vyjdu prvody 15 a na japonca 150. A za 150 by som uz veru aj ja robil kaleraby o tom ako to v pohode frci 
_________________ zelena mrdka
|
Uto, 28.08.2007, 2:31 |
|
 |
Kapo
Recyklovaný teaneger
Registrovaný: Uto, 26.12.2006, 17:21 Príspevky: 3601 Bydlisko: MY/BA
|
Problém s vedšími pneu majú zvedša benzíny a hlavne automaty. Diesel skôr zožere rozdiel hlavne na rovine , a patrolu hlavne vydržia poloosi  . Ja ked som dal 33 tak tachometer začal ukazovať skutočnú rýchlosť , a pätku dávam namiesto v 50 až v 60 km/h.
_________________JAK BY TADY BYLO KRÁSNE, KDYBY SEM TU NEBYL JÁ. 
|
Uto, 28.08.2007, 9:58 |
|
 |
RADOFFROAD
Nikdy nespokojny úpravca
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30 Príspevky: 4332 Bydlisko: ZA
|
nerad by som aby tu vznikla podobna hadka ako u ceskych bratov na temu Patrol na 35
stavali sme nejedneho Patrola na 35 (na vsetkych som jazdil)
tvrdim : Patrol 3,3TD na 35 = ziadny problem
GR s dobrym motorom na 35 ziadny problem
pokial ma clovek trochu citu v nohe , spotreba mimo mesta klesne !
nevrdim , ze je to na zavodenie , ale jazdi to uplne normalne a uz par mudrlantov presvedcilo az pojazdenie v takom aute
kazdopadne idealna je zmena prevodu avsak ja doporucujem na trola len zmenu redukcneho a tak aj idem teraz riesit par aut (aj svoje)
hlavny prevod mi vyhovuje , na trole sa potom prijemnejsie cestuje , akoby som mal 6. rychl. stupen
_________________www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233
Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt 
|
Uto, 28.08.2007, 10:41 |
|
 |
pal
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 02.11.2006, 1:34 Príspevky: 889 Bydlisko: Ruzindol (TT)
|
Ahhha, ale na redukcii si nestaci, takze to nieje ok. Aj mne to na ceste islo, pomalicky som sa rozgulal a islo. Ale v terene, redukcie, ojoooj. Ten isty problem ma kazdy, jeho vec ci to bude trpiet, alebo poriesi 8)
_________________ zelena mrdka
|
Uto, 28.08.2007, 10:54 |
|
 |
RADOFFROAD
Nikdy nespokojny úpravca
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30 Príspevky: 4332 Bydlisko: ZA
|
ale to je nezmysel co pises !
normalne to ide aj na redukcii a ked posadim hociakeho offroudaka v terene do trola a nebude vediet ake ma gumy , sa stavim , ze 9 z 10tich to nerozozna
zmierte sa uz konecne vsetci s tym, ze Patrol MOZE jazdit na 35" pneumatikach a je vtedy daleko menej handycapovany ako ine auta
_________________www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233
Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt 
|
Uto, 28.08.2007, 11:31 |
|
 |
Andrej
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47 Príspevky: 4605 Bydlisko: Hlavná dedina
|
RADOFFROAD píše: zmierte sa uz konecne vsetci s tym, ze Patrol MOZE jazdit na 35" pneumatikach a je vtedy daleko menej handycapovany ako ine auta
No to je možné, viezol som sa vtedy z Haldirom, len akosi ked to skape na 1 v kopci bez redukcie, neviem či to je košer. Na redukcii to šlo vždy docel akurat na moj vkus sa musel hodne vytáčať motor aby to šlo.
Tak isto aj ja ked dám na svoj jeep 33 a nezmením prevody to pojde ale len pojde to ma nikto nepresvedčí. A zase stále chodiť len na redukčke dosť otrava. Ked mam selectract a chodím na zadok prejdem toho hodne bez použitia redukčky. Tu len v nejakých tiahlych kopcoch a podobne. Skor využívam 4-kolku. A to mam na rozdiel od patrola 180 koní a aj tak idem meniť prevody pretože to nemá tu dynamiku čo malo.
Nejdem sa hádať, všetko ide. 
_________________WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S EX Honda Civic 1,5 VVTI EX JGCH 4l - trochu off EX JGCH 5,2l - cestná leštenka email: andrej.durda@gmail.com
|
Uto, 28.08.2007, 11:52 |
|
 |
RADOFFROAD
Nikdy nespokojny úpravca
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30 Príspevky: 4332 Bydlisko: ZA
|
miesate hrusky s jablkami dookola
Haldir ma elektronicke cerpadlo (zatial)
viezol sa na moju ziadost v Bobyho GR , pricom Boby ma 116 PS (a nalozene upravene GR 60) a Haldir 128 PS (a prazdne neupravene GR 61) a este Bobyho trol nepatri zas k tym najzivsim
cize by Bobyho GR 60 mala byt poriadne handycapovana oproti Haldirovej GR 61
...ale nebola
Haldir povedal, ze odspodu ide lepsie Bobyho a celkovo skoro rovnake a vo vyzsich otackach ide lepsie ten jeho
je tam vela faktorov
a nedrzte sa len vykonu , je dalsich x dolezitych parametrov 
_________________www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233
Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt 
|
Uto, 28.08.2007, 12:10 |
|
 |
Andrej
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47 Príspevky: 4605 Bydlisko: Hlavná dedina
|
RADOFFROAD píše: je dalsich x dolezitych parametrov 
Tak tak a ked je všetko urobené ako ma všetko funguje amen 
_________________WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S EX Honda Civic 1,5 VVTI EX JGCH 4l - trochu off EX JGCH 5,2l - cestná leštenka email: andrej.durda@gmail.com
|
Uto, 28.08.2007, 12:21 |
|
 |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|