Dnes je sobota 28. júna 2025, meniny má Beáta a zajtra Peter a Pavol, Petra
|
Stránka 1 z 1
|
[ Príspevkov: 7 ] |
|
Autor |
Správa |
bikker
Učeň
Registrovaný: Pia, 08.02.2008, 10:08 Príspevky: 73 Bydlisko: Žilina
|
Nazdar chalani, chcel by som kupiť Patrola Y 60 2,8 td r.v. 96 má najazdených cca. 200 000 km, na čo si mám dávať najviac bacha pri obhliadke a pri skušobnej jazde?
....všetky info sa velmi hodia, tak zatim dik...
|
Štv, 12.03.2009, 10:26 |
|
 |
Karlito
CVOK HOBBISTA
Registrovaný: Štv, 14.06.2007, 22:53 Príspevky: 1442 Bydlisko: Západné čechy - okres ROkycany (pochádzam z Martina)
|

Ahoj,
1.) začneme karosériou - korózia lemov, prahov, v zadu nad rámom (ako sú zadné kolesá) a korózia uchytenia karosérie k rámu v prednej časti - skoro pod svetlami = je to tesne za maskou a nárazníkom.
2.) rám - hlavne korózia zadnej časti (okolo ťažného a zakončenia rámu) + pri zadných kolesách v oblúku pod auto
3.) prevodovka - vyskakovanie rýchlostí, hučanie, radenie 4x4 rýchla/pomalá, úniky olejov, voľa v radiacom mechynizme.
4.) spojka - trhanie, vibrácie, záber
5.) motor, únik chladiacej kvapaliny, hladina a stav, únik oleja z motoru celkovo, zvuk a dymivosť, studený štart - na tom trvaj!!! Po ohriatí záťah - turbo musí od cca 1.800 až 2.000 otáčok ťahať a nerobiť pazvuky + tak isto olej z turba - mastné = OK, ale tečúce = problém.
6.) zadná náprava - v podstate únik oleja, + uzávierka zadného diferenciálu. Tam je to buď funguje, alebo nie
7,) predná náprava - únik oleja, zbiehavosť kolies (poznáš na gumách), vole v zvislých čapoch, hl. tyč riadenia a spojovačka - rovnosť + kvalita čapov to spolu s prevodkou riadenia
8.) celkovo, vibrácie vo všetkých režimoch jazdy
No a samozrejme čísla - motor, rám a karoséria + v motorovom priestore nanýtovaný štítok
-ka-
_________________ Červená je tiež farba...
+420 604 240 223
|
Štv, 12.03.2009, 11:00 |
|
 |
bikker
Učeň
Registrovaný: Pia, 08.02.2008, 10:08 Príspevky: 73 Bydlisko: Žilina
|
Vrele diky za odpoveď, ak sa smiem spytať, mam este Patrola 3,3 r.v. 86, tam ešte uzávierka zadného diferenciálu nebola....ako ju odskúšam aby som vedel že funguje na 100 % ak v okoli je same asfaltové pole?
|
Štv, 12.03.2009, 11:20 |
|
 |
Karlito
CVOK HOBBISTA
Registrovaný: Štv, 14.06.2007, 22:53 Príspevky: 1442 Bydlisko: Západné čechy - okres ROkycany (pochádzam z Martina)
|
bikker píše: Vrele diky za odpoveď, ak sa smiem spytať, mam este Patrola 3,3 r.v. 86, tam ešte uzávierka zadného diferenciálu nebola....ako ju odskúšam aby som vedel že funguje na 100 % ak v okoli je same asfaltové pole?
Zdviháčik pod koliesko (len jedno zadné), necháš len pohon na zadok - ručná brzda je jedno, kardan stojí. Keď zapneš uzávierku a pootočíš kolesom musí zacvajknúť a kolesom viac už nepotočíš. Vypneš a zas cvakne a kolesom opať pootočíš
Keď budeš mať podtlak v zásobníkoch, tak niekoľkokrát sa to dá aj pri vypnutom motore.
Najlepšie sa to skúsi ale v zábere.
Lúka - zastavíš - cvak ON - pohneš sa v smere vlnky - rozsieti sa kontrolka a mala by byť zapnutá - na spiatočku si zahrab a musia obe kolesá - zatavíš a cvak OFF - pohneš sa v miernej vlnkea kontrolka zhasne mala by byť vypnutá - na spiatočku zahrabeš a pojde len jedno zadné koleso.
-ka-
_________________ Červená je tiež farba...
+420 604 240 223
|
Štv, 12.03.2009, 11:55 |
|
 |
Karlito
CVOK HOBBISTA
Registrovaný: Štv, 14.06.2007, 22:53 Príspevky: 1442 Bydlisko: Západné čechy - okres ROkycany (pochádzam z Martina)
|
A keďže si zo Žiliny, tak napíšeš Radooffroadovi a on sa Ti na Patrola može kuknúť
-ka-
_________________ Červená je tiež farba...
+420 604 240 223
|
Štv, 12.03.2009, 11:56 |
|
 |
bikker
Učeň
Registrovaný: Pia, 08.02.2008, 10:08 Príspevky: 73 Bydlisko: Žilina
|
Ďakujem veľmi za odpoveď, dosť si pomohol, zas je človek o čosi múdrejší  viem že trochu otravujem, ale skušal som hladať aj na fore, ale nenašiel som a možno človek aj čosi prehliadne...tak by som sa ešte rad vedel, že ako človek zistí, že mu turbo správne šlape?....
...a čo som prebehol, dosť sa tu popisalo o náchylnosti hlavy patrola 2,8 Td a k tomu spojený jej teplotný režim....da sa to nejako vyzistiť, že ako sa správal predchádzajúci majitel k tej potvore alebo všetko to ukaže až čas?...
|
Štv, 12.03.2009, 12:31 |
|
 |
Karlito
CVOK HOBBISTA
Registrovaný: Štv, 14.06.2007, 22:53 Príspevky: 1442 Bydlisko: Západné čechy - okres ROkycany (pochádzam z Martina)
|
bikker píše: Ďakujem veľmi za odpoveď, dosť si pomohol, zas je človek o čosi múdrejší  viem že trochu otravujem, ale skušal som hladať aj na fore, ale nenašiel som a možno človek aj čosi prehliadne...tak by som sa ešte rad vedel, že ako človek zistí, že mu turbo správne šlape?.... ...a čo som prebehol, dosť sa tu popisalo o náchylnosti hlavy patrola 2,8 Td a k tomu spojený jej teplotný režim....da sa to nejako vyzistiť, že ako sa správal predchádzajúci majitel k tej potvore alebo všetko to ukaže až čas?...
B je správne  no ale ak otvoriš víčko chladiča, tak ak bublinkuje, stráca sa voda, alebo tlakuje vodný systém, tak už to je KO.
Ešte, predné voľnobežky - to skús na tráve, nech na asfalte netrpia.
-ka-
_________________ Červená je tiež farba...
+420 604 240 223
|
Štv, 12.03.2009, 12:47 |
|
 |
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Príspevkov: 7 ] |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|