4x4 Club Slovakia http://4x4club.sk/forum/ |
|
Patrol Y 60 http://4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=129&t=7359 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | bikker [ Štv, 12.03.2009, 10:26 ] |
Predmet príspevku: | Patrol Y 60 |
Nazdar chalani, chcel by som kupiť Patrola Y 60 2,8 td r.v. 96 má najazdených cca. 200 000 km, na čo si mám dávať najviac bacha pri obhliadke a pri skušobnej jazde? ....všetky info sa velmi hodia, tak zatim dik... |
Autor: | Karlito [ Štv, 12.03.2009, 11:00 ] |
Predmet príspevku: | |
Ahoj, 1.) začneme karosériou - korózia lemov, prahov, v zadu nad rámom (ako sú zadné kolesá) a korózia uchytenia karosérie k rámu v prednej časti - skoro pod svetlami = je to tesne za maskou a nárazníkom. 2.) rám - hlavne korózia zadnej časti (okolo ťažného a zakončenia rámu) + pri zadných kolesách v oblúku pod auto 3.) prevodovka - vyskakovanie rýchlostí, hučanie, radenie 4x4 rýchla/pomalá, úniky olejov, voľa v radiacom mechynizme. 4.) spojka - trhanie, vibrácie, záber 5.) motor, únik chladiacej kvapaliny, hladina a stav, únik oleja z motoru celkovo, zvuk a dymivosť, studený štart - na tom trvaj!!! Po ohriatí záťah - turbo musí od cca 1.800 až 2.000 otáčok ťahať a nerobiť pazvuky + tak isto olej z turba - mastné = OK, ale tečúce = problém. 6.) zadná náprava - v podstate únik oleja, + uzávierka zadného diferenciálu. Tam je to buď funguje, alebo nie 7,) predná náprava - únik oleja, zbiehavosť kolies (poznáš na gumách), vole v zvislých čapoch, hl. tyč riadenia a spojovačka - rovnosť + kvalita čapov to spolu s prevodkou riadenia 8.) celkovo, vibrácie vo všetkých režimoch jazdy No a samozrejme čísla - motor, rám a karoséria + v motorovom priestore nanýtovaný štítok ![]() -ka- |
Autor: | bikker [ Štv, 12.03.2009, 11:20 ] |
Predmet príspevku: | |
Vrele diky za odpoveď, ak sa smiem spytať, mam este Patrola 3,3 r.v. 86, tam ešte uzávierka zadného diferenciálu nebola....ako ju odskúšam aby som vedel že funguje na 100 % ak v okoli je same asfaltové pole? |
Autor: | Karlito [ Štv, 12.03.2009, 11:55 ] |
Predmet príspevku: | |
bikker píše: Vrele diky za odpoveď, ak sa smiem spytať, mam este Patrola 3,3 r.v. 86, tam ešte uzávierka zadného diferenciálu nebola....ako ju odskúšam aby som vedel že funguje na 100 % ak v okoli je same asfaltové pole? Zdviháčik pod koliesko (len jedno zadné), necháš len pohon na zadok - ručná brzda je jedno, kardan stojí. Keď zapneš uzávierku a pootočíš kolesom musí zacvajknúť a kolesom viac už nepotočíš. Vypneš a zas cvakne a kolesom opať pootočíš ![]() Keď budeš mať podtlak v zásobníkoch, tak niekoľkokrát sa to dá aj pri vypnutom motore. Najlepšie sa to skúsi ale v zábere. Lúka - zastavíš - cvak ON - pohneš sa v smere vlnky - rozsieti sa kontrolka a mala by byť zapnutá - na spiatočku si zahrab a musia obe kolesá - zatavíš a cvak OFF - pohneš sa v miernej vlnkea kontrolka zhasne mala by byť vypnutá - na spiatočku zahrabeš a pojde len jedno zadné koleso. -ka- |
Autor: | Karlito [ Štv, 12.03.2009, 11:56 ] |
Predmet príspevku: | |
A keďže si zo Žiliny, tak napíšeš Radooffroadovi a on sa Ti na Patrola može kuknúť ![]() -ka- |
Autor: | bikker [ Štv, 12.03.2009, 12:31 ] |
Predmet príspevku: | |
Ďakujem veľmi za odpoveď, dosť si pomohol, zas je človek o čosi múdrejší ![]() ...a čo som prebehol, dosť sa tu popisalo o náchylnosti hlavy patrola 2,8 Td a k tomu spojený jej teplotný režim....da sa to nejako vyzistiť, že ako sa správal predchádzajúci majitel k tej potvore alebo všetko to ukaže až čas?... |
Autor: | Karlito [ Štv, 12.03.2009, 12:47 ] |
Predmet príspevku: | |
bikker píše: Ďakujem veľmi za odpoveď, dosť si pomohol, zas je človek o čosi múdrejší ![]() ...a čo som prebehol, dosť sa tu popisalo o náchylnosti hlavy patrola 2,8 Td a k tomu spojený jej teplotný režim....da sa to nejako vyzistiť, že ako sa správal predchádzajúci majitel k tej potvore alebo všetko to ukaže až čas?... B je správne ![]() Ešte, predné voľnobežky - to skús na tráve, nech na asfalte netrpia. -ka- |
Stránka 1 z 1 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |