4x4 Club Slovakia http://4x4club.sk/forum/ |
|
zdvihatka RD28 GRy61 http://4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=130&t=5772 |
Stránka 3 z 5 |
Autor: | Karlito [ Štv, 09.10.2008, 11:45 ] |
Predmet príspevku: | |
Už som tu... no, jednanie u zákazníka..... buziňes Takže od inštalácia mám na Patrole 45tkm. Celá sada obsahovala aj inštalačný materiál. Pred montážou naliať chémiu (súčasťou sady) 10minút na voľnobeh a vypustiť... 1.) vyhodil som policajta tlaku, pod neho holender na ktorý sa pripevní hadica DO filtračnej patrony 2.) policajt spať 3.) miesto vypúšťacieho šrobu priechodný s holendrom na ktorý sa napojíhadica z filtračnej patrony. 4.) na konce hadíc dať rýchlospojky a spetný ventil, aby Ti pri odstavení nevytekal olej do motora - cca liter o ktorý máš oleja viac 5.) držiak patrony umiestniť na vhodnom mieste a zapojiť Interval výmeny oleja Nissan píše 5tkm. takže - po 5 tkm vymením patronu, dolejem olej čo je v nej - po 10tkm vymením patronu + olejový filter a dolejem olej - po 15tkm vymením patrou + dolejem olej - pri 20tkm vypustím olej, nová patrona a filter a nalejem olej. Po krátkej prevádzke aby sa naplnila filtračná patrona dolejem olej medzi rysky Olej som dával Esso Turbo Diesel 10W 40, ale tu už Esso skončilo, tak som dal TITAN FCE (alebo CFE z hlavy neviem) 10W 40 -ka- EDIT: Peter 5W - 30 je už plná syntetika, nie? |
Autor: | petertn [ Štv, 09.10.2008, 11:50 ] |
Predmet príspevku: | |
Andrej píše: petertn píše: shell ultra diesel 5w30 Tak ostan pri shell a máš svatý pokoj za akú cenu kupuješ?? sak to ta cena ma serie, 600 Sk za liter je kurwa vela je to plna syntetika, a bolo mi povedane ze olej takejto kvality sa ma davat len do najnovsich motorov, a RD28 je konstrukcne dedusko v porovnani s novymi, vyrobne vole,... vraj je taky riedky ze neplni funkciu vymedzenie voli vytvorenim olejoveho filtra na danych miestach kde je to potrebne maze super o tom potom a na druhu stranu motor ma 130 000 km aj tu je vydeiet ze neplati ze 5 je syntetika 10 polo http://www.shell.com/home/Framework?sit ... _0312.html |
Autor: | Martin 4 [ Štv, 09.10.2008, 12:24 ] |
Predmet príspevku: | |
5 je málo. Neudrží ložisko turba v strede. Letnú viskozitu aspoň 10. Na českom fóre sa o tomto veľa diskutovalo a výsledok bol zhruba ten, že do motora má ísť to, čo výrobca prepísal a že redší olej nie je automaticky lepší. A nečítaj len označenie viskozity. Pozri na označenie výkonnostnej triedy podľa API. Prvá skupina (Cx) je označenie výkonnostnej triedy pre benzínové motory, druhá skupina (Dx) pre naftové. Ak je len jedna skupina, je olej určený len pre daný druh olejov. Ćím je písmeno na pozícii x vyššie v abecede, tým výkonnejší a modrnejší olej to je. |
Autor: | Andrej [ Štv, 09.10.2008, 12:29 ] |
Predmet príspevku: | |
Kua to máš ešte dobru cenu pač pultová čo zisťoval je cca 723,- Sk onô od shell poťažmo potom 10w40 polosyntetika pre diesel l vychádza pultová cena cca 430,- poťažmo by ho vedel zohnať za cca 380 Sk/l prípadne Valvoline 10w40 cca 255,-Sk/l alebo divinol 10w40 cca 180,-Sk/l tak si možeš vybrať ono djate mi akú výkonostnu triedu to má mať tie vaše mothori |
Autor: | Karlito [ Štv, 09.10.2008, 12:34 ] |
Predmet príspevku: | |
Preto sa furt pohrávam s triedami minerál - polosyntetika - syntetika. Konštrukcia motora a hlavne - náplňo oleja, chladenie oleja - čerpadlo, kanály - mazacie miesta - všetko je to navrhnuté na s istými voľami, s istou kapacitou prúdenia 5W nelej !!! ... a k 15W tiež neinklinuj (ale ten mtor čo je konštrukčne pár rokov pozadu to dá - tú 15W ) -ka- |
Autor: | Martin 4 [ Štv, 09.10.2008, 12:53 ] |
Predmet príspevku: | |
http://olejposta.sk |
Autor: | Andrej [ Štv, 09.10.2008, 13:14 ] |
Predmet príspevku: | |
Martin 4 píše: http://olejposta.sk kua čučím moc jedlé ceny |
Autor: | petertn [ Štv, 09.10.2008, 13:46 ] |
Predmet príspevku: | |
tu 10W40 zatazovu pre diesel motor mam po 260 sk to sa vcelku da castrol 15W40 mam po cca 150sk addinol - byvale esso 10W40 125Sk ake su to oleje? 15W40 Castrol Tection :chalanisko mi tvrdil ze to dava do vsetkych aut, od dodavok po velke obsahy,TD diesle, kamiony - je to zatazovy olej ceny berte skor o 50 do plusu |
Autor: | Andrej [ Štv, 09.10.2008, 13:54 ] |
Predmet príspevku: | |
petertn píše: ceny berte skor o 50 do plusu keré ceny ???????????? |
Autor: | petertn [ Štv, 09.10.2008, 13:56 ] |
Predmet príspevku: | |
tie co som uviedol, tie su pre mna. ked bude chciet niekto iny a ak da dotycny tak budu vyssie |
Autor: | petertn [ Štv, 09.10.2008, 14:03 ] |
Predmet príspevku: | |
http://www.addinol-hep.sk/index.php?opt ... &Itemid=33 http://www.addinol-hep.sk/index.php?opt ... &Itemid=34 http://www.addinol-hep.sk/index.php?opt ... &Itemid=35 Mato prosim ta kukni co by sedelo z tohoto do tych nasich vehiklov |
Autor: | konik [ Štv, 09.10.2008, 14:31 ] |
Predmet príspevku: | |
Martin 4 píše: Chodím na Total Quartz 7000 10W40 a funguje to vcelku dobre (teraz som ho práve našiel vo webšope za 220 sk/l) u ceskych bratov maju sop a ten tvoj po prepocte aktualnym kurzom za cca 180 skk/liter http://www.olejshop.cz/xVP-total-quartz ... -40-(10w40)-5litru Edit: kratsia linka: http://tinyurl.com/4gzlrf |
Autor: | dado [ Štv, 09.10.2008, 14:34 ] |
Predmet príspevku: | |
Ani tu nie su zle ceny. http://www.autosuciastky.com/shop/index.php?page_id=produkt&id_kateg=32 Objednal som od nich prave teraz Liqui Moly a maju ho az o 50% lacnejsi, ako kamenny obchod v R.S. |
Autor: | michi [ Štv, 09.10.2008, 14:40 ] |
Predmet príspevku: | |
rado nd píše: Karlito píše: Stačí tam tá SR5? |
Autor: | rado nd [ Štv, 09.10.2008, 14:41 ] |
Predmet príspevku: | |
Správne, nech sa nefláka. |
Stránka 3 z 5 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |