4x4 Club Slovakia http://4x4club.sk/forum/ |
|
Nissan Patrol y61 - Oturbování Patrol 4.2D http://4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=130&t=13233 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | HONZA.S [ Pon, 20.06.2011, 21:59 ] |
Predmet príspevku: | Nissan Patrol y61 - Oturbování Patrol 4.2D |
Tak se nám povedlo oturbovat motor 4.2D , který jsme zamontovali do GRY61. Pár foto začíná zde od 17 stránky. http://www.4x4nazory.cz/phpBB2/viewtopi ... &start=240 ![]() |
Autor: | Ondrej PO [ Pon, 20.06.2011, 22:21 ] |
Predmet príspevku: | |
![]() |
Autor: | visby [ Uto, 21.06.2011, 8:22 ] |
Predmet príspevku: | |
tak to je parada! pekna praca... |
Autor: | vladlm [ Uto, 21.06.2011, 19:57 ] |
Predmet príspevku: | |
vymakane,to ukaze az cas....ale sikovny ste...hotovi vedci...a v cechach asi prvi...ak bude vsetko fungovat ako ma,tak poliaci vykupia vsetky aviacke turba honzo...daj viac info,ako sa zmenili jazdne vlastnosti,spotreba,atd. |
Autor: | HONZA.S [ Str, 29.06.2011, 21:55 ] |
Predmet príspevku: | |
Jízdní vlastnosti se teda změnily hodně je to jako by to auto mělo uplně jinej motor,s hladkou td42 se to nedá srovnat.A spotřebu zatím nevíme ještě to není ůplně hotový a najezdilo to málo km. |
Autor: | HONZA.S [ Uto, 09.08.2011, 13:46 ] |
Predmet príspevku: | |
To turbo je z Avie D90 to je ta nejvýkonější kulatá s obsahem 4.4l- Jinak je nutno mít přetlakový ventil, protože ton plní velmi dobře a hned je v saní 1 bar i když regulace turba je na minimu. Tak jsou tam dvě kapličky a velký větrák pod coler spínanej čidlem přes relé. http://www.4x4nazory.cz/phpBB2/viewtopi ... &start=375 |
Autor: | kajoirsko [ Str, 10.08.2011, 14:57 ] |
Predmet príspevku: | |
a my mame 4.2 D a nikto ju neche ![]() |
Stránka 1 z 1 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |