4x4 Club Slovakia http://4x4club.sk/forum/ |
|
Nissan Patrol -prehodenie motora 4.2benz, 4.2 D z Y60 do Y61 http://4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=130&t=13430 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | kajoirsko [ Pon, 01.08.2011, 17:59 ] |
Predmet príspevku: | Nissan Patrol -prehodenie motora 4.2benz, 4.2 D z Y60 do Y61 |
chcel by som vyhodit z mojej Y61 2.8TD motor aj s prevodovkou a dat tam z Y60 4.2 benzinovy motor + prevodovku robil dakto daco podobne? |
Autor: | marisko [ Pon, 01.08.2011, 19:01 ] |
Predmet príspevku: | |
síce som to nerobil ale odomňa máš palec hore |
Autor: | Tunki [ Pon, 01.08.2011, 21:23 ] |
Predmet príspevku: | |
Očakávaj veľké nasadenie autoelektrikárovo, pri výmene kabeláže z diesla na benál. 4.2i je ale inak až na umiestnenie silentblokov a "mierne" vyššiu hmotnosť priam stvorený na mieru do GR. |
Autor: | pejo [ Pon, 01.08.2011, 21:38 ] |
Predmet príspevku: | |
Do toho patrola, čo si bol v Čavoji je to škoda. Nebolo by to legálne. Ale do špeciála by to bol dobrý motor. Myslím si, že tento motor by nemal mať veľmi náročnú kabeláž. Obzvlášť z prvých sérií do r. 1992. |
Autor: | vladlm [ Pon, 01.08.2011, 23:02 ] |
Predmet príspevku: | |
aky benzin?karburator,EFI?....aka prevodovka?manual,automat?....asi anglican,co? pri karburatore by to nemalo byt az tak hrozne s elektrikou...ale tych motorov vela niet... manualna prevodovka bez problemov... trocha kabelaze bude treba predlzit,tachometer v milach,atd...ale sikovny elektrikar da rady...ked to poliaci dokazu podla mna by sa ta mohlo spravit aj legalne...ved je to to iste ako zmena motoru v S105 za 120motor |
Autor: | marisko [ Uto, 02.08.2011, 7:56 ] |
Predmet príspevku: | |
to tacho v míľach by ma sralo najmenej, skôr by som sa sústredil na to aby sa pri demontáži pôvodnej káblovačke motora neskrivil ani vlások. Večšina snímačov sú odporové a prechodové odpory vedia zblbnúť RJ |
Autor: | efendi [ Uto, 02.08.2011, 9:53 ] |
Predmet príspevku: | |
joo, a este jedna vec na ktoru sa nesmie zabudnut,,, a to je alebo suuuu diferenciale,, dieselove maju insi pomer ako benzinove,,maju vacsiu hrusku a mensi tanier, kdes to na benzinovom je opacne,,mensia hruska vacsi tanier,, co je vsak dolezite pre vykon motora |
Autor: | pejo [ Uto, 02.08.2011, 10:10 ] |
Predmet príspevku: | |
Čo sa týka prevodov, čím pomalšie, tým lepšie. Nebude predsa jazdiť na 31´´ pneu, ale minimálne na 35´´. |
Autor: | kajoirsko [ Pia, 05.08.2011, 13:17 ] |
Predmet príspevku: | |
Sak tie prevody by mali byt lepsie ci dieslove maju vacsi prevod a su silnejsie ako benzinove a prevodovka na tom benzine je automat. Zmestim ju tam ? Inak mam dilemu lebo aj z tej 4.2 dieslovej Y60 by to nebolo spatne Ta 4.2 dieslova ma tu istu prevodovku ako ta 2.8 Td Y61? |
Autor: | ferjon [ Pon, 08.08.2011, 21:48 ] |
Predmet príspevku: | |
2,8td ma či v y60 alebo y61 tu istu prevodovku až na nejaky ten detail. (celohlinikovu) 4,2d ma liatinovu prevodovku dosť odlišnu od 2,8td. Zamenitelna je možno rozvodovka. Prevody v diffoch ma benzin zvyčajne pomalšie a diesel rýchlejšie. Ale chcelo by to konkretne čisla. |
Autor: | vladlm [ Pon, 08.08.2011, 23:23 ] |
Predmet príspevku: | |
prevody v diferencialoch v Y60: RD28T - 4,625 TD42 - 4,111 TB42 - 3,900 vacsinou je to tak,aj ked sa moze lisit od toho,kde bolo auto uvedene na trh(australia,stredna azia,..) cize najvhodnejsie su 2,8ove napravy,aj kvoli prevodom,aj kvoli uzavierke |
Autor: | RADOFFROAD [ Uto, 09.08.2011, 11:34 ] |
Predmet príspevku: | |
pozor, niekedy je aj rozdiel ci je vagon alebo kratky, Citácia: ferjon PríspevokZaslal: Prevody v diffoch ma benzin zvyčajne pomalšie a diesel rýchlejšie. Ale chcelo by to konkretne čisla. pozor, je to presne naopak, benzin ma obvykle rychlejsie, hoci to znie nelogicky, kedze ma vyzsie otacky motora |
Autor: | RADOFFROAD [ Uto, 09.08.2011, 11:51 ] |
Predmet príspevku: | |
Citácia: vladlm PríspevokZaslal: Po, 08.08.2011, 23:23 Predmet: prevody v diferencialoch v Y60: RD28T - 4,625 TD42 - 4,111 TB42 - 3,900 sorry, dalsia trochu dezinformacia, totiz prevody mal benzinak 4,2ka sice aj 3,9 ale aj 4,11 cize rovnaky ako naftak 4,2 dokonca sa vyskytuju castejsie... s najvacsou pravdepodobnostou budu dify z 4,2 aj benzin aj diesel rovnake, ale to samozrejme nic nemeni na veci, ze idealne je zalozit z 2,8 , nakolko vela 4,2jok nemalo bud uzavierku alebo kotucove brzdy, najobvyklejsie aj aj... |
Autor: | HONZA.S [ Uto, 09.08.2011, 13:40 ] |
Predmet príspevku: | |
Problém bude mít , že se mu tam výškově nevejde převodovka Y 60. Je podstatně vyšší. Bude muset kuchat kastli nebo dát bodylift. viz přestavba Y61 na motor 4.2D z Y60. http://www.4x4nazory.cz/phpBB2/viewtopi ... &start=120 |
Autor: | HONZA.S [ Uto, 09.08.2011, 13:42 ] |
Predmet príspevku: | |
Počítej na silnici 20 BA na 100km. |
Stránka 1 z 2 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |