4x4 Club Slovakia
http://4x4club.sk/forum/

Nissan Patrol -prehodenie motora 4.2benz, 4.2 D z Y60 do Y61
http://4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=130&t=13430
Stránka 1 z 2

Autor:  kajoirsko [ Pon, 01.08.2011, 17:59 ]
Predmet príspevku:  Nissan Patrol -prehodenie motora 4.2benz, 4.2 D z Y60 do Y61

chcel by som vyhodit z mojej Y61 2.8TD motor aj s prevodovkou a dat tam z Y60 4.2 benzinovy motor + prevodovku robil dakto daco podobne?

Autor:  marisko [ Pon, 01.08.2011, 19:01 ]
Predmet príspevku: 

síce som to nerobil ale odomňa máš palec hore

Autor:  Tunki [ Pon, 01.08.2011, 21:23 ]
Predmet príspevku: 

Očakávaj veľké nasadenie autoelektrikárovo, pri výmene kabeláže z diesla na benál. 4.2i je ale inak až na umiestnenie silentblokov a "mierne" vyššiu hmotnosť priam stvorený na mieru do GR.

Autor:  pejo [ Pon, 01.08.2011, 21:38 ]
Predmet príspevku: 

Do toho patrola, čo si bol v Čavoji je to škoda. Nebolo by to legálne. Ale do špeciála by to bol dobrý motor. Myslím si, že tento motor by nemal mať veľmi náročnú kabeláž. Obzvlášť z prvých sérií do r. 1992.

Autor:  vladlm [ Pon, 01.08.2011, 23:02 ]
Predmet príspevku: 

aky benzin?karburator,EFI?....aka prevodovka?manual,automat?....asi anglican,co?
pri karburatore by to nemalo byt az tak hrozne s elektrikou...ale tych motorov vela niet...
manualna prevodovka bez problemov...
trocha kabelaze bude treba predlzit,tachometer v milach,atd...ale sikovny elektrikar da rady...ked to poliaci dokazu


podla mna by sa ta mohlo spravit aj legalne...ved je to to iste ako zmena motoru v S105 za 120motor

Autor:  marisko [ Uto, 02.08.2011, 7:56 ]
Predmet príspevku: 

to tacho v míľach by ma sralo najmenej, skôr by som sa sústredil na to aby sa pri demontáži pôvodnej káblovačke motora neskrivil ani vlások. Večšina snímačov sú odporové a prechodové odpory vedia zblbnúť RJ

Autor:  efendi [ Uto, 02.08.2011, 9:53 ]
Predmet príspevku: 

joo, a este jedna vec na ktoru sa nesmie zabudnut,,, a to je alebo suuuu diferenciale,, dieselove maju insi pomer ako benzinove,,maju vacsiu hrusku a mensi tanier, kdes to na benzinovom je opacne,,mensia hruska vacsi tanier,, co je vsak dolezite pre vykon motora

Autor:  pejo [ Uto, 02.08.2011, 10:10 ]
Predmet príspevku: 

Čo sa týka prevodov, čím pomalšie, tým lepšie. Nebude predsa jazdiť na 31´´ pneu, ale minimálne na 35´´.

Autor:  kajoirsko [ Pia, 05.08.2011, 13:17 ]
Predmet príspevku: 

Sak tie prevody by mali byt lepsie ci dieslove maju vacsi prevod a su silnejsie ako benzinove a prevodovka na tom benzine je automat. Zmestim ju tam ? Inak mam dilemu lebo aj z tej 4.2 dieslovej Y60 by to nebolo spatne Ta 4.2 dieslova ma tu istu prevodovku ako ta 2.8 Td Y61?

Autor:  ferjon [ Pon, 08.08.2011, 21:48 ]
Predmet príspevku: 

2,8td ma či v y60 alebo y61 tu istu prevodovku až na nejaky ten detail. (celohlinikovu)
4,2d ma liatinovu prevodovku dosť odlišnu od 2,8td.
Zamenitelna je možno rozvodovka.

Prevody v diffoch ma benzin zvyčajne pomalšie a diesel rýchlejšie. Ale chcelo by to konkretne čisla.

Autor:  vladlm [ Pon, 08.08.2011, 23:23 ]
Predmet príspevku: 

prevody v diferencialoch v Y60:
RD28T - 4,625
TD42 - 4,111
TB42 - 3,900
vacsinou je to tak,aj ked sa moze lisit od toho,kde bolo auto uvedene na trh(australia,stredna azia,..)
cize najvhodnejsie su 2,8ove napravy,aj kvoli prevodom,aj kvoli uzavierke

Autor:  RADOFFROAD [ Uto, 09.08.2011, 11:34 ]
Predmet príspevku: 

pozor, niekedy je aj rozdiel ci je vagon alebo kratky,
Citácia:
ferjon
PríspevokZaslal:
Prevody v diffoch ma benzin zvyčajne pomalšie a diesel rýchlejšie. Ale chcelo by to konkretne čisla.


pozor, je to presne naopak, benzin ma obvykle rychlejsie, hoci to znie nelogicky, kedze ma vyzsie otacky motora

Autor:  RADOFFROAD [ Uto, 09.08.2011, 11:51 ]
Predmet príspevku: 

Citácia:
vladlm
PríspevokZaslal: Po, 08.08.2011, 23:23 Predmet:
prevody v diferencialoch v Y60:
RD28T - 4,625
TD42 - 4,111
TB42 - 3,900


sorry, dalsia trochu dezinformacia, totiz prevody mal benzinak 4,2ka sice aj 3,9 ale aj 4,11 cize rovnaky ako naftak 4,2 dokonca sa vyskytuju castejsie...

s najvacsou pravdepodobnostou budu dify z 4,2 aj benzin aj diesel rovnake, ale to samozrejme nic nemeni na veci, ze idealne je zalozit z 2,8 , nakolko vela 4,2jok nemalo bud uzavierku alebo kotucove brzdy, najobvyklejsie aj aj...

Autor:  HONZA.S [ Uto, 09.08.2011, 13:40 ]
Predmet príspevku: 

Problém bude mít , že se mu tam výškově nevejde převodovka Y 60. Je podstatně vyšší. Bude muset kuchat kastli nebo dát bodylift. viz přestavba Y61 na motor 4.2D z Y60.
http://www.4x4nazory.cz/phpBB2/viewtopi ... &start=120

Autor:  HONZA.S [ Uto, 09.08.2011, 13:42 ]
Predmet príspevku: 

Počítej na silnici 20 BA na 100km.

Stránka 1 z 2 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/