4x4 Club Slovakia
http://4x4club.sk/forum/

Dobrá rada nad zlato.
http://4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=130&t=1573
Stránka 1 z 5

Autor:  PeterPO [ Uto, 24.04.2007, 10:33 ]
Predmet príspevku:  Dobrá rada nad zlato.

Ahoj.
Som tu nový a potrebujem poradiť.Je na offroadenie lepší na začiatok krátky Nissan Španiel-3,3TD,alebo krátky GR-2,8TD?
Dík za odpovede-začínam-teraz ešte jazdím s Nivou a neviem sa rozhodnúť,čo dalej.
Peter-PO.

Autor:  Martin 4 [ Uto, 24.04.2007, 11:18 ]
Predmet príspevku: 

vyskúšaj obidva.

GR má pokročilejší podvozok na vinutých spružinách. S dobrým podvozkovým kitom má znesitelné jazdné vlastnosti na ceste a výborné v teréne. Podvozok sa dá s citom zdvíhať o kolko treba ( Španiel sa dá prehodením náprav pod listy zdvihnúť strašne vysoko, ale to už je dosť vela roboty)

GR má motor s hlavou náchylnou na prasknutie pri nedodržaní tepelného režimu. Preto treba pri štarte aj odstavení trocha rozmýšlať.

GR má v sérii na zadnom dife uzávierku. Je dobrá, len ju treba vedieť správne ovládať.

GR má na predných kolách automaticko-ručné volnobežky. Sú pohodlné na ovládanie a šetria palivo. Ale zase - nemilosrdne vyžadujú správnu obsluhu, inak idú do kytek.

GR Y60 má továrensky certifikovaný pevnostný nárazník s prípravou pre montáž navijáku. To je obrovské plus, pretože odpadajú všetky problémy a hrozby vyplývajúce z necertifikovaných domadělkov.

O Španieloch nech sa vyjadria španielológovia.

Autor:  juroBSP [ Uto, 24.04.2007, 11:43 ]
Predmet príspevku:  Vyber auta

Hovoris, ze zacinas a chces auto na offroadenie...

Prva otazka je, preco chces menit Nivu za Patrola? Niva je auto s celkom dobrou prejazdnostou, je mala, lahka. Ak to ma byt auto prevazne na jazdu v terene a sucasne s tym iba zacinas, nemen hned auto! Zbieraj skusenosti, upravuj a k teme "vymena auta" sa vrat o dva roky. Mozno zistis, ze menit uz nic nechces. To co prejdes i tak zavisi najma od sofera a jeho skusenosti, nie az tak od typu vozidla.

Ak uz sa rozhodnes pre Patrola, kup to co vyzera byt v lepsom stave. Predpokladam, ze to bude GR, lebo je s najvacsou pravdepodobnostou mladsi ako 160-ka. Ale moze to byt i naopak - starsie bude lepsie, zavisi od predchadzajucich majitelov.
S typom motora sa nezatazuj oba maju podobny vykon. Hlavny rozdiel je v podvozku. 160-ka ma listove pera a GR vinute pruziny.

Ak je to vsak tak, ze teraz mas Nivu, ale na zaciatok chces kratkeho Patrola (potom predpokladam, ze ked zaciatok skonci, zase ho vymenis), kup 160-ku (motor 3,3 TD). Da sa ocakavat, ze bude lacnejsia.

Autor:  Kapo [ Uto, 24.04.2007, 23:12 ]
Predmet príspevku: 

Tak ako tu chlapáci napísaly, v teréne nezáleží ani tak na type auta, ale medzikus a pneumatiky.

A pri kúpe hodne záleží na tech.stave a množstve koruniek .

Inak, presedlat s nivy na patrol je dobré rozhodnutie , len záleží čo od toho očákávaš . :twisted:

Autor:  MARTINO [ Str, 25.04.2007, 10:09 ]
Predmet príspevku: 

len tak ,,mimo tema,, : Vitaj ked si z PO //dalši vychodnar :wink: //

Autor:  cico [ Str, 25.04.2007, 10:23 ]
Predmet príspevku:  Re: Dobrá rada nad zlato.

Peter.7101 píše:
Ahoj.
Som tu nový a potrebujem poradiť.Je na offroadenie lepší na začiatok krátky Nissan Španiel-3,3TD,alebo krátky GR-2,8TD?
Dík za odpovede-začínam-teraz ešte jazdím s Nivou a neviem sa rozhodnúť,čo dalej.
Peter-PO.

Mnoo, :smt139 dakemu vyhovuje kratky,dakemu dluhy :roll: Aľe ty vyberaš medzi kratkym a kratkym :shock: , ta teraz neznam :smt138 hlavne že ši še rozhodnul pre spravnu značku :!: :smt148 :smt125
Ta, vitaj daľši vychodňaru ! :smt023

Autor:  pejo [ Str, 25.04.2007, 12:15 ]
Predmet príspevku:  160

Ja som prisiel ku K160tke ani neviem ako a zistil som, ze sa da dobre upravovat. To plati aj pre 260tku. Ked dvihas 60tku, tak dopredu treba dat excentricke puzdra ramien. Zadna naprava sa da posunut dozadu kvoli mensiemu previsu. Da sa dorobit k samosvoru 100% uzavierka. Dozadu uz budem mat a dopredu uvidim, ked to otvorim. Na 160 je asi pevnejsia prevodovka a pridavna nema retaz, ale kola.

Autor:  matias [ Str, 25.04.2007, 21:32 ]
Predmet príspevku: 

Vsetky offy su dobre, ale PATROL je PATROL. :smt125 :smt125 :smt125

Autor:  diesel [ Str, 25.04.2007, 21:45 ]
Predmet príspevku: 

matias píše:
Vsetky offy su dobre, ale PATROL je PATROL. :smt125 :smt125 :smt125


pche... :-D :smt077

Autor:  RADOFFROAD [ Str, 25.04.2007, 23:48 ]
Predmet príspevku: 

asi by sme mali pockat s radami, kym sa vyjadri, aky ucel ma to auto splnat , co vy na to ? :wink:

mimochodom

nikto tu nespomenul napr. ze IM podvozok stoji na GR cca 50 tis a na K160 cca 75 tis :wink:

a ze bude ta 160 ka vysedena je skoro iste :wink:

Autor:  cico [ Str, 25.04.2007, 23:54 ]
Predmet príspevku: 

matias píše:
Vsetky offy su dobre, ale PATROL je PATROL. :smt125 :smt125 :smt125

Svata pravda :smt125 :smt148 :smt023

Autor:  STOPY [ Uto, 05.02.2008, 17:14 ]
Predmet príspevku: 

toto je taka univerzalna tema aspon nemusim zakladat novu :

chlapi kde by som zohnal takuto gumicku medzi kasnu a zadne dvere vid foto : Obrázok

a este jedna otazocka naco je toto tlacitko vid foto :
Obrázok

dufam ze nebudem za total blbca hehehe . potom vas budem otravovat este z niecim . :-D

Autor:  finder [ Uto, 05.02.2008, 18:37 ]
Predmet príspevku: 

Gumicku vymontuj, (ak nemas, tak aj z inych dveri, malo by to byt to iste) a skoc niekde do skoda/lada obchodu, ze ci to nemaju ..Alebo nieco podobne... Priznam sa, ze tie spinace pod nimi som uz cistil, ale gumicky zatial su v poriadku a netreba nove ...

Tlacitko je na vypinanie vnutornych cidiel, ak budes chciet auto zamknut, ale budes tam mat psa , deti, ci neposlusnu manzelku, tak to pred odchodom zmacknes a vypnes vnutrny okuh ..

Teda asi..uz som davno manual nevidel .. Ale mozem kuknut..

Autor:  Kapo [ Uto, 05.02.2008, 19:04 ]
Predmet príspevku: 

Alebo skoč niekde na vrakovisko, a popozeraj nejakú gumičku. Odporúčam si doma natrénovať rýchlu demontáž :wink:

Autor:  STOPY [ Uto, 05.02.2008, 19:27 ]
Predmet príspevku:  som vam dlzny piiiivo

vdaka ;-)

Stránka 1 z 5 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/