4x4 Club Slovakia http://4x4club.sk/forum/ |
|
Y61 3.0 nestartuje http://4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=130&t=17290 |
Stránka 2 z 3 |
Autor: | Tunki [ Uto, 28.05.2013, 12:56 ] |
Predmet príspevku: | Re: Y61 3.0 nestartuje |
Ale no! .... Váha vzduchu a snímače teploty ..... Asi tam nebude mechanické čerpadlo s ventilom na jeden drót. Daj do toho AUTA poriadny MOTOR (Né Pali?) Respektíve ten, čo tam má byť. A dovtedy vyraď NATS. |
Autor: | Tunki [ Uto, 28.05.2013, 13:13 ] |
Predmet príspevku: | Re: Y61 3.0 nestartuje |
A ešte mi gogel vychrchlal toto .......... citujem By mala zhasnúť Myslím, že akonáhle kľúč bol schválený ...... Verím, že NATS nemožno obísť, budete potrebovať novú jednotku) čítanie / transpondéra, než je potrebné preprogramovať Nissan zlodej. "ÚVOD Nissan Anti Theft System (NATS) bol predstavený najprv okolo roku 1995 sa základná Imobilizér, ktoré nemali používať kľúčové transpondérov. Tento systém bol známy ako NATS 1. Následne NATS 2 bola zavedená, ktorá využíva technológie transpondéra. Ďalšie iterácie systému NATS boli zavedené, a to až do NATS 6.5. Skoršie systémy používajú bezpečnostné načasované prístup, podobne ako Ford systémy, ktoré si vyžadujú čas, kým tlačidlá je možné naprogramovať. NATS 5 používa PIN kód, rovnako ako GM a VAG systémov. Tento systém bol pre vozidlá od roku 2001 MOJICH. Ďalší vývoj je zavedenie CAN systému, ktorý bol prvýkrát predstavený na Micra v roku 2003. Systém Micra Dodáva sa v dvoch formách buď inteligentný systém alebo Non-Inteligentný systém. NATS kľúčik zapaľovania To používa štandardné technológie transpondéra, a majú obe červenej a modrej čipy zistiť nedodržiavanie crypto a crypto typu transpondéry. Blue chip typy sú namontované na posledný NATS 5. systém. Pri programovaní tlačidiel, na NAT systémy do 4 NATS, všetky kľúče uložené v pamäti budú zmazané, ovšem je na NATS 5 ďalších tlačidiel môžu byť pridané. Až 5 tlačidiel je možné naprogramovať do systému NAT 5 a 4 kľúče do NATS 2,3 a 4 systémy. NATS IMOBILIZÉR UNIT NATS jednotka imobilizéra je zvyčajne montované vedľa zapaľovania alebo za palubnú oblasti. Prístroj je niekedy tiež vybavený hardvérovým kľúčom jednotky a je umiestnený na pravých európskych vozidiel s pohonom pre extra bezpečnosť. NATS imobilizér kontroluje signály do riadiaceho modulu motora (ECM), ktoré inhibujú spustení. V neskorších systémoch je tiež vstup z audio systému, ktorý pri rozpojení bráni naštartovaniu vozidla. Can systémov imobilizér funkcia je súčasťou riadiaceho modulu karosérie (BCM), ktorý riadi signály pre motor Riadiaci modul motora (ECM), ktoré bránia spusteniu. NATS bezpečnostný indikátor LED zabezpečenia je zvyčajne montované v oblasti prístrojovej dosky a indikuje stav systému. Keď sa zistí problém, LED indikujú poruchy sú uvedené v nasledujúcej Tabuľka keď IGN je ON alebo polohy príslušenstva. STAV Dongle MOTOR CHECK LIGHT NATS LED NATS CHYBA (NO DONGLE FAULT) Kontrola motora LIGHT 6FLASHES & K PO IGN IS ZAPNUTÝ ATS FAULT (DONGLE FAULT) BEZ DONGLE NATS LED Zostane svietiť po dobu 15 Minút po IGN Je zapnutý NATS PORUCHA MOTORA A Chyba súčiastky LED ON ENGINE FAULT 6FLASHES & ON JE PO IGN ZAPNUTÝ LED ON PO NATS PROGRAMOVANIE LED ON LED ON LED ON LED ON 6 bliknú Na zdravie http://translate.google.sk/translate?hl ... 6bih%3D829 |
Autor: | bacaono [ Uto, 28.05.2013, 15:29 ] |
Predmet príspevku: | Re: Y61 3.0 nestartuje |
Ak som tomu dobre porozumel, tak si na prve startovanie pouzil novo vybruseny kluc a prehodil si nan iba dialkove ovladanie dveri zo stareho kluca? Auto nastartuje bez problemov aj bez toho dialkoveho ovladaca, pretoze cip nieje v tom ovladaci, ale v tom plaste (podkovicke) spolu s klucom.. Podla vsetkeho to potrebuje iba sparovat s imobilizerom. Stava sa to ked odpojis baterku a po pripojeni pouzijes iny kluc ze sa to nesparuje. Viem ze niekde na nete koluje aj navod ako sa to paruje, ale v servise mi to spravili za par minut a zadara. Nerozumiem moc anglicky, ale myslim ze toto by mohlo byt ono. http://img.wasup.sk/images/nahodeniek.jpg |
Autor: | mk96 [ Uto, 28.05.2013, 16:12 ] |
Predmet príspevku: | Re: Y61 3.0 nestartuje |
Nooo tak toto by este stalo za to vyskusat, hoc sa mi nechce verit, ze ta podkova s klucom ma este nieco vnutri naviac bacaono píše: Ak som tomu dobre porozumel, tak si na prve startovanie pouzil novo vybruseny kluc a prehodil si nan iba dialkove ovladanie dveri zo stareho kluca? Auto nastartuje bez problemov aj bez toho dialkoveho ovladaca, pretoze cip nieje v tom ovladaci, ale v tom plaste (podkovicke) spolu s klucom.. Podla vsetkeho to potrebuje iba sparovat s imobilizerom. Stava sa to ked odpojis baterku a po pripojeni pouzijes iny kluc ze sa to nesparuje. Viem ze niekde na nete koluje aj navod ako sa to paruje, ale v servise mi to spravili za par minut a zadara. Nerozumiem moc anglicky, ale myslim ze toto by mohlo byt ono. http://img.wasup.sk/images/nahodeniek.jpg |
Autor: | bacaono [ Uto, 28.05.2013, 20:56 ] |
Predmet príspevku: | Re: Y61 3.0 nestartuje |
Cip imobilizeru by mal byt zaliaty v tej podkovicke a nie v dialkovom ovladaci centralu. |
Autor: | Milan [ Uto, 28.05.2013, 21:44 ] |
Predmet príspevku: | Re: Y61 3.0 nestartuje |
Kopiu imobilizeru do rezervnych klucov mi spravil chlapik v Nitre na pockanie podla stareho. |
Autor: | bacaono [ Str, 29.05.2013, 10:08 ] |
Predmet príspevku: | Re: Y61 3.0 nestartuje |
mk96 píše: Nooo tak toto by este stalo za to vyskusat, hoc sa mi nechce verit, ze ta podkova s klucom ma este nieco vnutri naviac Kedze mam cas a kluce poruke tak ti to odfotim. Co myslis ze je to biele v tej podkovicke? http://img.wasup.sk/images/foto0060.jpg |
Autor: | mk96 [ Str, 29.05.2013, 10:26 ] |
Predmet príspevku: | Re: Y61 3.0 nestartuje |
Hmm som teraz mimo auta a kluce, ale na toto sa pozriem, ked sa vratim urcite bacaono píše: mk96 píše: Nooo tak toto by este stalo za to vyskusat, hoc sa mi nechce verit, ze ta podkova s klucom ma este nieco vnutri naviac Kedze mam cas a kluce poruke tak ti to odfotim. Co myslis ze je to biele v tej podkovicke? http://img.wasup.sk/images/foto0060.jpg |
Autor: | mk96 [ Štv, 30.05.2013, 13:35 ] |
Predmet príspevku: | Re: Y61 3.0 nestartuje |
Pozrel som, a je tam! Len ja som mal ten cipak zaliaty nie v bielom ale ciernom plaste na oboch klucoch, takze som si ho nevsimol. Vybral som ho a dal do noveho kluca, myslim ,ze teda aj tento problem sa vyriesil a 1405 zmizne s tym druhym klucom. mk96 píše: Hmm som teraz mimo auta a kluce, ale na toto sa pozriem, ked sa vratim urcite Kedze mam cas a kluce poruke tak ti to odfotim. Co myslis ze je to biele v tej podkovicke? http://img.wasup.sk/images/foto0060.jpg |
Autor: | mk96 [ Štv, 30.05.2013, 13:42 ] |
Predmet príspevku: | Re: Y61 3.0 nestartuje |
Ten motor je celkom OK, ani vela, ani malo - tak akurat Tunki píše: Ale no! .... Váha vzduchu a snímače teploty ..... Asi tam nebude mechanické čerpadlo s ventilom na jeden drót. Daj do toho AUTA poriadny MOTOR (Né Pali?) Respektíve ten, čo tam má byť. A dovtedy vyraď NATS. |
Autor: | Marklar [ Štv, 02.05.2019, 8:40 ] |
Predmet príspevku: | Re: Y61 3.0 nestartuje |
Zdravím. Mám motor ZD30 v Y61 r. 2003. Vyskytuje sa zaujímava závada. Po otočení kľúča v zapaľovaní sa mi niekedy nerozsvieti kontrolka žhavenia a motor nejde naštartovať. Nepomáha mu ani rozťahovanie a štartovací sprej. Dedukujem, že chyba nebude v žhavení ale niekde v komunikácii s riadiacou jednotkou. Inokedy kľúč otočím, nažhaví a bez problémov naskočí. Môže byť chyba v spínacej skrinke? Ako by som mal postupovať? NATS je vraj deaktivovaný. Ďakujem. |
Autor: | mk96 [ Štv, 02.05.2019, 10:41 ] |
Predmet príspevku: | Re: Y61 3.0 nestartuje |
startnut musis aj bez zhavenia ak mas Di, s dobrou kompresiou kludne aj pri -5C, normalne okolo 11C bez zhavenia. Chyba bude inde ako v zhaveni. |
Autor: | Marklar [ Štv, 02.05.2019, 11:09 ] |
Predmet príspevku: | Re: Y61 3.0 nestartuje |
Ano, v žhavení to určite nie je. Keď neštartuje tak sa kontrolka žhavenia nerozsvieti, keď sa rozsvieti štartuje bezproblémovo. Aj keď som to štartoval so sprejom tak sprej odpálilo a potom motor zhasol, z čoho dedukujem že tam nedochádza nafta, čiže nie je spustené čerpadlo, čiže problém bude niekde v elektrike. Dnes ráno po nočnom daždi som nenaštartoval, na auto zasvietilo slnko, trošku sa zohrialo a teraz štartuje v pohode. Spínacia skrinka? Riadiaca jednotka? Má s týmto niekto nejakú skúsenosť? Ďakujem. |
Autor: | local.sk [ Štv, 02.05.2019, 11:57 ] |
Predmet príspevku: | Re: Y61 3.0 nestartuje |
Marklar píše: Ano, v žhavení to určite nie je. Keď neštartuje tak sa kontrolka žhavenia nerozsvieti, keď sa rozsvieti štartuje bezproblémovo. Aj keď som to štartoval so sprejom tak sprej odpálilo a potom motor zhasol, z čoho dedukujem že tam nedochádza nafta, čiže nie je spustené čerpadlo, čiže problém bude niekde v elektrike. Dnes ráno po nočnom daždi som nenaštartoval, na auto zasvietilo slnko, trošku sa zohrialo a teraz štartuje v pohode. Spínacia skrinka? Riadiaca jednotka? Má s týmto niekto nejakú skúsenosť? Ďakujem. Je tu kamarat s velmi podobnym problemom, ide do servisu s tym, zatial zistena chyba vahy vzduchu, snimaca polohy klukovky a ECM interna chyba (to moze byt vraj zlou kostrou) Startuje takisto velmi velmi podobne. Odkial si? ak z BA alebo blizko, tak mozme spolu na to pozriet. Inak pozri ci mas dobre natlakovanu naftu rucnou pumpou, ak ti motor po nastartovani zhasne. Ale moze to byt elektrika, pozri najskor dobre ukostrenie - na alternator a na kasnu no a potom zial treba sa hrat a skusat, zrejme bude niekde strajkovat elektrika. |
Autor: | Marklar [ Pia, 03.05.2019, 12:18 ] |
Predmet príspevku: | Re: Y61 3.0 nestartuje |
local.sk píše: Marklar píše: Ano, v žhavení to určite nie je. Keď neštartuje tak sa kontrolka žhavenia nerozsvieti, keď sa rozsvieti štartuje bezproblémovo. Aj keď som to štartoval so sprejom tak sprej odpálilo a potom motor zhasol, z čoho dedukujem že tam nedochádza nafta, čiže nie je spustené čerpadlo, čiže problém bude niekde v elektrike. Dnes ráno po nočnom daždi som nenaštartoval, na auto zasvietilo slnko, trošku sa zohrialo a teraz štartuje v pohode. Spínacia skrinka? Riadiaca jednotka? Má s týmto niekto nejakú skúsenosť? Ďakujem. Je tu kamarat s velmi podobnym problemom, ide do servisu s tym, zatial zistena chyba vahy vzduchu, snimaca polohy klukovky a ECM interna chyba (to moze byt vraj zlou kostrou) Startuje takisto velmi velmi podobne. Odkial si? ak z BA alebo blizko, tak mozme spolu na to pozriet. Inak pozri ci mas dobre natlakovanu naftu rucnou pumpou, ak ti motor po nastartovani zhasne. Ale moze to byt elektrika, pozri najskor dobre ukostrenie - na alternator a na kasnu no a potom zial treba sa hrat a skusat, zrejme bude niekde strajkovat elektrika. Nie, nie som z okolia BA. Kostra na alternátore vyzerá byt OK a aj kostra na motore je na prvý pohľad OK. Dnes auto štartovalo OK a tak sme rozobrali plasty okolo spínacej skrinky a pomerali kontakty na kocke spínacej skrinky. Keď nabudúce nenaštartuje premeriame zas a vylúčime chybu v spínacej skrinke. Čo sa týka nafty tak keď auto naštartuje tak si pradie ako mačička a nevykazuje absolútne žiadne problémy. |
Stránka 2 z 3 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |