Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Uto, 14.05.2024, 5:47
Dnes je utorok 14. mája 2024, meniny má Bonifác a zajtra Žofia




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 14 ] 
 Pozna niekto tuto Y61? 
Autor Správa
OFFROAD Expert

Registrovaný: Str, 18.05.2011, 19:44
Príspevky: 1067
Bydlisko: Nove Mesto n/V
Odpoveď s citáciou
Pozna niekto tento trolik? Dnes som pri nom bol, vyzera pekne, vraj pred tym mal SPZ: IL. Nejde mi len do hlavy, ze ma SPZ: KN a stoji v KE. Mal by by ist novemu nadejnemu offroadakovi, len je trochu obava z toho 3,0Di..

_________________
Nissan Patrol GR Y61 Wagon 4,2 TD intercooled
Toyota Landcruiser 100, 4,2 TDi
ex.: Jeep Commander 3,0 CRD
ex. Mitsubishi Pajero sport 2,5 TD
ex. Lada niva 1,7i r. v. 2005
ex. Lada Niva 1,7i r. v. 2002
ex. Uaz 469
ex. Praga V3S


Naposledy upravil Andy NM dňa Pon, 06.01.2014, 21:48, celkovo upravené 1



Pon, 06.01.2014, 21:07
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 22.11.2006, 13:12
Príspevky: 1104
Bydlisko: Lipt.Hrádok /LM/ Dohňany /PU/ Brezno - práca
Odpoveď s citáciou
Andy : foto alebo odkaz na inzerát

_________________
Niva1,6 Niva1,7i Galloper2,5 TDi Patrol2,8-3,0 LR Disco1 300Tdi Honda CRV2,0 LR Disco1 200Tdi Nissan Terrano2W2,7tdi LR DiscoIITD5

autodolesa.sk
Land Rover Club Liptov
LandOFF service
Offroad Club Luky

offroadclubliptov@gmail.com
0908 384 826


Pon, 06.01.2014, 21:18
Profil
Ťažký Profík

Registrovaný: Štv, 30.12.2010, 23:51
Príspevky: 314
Bydlisko: Poltár
Odpoveď s citáciou
Pošli link alebo obrázok


Pon, 06.01.2014, 21:19
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Str, 18.05.2011, 19:44
Príspevky: 1067
Bydlisko: Nove Mesto n/V
Odpoveď s citáciou
Kua sorry, dnes 750 km, cely den v aute, uz som z toho cocot :-D

http://nissan-patrol-gr.autobazar.eu/30 ... 55499.html

_________________
Nissan Patrol GR Y61 Wagon 4,2 TD intercooled
Toyota Landcruiser 100, 4,2 TDi
ex.: Jeep Commander 3,0 CRD
ex. Mitsubishi Pajero sport 2,5 TD
ex. Lada niva 1,7i r. v. 2005
ex. Lada Niva 1,7i r. v. 2002
ex. Uaz 469
ex. Praga V3S


Pon, 06.01.2014, 21:22
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Str, 20.05.2009, 21:33
Príspevky: 1839
Odpoveď s citáciou
Na tom inz. je spz KN....


Pon, 06.01.2014, 21:47
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Str, 18.05.2011, 19:44
Príspevky: 1067
Bydlisko: Nove Mesto n/V
Odpoveď s citáciou
Sorry, opravil som to.

_________________
Nissan Patrol GR Y61 Wagon 4,2 TD intercooled
Toyota Landcruiser 100, 4,2 TDi
ex.: Jeep Commander 3,0 CRD
ex. Mitsubishi Pajero sport 2,5 TD
ex. Lada niva 1,7i r. v. 2005
ex. Lada Niva 1,7i r. v. 2002
ex. Uaz 469
ex. Praga V3S


Pon, 06.01.2014, 21:49
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 26.01.2010, 22:27
Príspevky: 383
Bydlisko: TRENČÍN, LIPTOV
Odpoveď s citáciou
prečo sa bojíš toho motora???

_________________
všetko čo má kolesa, pásy, nohy .......


Pon, 06.01.2014, 22:45
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Str, 18.05.2011, 19:44
Príspevky: 1067
Bydlisko: Nove Mesto n/V
Odpoveď s citáciou
Ani nie tak toho motora, ako skor rocniku toho motora. Ze do roku 2003 boli tie problemove..a nie je doklad o vymene motora v zvolavacej akcii, ktoru robil Nissan.

_________________
Nissan Patrol GR Y61 Wagon 4,2 TD intercooled
Toyota Landcruiser 100, 4,2 TDi
ex.: Jeep Commander 3,0 CRD
ex. Mitsubishi Pajero sport 2,5 TD
ex. Lada niva 1,7i r. v. 2005
ex. Lada Niva 1,7i r. v. 2002
ex. Uaz 469
ex. Praga V3S


Pon, 06.01.2014, 22:50
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Str, 18.05.2011, 19:44
Príspevky: 1067
Bydlisko: Nove Mesto n/V
Odpoveď s citáciou
Patrolik prave zmenil majitela, teraz sa bude pohybovat v okoli NM a dufam, ze novemu majitelovi bude dlho sluzit :D Dufam, ze novy majitel sa sem uz po dlhom vahani prihlasi a sam sa s vami vsetkymi podeli o zazitky s novym prirastkom... :)

P.S.:
Ostal som pozitivne prekvapeny z toho motora, fakt to ide na ceste neporovnatelne s 2,8 Td, motor je zivy, ochotne sa vytaca, akurat je mu treba viac rozumiet ako ja s mnojou 4,2, ktora je oproti nemu viac kladivo, na mojom je viac jedno, aku rychlost prave mam, ale ked som sa s nim po ceste z KE zoznamil, zacali sme si akosi az moc rozumiet. Na cestovanie velmi prijemna volba. Oproti mojej 4,2TD vsak diametralne odlisny pribeh krutiaku a samozrejme absencia tych dvoch chybajucich valcov v zvukovom efekte :-D Moj taha od volnobehu a nad 2000 ot. ho takmer nikdy netocim a tento 3,0 Di ide prave najlepsie medzi 2200-3500 ot. Vsetko je o zvyku. A to je uz s 34 pneu T3. Takze tento motor hodnotim z uzivatelskeho hladiska ako za velmi prijemny pre tento druh vozidla. Uvidime v terene :D

_________________
Nissan Patrol GR Y61 Wagon 4,2 TD intercooled
Toyota Landcruiser 100, 4,2 TDi
ex.: Jeep Commander 3,0 CRD
ex. Mitsubishi Pajero sport 2,5 TD
ex. Lada niva 1,7i r. v. 2005
ex. Lada Niva 1,7i r. v. 2002
ex. Uaz 469
ex. Praga V3S


Uto, 07.01.2014, 23:29
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 26.01.2010, 22:27
Príspevky: 383
Bydlisko: TRENČÍN, LIPTOV
Odpoveď s citáciou
je pravda nieje taký blbuvzdorný ako iné motory, ale hlavne treba dodržiavať zásady používania diesla a bude ok....ono klasika 4 velké kýble s vysokými zdvihmi- odchádzať z miesta až po dvihnutí teplomerovej ručičky a nemtočiť, je extrémne citlivý na správne otáčky- zbytočne nepretáčať a následne na prehrievanie, špeciálne má rád po vytáčaní aj nechať vychladiť turbo volnobežným klepotaním na mieste-2-5min.
pravidelné výmeny olejov .... nie 15tis a podobné longlife blbiny.... max.10tis a von ...

a keď náhodou prehreješ tak potom nespanikáriť a nevypnúť motor , ale nechať vychladiť na volnobežných otáčkach nech sa nedopraská hlava-rozdielne teploty, rozdielnych materiálov hlava/blok....

_________________
všetko čo má kolesa, pásy, nohy .......


Str, 08.01.2014, 0:07
Profil
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 08.12.2013, 19:52
Príspevky: 32
Bydlisko: Detva
Odpoveď s citáciou
Andy, stihli ste ho večer ešte zapiť aby dobre slúžil? :smt146

_________________
Mitsubishi L200, podvozok Ironman
Toyota LC120


Str, 08.01.2014, 7:39
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Str, 18.05.2011, 19:44
Príspevky: 1067
Bydlisko: Nove Mesto n/V
Odpoveď s citáciou
V otazke, ci sme ho zapili dobre, som na pochybach ale furt lepsie ako vobec :-D :-D

_________________
Nissan Patrol GR Y61 Wagon 4,2 TD intercooled
Toyota Landcruiser 100, 4,2 TDi
ex.: Jeep Commander 3,0 CRD
ex. Mitsubishi Pajero sport 2,5 TD
ex. Lada niva 1,7i r. v. 2005
ex. Lada Niva 1,7i r. v. 2002
ex. Uaz 469
ex. Praga V3S


Str, 08.01.2014, 8:34
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Str, 18.05.2011, 19:44
Príspevky: 1067
Bydlisko: Nove Mesto n/V
Odpoveď s citáciou
YJ KAO píše:
je pravda nieje taký blbuvzdorný ako iné motory, ale hlavne treba dodržiavať zásady používania diesla a bude ok....ono klasika 4 velké kýble s vysokými zdvihmi- odchádzať z miesta až po dvihnutí teplomerovej ručičky a nemtočiť, je extrémne citlivý na správne otáčky- zbytočne nepretáčať a následne na prehrievanie, špeciálne má rád po vytáčaní aj nechať vychladiť turbo volnobežným klepotaním na mieste-2-5min.
pravidelné výmeny olejov .... nie 15tis a podobné longlife blbiny.... max.10tis a von ...

a keď náhodou prehreješ tak potom nespanikáriť a nevypnúť motor , ale nechať vychladiť na volnobežných otáčkach nech sa nedopraská hlava-rozdielne teploty, rozdielnych materiálov hlava/blok....


Takto sa chovam ku kazdemu dieslu s turbom, takze pre mna je to samozrejmost. Kto s tym nie je uzrozumeny, pre toho podla mna nie je vhodny ziadny diesel s turbom...Resp. je vhodny kazdy ale nech sa potom dotycny nestazuje, ze ten alebo ten motor odchadza. Je pravdou, ze su medzi tymi motormi rozdiely v blbovzdornosti ale to co si popisal by sa malo dodrziavat na kazdom TD motore.

_________________
Nissan Patrol GR Y61 Wagon 4,2 TD intercooled
Toyota Landcruiser 100, 4,2 TDi
ex.: Jeep Commander 3,0 CRD
ex. Mitsubishi Pajero sport 2,5 TD
ex. Lada niva 1,7i r. v. 2005
ex. Lada Niva 1,7i r. v. 2002
ex. Uaz 469
ex. Praga V3S


Str, 08.01.2014, 9:25
Profil
Ťažký Profík

Registrovaný: Štv, 23.05.2013, 10:49
Príspevky: 388
Bydlisko: mam tiez
Odpoveď s citáciou
Nech sluzi majitelovi. Mna vozi tiez 3.0di s r.v. 2001/2002 a teda zatial vsetko OK, chladiacu nezere a spravam sa k nemu tak ako bolo popisane vyssie. Mozete skontrolovat kolko oleja tam ide, ak 8.3l tak by to mal byt ten upravenejsi, ak 5-6l tak to je ten prvy, ktoremu pri vysokych otackach dochadzal olej a nemal chudak cim mazat :( Ale rozdielov tam este bolo potom dost - vyhladzovala sa krivka turba, pribudol chladic EGR, ... az sa skoncilo s najnovsim pri commonraile. Inak olej je dobre menit aj castejsie ako 10.000, ak bude castejsie pracovat v tvrdsich podmienkach, mozno aj kazdych ~5.000. U nas sa viskozita pohybuje niekde medzi 5W-40 (preferovanejsi) a 10W-40 pre tento ZD30. Ja zvyknem davat 5W-40 plnu syntetiku.


Str, 08.01.2014, 21:49
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 14 ] 

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: