Dnes je utorok 14. mája 2024, meniny má Bonifác a zajtra Žofia
|
Stránka 1 z 1
|
[ Príspevkov: 14 ] |
|
Autor |
Správa |
Andy NM
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 18.05.2011, 19:44 Príspevky: 1067 Bydlisko: Nove Mesto n/V
|
Pozna niekto tento trolik? Dnes som pri nom bol, vyzera pekne, vraj pred tym mal SPZ: IL. Nejde mi len do hlavy, ze ma SPZ: KN a stoji v KE. Mal by by ist novemu nadejnemu offroadakovi, len je trochu obava z toho 3,0Di..
_________________ Nissan Patrol GR Y61 Wagon 4,2 TD intercooled Toyota Landcruiser 100, 4,2 TDi ex.: Jeep Commander 3,0 CRD ex. Mitsubishi Pajero sport 2,5 TD ex. Lada niva 1,7i r. v. 2005 ex. Lada Niva 1,7i r. v. 2002 ex. Uaz 469 ex. Praga V3S
Naposledy upravil Andy NM dňa Pon, 06.01.2014, 21:48, celkovo upravené 1
|
Pon, 06.01.2014, 21:07 |
|
|
blato-Lubo
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 22.11.2006, 13:12 Príspevky: 1104 Bydlisko: Lipt.Hrádok /LM/ Dohňany /PU/ Brezno - práca
|
Andy : foto alebo odkaz na inzerát
_________________Niva1,6 Niva1,7i Galloper2,5 TDi Patrol2,8-3,0 LR Disco1 300Tdi Honda CRV2,0 LR Disco1 200Tdi Nissan Terrano2W2,7tdi LR DiscoIITD5 autodolesa.sk Land Rover Club Liptov LandOFF service Offroad Club Luky offroadclubliptov@gmail.com 0908 384 826
|
Pon, 06.01.2014, 21:18 |
|
|
Tepes
Ťažký Profík
Registrovaný: Štv, 30.12.2010, 23:51 Príspevky: 314 Bydlisko: Poltár
|
Pošli link alebo obrázok
|
Pon, 06.01.2014, 21:19 |
|
|
Andy NM
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 18.05.2011, 19:44 Príspevky: 1067 Bydlisko: Nove Mesto n/V
|
Kua sorry, dnes 750 km, cely den v aute, uz som z toho cocot http://nissan-patrol-gr.autobazar.eu/30 ... 55499.html
_________________ Nissan Patrol GR Y61 Wagon 4,2 TD intercooled Toyota Landcruiser 100, 4,2 TDi ex.: Jeep Commander 3,0 CRD ex. Mitsubishi Pajero sport 2,5 TD ex. Lada niva 1,7i r. v. 2005 ex. Lada Niva 1,7i r. v. 2002 ex. Uaz 469 ex. Praga V3S
|
Pon, 06.01.2014, 21:22 |
|
|
OGO
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 20.05.2009, 21:33 Príspevky: 1839
|
Na tom inz. je spz KN....
|
Pon, 06.01.2014, 21:47 |
|
|
Andy NM
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 18.05.2011, 19:44 Príspevky: 1067 Bydlisko: Nove Mesto n/V
|
Sorry, opravil som to.
_________________ Nissan Patrol GR Y61 Wagon 4,2 TD intercooled Toyota Landcruiser 100, 4,2 TDi ex.: Jeep Commander 3,0 CRD ex. Mitsubishi Pajero sport 2,5 TD ex. Lada niva 1,7i r. v. 2005 ex. Lada Niva 1,7i r. v. 2002 ex. Uaz 469 ex. Praga V3S
|
Pon, 06.01.2014, 21:49 |
|
|
YJ KAO
Ťažký Profík
Registrovaný: Uto, 26.01.2010, 22:27 Príspevky: 383 Bydlisko: TRENČÍN, LIPTOV
|
prečo sa bojíš toho motora???
_________________ všetko čo má kolesa, pásy, nohy .......
|
Pon, 06.01.2014, 22:45 |
|
|
Andy NM
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 18.05.2011, 19:44 Príspevky: 1067 Bydlisko: Nove Mesto n/V
|
Ani nie tak toho motora, ako skor rocniku toho motora. Ze do roku 2003 boli tie problemove..a nie je doklad o vymene motora v zvolavacej akcii, ktoru robil Nissan.
_________________ Nissan Patrol GR Y61 Wagon 4,2 TD intercooled Toyota Landcruiser 100, 4,2 TDi ex.: Jeep Commander 3,0 CRD ex. Mitsubishi Pajero sport 2,5 TD ex. Lada niva 1,7i r. v. 2005 ex. Lada Niva 1,7i r. v. 2002 ex. Uaz 469 ex. Praga V3S
|
Pon, 06.01.2014, 22:50 |
|
|
Andy NM
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 18.05.2011, 19:44 Príspevky: 1067 Bydlisko: Nove Mesto n/V
|
Patrolik prave zmenil majitela, teraz sa bude pohybovat v okoli NM a dufam, ze novemu majitelovi bude dlho sluzit Dufam, ze novy majitel sa sem uz po dlhom vahani prihlasi a sam sa s vami vsetkymi podeli o zazitky s novym prirastkom... P.S.: Ostal som pozitivne prekvapeny z toho motora, fakt to ide na ceste neporovnatelne s 2,8 Td, motor je zivy, ochotne sa vytaca, akurat je mu treba viac rozumiet ako ja s mnojou 4,2, ktora je oproti nemu viac kladivo, na mojom je viac jedno, aku rychlost prave mam, ale ked som sa s nim po ceste z KE zoznamil, zacali sme si akosi az moc rozumiet. Na cestovanie velmi prijemna volba. Oproti mojej 4,2TD vsak diametralne odlisny pribeh krutiaku a samozrejme absencia tych dvoch chybajucich valcov v zvukovom efekte Moj taha od volnobehu a nad 2000 ot. ho takmer nikdy netocim a tento 3,0 Di ide prave najlepsie medzi 2200-3500 ot. Vsetko je o zvyku. A to je uz s 34 pneu T3. Takze tento motor hodnotim z uzivatelskeho hladiska ako za velmi prijemny pre tento druh vozidla. Uvidime v terene
_________________ Nissan Patrol GR Y61 Wagon 4,2 TD intercooled Toyota Landcruiser 100, 4,2 TDi ex.: Jeep Commander 3,0 CRD ex. Mitsubishi Pajero sport 2,5 TD ex. Lada niva 1,7i r. v. 2005 ex. Lada Niva 1,7i r. v. 2002 ex. Uaz 469 ex. Praga V3S
|
Uto, 07.01.2014, 23:29 |
|
|
YJ KAO
Ťažký Profík
Registrovaný: Uto, 26.01.2010, 22:27 Príspevky: 383 Bydlisko: TRENČÍN, LIPTOV
|
je pravda nieje taký blbuvzdorný ako iné motory, ale hlavne treba dodržiavať zásady používania diesla a bude ok....ono klasika 4 velké kýble s vysokými zdvihmi- odchádzať z miesta až po dvihnutí teplomerovej ručičky a nemtočiť, je extrémne citlivý na správne otáčky- zbytočne nepretáčať a následne na prehrievanie, špeciálne má rád po vytáčaní aj nechať vychladiť turbo volnobežným klepotaním na mieste-2-5min. pravidelné výmeny olejov .... nie 15tis a podobné longlife blbiny.... max.10tis a von ...
a keď náhodou prehreješ tak potom nespanikáriť a nevypnúť motor , ale nechať vychladiť na volnobežných otáčkach nech sa nedopraská hlava-rozdielne teploty, rozdielnych materiálov hlava/blok....
_________________ všetko čo má kolesa, pásy, nohy .......
|
Str, 08.01.2014, 0:07 |
|
|
albert
Učeň
Registrovaný: Ned, 08.12.2013, 19:52 Príspevky: 32 Bydlisko: Detva
|
Andy, stihli ste ho večer ešte zapiť aby dobre slúžil?
_________________ Mitsubishi L200, podvozok Ironman Toyota LC120
|
Str, 08.01.2014, 7:39 |
|
|
Andy NM
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 18.05.2011, 19:44 Príspevky: 1067 Bydlisko: Nove Mesto n/V
|
V otazke, ci sme ho zapili dobre, som na pochybach ale furt lepsie ako vobec
_________________ Nissan Patrol GR Y61 Wagon 4,2 TD intercooled Toyota Landcruiser 100, 4,2 TDi ex.: Jeep Commander 3,0 CRD ex. Mitsubishi Pajero sport 2,5 TD ex. Lada niva 1,7i r. v. 2005 ex. Lada Niva 1,7i r. v. 2002 ex. Uaz 469 ex. Praga V3S
|
Str, 08.01.2014, 8:34 |
|
|
Andy NM
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 18.05.2011, 19:44 Príspevky: 1067 Bydlisko: Nove Mesto n/V
|
YJ KAO píše: je pravda nieje taký blbuvzdorný ako iné motory, ale hlavne treba dodržiavať zásady používania diesla a bude ok....ono klasika 4 velké kýble s vysokými zdvihmi- odchádzať z miesta až po dvihnutí teplomerovej ručičky a nemtočiť, je extrémne citlivý na správne otáčky- zbytočne nepretáčať a následne na prehrievanie, špeciálne má rád po vytáčaní aj nechať vychladiť turbo volnobežným klepotaním na mieste-2-5min. pravidelné výmeny olejov .... nie 15tis a podobné longlife blbiny.... max.10tis a von ...
a keď náhodou prehreješ tak potom nespanikáriť a nevypnúť motor , ale nechať vychladiť na volnobežných otáčkach nech sa nedopraská hlava-rozdielne teploty, rozdielnych materiálov hlava/blok.... Takto sa chovam ku kazdemu dieslu s turbom, takze pre mna je to samozrejmost. Kto s tym nie je uzrozumeny, pre toho podla mna nie je vhodny ziadny diesel s turbom...Resp. je vhodny kazdy ale nech sa potom dotycny nestazuje, ze ten alebo ten motor odchadza. Je pravdou, ze su medzi tymi motormi rozdiely v blbovzdornosti ale to co si popisal by sa malo dodrziavat na kazdom TD motore.
_________________ Nissan Patrol GR Y61 Wagon 4,2 TD intercooled Toyota Landcruiser 100, 4,2 TDi ex.: Jeep Commander 3,0 CRD ex. Mitsubishi Pajero sport 2,5 TD ex. Lada niva 1,7i r. v. 2005 ex. Lada Niva 1,7i r. v. 2002 ex. Uaz 469 ex. Praga V3S
|
Str, 08.01.2014, 9:25 |
|
|
mk96
Ťažký Profík
Registrovaný: Štv, 23.05.2013, 10:49 Príspevky: 388 Bydlisko: mam tiez
|
Nech sluzi majitelovi. Mna vozi tiez 3.0di s r.v. 2001/2002 a teda zatial vsetko OK, chladiacu nezere a spravam sa k nemu tak ako bolo popisane vyssie. Mozete skontrolovat kolko oleja tam ide, ak 8.3l tak by to mal byt ten upravenejsi, ak 5-6l tak to je ten prvy, ktoremu pri vysokych otackach dochadzal olej a nemal chudak cim mazat Ale rozdielov tam este bolo potom dost - vyhladzovala sa krivka turba, pribudol chladic EGR, ... az sa skoncilo s najnovsim pri commonraile. Inak olej je dobre menit aj castejsie ako 10.000, ak bude castejsie pracovat v tvrdsich podmienkach, mozno aj kazdych ~5.000. U nas sa viskozita pohybuje niekde medzi 5W-40 (preferovanejsi) a 10W-40 pre tento ZD30. Ja zvyknem davat 5W-40 plnu syntetiku.
|
Str, 08.01.2014, 21:49 |
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Príspevkov: 14 ] |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|