Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Uto, 16.04.2024, 21:54
Dnes je utorok 16. apríla 2024, meniny má Dana, Danica a zajtra Rudolf




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 100 ]  Choď na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Ďalší
 Patrol GR Y 61 3,0 výkon pri rozbehu 
Autor Správa
Učeň

Registrovaný: Pia, 16.10.2015, 18:43
Príspevky: 71
Bydlisko: Brusno
Odpoveď s citáciou
Zdravím,viete mi poradiť,čo je potrebné urobiť na mojom Patrole,aby mi zaberal pri rozbehu do kopca od spodu?Keď zastanem v kopci a chcem sa pohnúť,nejde do otáčok.
Ďakujem

_________________
Miloš


Sob, 16.09.2017, 21:16
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 05.04.2013, 17:43
Príspevky: 1580
Bydlisko: Čierny Balog (Brezno)
Odpoveď s citáciou
auto je seria alebo je dako upravene ? rozmer kolies ?

_________________
PREDAJ POUZITYCH ND NISSAN PATROL Y60
0915 526 286
Nissan Patrol GR Y61 2.8 TD troska podvihnute, Maxxis CC 37x12.5, navijaky, pevnostaky, zahradka, CB, lana, sekera a vsetko ostatne
EX:Opel Frontera 2.4i, Navijak 5,5t, MT31x10,5


Ned, 17.09.2017, 12:10
Profil
Učeň

Registrovaný: Pia, 16.10.2015, 18:43
Príspevky: 71
Bydlisko: Brusno
Odpoveď s citáciou
Je to sériovka,obuté mám allterrainy 265x70 R16,zodvihnutý je cca o 5cm

_________________
Miloš


Ned, 17.09.2017, 21:02
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 20:37
Príspevky: 3268
Bydlisko: Nitra
Odpoveď s citáciou
milos.majer píše:
aby mi zaberal pri rozbehu do kopca od spodu?

Kamos sa pytal zeny ake auto by chcela,ze cervene :mrgreen: Ty to tiez tak pises.Od spodu znamena co?

_________________
Patrol GR, kde neprejdem tam pretiahnem!!!


Pon, 18.09.2017, 8:55
Profil
Učeň

Registrovaný: Pia, 16.10.2015, 18:43
Príspevky: 71
Bydlisko: Brusno
Odpoveď s citáciou
Ked zastanem v kopci a chcem sa pohnut,tak to nejde do otacok.Ked je nad 2000 ot. ide perfektne

_________________
Miloš


Pon, 18.09.2017, 9:10
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Sob, 05.10.2013, 22:10
Príspevky: 343
Bydlisko: Piešťany
Odpoveď s citáciou
Vykonu navyse to nema vo vseobecnosti, a pri jeho vahe si myslim ze rozbeh v kopci nad 2tis/ot. je podla mna normalny.

_________________
Jeep Grand Cherokee WJ 4,7 V8 H.O. Overland

Jeep Grand Cherokee ZG, 4.5" Rubicon Express Long Arm, 35" Silverstone MT 117 Extreme, navijak, CB, pevnostaky, Ford 8.8 + OX locker, Dana 30 high pinion vystuzena + RCV poloosi, WARN ZEON 12


Pon, 18.09.2017, 10:00
Profil
Učeň

Registrovaný: Pia, 16.10.2015, 18:43
Príspevky: 71
Bydlisko: Brusno
Odpoveď s citáciou
Hej,ale ako dosiahnem tých 2000 pri automate?To nie ako pri manuálnej,že si cez spojku získaš otáčky

_________________
Miloš


Pon, 18.09.2017, 11:44
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Str, 20.05.2009, 21:33
Príspevky: 1832
Odpoveď s citáciou
No asi si mal napísať ako prvé, že to je automat. Klasický hydromeničový automat akonáhle má zaradenú rýchlosť, tak je v zábere. Takže sa kľudne pohne bez problémov na voľnobeh. Ak ho oprieš do kopca a vylezie ti ho aj bez tých 2000 otáčiek, tak kde je chyba ? Aby si dosiahol napr. v stoji tých povedzme 2000 ot. tak by si musel mať funkciu launch control, ale to je iné kafe. To musí byť kočírované softwerom, prevodovka na to musí byť prispôsobená a obvykle výrobca to deklaruje, že auto má tú funkciu. Niektoré automaty ale dokážu fintu, podobnú launch controlu nie na softwerovwj báze, ale na mechanickej, že dovolia vystúpať otáčky aj v režime D cez brzdu, a povolením brzdy sa realizuje ostrejší štart.


Pon, 18.09.2017, 12:12
Profil
Učeň

Registrovaný: Pia, 16.10.2015, 18:43
Príspevky: 71
Bydlisko: Brusno
Odpoveď s citáciou
Vďaka,vyskúšam to.Ale auto do strmého kopca práveže nevylezie a nechcem to siliť,aby niečo neodišlo

_________________
Miloš


Pon, 18.09.2017, 12:18
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 05.04.2013, 17:43
Príspevky: 1580
Bydlisko: Čierny Balog (Brezno)
Odpoveď s citáciou
este jedna podstatna otazka :) robilo to stale alebo to zrazu stratilo vykon ? pripadne nerobilo sa nieco s autom ? opravy upravy ?

_________________
PREDAJ POUZITYCH ND NISSAN PATROL Y60
0915 526 286
Nissan Patrol GR Y61 2.8 TD troska podvihnute, Maxxis CC 37x12.5, navijaky, pevnostaky, zahradka, CB, lana, sekera a vsetko ostatne
EX:Opel Frontera 2.4i, Navijak 5,5t, MT31x10,5


Pon, 18.09.2017, 12:48
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 04.09.2012, 9:43
Príspevky: 1886
Bydlisko: GA-Kosuty
Odpoveď s citáciou
Mozno blba otazka,ale neda sa na patrole vypnut OD ako na jeepke? Na jeepke vypnes OD a automat radi len do 3 a motor fici na vyssie otacky :smt017

_________________
VW T3 1,6 aircooled boxer(1980). EX:Jeep Grand Cherokee 5,2 V8,Jeep Grand Cherokee 5,2 V8,Jeep Cherokee 2,5 td,Ford Maverick 2,7td,Jeep Grand Cherokee 5,2V8,Jeep Grand Cherokee 4,0i,Jeep Grand Cherokee 2,5td,Hyundai Galloper 2,5td,Jeep Cherokee 2,5td


Pon, 18.09.2017, 12:54
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Str, 20.05.2009, 21:33
Príspevky: 1832
Odpoveď s citáciou
[quote="milos.majer"]Vďaka,vyskúšam to.Ale auto do strmého kopca práveže nevylezie a nechcem to siliť,aby niečo neodišlo[/quote]

No neviem aký veľmi strmý kopec máš na mysli, ale s automatom je výhoda, že tam neodtrhneš spojku, lebo keď je automatu moc, tak otvorí menič a ide akoby cez spojku, je tam určitý preklz, no ale to si určite zbadal. Ja by som sa zameral na dôslednú diagnostiku ako motora tak aj prevodovky. O čo ide ? Samotný automat z princípu hydraulického prenosu sily cez menič pôsobí tak kus mľandravejšie, plus nemáš možnosť motor potúrovať cez spojku. Takže pokiaľ motor už nie je v dobre kondícii, a chýba mu kus kobyliek, tak s automatom je o to viac badateľné. Pokiaľ nemáš možnosť auto dať na brzdu alebo aspoň na dôkladnú diagnostiku, tak skús laický test a síce skús akceleráciu z 0 na 100 a dôkladne si zmeraj čas a potom ho porovnaj s továrenskými údajmi pre tvoje auto, no a potom ľahko zistíš, že si v tej norme alebo nie, ale keď ti to bude vychádzať už nejakých 15-20% pod tabuľkové hodnoty, tak už motor nemá dobrú kondíciu, treba premerať tlaky, či má dobrú kompressiu, alebo tam stačí málo, zanesené sacie potrubia, starý sací filter, zanesené výfukové potrubia, proste motor nedokáže dobre dýchať ani odfukovať, čo pri takej bežnej jazde po meste ani nezaregistruješ, lebo tam nepotrebuješ siahať na hraničné výkony.
No a už úplne školácka otázka - ten kopec skúšaš na priamo alebo na redukciu ???


Pon, 18.09.2017, 14:41
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Sob, 05.10.2013, 22:10
Príspevky: 343
Bydlisko: Piešťany
Odpoveď s citáciou
Over drive na prevodovke nema vplyv na samotny rozbeh. A bolo by dobre blizsie opisat o aky strmy kopec sa jedna a ci sa rozbiehas na dlhych rychlostiach alebo to nechce ist na redukcii. Ak sa jedna o strmak a z miesta sa chces rozbehnut na dlhych tak to jasne ze pojde tazko. Ak je problem aj na redukcii tak to je uz na zamyslenie a hladanie priciny. Len to treba presne popisat, lebo tiez nikto netusil ze sa jedna o automat ked si pisal ze pod 2000ot sa nerozbehnes...

_________________
Jeep Grand Cherokee WJ 4,7 V8 H.O. Overland

Jeep Grand Cherokee ZG, 4.5" Rubicon Express Long Arm, 35" Silverstone MT 117 Extreme, navijak, CB, pevnostaky, Ford 8.8 + OX locker, Dana 30 high pinion vystuzena + RCV poloosi, WARN ZEON 12


Pon, 18.09.2017, 15:21
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Sob, 05.10.2013, 22:10
Príspevky: 343
Bydlisko: Piešťany
Odpoveď s citáciou
A neviem u tohto auta kde to ma najlepsi krutak a kedy tlaci turbo. Ak to napriklad tlaci od 1800otacok tak moze byt ze to v kopci je citit a nechce sa mu. Ale to by automat mal rozgulat aj ked tazsie...Ale nech sa vyjadria ti co maju skusenost a nieco odjazdene s trolom v automate

_________________
Jeep Grand Cherokee WJ 4,7 V8 H.O. Overland

Jeep Grand Cherokee ZG, 4.5" Rubicon Express Long Arm, 35" Silverstone MT 117 Extreme, navijak, CB, pevnostaky, Ford 8.8 + OX locker, Dana 30 high pinion vystuzena + RCV poloosi, WARN ZEON 12


Pon, 18.09.2017, 15:23
Profil
koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35
Príspevky: 4310
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
takyto patvor v automate tu ma Ivo Lucky z TN

_________________
www.facebook.com/jeepparts , www.jeepparts.sk , www.spinsro.sk


Pon, 18.09.2017, 16:27
Profil WWW
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 100 ]  Choď na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Google [Bot]


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na:  
cron