Dnes je sobota 20. apríla 2024, meniny má Marcel a zajtra Ervín
Patrol GR Y 61 3,0 výkon pri rozbehu
Autor |
Správa |
OGO
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 20.05.2009, 21:33 Príspevky: 1833
|
[quote="milos.majer"] Jasne že sa dá radiť aj ručne-sekvenčne.[/quote]
Hmmm, tak toto ma zaujalo...prosím ťa, a ako preraďuješ ručne - sekvenčne z 3 na 4, prípadne ako podradíš zo 4 na 3 ???
|
Pon, 25.09.2017, 13:27 |
|
|
milos.majer
Učeň
Registrovaný: Pia, 16.10.2015, 18:43 Príspevky: 71 Bydlisko: Brusno
|
Je tam len 1 a 2 potom už len D
_________________ Miloš
|
Pon, 25.09.2017, 16:49 |
|
|
OGO
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 20.05.2009, 21:33 Príspevky: 1833
|
Miloško, ale ja to viem, len som bol zvedavý, ako s tým radíš "ručne-sekvenčne", lebo to nie je sekvenčné radenie. Je to klasický hydromeničový automat, a tie označenia 1 - 2 - D - to sú len predvoľby, to znamená, že ty si vieš predvoliť, čo ale neznamená, že ten stupeň tam je zaradený. Stupne 1 a 2 to sú len "zarážky", po kade môže automat radiť. Stupne 3 a 4 nevieš vôbec ovplyvniť lebo automat ich radí podľa svojej vnútornej logiky. To je vlastne všetko. Dokonca ani stupeň 2 tam ti nezaradí, aj keď ho máš predvolený, pokiaľ nie sú optimálne všetky parametre pre moment preradenia, čo je zase doménou riadiacej jednotky automatu. A že tých parametrov je dosť a dosť, a všetky si diriguje riadiaca jednotka ako si ona rozhodne. No ale si myslím, že píšem tebe známe veci, nakoľko máš automat.
|
Pon, 25.09.2017, 21:36 |
|
|
milos.majer
Učeň
Registrovaný: Pia, 16.10.2015, 18:43 Príspevky: 71 Bydlisko: Brusno
|
Nie som v tom ani zďaleka tak doma ako ty.Ja som viac menej len užívatel ,ktorý chce aby mi auto bez problémov spoĺahlivo jazdilo .
_________________ Miloš
|
Pon, 25.09.2017, 22:33 |
|
|
local.sk
Ťažký Profík
Registrovaný: Str, 18.11.2015, 12:10 Príspevky: 411 Bydlisko: doma na Orave, pracovne Bratislava + cely svet
|
milos.majer píše: Nie som v tom ani zďaleka tak doma ako ty.Ja som viac menej len užívatel ,ktorý chce aby mi auto bez problémov spoĺahlivo jazdilo . Milosi, zdravim Ta ako noveho majitela. Veci, ktore riesis, som riesil aj ja, a poriesil... Tiez jazdim ZD3.0 ale s manualom, tuto kolega Duro ma zasa to iste s automatom, dalsi dobry kamarat 3.0 ale 118 kW s manualom... Ja osobne mam porobene nejake veci co spominali ini vo vlakne (najma mk96 mi naozaj pomohol a pomaha svojimi radami, skoda len ze zatial nam nevyslo sa spolu stretnut) a tiez mam auto prerobene tak, ze taha velmi velmi dobre zo spodnych otacok. Ak by som Ti mal odporucat, stretnime sa niekedy v Martine, mam tam kamarata co ma autoservis a par Patrolov uz porobil, ja tam pojdem v dohladnej dobe - prednedavnom som generalkoval motor a nieco dorabal, tak idem este dotunit a pripravit auto na expediciu do Maroka. Kamarat ma aj moznost ist na vahu a upravy u BH motorsport (Brano je jeho sused a velmi dobry dlhorocny kamarat). V skratke - to co ti pisali - v prvom rade zda sa ze mas motor velmi v poriadku. Ale on prirodzene do 2000 netaha, to treba upravit remapom ECU (=chiptuning) a potom pomoct motoru dychat (=sanie, vyfuk) a dobre sa chladit (=intercooler). A zasadne veci co si treba ujasnit pre Teba ako sofera v terene - nepoznam ta, neviem ako jazdis, ci si vobec zaradis 4x4 low v terene. Mimo cesty v kopcoch treba jazdit iba takto, s volnobezkami otvorenymi, tie si clovek primkne iba ked treba zaber. Ked si polovnik, sup do kufra 4 vrecka kukurice a nebude ani problem s trakciou. Volnobezky iba AVM cervene, ked ti ich uz idu menit. Zvysok ked tak osobne, nebudem Ti radit hned co kupovat a ako, treba auto najskor pozriet a potom sa uvidi. Ked Ti motor taha tak ako pises, mozno staci len v kopci zaradit low a auto sa musi rozist na volnobeh. Ked budes chciet, napis aj SS, poslem ti cislo telefonu a mozeme aj po telefone. Ja som podobne ako Ty len clovek co chce jazdit, ale za par rokov som nazbieral nejake skusenosti. Pripadne precitaj si este raz a nechaj si vysvetlit rady co uz tu zazneli, v podstate zhrnuju vsetko, len ich treba dobre pochopit.
|
Štv, 28.09.2017, 9:36 |
|
|
local.sk
Ťažký Profík
Registrovaný: Str, 18.11.2015, 12:10 Príspevky: 411 Bydlisko: doma na Orave, pracovne Bratislava + cely svet
|
Edit, budem u kamarata v Martine buduci stvrtok 5.10. cely den budeme auto robit, ak by si chcel prist, tak prid vtedy, poslem Ti do SS, adresu aj kontakt na mna, len sa mi ozvi.
Naposledy upravil local.sk dňa Ned, 01.10.2017, 17:49, celkovo upravené 1
|
Štv, 28.09.2017, 11:22 |
|
|
milos.majer
Učeň
Registrovaný: Pia, 16.10.2015, 18:43 Príspevky: 71 Bydlisko: Brusno
|
Ahoj,to by bolo naozaj super,pošli mi prosím ťa kontakt na seba.Budúci týždeň odchádzam na Moravu na poľovačku,to už mám dohodnuté,ale môžem prísť aj inokedy.Naozaj by mi to pomohlo.Vieš mi aj približne povedať,koľko stojí ten REMAP?Pretože som dosť vyšťavený momentálne s peňazí.(trochu som havaroval v lese,(súviselo to s mojou chorobou)takže som pár vecí musel meniť) Ďakujem ti pekne,že si sa mi ozval a vedel by si mi s tým pomôcť.Inak si myslím,že jazdím zodpovedne a s rozumom.Nejazdím ani off road,kde by som dal autu poriadne na frak.
_________________ Miloš
|
Štv, 28.09.2017, 13:26 |
|
|
mk96
Ťažký Profík
Registrovaný: Štv, 23.05.2013, 10:49 Príspevky: 388 Bydlisko: mam tiez
|
V australii s postovnym ti to spravia za cca 500E, zoberie sa povodna RJ daju ti nove cipy map do puzdra a poslu naspat a poslu ti aj originalne cipy pre pripad, keby nieco ... Odstrania ti padanie do nudzoveho rezimu, takze mozes jazdit aj s 22-23PSI, zablokuju/resp softverovo odstavia EGR. Ale bez sirsieho vyfuku, priepustnjesieho katalyzatora a upravy sania (textilny filter pripadne cely vzduchovy box) to nebude mat taky efekt. A hlavne bez budika teploty spalin, lebo vtedy teploty trosku porastu a treba to vediet regulovat s nohou na plyne.
|
Štv, 28.09.2017, 13:46 |
|
|
milos.majer
Učeň
Registrovaný: Pia, 16.10.2015, 18:43 Príspevky: 71 Bydlisko: Brusno
|
mk96 píše: V australii s postovnym ti to spravia za cca 500E, zoberie sa povodna RJ daju ti nove cipy map do puzdra a poslu naspat a poslu ti aj originalne cipy pre pripad, keby nieco ... Odstrania ti padanie do nudzoveho rezimu, takze mozes jazdit aj s 22-23PSI, zablokuju/resp softverovo odstavia EGR. Ale bez sirsieho vyfuku, priepustnjesieho katalyzatora a upravy sania (textilny filter pripadne cely vzduchovy box) to nebude mat taky efekt. A hlavne bez budika teploty spalin, lebo vtedy teploty trosku porastu a treba to vediet regulovat s nohou na plyne. To je nejaký servis tá australia,alebo myslíš svetadiel?Ten budík nie je až tak drahý.Takže nie najskôr ten fawesov a ihlový ventil a až potom remap?
_________________ Miloš
|
Štv, 28.09.2017, 13:55 |
|
|
mk96
Ťažký Profík
Registrovaný: Štv, 23.05.2013, 10:49 Príspevky: 388 Bydlisko: mam tiez
|
jj, svetadiel som myslel, dobry remap, povedal by som, jedinecny bez potreby cipovania - teda pridavania dalsieho cipu ku existujucej riadiacej jednotke robia bratia Harley a Dave Andersonovci: https://ecpt.com.au/, su znami aj na fore Patrol4x4 samozrejme. Siel by som takto: dawes + ihlovy ventil + blok EGR + budiky spalin a turba -> textilny filter + rozsirenie hadic ku intercooleru a mozno aj on neho -> vacsi intercooler -> sirsi vyfuk a sportovy katalyzator 100-200CPSI -> remap -> donastavenie dawesa na vyssi tlak
|
Štv, 28.09.2017, 14:33 |
|
|
local.sk
Ťažký Profík
Registrovaný: Str, 18.11.2015, 12:10 Príspevky: 411 Bydlisko: doma na Orave, pracovne Bratislava + cely svet
|
[
Naposledy upravil local.sk dňa Pia, 29.09.2017, 10:26, celkovo upravené 1
|
Štv, 28.09.2017, 16:27 |
|
|
mk96
Ťažký Profík
Registrovaný: Štv, 23.05.2013, 10:49 Príspevky: 388 Bydlisko: mam tiez
|
Presne tak, treba zacat s jednoduchsimi a lacnejsimi vecami Tuto sradnu - celu od zaciatku az po koniec, mal vycislenu par prispevkov vyssie a slo to v tisicoch EUR. Takze dawes + EGR blok + budiky pre zaciatok a uvidis, co to prinesie.
|
Štv, 28.09.2017, 21:32 |
|
|
milos.majer
Učeň
Registrovaný: Pia, 16.10.2015, 18:43 Príspevky: 71 Bydlisko: Brusno
|
mk96 píše: Presne tak, treba zacat s jednoduchsimi a lacnejsimi vecami Tuto sradnu - celu od zaciatku az po koniec, mal vycislenu par prispevkov vyssie a slo to v tisicoch EUR. Takze dawes + EGR blok + budiky pre zaciatok a uvidis, co to prinesie. Myslim si,ze to bude musiet stacit,akurat budem musiet este niekoho z okolia zohnat,kto to vie presne namontovat a nastavit.Inak tych ventilov je na tej stranke,co si mi poslal niekolko druhov.Je nejaky taky,ktory by si mi odporucil,alebo je to jedno?
_________________ Miloš
|
Pia, 29.09.2017, 6:23 |
|
|
MIrec01
koumák
Registrovaný: Pia, 28.12.2007, 0:25 Príspevky: 1358 Bydlisko: Banska Bystrica
|
milos.majer píše: mk96 píše: Presne tak, treba zacat s jednoduchsimi a lacnejsimi vecami Tuto sradnu - celu od zaciatku az po koniec, mal vycislenu par prispevkov vyssie a slo to v tisicoch EUR. Takze dawes + EGR blok + budiky pre zaciatok a uvidis, co to prinesie. Myslim si,ze to bude musiet stacit,akurat budem musiet este niekoho z okolia zohnat,kto to vie presne namontovat a nastavit.Inak tych ventilov je na tej stranke,co si mi poslal niekolko druhov.Je nejaky taky,ktory by si mi odporucil,alebo je to jedno? Jedno je len koliesko na fúriku a aj ten treba tlačit ak chceš prid ku mne spravíme filter eger a katalyzátor a uvidíš či sa to polepší. Ak je záujem pošli mi SS a dačo vymyslime som v BB.
_________________viewtopic.php?f=4&t=3491&hilit=moj+samikviewtopic.php?t=9904&postdays=0&postorder=asc&start=0 Nerob si starosti s tým, čo si o tebe myslia iní. Tí majú dost starostí s tým, čo si o nich myslíš ty.
|
Pia, 29.09.2017, 8:22 |
|
|
OGO
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 20.05.2009, 21:33 Príspevky: 1833
|
[quote="mk96"]Presne tak, treba zacat s jednoduchsimi a lacnejsimi vecami Tuto sradnu - celu od zaciatku az po koniec, mal vycislenu par prispevkov vyssie a slo to v tisicoch EUR. Takze dawes + EGR blok + budiky pre zaciatok a uvidis, co to prinesie.[/quote] ....slo to v tisicoch EUR... dosť peňazí.
|
Pia, 29.09.2017, 10:40 |
|
|
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|