Dnes je utorok 23. apríla 2024, meniny má Vojtech a zajtra Juraj
Patrol GR Y 61 3,0 výkon pri rozbehu
Autor |
Správa |
mk96
Ťažký Profík
Registrovaný: Štv, 23.05.2013, 10:49 Príspevky: 388 Bydlisko: mam tiez
|
MIrec01 píše: milos.majer píše: Myslim si,ze to bude musiet stacit,akurat budem musiet este niekoho z okolia zohnat,kto to vie presne namontovat a nastavit.Inak tych ventilov je na tej stranke,co si mi poslal niekolko druhov.Je nejaky taky,ktory by si mi odporucil,alebo je to jedno? Jedno je len koliesko na fúriku a aj ten treba tlačit ak chceš prid ku mne spravíme filter eger a katalyzátor a uvidíš či sa to polepší. Ak je záujem pošli mi SS a dačo vymyslime som v BB. Perfekto, lepsie sa ani neda Ked by ste riesili kat, dajte celokovovy 100CPSI napr. z http://www.uni-fit.at/ ale ked mas lepsi tip, necham na vas. Milos, treba ti v zaklade dawesov ventil a ihlicovy ventil, ja som obisiel rezonator v boxe a jedna cast ihlicoveho ventilu ma pripojeny maly pneumaticky filter - ihlicovy ventil mam v kabine, mozem si ho stelovat ako potrebujem. potrebujes cca toto: https://dawes-devices.com/collections/n ... ol-and-vaghttps://dawes-devices.com/collections/n ... edle-valvea budik turba, plus silikonovu hadicku na pretlak a podtlak a 2x ten mosadzny T kus
|
Pia, 29.09.2017, 17:13 |
|
|
Milan
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 20:37 Príspevky: 3268 Bydlisko: Nitra
|
Chlapi viete mi vysvetlit preco opakujete predchadzajuci prispevok na ktory reagujete?Si myslite ze to aj niekto cita?Sqotujte z predchadzajuceho prispevku to co potrebujete a ostatne mazte.vedel som sa to aj ja naucit.
_________________ Patrol GR, kde neprejdem tam pretiahnem!!!
|
Pia, 29.09.2017, 21:32 |
|
|
local.sk
Ťažký Profík
Registrovaný: Str, 18.11.2015, 12:10 Príspevky: 411 Bydlisko: doma na Orave, pracovne Bratislava + cely svet
|
Prepac, mas pravdu, svoje som upravil. je to asi preto, ze tlacitko citovat je blizsie stredu ako dole tlacitko odpovedat
|
Ned, 01.10.2017, 17:52 |
|
|
Milan
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 20:37 Príspevky: 3268 Bydlisko: Nitra
|
To vies,nemam nic poti tomu.Len sa to blbo cita.Ja v neakych tuningoch a cipovani nie som doma a nemam k tomu co povedat ani poradit ale to neznamena ze prispevky necitam. Za pochopenie vam dakujem .
_________________ Patrol GR, kde neprejdem tam pretiahnem!!!
|
Ned, 01.10.2017, 20:46 |
|
|
milos.majer
Učeň
Registrovaný: Pia, 16.10.2015, 18:43 Príspevky: 71 Bydlisko: Brusno
|
local.sk píše: milos.majer píše: Nie som v tom ani zďaleka tak doma ako ty.Ja som viac menej len užívatel ,ktorý chce aby mi auto bez problémov spoĺahlivo jazdilo . Milosi, zdravim Ta ako noveho majitela. Veci, ktore riesis, som riesil aj ja, a poriesil... Tiez jazdim ZD3.0 ale s manualom, tuto kolega Duro ma zasa to iste s automatom, dalsi dobry kamarat 3.0 ale 118 kW s manualom... Bol som cez vikend v horach a skusal som v terene a do kopca na redukovanej bez predku a bolo to naozaj poriadne poznat.Ina sila Ja osobne mam porobene nejake veci co spominali ini vo vlakne (najma mk96 mi naozaj pomohol a pomaha svojimi radami, skoda len ze zatial nam nevyslo sa spolu stretnut) a tiez mam auto prerobene tak, ze taha velmi velmi dobre zo spodnych otacok. Ak by som Ti mal odporucat, stretnime sa niekedy v Martine, mam tam kamarata co ma autoservis a par Patrolov uz porobil, ja tam pojdem v dohladnej dobe - prednedavnom som generalkoval motor a nieco dorabal, tak idem este dotunit a pripravit auto na expediciu do Maroka. Kamarat ma aj moznost ist na vahu a upravy u BH motorsport (Brano je jeho sused a velmi dobry dlhorocny kamarat). V skratke - to co ti pisali - v prvom rade zda sa ze mas motor velmi v poriadku. Ale on prirodzene do 2000 netaha, to treba upravit remapom ECU (=chiptuning) a potom pomoct motoru dychat (=sanie, vyfuk) a dobre sa chladit (=intercooler). A zasadne veci co si treba ujasnit pre Teba ako sofera v terene - nepoznam ta, neviem ako jazdis, ci si vobec zaradis 4x4 low v terene. Mimo cesty v kopcoch treba jazdit iba takto, s volnobezkami otvorenymi, tie si clovek primkne iba ked treba zaber. Ked si polovnik, sup do kufra 4 vrecka kukurice a nebude ani problem s trakciou. Volnobezky iba AVM cervene, ked ti ich uz idu menit. Zvysok ked tak osobne, nebudem Ti radit hned co kupovat a ako, treba auto najskor pozriet a potom sa uvidi. Ked Ti motor taha tak ako pises, mozno staci len v kopci zaradit low a auto sa musi rozist na volnobeh. Ked budes chciet, napis aj SS, poslem ti cislo telefonu a mozeme aj po telefone. Ja som podobne ako Ty len clovek co chce jazdit, ale za par rokov som nazbieral nejake skusenosti. Pripadne precitaj si este raz a nechaj si vysvetlit rady co uz tu zazneli, v podstate zhrnuju vsetko, len ich treba dobre pochopit.
_________________ Miloš
|
Uto, 03.10.2017, 17:24 |
|
|
Hermo
Frajer
Registrovaný: Str, 20.11.2013, 14:01 Príspevky: 214 Bydlisko: Tr. Stankovce
|
Konecne konstruktivna debata ja som zabruzdal do tychto uprav a konecne sa mi podarilo zohnat aj repliku Crosscountry IC, nalozil som aj 3" vyfuk len som stale nezohnal za normalny peniaz EGT senzor aj s budikom. mk96 ako si riesil upravu zhavenia? Ten som nejak nepobral z patrol4x4, aky kompresor si repasoval? Pisal si ze repas turba(kompresor) tak preto sa pytam.
_________________ Nissan_Patrol_Y61_3,0DTi_social_verzia
|
Uto, 03.10.2017, 20:18 |
|
|
mk96
Ťažký Profík
Registrovaný: Štv, 23.05.2013, 10:49 Príspevky: 388 Bydlisko: mam tiez
|
odkial mas CCIC repliku? ebay/aliexpress? A odkial si daval 3" vyfuk? Nasavaciu cast (kompresor) mozes menit, ak potrebujes. Su rozne hustoty lopatiek, hlbka lopatiek a tak, ale to nie je nejak nutna uprava. Repasol som turbo, lebo to uz chcelo, tak som spekuloval, mne sa to mozno hodi do buducna. Zhavenie mam cez KEMO ale aj rucny vypinac a najcastejsie pouzivam ten rucny vypinac, resp. okolo teploty >11-15C ani nepouzivam, chyti na 2-3 otocenia. EGT budik mozes popozerat autometer alebo auber instruments. Mam tento: http://www.auberins.com/index.php?main_ ... cts_id=357 v tej zelenej a cervenej farbe, cervena na EGT a zelena na tlak turba, setri miesto, je presny a som s nim max. spokojny. Treba k nemu este dokupit cidla teploty a tlaku.
|
Str, 04.10.2017, 11:55 |
|
|
local.sk
Ťažký Profík
Registrovaný: Str, 18.11.2015, 12:10 Príspevky: 411 Bydlisko: doma na Orave, pracovne Bratislava + cely svet
|
Hermo píše: ...len som stale nezohnal za normalny peniaz EGT senzor aj s budikom.
Hermo, ja davam tento klasicky budik s K clankom: http://hadicenaturbo.sk/index.php?route ... uct_id=357mam aj ostatne budiky od deporacing (tlak turba uz mam, tlak oleja budem zajtra montovat), na tento prave cakam, mal prist dnes a montovat zajtra, ale este im nedosiel od distributora, takze montovat sa bude asi pondelok. Ked tak, nafotim, ak bude zaujem.
|
Str, 04.10.2017, 12:50 |
|
|
Hermo
Frajer
Registrovaný: Str, 20.11.2013, 14:01 Príspevky: 214 Bydlisko: Tr. Stankovce
|
Od Depa som teraz bral boost controler lebo som mal digitalny a ten bol moc citlivy, tak som zvedavy ci bude rucickovy lepsi a podla toho sa rozhodnem ci aj ten EGT od nich zoberiem. mk96 no ja som nepobral hlavne to naco je dobre to zhavenie, je mi jasne naco je dobre v zime ale v lete? Respektive naco je dobre ho umelo riadit. Ako si poriesil to pridavne cerpadlo paliva? A ako sa to prejavilo? CCIC som zohnal z aliexpresu, uvidime kolko vydrzi ale vyzera solidne. Neboli ste niekto na brzde s tymito upravami? Klokanovci to maju pomerane ale myslite ze zvladnu remap aj v nasich koncinach? Alebo teda ci sa tym niekto vobec bude chciet zapodievat. Lebo chcem ist na chip hned ako doladim tlaky s novym coolerom.
_________________ Nissan_Patrol_Y61_3,0DTi_social_verzia
|
Štv, 05.10.2017, 22:11 |
|
|
mk96
Ťažký Profík
Registrovaný: Štv, 23.05.2013, 10:49 Príspevky: 388 Bydlisko: mam tiez
|
Hermo píše: Od Depa som teraz bral boost controler lebo som mal digitalny a ten bol moc citlivy, tak som zvedavy ci bude rucickovy lepsi a podla toho sa rozhodnem ci aj ten EGT od nich zoberiem. mk96 no ja som nepobral hlavne to naco je dobre to zhavenie, je mi jasne naco je dobre v zime ale v lete? Respektive naco je dobre ho umelo riadit. Ako si poriesil to pridavne cerpadlo paliva? A ako sa to prejavilo? CCIC som zohnal z aliexpresu, uvidime kolko vydrzi ale vyzera solidne. Neboli ste niekto na brzde s tymito upravami? Klokanovci to maju pomerane ale myslite ze zvladnu remap aj v nasich koncinach? Alebo teda ci sa tym niekto vobec bude chciet zapodievat. Lebo chcem ist na chip hned ako doladim tlaky s novym coolerom. Ad.: zhavenie - ecu zd30 standardne zhavi 5 min s keramickymi zhavicmi pripadne do teploty motora 75C (podla servisneho manualu), ak chces kovove zhavice, musis stiahnut cas zhavenia, lebo sa ti pokazia velmi skoro, nevydrzia tolko tepla tak dlho ako keramicke. Zato keramicke sa sice nepokazia, ale polamu spicky a popadaju do valcov. To moze byt tiez fatalne - spicka zhavica - zerava na 1200-1300C padne do hlinika (piestu) a alebo tam skace ako blazniva, alebo poskrabe stenu valca alebo sa zatavi do piestu alebo sa chyti niekde na ventile ak pojde von vyfukom, pripadne po ceste este skrtne turbinu turba a take podobne finesy. Vacsi problem je vsak to, ze zerave keramicke zhavice, ktore znesu obrovsku teplotu su v hlinikovej hlave a miesta v hlave okolo nich popukaju. Umiestnenie zhavicov je ale blizko chladiacich kanalov, takze miesto puknutia moze znamenat stratu vody v systeme, pokles kompresie, poskodenie tesnenia pod hlavou, msylim, ze dalej ani pisat nemusim. Kolko patrolov toto nema vyriesenie a ma okolo 200.000km, ak jazdili kratsie trate, sanca na chybu je vacsia a su v podstate casovana bomba, jedna sa odpali skor druha okolo 300.000, tretia mozno nikdy Ad.: cerpadlo - to je esta taka praca v progrese - aktualne mam vyrezany kryt a aj s nim sa hram, ale cerpadlo pojde teraz definitivne k nadrzi - jej lava predna strana/bok, jedine rozumne miesto a je dobre mat ho cim blizsie ku nadrzi. Cerpadlo je Carter P4601HP na 16PSI tlaku paliva, VP44 tento tlak na tej vzdialenosti vobec nevadi. Fitingy na relokovanie spiatocky vstrekov som bral mosadzne z ciny po 5 ks a este nejake drobne elektro som kupil doma. Bonus pumpy je par Nm v nizkych otazkach. Ad.: remap - ak chces mapovat original ECU, tak jedine ECPT v australii, viem co to stalo vyvoja a kolko usilia do toho vlozili. Kopec veci sa konzultovalo, aktualne sa da spravit remap aj s bloknutim EGR, NATS a hlavne aj ovladanim cievky VNT turba, takze staci dawesov ventil na max tlak a druhy ihlicovy uz netreba. Velmi specificky tuning pre ECU ZD30 Di Takze moj nazor je jedine ECPT v Australii, posles svoju ECU a poslu ju naspat aj s original cipmi a novymi mapami vlozenymi, na plosny spoj ECU daju puzdro pre podstatne jednoduchsiu manupulaciu. Akurat asi treba ratat tak s 2-4 tyzdnami kym ju budes mat naspat. Je aj uzavreta skupina na facebooku, kde mame Harley Andresona z ECPT a priamo sa ho pytame ako co kde, samozrejme dal vediet, ze neodmietne ani zahranicnych/europskych patrolistov, aktualna cenova by mala byt 700 AUD, pokial si dobre spominam, co je asi aj na nase domace pomery dobry killer Ad.: IC - Mozes hodit link na aliexpress na CCIC? NAsiel som nejaky vacsi ako povodny IC - vyzera na kopiu HPD a stoji cca 500 USD, skor rozmyslam nad FMIC s rozmerom 600x300x100 - mal by v pohode vojst dopredu pred kondenzator klimy.
|
Pia, 06.10.2017, 10:57 |
|
|
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|