Dnes je štvrtok 6. júna 2024, meniny má Norbert a zajtra Róbert
nazory a skusenosti Y 61 2,8 TD a 3,0TD
Autor |
Správa |
mello
Koumák
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 10:55 Príspevky: 193 Bydlisko: Kosice
|
rad by som vas poprosil o skusenosti resp. nazory na tieto dve motorizacie v Y61 plusy a minusy... idealne by bolo ozaj vlastne skusenosti....
Dakujem
_________________ LR DII, ARB, EP9, OME, 32",sanie, CB
|
Sob, 18.08.2007, 22:45 |
|
|
finder
Support
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 14:20 Príspevky: 6674 Bydlisko: PB
|
Ja si dovolim taku trochu vtipnu vlozku na tuto temu:
Cech Ondra na temu Terrano 2.7 vs 3.0 (kde sa davali prave motory z Patrolov)
--
Ja ti nevim hochu. Dost se to kazi, u Nissanu z toho nesjpej ...
--
Nejake otazky ti mozno zodpovedia
http://www.offroadpoint.cz/expedice/tes ... index.html
http://www.expedice4x4.cz/testy/clanek9.html
Bohuzial nic nepovedia o pripadnej spolahlivosti 3.0
_________________Co neubrdzis, neukecas. Ak to nejde ubrzdit, aspon pridaj, nech je sranda . 31" AT, AVM, hasicak, gurtne, retaze, bezna auto vybava. Zatial ... http://www.spritmonitor.de/en/mileage_icon/599240.html
|
Sob, 18.08.2007, 23:29 |
|
|
HONZA.S
Ťažký Profík
Registrovaný: Uto, 10.10.2006, 22:26 Príspevky: 324 Bydlisko: Benešovsko CZ
|
_________________Když auto tak 4x4, teď si pujčuji Patrol GRY61 4.2TD, Nissan X trail 2.0 4 x 4 , Nissan Almera N16 1.5 a Nissan Primastar 2.5 TDi . janskrceny@seznam.cz tel. +420 723 485 738
|
Ned, 19.08.2007, 0:01 |
|
|
IvoLUCKY
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 16:02 Príspevky: 968 Bydlisko: Trenčín
|
mello servus - tak ako sme hovorili spolu osobne , tak aj pisem (mam 3,0 ) ...
- taha lepsie ako 2,8 (potvrdili to viaceri vratane Rada )
- spotreba nie je relevantna ( ja 11az12litrikov , ba dokonca po vymene kolies za 33" skor tych 11 a keeeed ho tichulinkooo lahuckoo steklim ide to aj okolo 10l )
- nema taky charakteristicky zvuk ako sestvalec ( ale ja ten svoj traktor milujem )
- zatial som dieru v pieste nemal (145000km)
- vela znamych s touto motorizaciou uz motor po tejto poruche generalkovala ( do 50000SKK)
- neviem o nikom , co by mal prasknutu hlavu na takomto motore ( zatial co na 2,8ke to je pomerne casty jav ...)
- mam to v automate a zatial ( okrem tych kecov o nudeni sa a pod ) so mmax. spokojny = existuje asi rovnake mnozstvo pre aj proti
Na koniec :
- 2,8 = absolutna klasika
- ked som isiel kupovat off tak mi radili , ze ked auto aj na cestu , tak 3,0 le ma akceleraciu a toto mozem potvrdit ( 2,8 je leniva )
_________________ OFF the ROAD
|
Uto, 21.08.2007, 12:57 |
|
|
Martin 4
Trvalá prekážka
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 0:10 Príspevky: 3197 Bydlisko: nr
|
.....o tých opakovaných haváriách samoprepalovacích 3,0 som počul zaujímavú teóriu....
Že nové motory prichádzajú vlastne ako polmotory.
A že v rámci výmeny v servise prehodia všetku bižutériu čo je okolo motora navešaná (alternátor, čerpadlo riadenia, kompresor klímy, vrtulu chladenia, celý ten komorajlový zázrak, všetku eletroniku... atd) takže vlastne sa vymení iba to najväčšie železo.
A práve v tom je ten problém, pretože stále zostávajú pôvodné vstrekovače, ktoré sú podstatnou príčinou prepálených piestov.
A že problém už nemajú tý, čo si priplatili a dali vymeniť aj trysky.
Môže niekto túto klebetu komentovať, potvrdiť alebo vyvrátiť?
_________________ SLOW & FURIOUS
|
Uto, 21.08.2007, 14:02 |
|
|
mello
Koumák
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 10:55 Príspevky: 193 Bydlisko: Kosice
|
no a presne to iste som pocula aj, ze vraj sa menili trisky za viac bodove az 7 bodovy vstrek?!
mne nejde az tak o akceleraciu, skor ma zaujma, ci mi potiahne 35", mam totiz v umysle upravit kratku Y61 na expedicne vozidlo, t.j. predny a zadny pevnostny min. 1x navijak, snorchel IM a 35", dozadu len neaku lahku upravu v kufri, aby nelietalo neradie...
dalej ma zaujma ako je to s vymenom elekt.cerpadla za mechnicke pri 2,8 td a preco?? aky to ma vysledny efekt a dovod??
som si plne vedomi toho, ze 3l je podstatne novsi a modernejsi motor, ale nieje aj haklivy na vodu a blato a pod. ??? kvoli elektronike...
praskanie hlavy maju problem vsetky radove 6valce, je to skor o sposobe jazdenia a zaobchadzania s autom?!
za reakcie vopred dakujem
_________________ LR DII, ARB, EP9, OME, 32",sanie, CB
|
Uto, 21.08.2007, 17:31 |
|
|
Martin 4
Trvalá prekážka
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 0:10 Príspevky: 3197 Bydlisko: nr
|
.... praskanie hlavy je čisto len vec obsluhy.
Ak dohliadneš na chladič (aby nebol zasvinený) a budeš riadne dodržiavať tepelný režim, hlava vydrží.
Totiž keď sa zablatí chladič, klesne jeho účinnosť. A keď klesne účinnosť = prestane posielať teplo ďalej dozadu na viskospojku vrtule. A nezohriata viskospojka nespojí, takže vrtula nevrtuluje. Teplota rýchlo rastie a niečo už rupnúť musí.
Downgrading Patrola Y61 späť na mechanické čerpadlo je práve teraz horúca téma na českom fóre. Kto to skúsil, to len chváli.
Pri zväčšovaní kolies by snáď bolo načim skôr poriešiť prevod ako naháňať výkon.... (práve teraz sa zmietam v krutých pochybnostiach či chcem 35" alebo 33" ... v tejto chvíli s malým náskokom vyhrávajú 33")
_________________ SLOW & FURIOUS
|
Uto, 21.08.2007, 17:45 |
|
|
mello
Koumák
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 10:55 Príspevky: 193 Bydlisko: Kosice
|
ak to mas posli link toho fora prosim,ta nech nemusim hladat dakujem
_________________ LR DII, ARB, EP9, OME, 32",sanie, CB
|
Uto, 21.08.2007, 17:46 |
|
|
dindaj
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 06.03.2007, 19:34 Príspevky: 1800 Bydlisko: SE
|
Podla mna su 33" akurat.
_________________ Bývalý offroadak
|
Uto, 21.08.2007, 18:16 |
|
|
Martin 4
Trvalá prekážka
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 0:10 Príspevky: 3197 Bydlisko: nr
|
to mello : http://www.offroadforum.cz/3/viewtopic. ... 853&hilit=
to dindaj : asi ano... 35" síce ponúka milé prínosy... ale ovela viac problémov.
Takže asi bude 33"
_________________ SLOW & FURIOUS
|
Uto, 21.08.2007, 20:11 |
|
|
IvoLUCKY
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 16:02 Príspevky: 968 Bydlisko: Trenčín
|
Martin - tak ma napadla varianta :
- ked mam 3,0 a dam preventivne vymenit iba trysky ???
ak tu ma niekto skusenost urcite budeme radi
_________________ OFF the ROAD
|
Uto, 21.08.2007, 20:35 |
|
|
Martin 4
Trvalá prekážka
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 0:10 Príspevky: 3197 Bydlisko: nr
|
Ivo skús dopátrať, aké trysky vlastne máš...
Bol už motor menený ?
Zostali mu pôvodné vstrekovače ?
Tak ako sa modifikovali motory, menili sa aj trysky. Absolutne nemám predstavu ako je to s kompatibilitou rôznych generácií motorov a vstrekovačov...
_________________ SLOW & FURIOUS
|
Uto, 21.08.2007, 20:58 |
|
|
mello
Koumák
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 10:55 Príspevky: 193 Bydlisko: Kosice
|
dindaj píše: Podla mna su 33" akurat.
cau Dindaj, mal som Y260 IM podvozok a mal som tam 33 a fungaval super, ale Y61 je trochu vadsiea tam su 33 podla mna malo! nechcem ist do ziadnych body liftov a pod.
_________________ LR DII, ARB, EP9, OME, 32",sanie, CB
|
Uto, 21.08.2007, 22:30 |
|
|
dindaj
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 06.03.2007, 19:34 Príspevky: 1800 Bydlisko: SE
|
TU nejde len o to ako auto vyzera,ale hlavne ako ide.Na 35kach si vyssie o 2,5cm oproti 33kam,ale uz si percentualne velmi daleko od pôvodneho rozmeru a to na motore pocitis.A nielen na motore.Podla mna by to slo na novom (zanovnom) aute s motorom,ktory este vladze,ale pre starsi rocnik je to vela.Plne suhlasim s Matom,ze pouzitie 35"prinesie viac negativ.To je moj nazor. Zaujimal by ma nazor napr.Radooffroada.
_________________ Bývalý offroadak
|
Uto, 21.08.2007, 23:42 |
|
|
joky
Učeň
Registrovaný: Štv, 15.02.2007, 19:48 Príspevky: 93 Bydlisko: Martin SR
|
poradte co kupit 2,8 alebo 3,0 viem ze je toho kopu popisane ale poradte
_________________ trolikY61
|
Ned, 08.02.2009, 20:30 |
|
|
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|