Takze sme po diagnostike ...
Vysledok = Patrol zije (hip hip huraaa) , ale bez uzavierky zadku.
Cele sa to udialo takto :
Auto sme dvihli na zdvihak, kolesa dole, zhodit brzdy a zavesit hore na struny , kardan dole , povolit poloosy a samozrejme vyliat olej...
povolene poloosi povytiahnut o cca 15cm von (jemne poklepavnaie a citlive vysunutie = ziadne nasilie
potom povolit matice okolo difu, masinou to slo ako po masle ...
s citom pozberat vsetky podlozky a podpacenim opatrne odtrhnut tesnenie difu od zadnej casti , toto sme robili citlivo traja , lebo cele to vazi celkom dost a nechceli sme aby to kdesi dr..lo
nakoniec sa podarilo difreak je dole na zemi
diagnostika vnutra ukazala (na moju velku radost) odlomenu os vidlicky ovladajucej zasuvanie a vysuvanie uzavierky ( takze uzavierka tam hrkotala dost volne = ale na ceste to drzalo v uzavretej polohe)
prehliadka samotneho ozubenia neukazala ziadne poskodenia (akurat dole v oleji sme nasli malicke pilinky , ktore boli ulomkami z nabehovych hran uzavierky
po posudeni funkcie kotuca uzavierky sme rozhodli tento zo systemu uplne odstranit nakolko sa nedal nijako fixovat a nemal by som nijaku istotu , ze to kedykolvek nezavrie dif samovolne
takze povolit domce vybrat sukolie von a vytiahnut kotuc uzavierky
a teraz nazad ... Nahodit domce, vymedzit volu loziskam, zaistit a vycistit cele ... Heeej rup hore s tym , usadit a nahodit matice. Naskrutkovat kardan, zasunut poloosi, dotiahnut, nahodit brzdice, premazat krize na kardane a nahodit kolesa
HOTOVO (tri hodiny prace)
Zaver :
ak ma niekto niekde stary zadny dif na GRko a je na nom aj uzavierka = ponuknite = kupim...