4x4 Club Slovakia
http://4x4club.sk/forum/

Studený štart
http://4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=131&t=18529
Stránka 3 z 3

Autor:  Karbik1 [ Sob, 02.12.2017, 11:55 ]
Predmet príspevku:  Re: Studený štart

Milan píše:
Rozvody su na tom ako?Ale moze to byt aj vstrekmi.
pokiaľ si odpovedal mne tak rozvody su tam ozubené kolesa myslím že tým to nebude a vstreky su nove preskúšanie

Autor:  mk96 [ Sob, 02.12.2017, 23:58 ]
Predmet príspevku:  Re: Studený štart

Karbik1 píše:
Nazdar všetkým
Ja mam zas takýto problem . Pred štyrmi mesiacmi som menil motor vo svojom terranku 2001 2,7 TDi 92 kW. No len že osadený motor bol nejak velmi lenivý a dosť dymil, tak som vykonal radu úkonov na oživenie. A to výmena oleja, výmena olejového filtra , výmena palivového filtra, vzduchového filtra. Nepomohlo, tak som pokračoval repas palivového čerpadla, nové vstreky, nové žhaviče, ešte raz nový palivový filter. No pri studenom štarte ma nie celkom pravidelný chod a stále dymí. Nechám ho chvíľu pobežať aby sa motor zohrial , pri rozbiehaní opät trhá a dymí až kým nepreradím vyšší prev. stupeň. Na jednotke pri rozbehu kucka a stále dymí či je teplý alebo studený (bielo modrý dym)
Diky za všetky rady

Biely dym je zvycajne od nizkej kompresie, chladiacej zmesi v spalovani, vzduchu v nafte, resp nespalena nafta, modry je zvycajne od motoroveho oleja, ktory sa snazi byt spaleny, napr. turbo prepusta. Od farby dymu sa treba niekam spravne posuvat v diagnostike.

Autor:  pampuch131 [ Ned, 03.12.2017, 16:30 ]
Predmet príspevku:  Re: Studený štart

Kedze na Chere mi nejde zhavenie tak som sa dnes prinutil spojazdnit Mavericka 2,7 TD auto chytilo na brnk po chvili sa zacalo kuckat,dymit(na bielo) az skapalo potom ani za pikacu natocit,filter mal cca pol roka samozrejme mann,tak som to rozobral vycistil nahodil novy no name filter,natahal rucnou pumpou naftu a Fordik pradie ako maciatko :-D Asi by nebolo od veci zistit aka je idealna priepustnost filtrov,lebo toto sa mi pri tych kvalitnejsich nestalo prvy krat.(3x za 14 mesiacov)nafta tecie cista,tankujem len na pumpe nie z bandasiek

Autor:  mito.al [ Ned, 03.12.2017, 18:40 ]
Predmet príspevku:  Re: Studený štart

ak v nom bola este lentá nafta mohla sparafínovať.

Radšej kvalitnejší filter čo nepustí nič ako no name čo pustí aj sajrajt.

Menil som dnes palivak na oct.2 a je až neuveritelne kolko sajrajtu sa nachádza v nafte. Bol zabitý jemným čiernym kalom.

Autor:  pampuch131 [ Ned, 03.12.2017, 18:57 ]
Predmet príspevku:  Re: Studený štart

Suhlas,ale nejak ma nebavi menit filtre 4 x do roka.Najlepsie ked ti auto prestane tahat,alebo uplne zdochne ked to najviac potrebujes.Ako som pisal tankujem na pumpe a naposledy som tankoval pred dvoma tyzdnami takze predpokladam,ze nafta by mala byt ok.Vo filtri nebol ziadny iny sajrajt len nejake sople

Autor:  mk96 [ Ned, 03.12.2017, 21:40 ]
Predmet príspevku:  Re: Studený štart

Daj si budik na tlak paliva a nabuduce predides prekvapeniam a ukaze ti, kedy treba filter vymenit :) Ano, Mann Hummel su huste filtre, to sa tu uz par krat spominalo. Ak nie je dopravne cerpadlo pred filtrom, hodi sa tam nejake to domontovat, napr. Carter P4600HP alebo silnejsie P4601HP.

Autor:  Karbik1 [ Str, 27.12.2017, 19:03 ]
Predmet príspevku:  Re: Studený štart

mk96 píše:
Karbik1 píše:
Nazdar všetkým
Ja mam zas takýto problem . Pred štyrmi mesiacmi som menil motor vo svojom terranku 2001 2,7 TDi 92 kW. No len že osadený motor bol nejak velmi lenivý a dosť dymil, tak som vykonal radu úkonov na oživenie. A to výmena oleja, výmena olejového filtra , výmena palivového filtra, vzduchového filtra. Nepomohlo, tak som pokračoval repas palivového čerpadla, nové vstreky, nové žhaviče, ešte raz nový palivový filter. No pri studenom štarte ma nie celkom pravidelný chod a stále dymí. Nechám ho chvíľu pobežať aby sa motor zohrial , pri rozbiehaní opät trhá a dymí až kým nepreradím vyšší prev. stupeň. Na jednotke pri rozbehu kucka a stále dymí či je teplý alebo studený (bielo modrý dym)
Diky za všetky rady

Biely dym je zvycajne od nizkej kompresie, chladiacej zmesi v spalovani, vzduchu v nafte, resp nespalena nafta, modry je zvycajne od motoroveho oleja, ktory sa snazi byt spaleny, napr. turbo prepusta. Od farby dymu sa treba niekam spravne posuvat v diagnostike.


Vďaka za radu
Zistil som že mam zanesený sadzou EGR ventil. tak dočasne som ho zaslepil. občas sa mierne zasekáva škrtiaca klapka. Terranko momentálne tahá pekne od spodu no vo vyšších rýchlosiach už nieje taká poznateľná akcelerácia.
Netuším aký veľký vplyv na EGR na výkon a spotrebu zatiaľ len sledujem čo to robí.

Stránka 3 z 3 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/