4x4 Club Slovakia
http://4x4club.sk/forum/

Nissan Terrano a korozia
http://4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=131&t=2106
Stránka 1 z 2

Autor:  finder [ Str, 11.07.2007, 22:01 ]
Predmet príspevku:  Nissan Terrano a korozia

To len ja mam problem s koroziou alebo aj ostatny ?

Dnes som na zadnom podblatniku zacal vrtackou s kartacom likvidovat par skvrniek velkosti nechta na palci, a momentalne tam mam odtrhnuty, odsekany ci inak zlikvidovany plech o rozmeroch asi 20x10 cm na jednej strane auta, na druhej asi 8x10 ...

Pred tyzdnom som videl v Tn terrano, a smial som sa, ze on ma podblatniku oproti mne ako hnoj ... (toz ja som to na jesen poctivo zatrel BODYckom v dobrej viere, ze dobre robim co robim).

No, ale teraz placem, ako to v nissane odfusovali ...

Korozia sa viac menej objavuje aj inde (hlavne za prednymi zasterkami, ale tam sa to da dobre riesit) ...

Jo, a kto vie nech odpovie - co je na tom pravdy, ze pri zvarani napriklad podblatnika Co-ckom je treba odpojit minimalne bateriu a idealne aj pocitac ? Trochu mi to pride ako haluz, ale mozno to ma svoju logiku ...

Autor:  Martin 4 [ Str, 11.07.2007, 22:20 ]
Predmet príspevku: 

Má to logiku......baterku, podla možnosti počítač, vysielačku resp. akúkolvek elektroniku a hlavne ALTERNÁTOR :!: (bo by mohli odísť usmerňovacie diódy)

Kedysi sme na Liazkách odpájali iba baterky, ale keby som zváral na svojom aute, odpojím všetko horeuvedené.

A keď už sme pri hrdzavení nissanov... prečo mi preboha hrdzavie Patrol zvnútra ?! :shock: . Budka je zvonku zozspodu krásne zdravá ale vnútri medzi zadnými sedačkami je už prvý plech skrz a šúpu sa tam pláty hrdze :shock: :shock: :?:

Autor:  Karlito [ Str, 11.07.2007, 22:59 ]
Predmet príspevku: 

Stačí prerušiť obvod = odpojiť baterku/y a alternátor. Diody by sa nemuseli radovať.

Ak dobre chytíš kostru na očistený materiál tak to bude v poho, ale ak ju dáš, len tak niekam... prúd potečie kadiaľ mu to pôjde najľahšie!

-ka-

Autor:  finder [ Str, 11.07.2007, 23:00 ]
Predmet príspevku: 

Pred 3 tyzdnami mi servisak Cockom zavaral nieco na prednej naprave a neodpajal nic ... Predpokladajme, ze kasna (teda podblatniky) su rovnako vodivo spojene s motorovym priestorom ako predna naprava ...

Hm ...

Btw - ako identifikujem pc ? :oops:

Autor:  mello [ Str, 11.07.2007, 23:08 ]
Predmet príspevku: 

standartne odpajame len baterku a zatial som nemal ziaden problem a to sa na mojom terrane uz dost zvaralo, ale urcite treba odpojit baterku

Autor:  Karlito [ Str, 11.07.2007, 23:09 ]
Predmet príspevku: 

Karoséria je inak vodivo spojená s rámom/motorovým priestorom ako predná náprava....

kde je na prednej/zadnej náprave element, ktorý slúži k stálemu elektricky stabilnému spojeniu?

-ka-

PS: preruš obvod... tým pádom namá čo kam tiecť, lebo je to v slepej uličke...

Autor:  Martin 4 [ Str, 11.07.2007, 23:54 ]
Predmet príspevku: 

náprava vodivo spojená je.... a to tým najhorším spôsobom. Cez kardan a teda aj cez ložiská.

Na to véééliký pozor aby kostra pri zváraní nemusela ísť cez ložisko :!:

Ložisko sa pri prechode takého prúdu tak troška privarí. Ono sa to pri prvom pohnutí hneď aj odtrhne ale na obežnej dráhe guličiek/valčekov zostane bodka a to je začiatok rýchleho konca ložiska.

Autor:  Jacko [ Štv, 12.07.2007, 8:25 ]
Predmet príspevku: 

Martin 4 píše:
náprava vodivo spojená je.... a to tým najhorším spôsobom. Cez kardan a teda aj cez ložiská.

Na to véééliký pozor aby kostra pri zváraní nemusela ísť cez ložisko :!:

Ložisko sa pri prechode takého prúdu tak troška privarí. Ono sa to pri prvom pohnutí hneď aj odtrhne ale na obežnej dráhe guličiek/valčekov zostane bodka a to je začiatok rýchleho konca ložiska.
Martin má pravdu,ale ja zváram a vyváram autá už najmenej 13 rokov a ešte sa mi nič podobné nestalo-myslím ten alternátor a pod... Ale keď som robil nejaké mooooc drahé auto,tak som si "pre istotu" baterku odpojil,ale nikdy nie alternátor... :shock: Finder,tie Hnisany to majú v rodnom liste-tú koróziu...Poznám aspoň 4 Nissany a každý je deravý ajeden nebol dokonca jazdený ani vteréne,asi slabší materiál ,ale vsimol som si,že najviac vnútorná podlaha kde sa prekladajú plechy cez seba...

Autor:  michi [ Štv, 12.07.2007, 8:29 ]
Predmet príspevku: 

Martin 4 píše:
A keď už sme pri hrdzavení nissanov... prečo mi preboha hrdzavie Patrol zvnútra ?! :shock: . Budka je zvonku zozspodu krásne zdravá ale vnútri medzi zadnými sedačkami je už prvý plech skrz a šúpu sa tam pláty hrdze :shock: :shock: :?:


Martin, to je asi choroba všetkých Nissanov. Aj ja tam mám hrdzu a zospodu je to ok, aj u Rada som to videl. :smt102

Autor:  michi [ Štv, 12.07.2007, 8:36 ]
Predmet príspevku: 

Obrázok

toto je to miesto! :cry:

Autor:  kentus [ Štv, 12.07.2007, 9:08 ]
Predmet príspevku: 

Ono to vždy zvonku vyzerá lepšie ako to vskutočnosti je (myslím tú hrdzu). Ja som si tiež hovoril zopár záplat na blatníky, trochu gitu, bodyčka..., a teraz po 2 mesiacoch mám vymenené 2/3 plechov a výstuh karosérie. Som sa čudoval že sa mi tá kasňa niekde v náklone neodtrhla :shock: A baterku som odpojil len odpojovačom v kabíne.

Autor:  HONZA.S [ Štv, 12.07.2007, 10:35 ]
Predmet príspevku: 

My nic neodpojujem ale vaříme vždy tak aby kostra byla na tom co se přivařuje. Nikdy né tak, že si dá kostru na kouli tažnýho a vaří na předku. Co si vzpomínám nak za desítky let nám nic neodešlo.

Autor:  Milan_G [ Štv, 12.07.2007, 10:48 ]
Predmet príspevku: 

Martin 4 píše:
náprava vodivo spojená je.... a to tým najhorším spôsobom. Cez kardan a teda aj cez ložiská.

Na to véééliký pozor aby kostra pri zváraní nemusela ísť cez ložisko :!:

Ložisko sa pri prechode takého prúdu tak troška privarí. Ono sa to pri prvom pohnutí hneď aj odtrhne ale na obežnej dráhe guličiek/valčekov zostane bodka a to je začiatok rýchleho konca ložiska.


Tak takeho umelca zvaraca uz som stretol. Dal kostru na predne koleso na disk, lebo ten bol najmenej hrdzavy. Potom zvaral. Predne lozisko vydrzalo po tejto akcii akurat cestu domov a muselo ist nove

Autor:  nico [ Str, 25.07.2007, 20:56 ]
Predmet príspevku: 

michi píše:
Obrázok

toto je to miesto! :cry:


tie zvary - predpokladam ze to je po vyvarani. Ja mam r.v. 97 Y60 a skoro som odpadol (od pozitivneho prekvapenia) ked som odstrojil presne tuto cast ktoru mas na obrazku a videl ze vsetky spoje su tam lepene a tym padom zdrave!!! Pre porovnanie Hyundai sucastne auta zvara a nelepi. Zvarany spoj = oveeeela vyssia pravdepodobnost korozie

Autor:  Peto24 [ Pia, 24.08.2007, 11:34 ]
Predmet príspevku: 

Presne tak je to choroba nissanov,mozem potvrdit :cry: :( .

Stránka 1 z 2 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/