Dnes je sobota 27. apríla 2024, meniny má Jaroslav a zajtra Jarmila
Nissan Patrol 260 s motorom RB30
Autor |
Správa |
pejo
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 02.01.2007, 7:21 Príspevky: 1810 Bydlisko: Lúky
|
Má s týmto autom niekto osobné skúsenosti?
_________________ Nissan Patrol K260 2,8d, mierne ,,vylepšený" a to isté z motorom RB30 v štádiu skúmania. Seat Arosa na ľahké presuny. Múdrejšiemu neraď, silnejšiemu nezdvíhaj!
|
Uto, 14.02.2012, 10:30 |
|
|
bull GR
Začínajúci koumák
Registrovaný: Uto, 18.11.2008, 23:41 Príspevky: 132 Bydlisko: žilina
|
nebol Maja rescue troll 260 ?
|
Uto, 14.02.2012, 16:53 |
|
|
pejo
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 02.01.2007, 7:21 Príspevky: 1810 Bydlisko: Lúky
|
Nie, Majo má 160tku s motorom LD28.
_________________ Nissan Patrol K260 2,8d, mierne ,,vylepšený" a to isté z motorom RB30 v štádiu skúmania. Seat Arosa na ľahké presuny. Múdrejšiemu neraď, silnejšiemu nezdvíhaj!
|
Uto, 14.02.2012, 22:00 |
|
|
dindaj
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 06.03.2007, 19:34 Príspevky: 1814 Bydlisko: SE
|
_________________ Bývalý offroadak
|
Uto, 14.02.2012, 23:11 |
|
|
RADOFFROAD
Nikdy nespokojny úpravca
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30 Príspevky: 4356 Bydlisko: ZA
|
ved ja som ho aj robil a potom aj mal
tento : viewtopic.php?t=90&start=30
co potrebujes vediet ?
_________________www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233
Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt
|
Str, 15.02.2012, 10:16 |
|
|
pejo
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 02.01.2007, 7:21 Príspevky: 1810 Bydlisko: Lúky
|
Ja viem, že si ho mal, dokonca som sa s ním aj na 10 min previezol s jedným záujemcom (ten nakoniec kúpil GRko). Vtedy ma ale ani nenapadlo, že niekedy by som chcel mať auto s týmto motorom. Zaujíma ma všetko, výkon, krútiaci moment, jazdné vlastnosti, možné úpravy, prevody v nápravách, konverzia na LPG a tiež užívateľské skúsenosti.
_________________ Nissan Patrol K260 2,8d, mierne ,,vylepšený" a to isté z motorom RB30 v štádiu skúmania. Seat Arosa na ľahké presuny. Múdrejšiemu neraď, silnejšiemu nezdvíhaj!
|
Str, 15.02.2012, 11:22 |
|
|
RADOFFROAD
Nikdy nespokojny úpravca
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30 Príspevky: 4356 Bydlisko: ZA
|
celkom sympaticky motor, slusny vykon aj prejav
... len vaham, ci to fakt bol 3,0 motor, sice suciastky sme vzdy objednavali na 3,0 ale literatura tvrdi, ze v tomto patrole ten motor nebol, len L 28, to boli starsie 2,8 benz.
...kazdopadne celkom slusne to islo na 37" pneu T3 vzor, malo to akurat zmenenu redukciu, na ceste to bola s tymito kolesami lemra ak sa nenabili aspon na 2,5 Bar
spotrebu som nemeral, ale pocitovo asi ako RD 28 TD v mojom 3tonovom GR, ked ho nahanam...
podotykam, ze ten patrol bol pomerne lahky, bol to kratas K260 Hardtop, aj ked s naraznikmi a navijakmi
_________________www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233
Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt
|
Str, 15.02.2012, 16:23 |
|
|
pejo
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 02.01.2007, 7:21 Príspevky: 1810 Bydlisko: Lúky
|
Motor L 28 má kryt ventilov oblý a rozvodovú reťaz. Prevodovka je ako u 3,3d, td a zadný dif napravo. RB30 má hranatý kryt ventilov a remeň, prevodovku ako GRko a zadný dif v strede..
_________________ Nissan Patrol K260 2,8d, mierne ,,vylepšený" a to isté z motorom RB30 v štádiu skúmania. Seat Arosa na ľahké presuny. Múdrejšiemu neraď, silnejšiemu nezdvíhaj!
|
Štv, 16.02.2012, 8:42 |
|
|
RADOFFROAD
Nikdy nespokojny úpravca
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30 Príspevky: 4356 Bydlisko: ZA
|
tak potom to fakt bol 3,0
_________________www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233
Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt
|
Štv, 16.02.2012, 9:31 |
|
|
pejo
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 02.01.2007, 7:21 Príspevky: 1810 Bydlisko: Lúky
|
Už je doma, ale motor nejde, ako by mal. Prská, vynecháva, neťahá. Jedno zdvihátko chvíľami klepe. Zdá sa, že chyba je v palivovom systéme. Kompresné tlaky som nameral pri všetkých valcoch 10bar. Výrobca udáva minimum 8.83bar a normálny 11.96 bar. Privítal by som nejakú radu, ohľadne nastavenia motora.
_________________ Nissan Patrol K260 2,8d, mierne ,,vylepšený" a to isté z motorom RB30 v štádiu skúmania. Seat Arosa na ľahké presuny. Múdrejšiemu neraď, silnejšiemu nezdvíhaj!
|
Ned, 11.03.2012, 21:39 |
|
|
RADOFFROAD
Nikdy nespokojny úpravca
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30 Príspevky: 4356 Bydlisko: ZA
|
...a ktory si kupil ? ten co som mal ja ?
_________________www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233
Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt
|
Pon, 12.03.2012, 9:20 |
|
|
pejo
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 02.01.2007, 7:21 Príspevky: 1810 Bydlisko: Lúky
|
Nie, tento:
Nejazdený v teréne.
_________________ Nissan Patrol K260 2,8d, mierne ,,vylepšený" a to isté z motorom RB30 v štádiu skúmania. Seat Arosa na ľahké presuny. Múdrejšiemu neraď, silnejšiemu nezdvíhaj!
|
Pon, 12.03.2012, 9:29 |
|
|
trdlo600
Začínajúci koumák
Registrovaný: Štv, 01.03.2007, 12:24 Príspevky: 115 Bydlisko: Helpa
|
no ako turista? dorazil si domov vpohode?
|
Pon, 12.03.2012, 16:43 |
|
|
pejo
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 02.01.2007, 7:21 Príspevky: 1810 Bydlisko: Lúky
|
Došiel, ale pred Zliechovom v noci v najväčšom stupáku zdochol a nechcel sa dať natočiť. Nebolo toho, kto by pomohol. Pre istotu nezdvihli telefóny. Patrol asi pochopil, že je zle, tak asi po 3/4 hodine naskočil, ako keby sa nič nedialo a išiel. Po ceste cez Krásnohorské Podhradie som asi ako jeden z posledných okoloidúcich videl hrad v pôvodnom stave. Potĺkalo sa tam viac pričmudlých výrastkov. Možno sa práve rozhodovali skoncovať to z hradom .
_________________ Nissan Patrol K260 2,8d, mierne ,,vylepšený" a to isté z motorom RB30 v štádiu skúmania. Seat Arosa na ľahké presuny. Múdrejšiemu neraď, silnejšiemu nezdvíhaj!
|
Pon, 12.03.2012, 21:56 |
|
|
vladlm
Ťažký Profík
Registrovaný: Pon, 11.01.2010, 17:17 Príspevky: 325 Bydlisko: Island+Slovensko(Liptov)
|
a co konkretne ta zaujima?...mam v pc ulozeny manual od hayesa,tiez je tam ten motor...sice v anglictine...keby som to vedel poslat cez internet,tak ti poslem,pripadne ti mozem zistit nejake udaje
_________________ Patrol Y60 RD28T-sivý koník z Islandu,ktorý nikdy nesklamal Patrol Y60 TD42-zeleny vôl,doteraz poznajúci len tvrdú prácu
|
Uto, 13.03.2012, 3:24 |
|
|
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|