Dnes je nedela 28. apríla 2024, meniny má Jarmila a zajtra Lea
|
Stránka 1 z 1
|
[ Príspevkov: 5 ] |
|
Autor |
Správa |
Filip k260
Učeň
Registrovaný: Ned, 05.01.2014, 15:54 Príspevky: 12 Bydlisko: Trnava
|
Nazdar chlapi chcel by som zdvihnúť môj Patrol K260 (jazdím po cestách a cca stredne náročnom teréne) lift min o 5cm avšak mierne povedané mám v tom trochu zmätok. Preto sa chcem obrátiť na vás starých mazákov ako nato:
Stačilo by predlžiť strmene (shackles) na listových pérach? Pomôže to vôbec? Alebo presunúť listové péra nad osu: aký ďalší sled uprav bude treba vykonať? (na stabilizátoroch, kardánke, tlmičoch..)
Stačí predlžiť tlmiče?
Alebo ma nedávno napadlo nie som mechanik či offroad odborník tak to berte s rezervou dať medzi osu na listových pérach a rám prídavnú pružinu je to reálne?
Aké sú ďalšie možnosti?
Ďakujem.
_________________ Povinnosť volá.
|
Pia, 17.01.2014, 14:16 |
|
|
cec
Ťažký Profík
Registrovaný: Uto, 02.10.2012, 14:21 Príspevky: 307 Bydlisko: BORINKA
|
tymi saklami to zdvihnes, ake to bude mat jazdne vlastnosti neviem, to nech ti povedia kompetentnejsi. Pri rozumnom zdvihu myslim ze nebudes muset ani predlzovat tlmice a ani robit ziadne ine upravy prehodenie naprav pod listy by som radsej neriesil kvoli stabilite. pridanim pruzin bude to trochu vyzsie, ale auto bude v terene nepouzitelne, lebo to bude tvrde a uskakane. takze tomuto sa urcite vyhni... dalsia moznost je nahamrovat - nakovat listove pera, alebo tam pridat jeden list
_________________ Jeep Cherokee XJ 2,1TD 90rv trojdverak - EX Suzuki Samohraj 1,3i - aktual
|
Pia, 17.01.2014, 17:15 |
|
|
Dogg88
Koumák
Registrovaný: Pon, 22.07.2013, 12:05 Príspevky: 159 Bydlisko: LM
|
Mam na aute shackle +4cm (home-made) a nepostrehol som ziaden rozdiel v jazdných vlastnostiach...
_________________ BMW 530i V8 - 225/35R19 + 255/35R19 style 95 / 3,07 LSD / Aero packet Ford Expedition 4,6i V8 XLT ex Ford Explorer 4,0i V6 XLT - 33x12.5 - 8x15 ET-25 / 2" lift podvozku / 2" bodylift - ex _________________ Klub tvoria ludia, nie auta...
|
Pia, 17.01.2014, 19:26 |
|
|
pejo
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 02.01.2007, 7:21 Príspevky: 1810 Bydlisko: Lúky
|
Listy nad nápravy, to je zdvihnutie až o 17 cm. Blbý pocit pri náklonoch a problémy so zadným kardanom. Nestačia dĺžkou už ani pôvodné brzdové hadice. Dajú sa kúpiť perá, ktoré zdvihnú auto asi o 8 cm. Dajú sa aj staré perá nakuť na nákove kladivom, zdvihnutie o 8-10 cm. Predĺžením húpačiek sa zmení uhol záklonu nápravy, na zadnej náprave to spôsobí vibrácie kardanu. Na prednej to je ešte horšie. Ak prejde záklon čo je asi len 3° do predklonu, auto získa nebezpečné jazdné vlastnosti. V zákrute sa volant nevracia späť, ale má snahu ešte viac zatočiť. Tlmiče sa dajú použiť všetky 4 z GR Y61. Majú o 2 cm dlhší zdvih, ako pôvodné, čím sa zlepší kríženie aj o 15 cm. Úchyty komplet pasujú. Najlepšie je kúpiť ich od niekoho, čo ich mení na zachovalom aute za IM, alebo podobné.
_________________ Nissan Patrol K260 2,8d, mierne ,,vylepšený" a to isté z motorom RB30 v štádiu skúmania. Seat Arosa na ľahké presuny. Múdrejšiemu neraď, silnejšiemu nezdvíhaj!
|
Pia, 17.01.2014, 19:39 |
|
|
Filip k260
Učeň
Registrovaný: Ned, 05.01.2014, 15:54 Príspevky: 12 Bydlisko: Trnava
|
Paradoxne extenzia tlmičov bola moja primárna voľba pretože je najmenej invazívna predpokladal som že najmenej ovplyvni jazdné vlastnosti. Hlavne potrebujem zrovnať predok zo zadkom cca 5cm aby som ich zrovnal.
ďakujem chlapi za info.
_________________ Povinnosť volá.
|
Ned, 19.01.2014, 12:46 |
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Príspevkov: 5 ] |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|