Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Sob, 27.04.2024, 20:29
Dnes je sobota 27. apríla 2024, meniny má Jaroslav a zajtra Jarmila




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 10 ] 
 Problem pri studenom starte K260 RD28 
Autor Správa
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 27.09.2007, 12:05
Príspevky: 1818
Bydlisko: Trencin
Odpoveď s citáciou
Ked som sa tak rozpisal tak este mam jeden problemik. Mam celkom problem pri startovani studeneho motora. Zhavice su cerstvo vymenene za nove origo. Pred vymenou zhavicov bol tento problem podstatne vacsi, ale s vymenou zhavicov sa nevytratil uplne aj tak. Zvysovanim poctu zhaveni pred startom sa problem nezlepsi. Po nazhaveni tocim aj 15-20sec kym zacne chytat. Ked zacne chytat, pridam jemne plyn (rucny plyn je deaktivovany - neni lanko :-D ). V zavislosti od teploty a od toho ako dlho auto stalo na taky 2-3x uz nastartujem. Po nastartovani vsak ide na 5, niekedy asi aj len na 4 valce. Po pridani plynu na cca 1200ot/min sa beh po par sekundach ustali a bezi pekne hladko. Po dlhom vychladnuti (5-6hod) sice naskoci na prvy krat, ale znova len na 5 valcov a znova sa to po miernom pridani plynu ustali. Samozrejmostou je sprievodny jav v podobe sediveho dymu pocas behu na 4-5 valcov. Zohriaty motor bezi a startuje ukazkovo. Jeden vstrek slzi, ale nic tragicke. Mate nejake napady? Moze to byt tym slziacim vstrekom? Preskoceny zub na cerpadle? Alebo znova skontrolovat zhavice? :?

_________________
"Bolesť trvá len chvíľu, víťazstvo trvá navždy"
Ex: JEEP CHEROKEE 4.0i, 4.5" lift
Ex: Patrol K260, 2.8D homemade pickup
Ex: Patrol W260, 2.8TD eMHaDecka na 33kach
Patrol Y61 3.0DTi - ma vsetko co treba


Štv, 19.11.2015, 15:19
Profil
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 07.09.2014, 17:17
Príspevky: 13
Bydlisko: Trenčianske Jastrabie
Odpoveď s citáciou
Nazdar ja mám na mojej W260 taký istí problem zhavice som tiez menil a moc nepomohlo :smt152
kamarát mi vravel že jeho známi mal tiež takýto problém na trolovy a bolo to v cerpadle...
dufam že nám niekto poradi :-D


Štv, 19.11.2015, 15:58
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 27.09.2007, 12:05
Príspevky: 1818
Bydlisko: Trencin
Odpoveď s citáciou
Vies zistit nieco blizsie o tom cerpadle? Mal nejaky vaznejsi problem alebo len preskoceny zub napr? A mimochodom, nekupil si nahodou toho sedo-cierneho wagona co bol na bazosi tak pol roka dozadu? :-D

_________________
"Bolesť trvá len chvíľu, víťazstvo trvá navždy"
Ex: JEEP CHEROKEE 4.0i, 4.5" lift
Ex: Patrol K260, 2.8D homemade pickup
Ex: Patrol W260, 2.8TD eMHaDecka na 33kach
Patrol Y61 3.0DTi - ma vsetko co treba


Štv, 19.11.2015, 16:02
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 20.07.2008, 22:26
Príspevky: 752
Bydlisko: Sliač
Odpoveď s citáciou
Mašurko, skús mu pred štartom naťahať naftu - ak Ti slzí vstrek, môže časom padať nafta. Aj keď to zase
nemá vplyv na nepravidelný chod motora :smt017
Žhaviace relátko počuť cvakať?
Keby si mal preskočený remeň na čerpadle, príznaky by boli ako píšeš, ale určite by Ti motor nešiel ani po zahriatí plynule, zhasínal by
(ak si si všimol, stalo sa mi to na Saigone).

_________________
Ex: Nissan Patrol GR Wagon, Ironman Foam Cell "C" + 40 mm podložky, Fedima Sirocco 35x10,5 R16, WARN M8274-50, hi-lift
Nissan Patrol GR Y60 SWB v celkom slušnej výbave


Štv, 19.11.2015, 16:20
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 27.09.2007, 12:05
Príspevky: 1818
Bydlisko: Trencin
Odpoveď s citáciou
Zdenecku, to ze to toci po nejakej odstavke dlhsie ako mi je prijemne asi bude tym spadanim nafty (aj ked nemyslim si, ze sposobene len samotnym uchcavajucim vstrekom ale kombinaciou viacerych drobnych netesnosti v celom systeme) ale popravde ma nenapadlo nacahat rucne a najblizsie to skusim :wink:
Ty si vsak mal preskocene o viac ako jeden zub ci? :smt017
Relatka zhavicov relatkuju ako pan farar kazu (rozhodil som ich, vycistil, premeral...). To kaslanie bolo aj pred vymenou zhavicov ale bolo daleko horsie a po dlhsiu dobu.

_________________
"Bolesť trvá len chvíľu, víťazstvo trvá navždy"
Ex: JEEP CHEROKEE 4.0i, 4.5" lift
Ex: Patrol K260, 2.8D homemade pickup
Ex: Patrol W260, 2.8TD eMHaDecka na 33kach
Patrol Y61 3.0DTi - ma vsetko co treba


Štv, 19.11.2015, 16:54
Profil
Mašinista
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 19.12.2006, 4:39
Príspevky: 1112
Odpoveď s citáciou
zdeno píše:
Mašurko, skús mu pred štartom naťahať naftu - ak Ti slzí vstrek, môže časom padať nafta. Aj keď to zase nemá vplyv na nepravidelný chod motora :smt017


Tiež myslím že spadáva nafta - ale na nepravidelný chod to vplyv mať môže, jak že nie? Keď si to niektorou vstrekovacou trubkou potiahne vzduch, tak prvých iks otáčiek toten valec nepôjde..

Ak by bol skočený zub tak to nebude ťahať, to by si poznal hneď.

_________________
Bežný automobil v základnej výbave.
Nóóikdyž.. :smt077


Štv, 19.11.2015, 19:21
Profil
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 07.09.2014, 17:17
Príspevky: 13
Bydlisko: Trenčianske Jastrabie
Odpoveď s citáciou
Vyskúšam sa popitat. a áno treba mi dať trochu lásky a bude ok :-D
ja som skúšal ráno na mojom natahat a žiadny rozdiel...


Štv, 19.11.2015, 19:40
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 27.09.2007, 12:05
Príspevky: 1818
Bydlisko: Trencin
Odpoveď s citáciou
Tak som prave skusil natahat a to dlhe startovanie bolo sposobene padnutim nafty. Natocil som na prvy krat ale po natoceni bezal stale na 5 valcov. Asi pri najblizsej prilezitosti vyberiem vstreky a dam ich otestovat. :smt017

_________________
"Bolesť trvá len chvíľu, víťazstvo trvá navždy"
Ex: JEEP CHEROKEE 4.0i, 4.5" lift
Ex: Patrol K260, 2.8D homemade pickup
Ex: Patrol W260, 2.8TD eMHaDecka na 33kach
Patrol Y61 3.0DTi - ma vsetko co treba


Štv, 19.11.2015, 21:33
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 02.01.2007, 7:21
Príspevky: 1810
Bydlisko: Lúky
Odpoveď s citáciou
Ten jeden valec bude mať slabý kompresný tlak. Mal by sa pohybovať okolo 30 bar.

_________________
Nissan Patrol K260 2,8d, mierne ,,vylepšený" a to isté z motorom RB30 v štádiu skúmania. Seat Arosa na ľahké presuny.
Múdrejšiemu neraď, silnejšiemu nezdvíhaj!


Pon, 18.01.2016, 12:13
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 27.09.2007, 12:05
Príspevky: 1818
Bydlisko: Trencin
Odpoveď s citáciou
Tak na uzavretie temy. Po vymene zhavicov ziadna zmena. Po prerobeni zhavenia na tlacitko a vymene za 12v zhavice z Pajera 2.5 motor startuje ako za mlada :-D

_________________
"Bolesť trvá len chvíľu, víťazstvo trvá navždy"
Ex: JEEP CHEROKEE 4.0i, 4.5" lift
Ex: Patrol K260, 2.8D homemade pickup
Ex: Patrol W260, 2.8TD eMHaDecka na 33kach
Patrol Y61 3.0DTi - ma vsetko co treba


Ned, 20.11.2016, 20:02
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 10 ] 

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: