Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Ned, 28.04.2024, 5:51
Dnes je nedela 28. apríla 2024, meniny má Jarmila a zajtra Lea




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 38 ]  Choď na stránku 1, 2, 3  Ďalší
 Nissan navara D40 problem s motorom 
Autor Správa
Učeň

Registrovaný: Pon, 02.01.2012, 14:41
Príspevky: 32
Bydlisko: Pata
Odpoveď s citáciou
zdravim vas.som tu novy a mam taky problem.mam navaru 2.5 diesel 2008.a mam s nou taky problem ze niekedy mi zacnu trochu kolisat obratky a auto nereaguje vobec na plynovy pedal.niekedy len tak z nicoho nic zhasne aj par krat posebe.stratu vykonu som nepostrehol.ani so startovanim nemam ziadny problem.neviete niekto poradit co s tym?popripade nejaky sikovny mechanik co by sami nato pozrel.DAKUJEM


Pon, 02.01.2012, 14:48
Profil
Učeň

Registrovaný: Pon, 02.01.2012, 14:41
Príspevky: 32
Bydlisko: Pata
Odpoveď s citáciou
Poslať 
nikto mi nevie poraddit ? neviem co s tym uz som vymenil aj vstreky a stae to robi


Uto, 27.11.2012, 8:29
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 06.01.2009, 11:01
Príspevky: 848
Bydlisko: Bratislava - Dubravka
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Mal som podobny problem na Doble ale benzin, neviem ci to moze byt ale ja som mal necistoty na snimaci nasavaneho vzduchu. Stacilo vybrat , odmastit sprejom na brzdy a zlozit. Za 10 rokov som to robil cca 5 krat vraj je to na blbom mieste. Pocitac to daval do poruchoveho modu odstavil plynovy pedal a mierne zdvihol otacky, reset poruchy je znova nastartovat.
To su tie oneee kurvitka, otec na Kangu ziadne cidla nemal a po 9 rokoch ho predal bez poruchy, teraz ma 14r a stale nevie kde je autoservis.
Zabudol som mne sa to najcastejsie prejavilo ked som stal v zapchach a ked bolo teplo, v zime ani raz.

_________________
Navara 3,0 V6 http://www.ostrenienastrojov.sk


Uto, 27.11.2012, 9:14
Profil WWW
Učeň

Registrovaný: Pon, 02.01.2012, 14:41
Príspevky: 32
Bydlisko: Pata
Odpoveď s citáciou
Poslať 
no to som uz spravil a nepomohlo. neviem budem musiet asi do nissan servsu vybehnut.bo to asi nebude nic vazneho.podla mna nejaka klapka alebo taka hlupost to bude.


Štv, 17.01.2013, 15:24
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 12.11.2012, 15:39
Príspevky: 911
Bydlisko: Vranov nad Toplou
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Na nafte je to iné robí to AGR ventil alebo váha vzduchu...to je tak ked do nissanu jebnu motor z renaltu každý sa na to sťažuje ci v navare ci v patfinderi...


Štv, 17.01.2013, 15:37
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 24.03.2008, 14:40
Príspevky: 2320
Bydlisko: Sliač
Odpoveď s citáciou
Poslať 
no neviem, tie motory su celkom spolahlive

_________________
http://www.4x4offroad.sk
Rasto
Nissan Patrol Y60 TD 4,2T, Silverstone Extreme 35'', Ironman, 2x Superwinch EP9
ex.Nissan Patrol 3.0 DTi, Silverstone 35'', Ironman C foam cell, Superwinch Talon


Štv, 17.01.2013, 15:41
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 12.11.2012, 15:39
Príspevky: 911
Bydlisko: Vranov nad Toplou
Odpoveď s citáciou
Poslať 
No co len pocuvam a čítam ... Otázka je ci môže byt dobry motor od renaltu do pracovného auta? Resp. SUV/OFF-ROAD


Štv, 17.01.2013, 15:47
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 06.07.2010, 20:34
Príspevky: 1298
Bydlisko: Myjava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
http://www.clubfrontier.org/forums/f47/ ... ues-47774/

tu je o tom neco písané

_________________
Pepe K160 3,3TDi + Red Banditos Y60 4,2 D, Hyena V8 6.2D + Audi A6 2,5TD
UTE Y60 TD42 vo výstavbe
"ked motor tak kladivo, ked smrad tak z diesla"
td42@safe-mail.net


Štv, 17.01.2013, 17:19
Profil WWW
Učeň

Registrovaný: Pon, 02.01.2012, 14:41
Príspevky: 32
Bydlisko: Pata
Odpoveď s citáciou
Poslať 
no konecne sme zistili co tomu je :D nejake cidlo na cerpadle je zle tak to treba vymenit. huraaa :smt041 uz ho treba len objednat a bude pokoj


Uto, 05.02.2013, 22:50
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 19.12.2008, 21:40
Príspevky: 2047
Bydlisko: Košice
Odpoveď s citáciou
Poslať 
snímač tlaku v raili

_________________
Ford Bronco 5.8, Mercedes 300GD, EX Jeep WK2 SRT 6.4


Str, 06.02.2013, 6:32
Profil WWW
Ťažký Profík

Registrovaný: Uto, 10.10.2006, 22:26
Príspevky: 322
Bydlisko: Benešovsko CZ
Odpoveď s citáciou
Poslať 
bull4x4 píše:
no neviem, tie motory su celkom spolahlive

To slyším po prvně.

_________________
Když auto tak 4x4, teď si pujčuju Patrol GRY61 4.2TD, Mondeo II, 1.8TD janskrceny@seznam.cz tel. +420 723 485 738


Pia, 08.02.2013, 19:47
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 24.03.2008, 14:40
Príspevky: 2320
Bydlisko: Sliač
Odpoveď s citáciou
Poslať 
nemyl si to so starou navarou, tie mali motory tragicke

_________________
http://www.4x4offroad.sk
Rasto
Nissan Patrol Y60 TD 4,2T, Silverstone Extreme 35'', Ironman, 2x Superwinch EP9
ex.Nissan Patrol 3.0 DTi, Silverstone 35'', Ironman C foam cell, Superwinch Talon


Pia, 08.02.2013, 23:18
Profil
Koumák

Registrovaný: Pia, 05.01.2007, 9:30
Príspevky: 158
Odpoveď s citáciou
nechcem tu zachadzat mimo temu ale nie je motor od renoltu ako motor od renoltu.. v dacii alebo thalii ci inych vredoch asi tazko ocakavat nejake zazraky.. asi koli cene.. v navare D40 a pod je to ina kava.. mozno by bolo dobre opytat sa napriklad Juraja Ulricha ;)

..ja mozem z vlastnej skusenosti povedat tolko, ze nas renolt master dostava v praci na kapky kedze je to zachranne vozidlo.. má 450 tisic km a ide si svoje nedymi ani pri 4000 otackach.. o dôchodku ani zdania.. kdezto folcvágen T5 200 tisic km = kaput pri rovnakom zaobchadzani.. novy medved sprinter no comment..

takze asi by som velmi nehladel az tak na to logo - niekedy zdanie klame.. a to vobec nie som zastanca renoltov a inych francuzskych ........ len aby sme niekomu nekrivdili zbytocne..


Štv, 28.03.2013, 1:39
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 30.05.2007, 10:04
Príspevky: 574
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
Tiez by som namiesto JPP uz rad videl niekoho kto sa o motor v Navare normalne stara (oleje, filtre, nafta) a ma s nim problemy.
Zatial len pocuvam aky je na ho...o ale preco tak to nikto nevie. Co na nom odchadza?
Mam uz tretiu D40 (predtym aj D22) a moja prva Navara ma dnes asi 170tis km prevazne po expediciach od Islandu az po stred Afriky + Azia. Dodnes na nej nebol motor ani otvoreny, povodne vstreky, povodna hlava a tesnenie, povodne rozvody.
Moja druha D40 je zavodna a pokracuje v slapajach svojej predchodkyne, akurat v zavodnom tempe :-) Ma uz 45tis cisto zavodnych km a su na nej raz menene vstreky (ruska nafta).
No a tretia je doprovodna k tej druhej, cize ma podobny osud, akurat zatial len polovicu km.
Takze ak niekto tvrdi ze ten motor je zly, tak nech povie aj preco. Mna by to naozaj zaujimalo a pomohlo by mi to v dalsej cinnosti.

_________________
..všetko pre váš OFF ROAD. www.offroad24.sk , orc@orc.sk
Ironman4x4, Rugged Ridge, Asfir, ARB, AEV, SafariSnorkel, BullFace, Dick Cepek, Mickey Thompson, JamesBaroud, IPF, Pro Comp, Bushranger, FoxShox, Eibach, Misutonida, Delta4x4, AVM, ...


Štv, 28.03.2013, 8:36
Profil ICQ WWW
Ťažký Profík

Registrovaný: Uto, 10.10.2006, 22:26
Príspevky: 322
Bydlisko: Benešovsko CZ
Odpoveď s citáciou
Já ti tu něco napíšu a vy mě tu vynadáte.

_________________
Když auto tak 4x4, teď si pujčuju Patrol GRY61 4.2TD, Mondeo II, 1.8TD janskrceny@seznam.cz tel. +420 723 485 738


Štv, 28.03.2013, 13:09
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 38 ]  Choď na stránku 1, 2, 3  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: