Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Ned, 28.04.2024, 16:39
Dnes je nedela 28. apríla 2024, meniny má Jarmila a zajtra Lea




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 38 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3  Ďalší
 Nissan navara D40 problem s motorom 
Autor Správa
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 30.05.2007, 10:04
Príspevky: 574
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
Napis, som zvedavy.
Ja sa nezastavam tych motorov a tiez si myslim ze francuzi maju radsej robit vino a syry ako auta.
Ale ma naozaj zaujima co na tych motoroch odchadza, pretoze stale len pocuvam ze su zle a nespolahlive ale ani jeden konkretny pripad kde by som sa dozvedel co je vlastne zle.
Preto skusam tie motory trapit a stale neviem zistit ze co je take spatne.

_________________
..všetko pre váš OFF ROAD. www.offroad24.sk , orc@orc.sk
Ironman4x4, Rugged Ridge, Asfir, ARB, AEV, SafariSnorkel, BullFace, Dick Cepek, Mickey Thompson, JamesBaroud, IPF, Pro Comp, Bushranger, FoxShox, Eibach, Misutonida, Delta4x4, AVM, ...


Štv, 28.03.2013, 13:28
Profil ICQ WWW
Ťažký Profík

Registrovaný: Uto, 10.10.2006, 22:26
Príspevky: 322
Bydlisko: Benešovsko CZ
Odpoveď s citáciou
Nevím proč, ale závada se vyskytuje většinou na ložiskách kliky respektivě ojničních ložiskách. V mém okolí takhle už několik motorů odešlo. Jeden schpný mechanik tvrdí, že dělají na ojnicích slabé lágry. Po čase se nějaký zadře a v horším případě ojnice takto zadřeného ložiska se utrne a udělá díru do bloku. Po bazarech se občas objeví v čechách hodně levně navara s takovou závadou, dlouho tam nevydrží a někdo jí koupí. Taky jsem přemýšlel, že bych nějakou v budoucnu vzal a překopal bych to jako to překopávaj poláci a narval tam 2.7td z terana II. Z jinou vážnou závadou na motoru než z výše uvedenou jsem se u nich nesetkal. Neberu v potaz, čidla , váhy vzduchu a egr ventily a takový ty prkotiny.

_________________
Když auto tak 4x4, teď si pujčuju Patrol GRY61 4.2TD, Mondeo II, 1.8TD janskrceny@seznam.cz tel. +420 723 485 738


Štv, 28.03.2013, 14:24
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 30.05.2007, 10:04
Príspevky: 574
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
No vidis, zaujimavy poznatok.
Jasne ze cidla, egr a prkotiny by som neriesil. Tieto veci nemaju nic spolocne s tym aky motor to je a v akom aute. Vyraba to zvacsa niekto iny a odide ti to teda na hocijakom aut. EGR na Navare obcas ano, ale napr vaha vzduch takmer vobec.
Obcas odidu vstreky, co ale takmer na kazdom common raile, a vela zalezi na tom co a kde tankujes.
Videl som uz motor Navary s prepalenym piestom, ale to je vyssie zmienovany problem vstrekov a pouzivanej nafty. A udrzby. Palivovy filter na Navare sa ma menit kazdych 60tis km, ale pri tom bordeli co tankujeme odporucame urcite raz rocne. Ale vela zakaznikov ktory k nam pridu ho este nemenili nikdy.
Najvaci problem je interval vymeny oleja. 30tis km ktore kaze Nissan je hrozne vela. Ked to este o par % presvihnes tak to uz si na hodnote ked by si na niektorych autach menil olej 3 - 4 krat. Pri 30tis si vela ludi ani nevsimne ci ho tam ma stale dost. Potom vznikaju problemy ako ojnicne loziska, alebo zadrete rozvody. Nehovoriac o tom ze vela garazovych majstrov tam naleje olej aky sa mu zachce bez ohladu na to aky by tam mal ist.
Preto ja (stara skola) menim olej a filtre kazdych 10-12tis, na zavodaku po kazdej sutazi.
O ojnicnych loziskach som uz raz pocul, preto sme ich na zavodak objednali a chceli vymenit. Ale pri vymene (po cca 40tis km) sme zistili ze povodnym vobec nic nieje a ze je to zbytocna robota.
Takze moj nazor stale zostava ten ze ked sa o motor primerane staras, tak ti vydrzi.

_________________
..všetko pre váš OFF ROAD. www.offroad24.sk , orc@orc.sk
Ironman4x4, Rugged Ridge, Asfir, ARB, AEV, SafariSnorkel, BullFace, Dick Cepek, Mickey Thompson, JamesBaroud, IPF, Pro Comp, Bushranger, FoxShox, Eibach, Misutonida, Delta4x4, AVM, ...


Štv, 28.03.2013, 15:39
Profil ICQ WWW
Ťažký Profík

Registrovaný: Uto, 10.10.2006, 22:26
Príspevky: 322
Bydlisko: Benešovsko CZ
Odpoveď s citáciou
U těch ojničních se to stávalo tak v rozmezí 100 - 150 tisíc km.

_________________
Když auto tak 4x4, teď si pujčuju Patrol GRY61 4.2TD, Mondeo II, 1.8TD janskrceny@seznam.cz tel. +420 723 485 738


Štv, 28.03.2013, 15:47
Profil
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 23.08.2011, 15:17
Príspevky: 32
Odpoveď s citáciou
zdravim mladenci, plne suhlasim s Jurom, ludia sa o navary vobec nestaraju. mam D40 r.v. 2006, moj kamarat ma takisto D40 ale 2008. najazdene zhruba rovnako okolo 70 tis. mne zatial neodislo nic, kamarat menil 2x turbo, 1x vstreky, servo a zadnu uzavierku. teda co viem. mozno este nieco co neviem. je pravda, ze ja sa o navaru staram, jazdim na nej len ja a taknujem kvalitnu naftu /pokial nieco take u nas existuje/ menim filtre a olej raz do roka bez ohladu na km, nie len motorovy, ale aj v difoch. kamarat ju ma na sluzobne ucely, jazdi na tom 5 ludi, ktori na tom jazdia ako na sluzobnom, cize bez nejakych ohladov, tankuje do toho nejaku bionaftu co dava aj do traktorov a servisovat to dava do "znackoveho servisu" v nasom meste, kde by som si ja osobne nenechal nastelovat ani bicykel. tiez pocuvam len ze navary su naprd atd. no poznam mnoho inych ludi ktori maju ine znacky a v kuse im daco odchadza, nehovoriac o cene nahradnych dielov, ktore sa daju na navaru zohnat za prijatelne ceny. moja manzelka ma xtraila, diesel Dci, rv 2003, ma to najazdene 200tis. km a okrem beznej udrzby som na nom okrem ziaroviek nic nemenil. takze podla mna sa ludia o auta nestaraju a cakaju ze im to bude chodit ako skoda 105, 25 rokov bez udrzby.

_________________
Navara D40, CZ 75 Para, CZ 858 Tactical V-4 Fab Defense & Walther tuning, Royal kevlar helmet, Osa komandos, Victorinox & Fiskars tools, Wolverine shoes, Jungle King I,


Pia, 29.03.2013, 9:49
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 06.01.2009, 11:01
Príspevky: 848
Bydlisko: Bratislava - Dubravka
Odpoveď s citáciou
A v tom to bude, raz mi zakaznik (automechanik) vravel, ze ma auto na zdvihaku od taxikara (neviem presne ci to bol Favorit ci Felda). Auto kupil jazdene a po troch rokoch mu dakto poradil, ze sa patri vymenit olej. Bol to benzin s zvukm diesla,prisiel po vlastnych ale miesto oleja tam bola taka huspenina, dal dole vanu aby to mohol vycistit. Pan taxikar po kupe jazdenky ani neskontroloval stav oleja, o vymene ani neuvazoval a drvil ho 3 roky. Sak naco menit ked to ide.

_________________
Navara 3,0 V6 http://www.ostrenienastrojov.sk


Sob, 30.03.2013, 12:29
Profil WWW
OFFROAD Expert

Registrovaný: Pon, 17.01.2011, 10:49
Príspevky: 521
Bydlisko: Kežmarok
Odpoveď s citáciou
Keďže som dostal v robote k dispozícii Navaru, budem priebežne dávať info k spoľahlivosti a využitiu. Na úvod by som mal povedať, že už teraz je mi jej ľúto keď v nej sedí šéf, človek jazdiaci automat bez citu v nohách a bez technického myslenia. Je to r.v.2012 Double Cab, motor 2.5dci 140kw, 6kvalt v plnej výbave okrem kože, naj. 7000 km(za päť mesiacov), takže takmer nová. Je to auto na robotu a tak sa k nemu správajú. Jazdí sa s ňou super, či plná, alebo prázdna, v teréne( takom ktorý dovoľuje jej dĺžka a gumy) prejde na moje prekvapenie dosť bez nutnosti radiť 4x4, alebo redukovať. Motor potrebuje trochu pridať pri rozbiehaní aby sa prebral z letargie, ale inak sú s tým 6-kvaltom dobre spárovane,teda aspoň pre mňa.

Takto vyzerá teraz, o rok to už bude o inom.

Obrázok 

Obrázok 

_________________
Vždy ži svoj sen, neboj sa ísť pomaly, boj sa stáť na mieste, ale nezabudni si užívať život kým môžeš!

Mitsubishi L200, AVM voľnobežky, King One TDS-9.5C , Maxxis Mudzilla

Ex - Nissan patrol GR Y60, MT Nokian Vatiiva 33/12,5/15, naviják 5,4t,


Str, 17.04.2013, 19:40
Profil
Čumil

Registrovaný: Ned, 28.04.2013, 11:46
Príspevky: 3
Odpoveď s citáciou
zdravim vas ja som si kupil novu navaru 2013, stale mi odchadza snimac teploty vzduchuv turbe a auto mi straca vykon ,v nissane mi menia cidla kazdy mesiac,,a nevedia preco to odchadza ,menia to sice v zaruke ,ale mne to vydrzi tak 1000km jazdit normalne,musim chodit bez turba ,lebo sa mi neda stale chodit po servisoch,oprava im trva 4 dni,teraz ma 10000,spotrebu 14L ,auto sa neda vratit ani odstupit od zmluvy,podla ich zarucnych podmienok,a auto ma vela drobnych chyb ,,,rozpadaju sa klucky na dverach,a vela ineho,vie mi niekto poradit co mam robit? dakujem


Uto, 30.04.2013, 22:20
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 30.05.2007, 10:04
Príspevky: 574
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
Aky v tom mas motor? 2,5 alebo 3,0?
Kam s tym chodis do servisu ( myslim ten kde si nevedia poradit)?
Ak ti odchadza stale ten isty snimac, tak ani podla ich podmienok ti ho nemozu dookola vymienat. Chyba je inde a ak treba musia vymenit trebars aj cely agregat.
Rozpadavajuce klucky som este nevidel a ani si neviem predstavit ako sa mozu rozpadavat. Tie ine drobne zavady su ake?

_________________
..všetko pre váš OFF ROAD. www.offroad24.sk , orc@orc.sk
Ironman4x4, Rugged Ridge, Asfir, ARB, AEV, SafariSnorkel, BullFace, Dick Cepek, Mickey Thompson, JamesBaroud, IPF, Pro Comp, Bushranger, FoxShox, Eibach, Misutonida, Delta4x4, AVM, ...


Uto, 30.04.2013, 22:49
Profil ICQ WWW
Čumil

Registrovaný: Ned, 28.04.2013, 11:46
Príspevky: 3
Odpoveď s citáciou
dakujem ,mam 2.5 140KW, bohuzial ,aj opakovanie zavady nie je dovod na odstupenie od z mluvy,toto je doslovne napisane v zarucnych podmienkach,,na vnutornych kluckach sa od deluje chrom ,,priatelka sa na tom porezala,reproduktory su pripevnene len 2mi skrutkami,chyba tam vela veci co by som mal mat v LE vybave,,v technickom mam cierna metaliza a mam len obycajnu ciernu,vzadu namiesto tazneho haku na lano mam len diery,,mal som taku navaru predtym 2006 a taketo problemy som tam nemal,z motorom uz vobec,,,,mal som na nej pri predaji 270Tis,,


Str, 01.05.2013, 7:27
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 06.01.2009, 11:01
Príspevky: 848
Bydlisko: Bratislava - Dubravka
Odpoveď s citáciou
To co je napisane v zmluve moze byt dobre citanie ale plati obchodny zakonnik a ak zmluva nieje v sulade s nim tak je neplatna. Ak sa chces auta zbavit, spoj sa s pravnikom a ak su podmienky splnene, budu ho musiet vramci zaruky vymenit. Za zaruku neruci predajca ale vyrobca, tak nech si to nechaju v spanielsku na dvore a tebe poslu auto co funguje.
Viem, ze sa to lahko pise a komplikovane riesi ale daj pozor na termin zaruky, potom uz nevybavis nic.

_________________
Navara 3,0 V6 http://www.ostrenienastrojov.sk


Štv, 02.05.2013, 7:51
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 30.05.2007, 10:04
Príspevky: 574
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
Ako pise Lubor, zaruku riesi obchodny a obciansky zakonnik. Takze ak su tvoje problemy take velke riesil by som to na tvojom mieste asi podla nich.
Nenapisal si v akom servise to nevedia opravit. Mozno by stalo za to skusit iny Nissan servis, nie v kazdom su rovnako sikovni.
Mimochodom Navara sa nevyraba v obycajnej ciernej ale len v ciernej metalize. Ak naozaj nemas metalizu tak bud to nieje nove auto a niekto ho prestriekal, alebo v tovarni prestelovali celu linku a jeden kus nastriekali inou farbou (co je blbost). Kod farby mas GN0?
Zadny hak nema ziadna Navara z vyroby.
Repraky na 2 sroby? Aku mas audio sustavu? Original Nissan, alebo limitovanu ediciu s Pioneer sustavou? Uz som zazil predajcu ktory urobil z normalnej verzie inu, pretoze taku ako chcel zakaznik nemal na sklade. A vtedy sa moze stat ze hifi tam da namontovat predajca nejakemu externistovi, ktory to odflakne. To ho samozrejme neospravedlnuje a nezbavuje zodpovednosti.

_________________
..všetko pre váš OFF ROAD. www.offroad24.sk , orc@orc.sk
Ironman4x4, Rugged Ridge, Asfir, ARB, AEV, SafariSnorkel, BullFace, Dick Cepek, Mickey Thompson, JamesBaroud, IPF, Pro Comp, Bushranger, FoxShox, Eibach, Misutonida, Delta4x4, AVM, ...


Štv, 02.05.2013, 12:39
Profil ICQ WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 06.01.2009, 11:01
Príspevky: 848
Bydlisko: Bratislava - Dubravka
Odpoveď s citáciou
Dufam, ze si daval vsetko robit autorizovanemu servisu, inak by sa mohli krutit ako had. Ja som mal v zarucnych podmienkach pisane, povinne prehliadky a servis v autorizovanom servise. Bol to sice Fiat ale to bude asy jedno.

_________________
Navara 3,0 V6 http://www.ostrenienastrojov.sk


Štv, 02.05.2013, 16:24
Profil WWW
Čumil

Registrovaný: Ned, 28.04.2013, 11:46
Príspevky: 3
Odpoveď s citáciou
Dakujem za reakcie.kupil som v banskej bystrici.farba je gno.hudba pioneer.hra to uplne zle oproti starej.je to verzia I wai .posielal som reklamaciu do budapesti.na centralu.cakam na vyjadrenie predajcu.uz ho kontaktovali.


Pia, 03.05.2013, 12:52
Profil
Čumil

Registrovaný: Štv, 15.01.2015, 10:02
Príspevky: 1
Odpoveď s citáciou
Nazdarek..Mam navaru D40 2008 a dost mi dymi na cierno ked pridam.
Dalsia vec co sa mi stava v poslednom case je ze mi po nastartovani nezapne turbo a auto pomaly ide zdochnuut ked pridam a z podzemnej garaze ani nevyleze.ked vypnem motor a opät nastartujem tak uz ide.Cim to moze byt?
Dakujem


Štv, 15.01.2015, 10:33
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 38 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: