Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Sob, 27.04.2024, 18:31
Dnes je sobota 27. apríla 2024, meniny má Jaroslav a zajtra Jarmila




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 7 ] 
 kurenie navara D22 
Autor Správa
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 16.05.2011, 21:19
Príspevky: 33
Bydlisko: Martin
Odpoveď s citáciou
neviem ako na to
1-dlho mi trva kym zacne kurit

2-po dlhom case zacne fukat teply vzduch ,pokial motor ma okolo 1500ot a viac,tak ide teplo.ak vyradim rychlost (volnobech) otacky klesnu na 1000 a zacne mi fukat studeny vzduch. Nechapem preco je to tak :(

Dakujem

_________________
http://www.126fan.sk


Uto, 30.10.2012, 19:44
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 14.11.2006, 22:24
Príspevky: 325
Bydlisko: Dudince
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Termostat?Máš dosť vody v systéme?

_________________
LANDROVER DISCOVERY bývalá leštenka


Uto, 30.10.2012, 20:58
Profil
Učeň

Registrovaný: Str, 03.02.2010, 19:25
Príspevky: 58
Bydlisko: POLOMKA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Skús skontrolovať vodnú pumpu. Môže biť povolený propeler(vrtuľka) je len nalisovaná na hriadeli alebo zlámané lopatky.Pri volnobehu nemáš cirkuláciu vody v kúrení. Už som takí prípad mal.


Str, 31.10.2012, 21:00
Profil
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 16.05.2011, 21:19
Príspevky: 33
Bydlisko: Martin
Odpoveď s citáciou
Poslať 
KAKO píše:
Skús skontrolovať vodnú pumpu. Môže biť povolený propeler(vrtuľka) je len nalisovaná na hriadeli alebo zlámané lopatky.Pri volnobehu nemáš cirkuláciu vody v kúrení. Už som takí prípad mal.


toto je vsetko v poriadku. Pravdepodobne to bude ten termostat .


Ja neviem kde sa nachadza na motore termostat,PORTEBUJEM RADU

Dakujem


Obrázok

_________________
http://www.126fan.sk


Ned, 16.12.2012, 21:51
Profil
Učeň

Registrovaný: Str, 03.02.2010, 19:25
Príspevky: 58
Bydlisko: POLOMKA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Neviem presne akí máš motor asi na pravej stane v smere jazdi . Spodná hadica z chladiča končí na prírube termostatu. Ale skúsil bi som aj tú vrchnú keď ju odpojíš pri motore mal bi si ho tam vidieť .Ak sa motor zohrieva dlho a pi jazde dole kopcom ti nedrží teplotu motora. Termostat je v prdeli. A ešte skontroluj zátku chladiča. Mala bi držať tlak.Hrubé hadice na vodu bi mali biť malinko tvrdšie pri teplom motore ako pri studenom. Ak nie vymeň zátku.


Pon, 17.12.2012, 20:48
Profil
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 16.05.2011, 21:19
Príspevky: 33
Bydlisko: Martin
Odpoveď s citáciou
Poslať 
motor je 2,5 L TDI 98KW ,tam ako je sipka na obrazku,ano?
Vdaka

L=http://www.4x4club.sk/pictures/viewer.php?file=dhu2m4860471bjxy9esr.jpg]Obrázok[/URL]

_________________
http://www.126fan.sk


Štv, 20.12.2012, 20:48
Profil
Učeň

Registrovaný: Str, 03.02.2010, 19:25
Príspevky: 58
Bydlisko: POLOMKA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Presne tá ked ju odpojíš na motore mal bi si v hrdle vidieť termostat ak nie skús odpojiť tú spodnú na bloku motora.


Štv, 20.12.2012, 21:57
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 7 ] 

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: