4x4 Club Slovakia http://4x4club.sk/forum/ |
|
kurenie navara D22 http://4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=133&t=15770 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | milo [ Uto, 30.10.2012, 19:44 ] |
Predmet príspevku: | kurenie navara D22 |
neviem ako na to 1-dlho mi trva kym zacne kurit 2-po dlhom case zacne fukat teply vzduch ,pokial motor ma okolo 1500ot a viac,tak ide teplo.ak vyradim rychlost (volnobech) otacky klesnu na 1000 a zacne mi fukat studeny vzduch. Nechapem preco je to tak Dakujem |
Autor: | marcek4x4 [ Uto, 30.10.2012, 20:58 ] |
Predmet príspevku: | |
Termostat?Máš dosť vody v systéme? |
Autor: | KAKO [ Str, 31.10.2012, 21:00 ] |
Predmet príspevku: | |
Skús skontrolovať vodnú pumpu. Môže biť povolený propeler(vrtuľka) je len nalisovaná na hriadeli alebo zlámané lopatky.Pri volnobehu nemáš cirkuláciu vody v kúrení. Už som takí prípad mal. |
Autor: | KAKO [ Pon, 17.12.2012, 20:48 ] |
Predmet príspevku: | |
Neviem presne akí máš motor asi na pravej stane v smere jazdi . Spodná hadica z chladiča končí na prírube termostatu. Ale skúsil bi som aj tú vrchnú keď ju odpojíš pri motore mal bi si ho tam vidieť .Ak sa motor zohrieva dlho a pi jazde dole kopcom ti nedrží teplotu motora. Termostat je v prdeli. A ešte skontroluj zátku chladiča. Mala bi držať tlak.Hrubé hadice na vodu bi mali biť malinko tvrdšie pri teplom motore ako pri studenom. Ak nie vymeň zátku. |
Autor: | milo [ Štv, 20.12.2012, 20:48 ] |
Predmet príspevku: | |
motor je 2,5 L TDI 98KW ,tam ako je sipka na obrazku,ano? Vdaka L=http://www.4x4club.sk/pictures/viewer.php?file=dhu2m4860471bjxy9esr.jpg][/URL] |
Autor: | KAKO [ Štv, 20.12.2012, 21:57 ] |
Predmet príspevku: | |
Presne tá ked ju odpojíš na motore mal bi si v hrdle vidieť termostat ak nie skús odpojiť tú spodnú na bloku motora. |
Stránka 1 z 1 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |