Dnes je utorok 4. júna 2024, meniny má Lenka a zajtra Laura
Autor |
Správa |
ondrodh
Učeň
Registrovaný: Uto, 19.03.2013, 23:43 Príspevky: 16
|
Zdravim chlapi, mam trosku toho viacej : - hlavne by som chcel nastriekat podvozok gumoasfaltom, alebo niecim ho osetrit bo chyta trochen hrdzu kasna je v dobrom stave, ale od spodu by sa strekla aj ta, ale ako, od spodu neakom vyvysenom mieste alebo to neako rozobrat - po druhe by som chcel zdvihnut neako podvozok, bo oproti starsej navare je razvor dlhsi a ja auto vyuzyvam do prace, do lesa, hlavne v zime je problem skrz kolaje. .. neaka silna investicia ma moc nelaka ... som za neaku upravy, bud pridat listove pero alebo co - a pot tretie medzinapravovy diferencial ci sa da neako vypnut ??? DIK ZA RADU
|
Štv, 25.04.2013, 22:41 |
|
|
marcek4x4
Ťažký Profík
Registrovaný: Uto, 14.11.2006, 22:24 Príspevky: 324 Bydlisko: Dudince
|
Navara nemá medzinápravový diferenciál
_________________ LANDROVER DISCOVERY bývalá leštenka
|
Pia, 26.04.2013, 8:12 |
|
|
Klokan
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 28.12.2009, 20:22 Príspevky: 1037 Bydlisko: Pezinok Lošonec
|
Zaparkuj to na brehu a nezabrzdi to mas po probleme
_________________ Jeep zj 4.0 1994 Jeep xj 4.0 H.O.1996 Mazda 323 bf turbo 4wd Multipla CNG Ex. Jeep cherokee 2.1 Ex.LKT 81 T Ex.UKT 6340 Ex .suzuki samurai 1,3 sj510 0904976223
|
Sob, 27.04.2013, 0:08 |
|
|
RADOFFROAD
Nikdy nespokojny úpravca
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30 Príspevky: 4356 Bydlisko: ZA
|
podvozky striekame bezne, ale dnes uz sofistikovanejsimi materialmi ako gumoasfalt a zdvihnutie sa da realizovat instalaciou zatazoveho podvozku napriklad Iroman, zaroven ziskas vyzsiu nosnost a omnoho lepsiu perjazdnost terenom viac info na allmetal@allmetal.sk
_________________www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233
Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt
|
Sob, 27.04.2013, 7:46 |
|
|
lubor
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 06.01.2009, 11:01 Príspevky: 848 Bydlisko: Bratislava - Dubravka
|
Ak pisem zle tak ma opravte ale ak sa chce zachovat nosnost a teda aj pohodlnejsie pruzenie pocas jazdy bez plneho zatazenia, bolo by mozne zdvihnut na podlozky a dat dospelejsie kolesa. Origo podvozky su vsetky zatazove. Len bude treba upravit prevody alebo to moze ostat na povodnych?
_________________Navara 3,0 V6 http://www.ostrenienastrojov.sk
|
Pon, 29.04.2013, 17:03 |
|
|
RADOFFROAD
Nikdy nespokojny úpravca
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30 Príspevky: 4356 Bydlisko: ZA
|
velkost kolies versus prevody su individualna zalezitost, u navary v zasade nepredpokladam nutnost menit prevod minimalne do 32" mozno aj 33" pneu, ze jej to asi ublizi inak, to je druha vec, ale vykon jej chybat nejak zasadne nebude...
co sa tyka pohodlia a vyuzitia podloziek, to je na dlhsiu debatu, totiz aj podlozkami sa meni charakteristika, zvysenim predpatia struny na tvrdsiu a treba mysliet aj na to, v akej kondicii su tlmice, kedze dostanu viac zabrat, potom sa povodne pohodlne auto moze stat "uskakane" a nie preto, ze by bolo tvrde...
na druhej strane spravne natypovany podvozok s adekvatnymi tlmicmi sice bude tuhsi, ale vacsinou prijemne, nenazyval by som to stratou komfortu, teraz sa snazim nehovorit ako predajca a upravca, ale take referencie mam aj od zakaznikov, ktori nakoniec ani len navijak nenamontovali, hoci pri vybere podvozku sme s nim ratali
_________________www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233
Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt
|
Pon, 29.04.2013, 17:14 |
|
|
ondrodh
Učeň
Registrovaný: Uto, 19.03.2013, 23:43 Príspevky: 16
|
ono je pravda ze s podlozkami zmenis prapatie, preto neviem ci to bude najvhodnejsie riesenie, ale zase original podvozok ktory je nekuty a spraveny na to aby to vedel vozit tak to ano, len ta cena :::.... problem, je taky, ze auto chcem vyuzivat iba ako pracovne, alebo cez vikend ako lestenku ... pracuejm ako drevorubac a viete ako, kto nekradne nema teda rozumieme si?
|
Uto, 30.04.2013, 0:40 |
|
|
spajky69
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 06.09.2012, 12:18 Príspevky: 2731 Bydlisko: Michalovce
|
__________________________________________________________________________ Kto v 20 nebol socialistom, nemá srdce a ten, čo je nim ešte v tridsiatke, nemá rozum. Kto raz zvládol 18 kolies,nemal by mať problém na 4 ,ani keď su x4 Jeep Grand Cherokee '98 V8 5.9l
|
Uto, 30.04.2013, 7:47 |
|
|
ORC
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 30.05.2007, 10:04 Príspevky: 574 Bydlisko: Bratislava
|
Nespekuluj s nejakym podlozkovym zdvihanim D40, nebude to dobre fungovat. Ak podlozis zadne listy, budes mat kratke tlmice a este bude dochadzat k velkemu kruteniu a nasledne lamaniu listov. Prednu IFS napravu nevypodlozkujes bez toho aby si uplne nerozhasil geometriu, ktoru uz nenaladis bez vymeny ramien a inych veci ak nechces znicit seriove ramena a menit pneu kazdych par km. V konecnom vysledku budes nespokojny a vyjde ta to cele viac. Ak nechces investovat do kompletnej podvozkovej sady, zacni si zhanat seriovy podvozok z D40 3,0V6. Je silnejsi a beznu 2,5Di ti zodvihne. Da sa zohnat od niekoho kto menil novy podvozok za napr Ironman4x4. Prevody do 33" menit nemusis, aj ked nevieme ake prevody mas teraz kedze D40 ma viac variant. A 33" tam aj tak nedostanes. Protikorozna ochrana spodku na Navare je taka ako na vsetkych spanielskych Nissanoch. Ziadna. Ak mas starsi model o ktory sa nikto nestaral tak nastrieknim uz len zakonzervujes hrdzu. Kompletna renovacia je vsak dost narocna a nakladna. Takze to zaves na zdvihak, ocisti, pouzi nejaku chemiu na zastavenie korozie a nastriekaj. Nezabudni aj na vnutro sasi a na dutiny. S tym medzinapravovym difom si to ako myslel? Co chces vypnut, kedze dif tam nieje? Ale mna by zaujimalo ako ho vies zapnut
_________________..všetko pre váš OFF ROAD. www.offroad24.sk , orc@orc.skIronman4x4, Rugged Ridge, Asfir, ARB, AEV, SafariSnorkel, BullFace, Dick Cepek, Mickey Thompson, JamesBaroud, IPF, Pro Comp, Bushranger, FoxShox, Eibach, Misutonida, Delta4x4, AVM, ...
|
Uto, 30.04.2013, 9:51 |
|
|
Gotrek
Učeň
Registrovaný: Uto, 23.08.2011, 15:17 Príspevky: 32
|
ondrodh píše: ono je pravda ze s podlozkami zmenis prapatie, preto neviem ci to bude najvhodnejsie riesenie, ale zase original podvozok ktory je nekuty a spraveny na to aby to vedel vozit tak to ano, len ta cena :::.... problem, je taky, ze auto chcem vyuzivat iba ako pracovne, alebo cez vikend ako lestenku ... pracuejm ako drevorubac a viete ako, kto nekradne nema teda rozumieme si? ja nie som ani predajca, ani dovozca podvozkov, som len obycajny uzivatel, ale hovorim ti, daj na radu odbornikov a kup si poridny podvozok. Navara je podla mna velmi dobre auto a preto mu neublizuj nejakym pokutnym dvihanim a montovanim nejakych listov co ukul Pista baci z kolajnice. mam vo svojej navare podvozok IM a poviem ti ze vysledny efekt viac ako vyvazil cenu a okrem toho neverim, ze niekto dokaze doma vyrobit podvozok, ktory by sa vyrovnal odbornikmi vyrobenemu a testovanemu podvozku pre konkretne auto.
_________________ Navara D40, CZ 75 Para, CZ 858 Tactical V-4 Fab Defense & Walther tuning, Royal kevlar helmet, Osa komandos, Victorinox & Fiskars tools, Wolverine shoes, Jungle King I,
|
Str, 01.05.2013, 7:37 |
|
|
blato-Lubo
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 22.11.2006, 13:12 Príspevky: 1104 Bydlisko: Lipt.Hrádok /LM/ Dohňany /PU/ Brezno - práca
|
D40 je dost nové auto na to aby sa tam riešilo dvihanie "len tak samodomo" určite som tiež zástanca poriadneho Ironman podvozku ktorý zatial ocenil každý jeden majitel navary D40 ktorý podstúpil kúpu aj úpravu, neolutuješ ...
_________________Niva1,6 Niva1,7i Galloper2,5 TDi Patrol2,8-3,0 LR Disco1 300Tdi Honda CRV2,0 LR Disco1 200Tdi Nissan Terrano2W2,7tdi LR DiscoIITD5 autodolesa.sk Land Rover Club Liptov LandOFF service Offroad Club Luky offroadclubliptov@gmail.com 0908 384 826
|
Str, 01.05.2013, 20:47 |
|
|
ondrodh
Učeň
Registrovaný: Uto, 19.03.2013, 23:43 Príspevky: 16
|
takze ok. .. musim vyriesit najskor jednu necakanu vec a potom zacnem setrit na zelezneho muzika ... podvozok asi len tak neak streknem lightovo, zase take strasne to nie je a mne to vydrzi, hufam a inac diky za radu HOŠI NAŠI
|
Štv, 02.05.2013, 22:48 |
|
|
marcek4x4
Ťažký Profík
Registrovaný: Uto, 14.11.2006, 22:24 Príspevky: 324 Bydlisko: Dudince
|
Juraj mohol by si sa prosím viacej rozpísať o tých prevodových pomeroch,aké sú a v ktorých modeloch? Je to závislé od roku výroby,alebo výbavy?
_________________ LANDROVER DISCOVERY bývalá leštenka
|
Sob, 04.05.2013, 12:47 |
|
|
ORC
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 30.05.2007, 10:04 Príspevky: 574 Bydlisko: Bratislava
|
Pri motoroch 2,5Di su dva prevody. Rychlejsi 3,538 (46/13) byva v modeloch s najslabsou vybavou XE s manualnou prevodovkou a v modeloch s najlepsou vybavou s automatom. Pomalsi 3,692 (48/13) je vo vsetkych ostatnych. Nissan FAST program to rozlisuje dost komplikovane podla rokov, modelov..., ale doteraz mi to vzdy takto jednoducho sedelo. Od modelov 2006 az po 2012, s uzavierkou aj bez (so samosvorom) No a model 3,0V6 od 2010 pouziva prevod 3,133 (dozadu sa dodava len obycajny dif bez uzavierky a bez samosvoru. Dopredu sa zase montuje konecne 4pinovy dif na rozdiel od 2,5Di) Zvonku na napravach tieto info nikde nenajdes. Jedine otvorit a pozriet, pripadne spocitat otacky alebo podla VIN.
_________________..všetko pre váš OFF ROAD. www.offroad24.sk , orc@orc.skIronman4x4, Rugged Ridge, Asfir, ARB, AEV, SafariSnorkel, BullFace, Dick Cepek, Mickey Thompson, JamesBaroud, IPF, Pro Comp, Bushranger, FoxShox, Eibach, Misutonida, Delta4x4, AVM, ...
|
Sob, 04.05.2013, 19:58 |
|
|
jaroD40
Začínajúci koumák
Registrovaný: Pon, 02.02.2009, 11:55 Príspevky: 124 Bydlisko: TS
|
Ten rozdiel v prevodoch nevyzerá byť až taký velký,je to pri jazdení vôbec cítiť? Nevieš náhodou aký je rozdiel v otáčkach napr. pri 130km/h? Ja nemám uzavierku,doteraz som bol v tom že tam nieje nič aj ked sem tam som mal trochu iný pocit, mám teda samosvor?
_________________ Unimog 408 U100L turbo & Ssangyong Rexton 270Xdi ex Y61 ex Nissan Navara D40 LE ex Nissan Patrol GR Y60 Wagon + podvozok OME, GY Wrangler MT 33x12.5 + Silverstone MT117Extreme 35x11.5, SW Ep9,CB,Hi-Lift,4L-30% atď.
|
Ned, 05.05.2013, 20:24 |
|
|
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|