Dnes je nedela 19. mája 2024, meniny má Gertrúda a zajtra Bernard
Autor |
Správa |
marcek4x4
Ťažký Profík
Registrovaný: Uto, 14.11.2006, 22:24 Príspevky: 324 Bydlisko: Dudince
|
Ďakujem Juraj.Bude to dané asi tým,že vyššie výbavy majú väčšie kolesá ako tie v základnej výbave.
_________________ LANDROVER DISCOVERY bývalá leštenka
|
Pon, 06.05.2013, 8:26 |
|
|
ORC
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 30.05.2007, 10:04 Príspevky: 574 Bydlisko: Bratislava
|
jaroD40 píše: Ten rozdiel v prevodoch nevyzerá byť až taký velký,je to pri jazdení vôbec cítiť? Nevieš náhodou aký je rozdiel v otáčkach napr. pri 130km/h? Ja nemám uzavierku,doteraz som bol v tom že tam nieje nič aj ked sem tam som mal trochu iný pocit, mám teda samosvor? Rozdiel pri otackach som neporovnaval, ale asi vzhladom na relativne maly rozdiel pomerov to nebude nijako zvlast citelne. A 6stupnova prevodovka si s tym rozdielom hravo poradi. Btw, na seriovych kolesach tachometer kazdej Navary klame. Aj na 16", 17" aj 18". Az pri 32" pneu zacne ukazovat tachometer realnu rychlost. Samosvor asi mas ked nemas uzavierku. Je to taky slaby lamelovy, ktory v terene nic moc nedokaze ale na ceste je s nim Navara prijemnejsia a ovladatelnejsia ako bez neho resp s uzavierkou.
_________________..všetko pre váš OFF ROAD. www.offroad24.sk , orc@orc.skIronman4x4, Rugged Ridge, Asfir, ARB, AEV, SafariSnorkel, BullFace, Dick Cepek, Mickey Thompson, JamesBaroud, IPF, Pro Comp, Bushranger, FoxShox, Eibach, Misutonida, Delta4x4, AVM, ...
|
Pon, 06.05.2013, 17:15 |
|
|
ondrodh
Učeň
Registrovaný: Uto, 19.03.2013, 23:43 Príspevky: 16
|
to mas pravdu s tou rychlostou, tiez si myslim ze to neaukazuje presne a to mam 235-70 R16 gumy, v palcoch to neznam
|
Pon, 06.05.2013, 20:27 |
|
|
jaroD40
Začínajúci koumák
Registrovaný: Pon, 02.02.2009, 11:55 Príspevky: 124 Bydlisko: TS
|
Juraj dakujem,konečne sú moje pocity objasnené,bol by som sa z inými aj do krvi hádal že navare neustreluje zadok v zákrutách a ono to je tým že ja mám doma verziu pre ženy Ondro tvoje gumy maju necelých 29" čo je ešte o kusok menej ako moje zimne 235/65R17 ktoré som zobral lebo ine neboli. Auto na nich vyzerá hrozne, pri 135 km/h podla gps točí cez 3000otáčok (30" necelých 2800),spotreba rovnaká,niekedy viššia ako na 30", výhody môžu byť akurát v meste,pripadne ak niekto jazdí max. 90km/h. Tuto zimu vyskúšam 31",dufam že už budem spokojný. Ešte k téme max. rozmer na navaru. Známi má protektory T3 265/75R16 InsaTurbo (skoro 32") obuté na origo alu diskoch na sériovom podvozku aurát že má predný pevnosťák (na fotke ešte bez kolies) a vraj to šuchne len pri extremnom vykrížení a vytočení kolies.
Prílohy:
DSCF4966.jpg [ 125.25 KiB | Zobrazené 2744 krát ]
_________________ Unimog 408 U100L turbo & Ssangyong Rexton 270Xdi ex Y61 ex Nissan Navara D40 LE ex Nissan Patrol GR Y60 Wagon + podvozok OME, GY Wrangler MT 33x12.5 + Silverstone MT117Extreme 35x11.5, SW Ep9,CB,Hi-Lift,4L-30% atď.
|
Uto, 07.05.2013, 16:29 |
|
|
protaper
Čumil
Registrovaný: Pia, 23.01.2015, 11:08 Príspevky: 1
|
cavte na mojej navare prasklo hlavne listove pero co bude rozumnejsie ? kupit polsku nahradu za 100e.alebo kupit original z nissanu celu sadu za 400e??este som to nevymienal ak ma stym niekto skusenosti peradte mi ..dakujem
|
Pia, 23.01.2015, 11:36 |
|
|
Tomrs
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 13:24 Príspevky: 1208 Bydlisko: Ráztočno - PD
|
"C" je správne - kúpiť liftové listy pár cca. v cene jedého z Nissanu
_________________ Ludia požadujú aby ich život mal nejaký zmysel, život má presne toľko zmyslov, koľko sme ochotný doň vložiť. H. Hesse
|
Sob, 24.01.2015, 0:17 |
|
|
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|